Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Philipsland verdeeld zijn.

Een dikke tien. Als hotelgast hebben we ons drie dagen lang lekker laten verwennen in het restaurant. Een aanrader voor de visliefhebber

Voordat we uitschecken bij het hotel dat bij dit restaurant hoort, nig snel mijn ervaring. We hebben echt genoten de afgelopen dagen. De keuken is voortreffelijk, vooral voor ons visliefhebbers. De service, en de vriendelijkheid verdient een dikke tien. Als hotelgast word je volledig in dr watten gelegd. Wij hebben een drukke baan en wilden tot rust komen. Dat is mede dankzij het restaurant uitstekend gelukt!!! Een aanrader, zeker in combinatie met het hotel!!

Ben hier meerdere malen geweest in het verleden. Op zich goed eten, alleen wel duur. Personeel is wisselend, de een is erg aardig en de ander onaardig.
    De laatste keer kwam ik hier om te lunchen, of in ieder geval een kopje koffie te doen. Op de website kon ik de openingstijden niet meteen terugvinden, dus ben op de gok gegaan.
    Dat kan dus niet doordeweeks, ondanks dat er een hotel is en er mensen binnen liepen. Er stond een bord buiten met kibbeling en friet 12.50 op het terras. Hiernaast stond weer een bord met gesloten. Wij naar het terras gelopen, hier was niemand te bekennen. Erg verwarrend allemaal. Ik seinde nog naar een medewerker in de leuken hoe laat ze open gingen, dit was dus om 5 uur, erg jammer. Je bent er in de middle of nowhere dus je kan ook niet zomaar even een stukje verder ergens anders gaan zitten.

Al met al ga ik hier niet meer zo snel naartoe.

Het is er gezellig en het is de lekkerste pindasaus en frietjes en natuurlijk de milkshakes niet vergeten!!

Welkome ambiance, hollandse keuken, volle buik, gevarieerde muziek op de achtergrond, gezellige rookruimte op de achterplaats.

Marieke & John

Afgelopen zondag heerlijke mosselen gegeten. Zelden zo lekker gehad. Het weer zat ook mee, het was oktober, maar we konden zelfs nog op het terras zitten. Het zit op een heel mooi plekje daar. Fijne mensen ook, altijd tijd voor een praatje en heel service gericht. Aanrader!

Hadden gereserveerd. 10 min gewacht tot uiteindelijk iemand ons naar onze tafel bracht. Personeel liep wel voorbij, maar niemand reageerde met "ik kom zo bij u"'. Na 10 min aan tafel kregen we de menukaart. Na nog eens ong. 10 min. werd de bestelling opgenomen. Bestelden een fles wijn en mosselen. Die waren die dag onbeperkt. Tegenvaller want ze waren op. Dus weer op de kaart kijken. Ik bestelde een biefstuk. De wijn vroegen we gelijk, want dat duurde ook te lang. Na ons voorgerecht welke prima smaakte, kreeg ik te horen dat de biefstuk ook op was. Weer wat anders uitzoeken. Slecht ingekocht door de kok/eigenaar. Was een prachtige dag namelijk. Tot overmaat van ramp stond zelfs de biefstuk op de rekening en niet de zalm die goedkoper was. Wederom foutje. De vergoeding voor gratis cola en koffie voor het ongemak viel daarbij in het niet. Het eten is was verder goed, maar......
    Niet voor herhaling vatbaar en dat op mijn verjaardag.

Eten is oké, en de service ook.

Heerlijke mosselen en oesters, ga zo door.

Paar weken terug gegeten, erg lekker gegeten, vriendelijk personeel. Een top restaurant!!

Kom zeker nog een keer terug.

Heerlijk gegeten. Ik had mosselen, mijn vriendin sliptong. Zelden zulke heerlijke mosselen gegeten. Ook prima bediening. Erg vriendelijk. Als 50 plusser voel ik me er heel goed thuis (geen culinaire liflafjes en niet een al te trendy inrichting). Kom zeker terug.

Voor de eerste keer gegeten afgelopen vrijdag avond. We hebben beide hetzelfde besteld, biefstuk van de haas met championsaus.

Bij het serveren ging het al meteen fout, een was met perersaus gedaan, kan gebeuren denk je dan. Dus eten retour naar de keuken, was gelukkig snel geregeld. De biefstuk van mijn vriendin was goed, die van mij zat vol met pezen, er was nauwelijks met een mes doorheen te komen dus heb ik het grootste gedeelte laten staan.

Vervolgens komt de bediening vragen of alles naar wens was en bij het zien van mijn biefstuk vraagt ze of het misschien te rood was. Ik zeg "er zitten zoveel pezen in dat ik er met het mes niet eens doorheen kom". Als antwoordt krijg je dan "tja, das ook jammer dan he" en vervolgens draait ze om en loopt weg.

Bij afrekenen wordt er geen woord meer over gesproken en we moeten vervolgens gewoon het volle bedrag afrekenen. Ik hoef mijn eten echt niet gratis te hebben maar dit is ook wel het andere uiterste.

Voor ons dus geen tweede keer meer hier.

