Osteria in Sint-Oedenrode

Een stukje Italië in hartje Sint-Oedenrode

Gratis aan de markt

Als gast zult u er zich meteen op uw gemak voelen. In Osteria heerst namelijk een huiselijke en ongedwongen sfeer. Daarnaast is het eten van een ongekend hoge kwaliteit. 'Puur' zoals Freek het zelf noemt, want zo kun je volgens hem het Italiaanse eten het best omschrijven.

Naast de heerlijke Italiaanse kaart beschikt Osteria over een zeer breed aanbod in voortreffelijke wijnen. Bijna letterlijk door de eigenaar in het land van herkomst opgehaald, want regelmatig gaat hij kijken waar de wijn vandaan komt. Hij kan dan ook als geen ander zo passievol over wijn vertellen.

Voor een avondje Italiaans genieten bent u bij Osteria op het juiste adres!

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1376371975 83
1399190848 86
1422009721 84
1458519918 84

1. Jinke Vink

Lust zelf geen kaas. Had bij de bestelling van het verrassingsmenu aangegeven dat ik geen kaas lust.

Wat ik kreeg voorgeschoteld was als voorafje: rissotto met kaas. Bij het hoofdgerecht zaten gegratineerde aardappels en als toetje cheesecake.

Viel wat tegen. Veel geld voor wat te weinig kwaliteit. Vond ook dat de bijpassende wijnen de gerechten niet versterkten/complimenteerden.

Sfeer en interieur zijn aangenaam.

2. Het was heerlijk! Het restaurant zat helemaal vol! Toch was het op een of andere manier rustig. Iedereen zat lekker aan hun tafel. Er werd weinig gelopen. Dat viel ons op. Heel relaxed. Bediening was erg aardig en attent. Topavond gehad!

3. Wij gaan niet echt vaak uiteten en kiezen bij een dergelijke gelegenheid voor de zekerheid van een geslaagde avond.
    Osteria heeft ons nog nooit teleurgesteld en ook deze keer was het weer top.
    Op de een of andere manier voelen wij ons daar onmiddellijk op ons gemak en hebben al meteen het gevoel dat het personeel er alles aan gaat doen om ons als zeer gewenste gasten eens goed te gaan verwennen. Wanneer je het hebt over kwaliteit van uiteten is dit een gemakkelijk onderschat, maar erg belangrijk onderdeel.

We kozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen en werden inderdaad verrast en wel prettig, hetgeen niet als vanzelfsprekend mag worden verondersteld gezien slechte ervaringen bij andere eetgelegenheden.
    De kwaliteit ervan was uitstekend, met veel oog voor detail, Zonder daarbij te overdrijven qua uiterlijk of smaak.
    Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren gewoonweg heerlijk.
    Dit opgeteld met de knusse en Italiaans aanvoelende entourage zorgden voor een buitengewoon geslaagde avond.
    Complimenten voor het hele team.

4. Afgelopen dinsdag met z'n 4-en (nu een keer zonder de kinderen) een heerlijke avond gehad bij Osteria. Altijd weer een gezellige plek om de avond door te brengen, fijne bediening, goede sfeer en heerlijk eten. We kozen voor het Buona Sera menu, brood, olijven, amuses, een 4-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement, tafelwater en koffie met chocolade voor maar 64,50 euro. Prijs/kwaliteit erg goed en je weet van te voren wat je kwijt bent, ook fijn! Er werd ons verteld dat als je van te voren reserveert voor dit arrangement je ook nog een gratis aperitief krijgt, dat gaan we dus zeker doen de volgende keer!

5. Super lekker gegeten, geweldige sfeer en vriendelijke bediening met daarbij uitleg over het eten.

6. Heerlijk gegeten met goede bediening en verstand van zaken. Wel de kwaliteit, maar niet de poespas van een toprestaurant. Wie dit smakeloos vindt, heeft te veel Lagavulin gedronken.

7. Een Italiaans restaurant zonder Italianen en dan ook nog proberen op z’n Italiaans te koken. Eten was totaal smaakloos!!!

8. Na jaren nog steeds ons favoriete restaurant, elke keer weer verrassende gerechten, goede service in een sfeervolle ambiance.

