Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint-Oedenrode verdeeld zijn.

Ronduit heerlijk. Verrassingsmenu met wijnarrangement is een aanrader!

Deze frietzaak is echt een zegen voor de buurt. Jarenlang liep ik te kampen met verstoppingen. Maar sinds ik hier mijn friet haal werken mijn darmen als een tierelier. Bij het openen van de zak voel ik al een borreling. Ook de Jumbo heeft er profijt van. De omzet van wc-papier stijgt enorm.

Marie-José Hagelaar

Op aanraden van vrienden naar dit restaurant gegaan.
    Zelden zo smaakvol gegeten!
    Bediening kon zich goed inleven in de bezoekers die ze voor zich hadden, is een goede eigenschap vind ik.
    Het interieur ziet er warm en sfeervol uit.

Graag kom ik binnenkort weer een keertje eten.
    En zal het restaurant zeker bij onze vrienden aanbevelen.

Met vriendelijke groet,
    Marie-José Hagelaar.

Zonder meer top! Heerlijke en mooie gerechten en een geweldige gastvrijheid!

jos kuijpers

Heerlijk gegeten, goede sfeer. Wel ietwat rumoerig (voor oudere, misschien wat slechter horende mensen). Voor het algemeen: niets dan lof.

7. Chinees-Indisch Sint-Oedenrode

Zaterdag 14 januari heerlijke tin pan gerechten gegeten.
    Heel gastvrij en goede service.
    Eigenaar doet ontzettend zijn best
    Wij komen graag weer terug.

Super gegeten met t gezin. Mooie sfeervolle locatie. Gastheer en bediening gezellig en goed op de hoogte van de producten. En heel leuk dat onze jongste zelf zijn dessert mocht maken in de keuken. Er is heel goed rekening gehouden met de lactose intolerantie. Mijn man en ik hadden een verrassingsmenu wat mooi was aangepast toen ze hoorde dat wij erg graag wild eten. Dus terplekken wordt er op maat gekookt! Kortom wij hebben genoten en komen zeker terug! Dank voor de gezellige avond.

R.verhofstadt

Zeer goed restaurant vriendelijk personeel en de prijzen van de menukaart betaalbaar eigenaar zeer vriendelijk en maakt tijd voor iedere klant.

11. Chinees-Indisch Sint-Oedenrode

Ellen Dekkers

Donkersloot

Na een hele poos weer eens gegeten bij de RB. De gastvrijheid was al prima en is alleen maar toegenomen. Eigenaar en personeel erg aardig. Werken er ook al lang en dat is een goed teken. Eten was verrukkelijk en de ambiance is buitengewoon prettig. Een perfect culinair avondje uit.

Weer heerlijk gegeten, bediening top en de kok uitmuntend!!!
    tot de volgende keer!!
    Gr. Myrthe en Raymond

14. Chinees-Indisch Sint-Oedenrode

Fam van Dijk

Heerlijk gegeten.
    Erg vriendelijke vlotte bediening.
    Wij gaan zeker nog eens terug.

Chris Dekkers

Erg lang moeten wachten op relatief eenvoudige gerechtjes.
    De tweede ronde is helemaal niet gekomen en moesten we opnieuw bestellen. Nog langer wachten dus.
    Bij de derde ronde kwamen er weer ineens gerechtjes uit ronde 1 of 2.
    Kortom, logistiek een puinhoop terwijl het niet eens zo druk was.
    Voorlopig even geen Lounge8 meer.

Joop Derks

Meerdere malen in het restaurant gegeten, heel lekker gegeten. Heeft ook regelmatig leuke aanbiedingen. Ook een keer een Grieks buffet thuis laten bezorgen, was voortreffelijk

Van Huijgevoort

Genoten van een geweldig 4 gangen diner met zeer smakelijke gerechten. Een aanrader voor diegene die van een avondvol genieten houdt.

Met een prettige ontvangst werd meteen de toon gezet voor de avond. Op een mooie karaktervolle locatie hebben wij genoten van een 3 gangen keuzemenu. Elke gang was de moeite waard. De geschonken witte droge wijn was heerlijk.
    De Kerstversiering was goed gekozen; niet overdadig maar sfeervol; zeker een locatie om in de toekomst met een bezoekje te vereren. We hebben genoten!!

Heerlijk gegeten, flexibel met de menu kaart.
    Het was een heerlijke avond uit.

Prima gegeten, leuke ambiance, komen zeker nog eens terug.