Afgelopen zondag hier gegeten. Eerst wat gedronken op het terras. Je moet goed uitkijken waar je loopt, want eerst staat een halve voet van een parasol met bouten die gevaarlijk uitsteken. Zie je het even niet dan kan je lelijk struikelen. Het zag er nogal verloederd uit. Aan onderhoud geeft men hier zijn geld niet uit. Ik vind dit een minachting naar de klanten toe.
    Ook binnen vonden we het er niet geweldig uitzien,terwijl we hebben gelezen dat het onlangs verbouwd was. Wij konden het er niet aan af zien.
    Je zou je er wellicht minder aan storen als het eten buitengewoon zou zijn, maar dat was niet het geval. Het was redelijk en ook wel lekker, maar om er over naar huis te schrijven.....neen. Niks bijzonders.
    Daarnaast ga je je ook afvragen, als het onderhoud ontbreekt buiten en het ziet er binnen ook niet al te florissant uit, hoe is dan de staat van de keuken?
    Kortom voor ons geen reden meer om er naar toe te rijden.

corrie passenier

Wij hebben mee gedaan met de visavond. Geweldig! Alleen weten we nog niet wat er het lekkerste was: de koude visschotel of de heerlijk gebakken warme vis. Voor herhaling vatbaar.

Ik kom er bijna elke week en ik vind het super daar. Ik vind het lekker, het eten en het drinken. Zelf woon ik in het dorp en ik kom er vaak, ik vind het super kwaliteit.

Vandaag voor de 2e keer gegeten bij Het Veerhuis en het was weer heerlijk. We waren met een aantal mensen. Eerst even gezellig wat gedronken en daarna lekker gegeten.
    Leuke vlotte bediening en je kan in alle rust eten.

Is pas verbouwd. Afwerking is zeer slordig en ziet er niet uit.
    Eten was voor mijn man voldoende. Voor mij niet. Slibtong was koud. Het duurde allemaal erg lang.
    Bijna 100 euro kwijt met z´n 2en. Vond ik voor de gekregen maaltijd echt te duur. Laatste keer hier voor ons.

Lekker eten en fijne bediening. Het restaurant is gelegen op een mooie locatie. Aanrader, zeker voor de gene die van vis houden.

Op zaterdagavond is er een uitgebreid visbuffet; voorgerecht, koude visgerechten, warme visgerechten, dessert. Het is dè plaats om (onbeperkt) vis te eten. Heerlijk, die Zeeuwse oesters! Een groot deel van het personeel heeft geen geschminkte hotelschoolmaniertjes. Hoeft ook niet. Wie goed doet, die goed ontmoet. Het was ons 17-de veerhuis in anderhalf jaar; een van de betere, maar niet de beste. Lag het wat dichterbij, dan zouden we vaker gaan.

Heerlijk gegeten. Mooi uitzicht. Aanrader.

Natasha Wabbes

Super frietjes, mijn dochter wil niets anders meer.
    Snelle bediening en super service!

Lekker gegeten!

Veel keuze en snelle service.

Voor de 2e keer hier heerlijk gegeten, deze keer buiten op 't terras.

Niks mis mee.

Laatst gegeten. Voor de eerste, maar ook de laatste keer.

Toen we de kaart kregen, kregen wij al te horen dat er verschillende gerechten niet meer aanwezig waren. ( Dit op zondagavond om 18.00 uur). Dan maar kiezen uit wat er nog voorhande is. Toen de bestelling opgenomen was kregen we even later te horen dat hier ook al de helft niet meer van was. Dus moesten wij met z'n zessen iets gaan kiezen waar we eigenlijk geen zin in hadden. De drankjes maar afgerekend en naar een ander restaurant. Dit kan echt niet op zondagavond in het hoogseizoen om 18.00 uur, dan moet het diner nog beginnen, en er was bijna niets voorhanden als wat restjes. Sorry, maar wij komen hier niet meer terug.

Lekkere en goeie friet voor een mooie prijs!

Pieter V

Alleswatje is goed te doen!

Heerlijke friet!

Vanavond gegeten in het veerhuis, dit zal 'n eenmalige exercitie blijven. Een drama. Eén meisje in de bediening deed haar best, maar de andere en de bazin, waren dramatisch. Prijs/kwaliteit is totaal uit verband hier, weinig voor veel is het motto. De ambiance met de ongezellige tafels is desastreus,het jongste meisje is echt te onervaren, wijn inschenken doet ze niet ze plempt de fles in een plastic koeler op tafel, ze mist het vermogen om het gevoel om het de gast naar de zin te maken, broodje op tafel, drinken en met name wijn kwam veel te laat, frites en aardappels kwamen te weinig en te koud in de 1e ronde en met meerderen aan tafel is dat vervelend, want dan komt de 2e ronde dus na het eten van het hoofdgerecht, te laat dus. Bij de voorgerechten, een teveel aan sla, hoofdgerecht waren minimaal qua hoeveelheid en de kwaliteit liet te wensen over. Het terras ligt vol met rommel, een bezem, een opgerolde parasol, bloemetjes verlept, kille uitstraling, waarin de bazin als harde en weinig charmante gastvrouw een flink aandeel in zal hebben. Bezint eer u begint om het veerhuis te bezoeken, is mijn motto na deze avond. Jammer want het plekje verdient beter !!!

heerlijk gegeten leuke visgerechten lmooi uitzicht vriendelijke eigenaar en bediening.groetjes klaas

anoniempje

Vreselijk hoeveel ze hier verdienen!!! Zo weinig!! Ik eet hier vaak..maar kom hier daardoor nooit meer!!! :@