9. Top tent, top service, top eten😋

10. Fantastische avond met een lieve, charmante en mooie dame. Als dan de wijn en het eten dit ondersteunen is dat wel belangrijk. De bediening en de keuken hebben ons een prachtige avond bezorgd. Ben.

11. Heel mooi restaurant met heerlijk eten. Gezellige sfeer met vriendelijk personeel.

12. Zeer smaakvolle Italiaanse gerechten op een menukaart waaruit echt iets te kiezen valt
    Redelijk geprijsd. En, zelfs in een volle zaak, een attente en vriendelijke bediening.
    Een restaurant om bij terug te komen.
    Bijkomend voordeel: altijd ruime parkeergelegenheid vlak voor de deur.

13. Jolanda , Angela en Rianne

Echt genoten van het 4-gangen verrassingsmenu! Perfecte bediening en ook daardoor een heerlijke avond beleefd. Komen zeker terug!

14. Heerlijk gegeten! Hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner met wijnarrangement. Zalige gerechten met geweldige bijpassende wijnen. En leuke en kundige bediening, ook niet onbelangrijk.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

15. Goede sfeer, goede bediening en lekker eten. Een fijne avond uit.

16. We hebben echt héél heerlijk gegeten op deze voor ons speciale dag. Ontvangst en bediening zijn vriendelijk en correct zonder te overdrijven. Kortom: we komen zeker nog eens terug.

17. Zeer goede keuken, fantastische gekozen wijnen, zeer gepassioneerde en bevlogen bediening, aangename ambiance en zeer redelijke prijzen. In stromende regen met paraplu naar auto gebracht! Waar vind je dat nog?

18. Margreet Geevers

Heerlijk gegeten; prima wijnadvies; bijzonder prettige bediening. Wij komen graag nog een keer.

19. Heerlijk gegeten, eten van topkwaliteit en prettige en vriendelijke bediening. Enige nadeel was dat er niet regelmatig gevraagd werd of we wat wilden drinken (2x zelf om moeten vragen), maar joh, dat kan ik ook gewoon zelf vragen en het kan eens gebeuren natuurlijk.

20. M. Goossens

Heerlijk gegeten en goede bediening met zorg.

21. We komen hier al een tijdje. Osteria is voor ons tot een toprestaurant. Lekker en goed eten. Uitgebalanceerde gerechten, en met een lekker wijn (arangement) zijn alle gerechten perfect.
    Goede service en zeer gastvrij.

22. Ad van Assouw

We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben ons bij de heerlijke gerechten deze keer eens laten adviseren wat er bij te drinken,
    De manager is in onze ogen een zeer kundig man op dat gebied hij vertelde uitgebreid wat wel en wat niet en had een flesje uitgekozen wat perfect bij de gerechten pasten, ik ben niet zo'n grote wijndrinker maar laat me de volgende keer weer graag door deze man adviseren.
    Bediening en sfeer, geweldig.
    We hebben al die keren enorm genoten.
    Een avondje Osteria kan ik iedereen aanraden,
    Gewoon op zijn Rooi's genieten.
    Top.

23. Wij waren al langer fan en kwamen al een aantal jaren naar Osteria. Toen vrienden van ons dit hoorden móesten zij ook, het stond al lange tijd op hun to-do- lijstje. Daar is het nu vanaf, maar het is wel verhuisd naar het restaurant-lijstje. We hebben weer heerlijk gegeten, prima bereid, verrassende gerechten, goede wijn, fijne sfeer en met nog extra info van de chef.

24. Sfeervol, betaalbaar en lekker.

25. Peep van de Wal

Complimenten aan de kok. Heerlijk gegeten. Bediening, kundig en gastvrij. Goede wijnkaart. Zeker een aanrader!

26. Marleen

Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Ook de wijnen waren erg lekker.
    Service was top.

27. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.

28. Erg lekker gegeten en gedronken met bijpassend wijn arrangement.

29. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Er staat bijna niks vegetarisch op de kaart, maar je kunt het met een gerust hart aan de kok overlaten!

30. Marieke

Erg lekker gegeten, heel vriendelijk personeel!

31. Sandra de Wert

Al vaker gegeten! Altijd héérlijk!

