Op zaterdag het buffet geprobeerd. Rampzalig. Begint om 18:00 en al meteen koud. Scampi's niet genoeg gegaard. Eend droog. Sushi vreselijk. En de service is nog erger!

Wij zaten aan een tafel voor 4 aan de achterkant. Er waren in totaal twee tafels bezet die het buffet gingen doen. Opeens kwam de mevrouw terug met drie personen en zei dat wij moesten verhuizen naar een tweepersoons tafel terwijl wij aan het eten waren! Zo onbeleefd! Ik ben nog nooit zo vernederd in een restaurant. De mevrouw van het restaurant beweerde dat die personen die tafel waar wij zaten hadden gereserveerd. Die mensen zijn zich komen excuseren, zij hadden gewoon een tafel voor 4 gevraagd, en er waren nog 4 tafels beschikbaar waar ze konden zitten.

Zo behandel je klanten niet, het is een pure schande!

2. Eetcafé Sint-Truiden

men.

We komen hier af en toe. Het is een grote, lichte zaak en meestal redelijk vol.

De gefrituurde hapjes zijn hier altijd zeer speciaal, zo ook de biertjes en de wijnen. De dagsoep is perfect. Verder is de menukaart redelijk uitgebreid en is er van alles wat.

Dus hier is het lekker goed vertoeven.

Je waant je in Italië!
    De pasta al vongole is een aanrader!!!

Linda Menut

Genoten van een lekkere lunch. Bediening was ok, maar ook niet meer dan dat. Wel kwam de kok aan tafel vragen of alles naar wens was, dat konden we dan weer wel appricieren. Verder zeer gezellig en mooi ingericht. Presentatie van de gerechten was fijn, alles mooi afgewerkt. Je kan hier in alle rust eten voor een redelijke prijs.