S. van Pinxteren

We zijn gaan eten om de verjaardagen van twee van onze kinderen te vieren. De jongste is groot liefhebber van de Italiaanse keuken en wilde graag ravioli. Dit stond helaas, momenteel, niet op de kaart. We hadden gekozen voor een verrassingsmenu en tot onze grote vreugde kwam er uit de keuken toch overheerlijke ravioli geserveerd met erg lekkere soep. Kortom een heel gezellige avond met heerlijk eten en geweldige service.

Het was weer top. Heerlijk gegeten.

Marian Latijnhouwers

Eten en ambiance prima. Veel te vaak komt de bediening langs om te vragen of je nog wat wil drinken. Zo vaak dat het irritant wordt. Als we met vieren allemaal fris bestellen. Nee dan hoeven wij geen fles water. Zo jammer dit. Zit je geannimeerd in gesprek, staan ze weer aan de tafel of je drinken wil. Vind dit niet profesioneel. Heb dit vaker gehoord. Jammer dat jullie hier niets mee doen!

Jinke Vink

Lust zelf geen kaas. Had bij de bestelling van het verrassingsmenu aangegeven dat ik geen kaas lust.

Wat ik kreeg voorgeschoteld was als voorafje: rissotto met kaas. Bij het hoofdgerecht zaten gegratineerde aardappels en als toetje cheesecake.

Viel wat tegen. Veel geld voor wat te weinig kwaliteit. Vond ook dat de bijpassende wijnen de gerechten niet versterkten/complimenteerden.

Sfeer en interieur zijn aangenaam.

Het was heerlijk! Het restaurant zat helemaal vol! Toch was het op een of andere manier rustig. Iedereen zat lekker aan hun tafel. Er werd weinig gelopen. Dat viel ons op. Heel relaxed. Bediening was erg aardig en attent. Topavond gehad!

Wij gaan niet echt vaak uiteten en kiezen bij een dergelijke gelegenheid voor de zekerheid van een geslaagde avond.
    Osteria heeft ons nog nooit teleurgesteld en ook deze keer was het weer top.
    Op de een of andere manier voelen wij ons daar onmiddellijk op ons gemak en hebben al meteen het gevoel dat het personeel er alles aan gaat doen om ons als zeer gewenste gasten eens goed te gaan verwennen. Wanneer je het hebt over kwaliteit van uiteten is dit een gemakkelijk onderschat, maar erg belangrijk onderdeel.

We kozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen en werden inderdaad verrast en wel prettig, hetgeen niet als vanzelfsprekend mag worden verondersteld gezien slechte ervaringen bij andere eetgelegenheden.
    De kwaliteit ervan was uitstekend, met veel oog voor detail, Zonder daarbij te overdrijven qua uiterlijk of smaak.
    Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren gewoonweg heerlijk.
    Dit opgeteld met de knusse en Italiaans aanvoelende entourage zorgden voor een buitengewoon geslaagde avond.
    Complimenten voor het hele team.

Wederom heerlijk gegeten.

Helaas een erg slechte ervaring bij lounge 8. We waren slechts met zijn tweeen en toch werd er bij elke ronde van alles vergeten. Een ronde ontbrak compleet, deze werd niet geserveerd aan ons na bestelling. Bij navraag bleek dat ze dit vergeten waren en toen hebben wij gezegd dat wanneer die ronde niet ingevoerd is wij die wel over zouden slaan en dan alleen een toetje nemen. Hierop werd alsnog die ronde gebracht en daarbij ontstond irritatie bij personeel (wat daarvoor ook al niet erg vriendelijk was) waardoor de manager erbij kwam. Na uitleg bood deze ons een kopje koffie aan van het huis, welke vervolgens ook niet gebracht werd. Na een poos wachten gingen we betalen waarop de manager zijn excuses aanbood en een drankje van de rekening haalde.
    Ik begrijp dat het een drukke zondag was, maar er ging wel erg veel mis.

Afgelopen dinsdag met z'n 4-en (nu een keer zonder de kinderen) een heerlijke avond gehad bij Osteria. Altijd weer een gezellige plek om de avond door te brengen, fijne bediening, goede sfeer en heerlijk eten. We kozen voor het Buona Sera menu, brood, olijven, amuses, een 4-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement, tafelwater en koffie met chocolade voor maar 64,50 euro. Prijs/kwaliteit erg goed en je weet van te voren wat je kwijt bent, ook fijn! Er werd ons verteld dat als je van te voren reserveert voor dit arrangement je ook nog een gratis aperitief krijgt, dat gaan we dus zeker doen de volgende keer!