32. H. van den Elsen

Wij hebben met 6-en genoten van een vijf-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. De bediening was correct, snel, gepast grappig en spontaan. De combinatie van het eten met de wijnen was perfect. Complimenten!

33. Lekker eten in een goede omgeving en leuk personeel

34. Erg gastvrij. Nette bediening niet opdringerig en de gerechten overheerlijk.

35. Heerlijk gegeten bij Osteria! Het laatste bezoek was alweer te lang geleden. Toen al een goede indruk achtergelaten, maar vond het te prijzig om sneller terug te komen.

Na het aperitiefje, de olijven en het brood dachten we dat we er al minstens een gang op hadden zitten, maar toen begonnen de vier gangen pas...
    De gangen waren stuk voor stuk heerlijke gerechten. De bediening was heel netjes, correct en wist goed aan te voelen wanneer een grapje gepast was.

Het enige punt voor verbetering was in onze ogen dat bij het hoofdgerecht met aardappelen een schaaltje pasta als side-dish werd geserveerd. Dit had naar ons idee beter een schaaltje salade mogen zijn. Navraag leerde dat bij het eten bij Osteria altijd pasta hoort. Blijkbaar een overwogen keuze. De pasta was overigens prima ;-)

36. Ronald en Els Gerrits

Hartelijke ontvangst in een bijzonder sfeervol private diningroom heerlijk laten verrassen met een 4-gangen wijn- en diner menu, waarbij zorg werd besteed aan uitleg van wijn en iedere menugang. Wij (7) hebben allemaal een echt heerlijke avond gehad!
    Komen graag weer eens terug om ons opnieuw te laten verassen.

37. Samen met de kinderen daar gegeten. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, ook voor de kinderen.
    Zoals ze het zelf zeiden; chic gegeten, zonder in een (te) chick restaurant gegeten te hebben.

38. lekker relaxed alles op zijn tijd goede uitleg over de wijnen

39. Atty Geeven

Heel gezellig. Vriendelijke ontvangst en op dinsdag helemaal bezet.
    Heerlijk gegeten en we komen zaterdag al weer. Atty

40. Lekker gegeten, goede service!

41. Ongelooflijk lekker gegeten, vis van de dag 👍

42. Gezellige avond beleefd bij Osteria. Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke, verrassende gerechten! Uiterst vriendelijke bediening! Graag tot een volgende keer!

43. Zeer lekker gegeten, uitstekend bediend. Echt een aanrader !

44. Wat een smaak explosies en heerlijke wijnen, complimenten aan de chef en super bediening.

45. Heerlijk eten met drie personen en verschillende gerechten en allemaal even lekker. Kaart is beperkt maar voldoende voor af en toe een keertje een avond uit eten.

46. yvonne van kronenburg

Heel lekker gegeten, lekkere wijn en goede bediening.

47. J. Hellings

Weer super lekker gegeten in een ontspannen sfeer! Ga zo door!

48. gevarieerde kaart, heerlijk gegeten, goede bediening en zeer service gericht

49. Wij waren met 6 personen en hebben van begin tot het late einde enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten met goed geadviseerde wijn, en een compliment voor de fantastische bediening. Top, tot de volgende keer.

50. tiny.van der rijt.

Heel goed en lekker gegeten, met prima wijnen.

51. Als altijd geweldige gastvrijheid en heerlijk gegeten!

52. Bianca den Ridder

Goede ervaring. Mooi gebouw met gezellige inrichting. Het personeel is zeer prettig in de omgang en de gastheer / eigenaar was erg prettig en vol humor.

We hebben heerlijk gegeten!

53. Originele en verfijnde gerechten en heerlijke wijnen. Bediening perfect: informatief maar relaxed. Geen formele grootdoenerij. Keep it up - I'll be back

54. Tip: ga het zelf ervaren
    Top: gewoon TipTop :-)

55. Dianne Moonen

Zaterdag 4 maart hebben we met mijn schoonfamilie heerlijk gegeten bij Osteria in Sint-Oedenrode. We hadden gekozen voor een 5 gangen verrasingsmenu.

De medewerkers van Osteria hebben ons een gezellig avondje bezorgd. Alle gangen waren keurig opgediend en onze smaakpapillen zijn weer op z'n best getest.

Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Wij gaan dat zeker nog eens doen.

Groetjes Dianne en Michaël.

56. Super lekker en fantastische bediening en ambiance. Iedere keer komen we weer terug.

57. Jan & Kitty

Verrukkelijk gegeten, maar dat waren we al gewend bij Osteria. Dit keer nog lekkerder dan de vorige keren. Verfijnde en soms verrassende smaakcombinaties. De wijnen zijn er heerlijk, zelfs de huiswijn, maar wel stevig aan de prijs.

58. Het was helemaal top bij Osteria. Het totaalplaatje klopte. Sfeer, bediening, gerechten en prijs. Een echt heerlijk avondje uit verzorgd door het team van Freek.

59. Wat een verwennerij! Gekozen voor het verrassingsmenu en verwend met heerlijke, smakelijke gerechten. Mooie borden, fijne gastvrouw, goede wijn, prettige sfeer, niet zo stijfjes, hartelijk. Een prachtige avond gehad.

60. Top.
    Verrassings menu altijd lekker. Goede wijn. Prijs kwaliteit helemaal top.

61. Wederom een heerlijke avond met super eten en uitstekende kundige bediening

62. Heerlijk gegeten in de private dinning. Mooie zaak! Prima bediening.

63. Verrassingsmenu was heerlijk! Enige wat me opviel is dat het eten zeker niet altijd Italiaans was. Zo kregen we stamppot met lam als hoofdgerecht.

64. Het was weer fantastisch. Heerlijk eten, gezellige sfeer. Aandacht van de gastheer. Toppie! Een aanrader.

65. Overzichtelijke menukaart met niet een overvloed aan verschillende gerechten. Uiteindelijk voor het verrassingsmenu gekozen en echt alles was heerlijk! Er was een zwangere dame in ons gezelschap en ook zij heeft super lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en een goede ambiance.

Zeker een aanrader!

66. We kozen voor het verrassingsmenu en we hebben heerlijk gegeten. Het wijn arrangement sluit goed aan bij het eten. Er is een mogelijkheid om een bob arrangement te nemen.
    Je wordt ontzettend gastvrij ontvangen en de sfeer is gezellig en ongedwongen.

Een aanrader voor wie van Italiaans eten en Italiaanse wijnen houdt. Een van onze favorieten!

67. Vriendelijke en snelle bediening, lekker eten en goede sfeer.

68. Ad en Rian Schellekens

Osteria is een van onze meest favoriete restaurants. Kwalteit, sfeer en bediening zijn allemaal TOP👍👍

69. Warme sfeer, heerlijk eten met prima huiswijn. Zeer attente en gastvrije benadering.

70. Coert Teulings

Zeer gezellige ambiance en heerlijk eten! Complimenten!

71. Emely Teeuwen

Erg lekker gegeten! Volgende keer zitten we liever niet bij het gordijn naar de bar. Koude lucht langs de benen. Heerlijke gerechten en vriendelijkheid maakte dat wel goed!

72. A DEN OUDEN

Sfeer goed, eten goed, bediening liet te wensen over.

73. Heerlijk gegeten, fijne sfeer, mooie kaart.

74. Eric van Veen

Met z'n zevenen lekker gegeten. Als je met een grotere groep bent zou een ronde tafel prettiger zijn.

75. Heerlijke gerechten op de nieuwe kaart, was weer genieten!

76. Sfeervol restaurant met gezellige bediening en smaakvol gegeten. Top!

77. Met zes personen heerlijk gegeten, hele goede en nette bediening en gezellige accommodatie.

78. De eerste keer dat we hier gegeten hebben. We hebben gekozen voor een 4 gangen verrassingsmenu. De tomatenrisotto was heerlijk, de bavette iets minder omdat de pasta die we erbij kregen te ver gaar was en weinig smaak had. De sfeer was prima. Een prima restaurant.

79. Wilma Bierens

Wij kennen restaurant Osteria al heel lang en waren ook gisteren weer uiterst tevreden! Heerlijk eten met lekkere wijnen en een uiterst persoonlijke bediening en service! Garantie voor een zeer gezellige avond! Klasse!!

80. Stan de Groot

We hebben een super avond gehad. Het personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam, het vier-gangen verrassingsmenu super en het wijnarrangement met deskundige uitleg super. Osteria is een echte aanrader en wij komen zeker snel weer terug.

81. Heerlijk gegeten, lekkere wijn, goede sfeer en perfecte bediening

82. Th Cornelissens

We zijn op een donderdag avond (22-9-2016) bij Osteria geweest en hadden daar een 4 gangen verassing menu genomen.
    De bedinging was zeer goed en het eten was ook erg goed
    Er hangt daar een goede sfeer.
    Zeker een aanrader en 4 gangen was voor ons meer dan genoeg.
    We komen zeker terug.

83. Wendy en Marcel

We hebben heerlijk Italiaans gegeten met een fantastisch geadviseerde wijn! Italiaans zoals het moet zijn.
    Heerlijk buiten kunnen zitten, genoten van de nazomer in Nederland.

84. A. Gloudemans

Ik had mijn vriendinnen, na hele goede eerdere ervaringen, enthousiast gemaakt om bij Osteria te gaan eten. De bediening was voor een dergelijke entourage matig. Zij moesten verschillende keren vragen hoe het precies met de bestelling zat en daarna kreeg ik nog het verkeerde bord voorgezet. Voor de verhouding van prijs met kwaliteit en de naam die zij hoog te houden hebben was de bediening erg amateuristisch en het eten was wel in orde maar qua smaak had ik er meer verwacht. De pasta werd als een kleverige massa op tafel gezet. Deze keer ben ik niet enthousiast weggegaan.

85. Maarten

Super genoten van ons diner! Top service en een uitgebreide kaart, ook voor zwangere vrouwen. Helaas kon mn vriendin niet genieten van de heerlijke wijn/ rosé.

86. Annemarie

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Oog voor detail en zeer mooie wijn en spijs combi's. Nagerecht bij 1 van ons was niet wat t moest zijn en dat werd meteen keurig opgelost. De informele sfeer in combinatie met de heerlijke gerechten maakt dit tot 1 van onze favoriete restaurants..

87. Marielle Meessen

Zeer prettige bediening, attent, informele sfeer en heerlijk eten. We hadden het 3-gangenverrassingsmenu: smaakvol, ruim voldoende en lekkere wijn erbij.
    Voor herhaling vatbaar!

88. Alleen maar lof, lekker eten en goede wijn, goed rekening gehouden met allergie.

89. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance!
    Voor herhaling vatbaar! We komen zeker terug!!!

90. Frans Geurts

Heerlijk gegeten. Gerechten, die bijzonder zijn. Prima attente bediening en gezellig binnenplaatsje, waar je met wat warmer weer prima kunt zitten om te eten.

91. M Tegenbosch

Super correcte, vriendelijke bediening, die de gasten op juiste wijze inschatten, daardoor een gemoedelijke sfeer en super gastvrijheid. Heerlijk gegeten, top gerechten.

92. Bas en Suus

Echt overheerlijk gegeten. Top!

93. Oké het is al wat langer geleden dat wij er (schaam) geweest zijn, maar het eten is er altijd voortreffelijk en aangezien Freek (en Suzanne) onze vrienden zijn raad ik het restaurant natuurlijk al helemaal aan!! Jammer alleen dat het in Sint Oedenrode ligt haha... Anders kwamen we er wel vaker namelijk, van Sint Oedenrode naar Helmond met de taxi is nl. ontzettend duur hihi... Maar toch tot gauw!!

Groetjes Willy en Monique de Greef

94. Ons favoriete restaurant, we moeten er 45 minuten voor rijden maar hebben dat er graag voor over. Vakmensen in de keuken en bediening. Gisteren nog eens het 3 gangen menu gekozen, we zijn lekker verwend met black Angus, heerlijk!!! Daarna voor Anja een overheerlijk kaasplankje zoals het hoort. We zien uit naar de nieuwe kaart.

95. Heerlijk diner, goede sfeer en prettige bediening.

96. Prettige sfeer, heerlijk eten en goede adviezen over wijn. Laagdrempelig en echt genieten van een avondje uit.

97. Danielle

Gekozen voor het 3-gangen verrassingsmenu met tussengerecht i.p.v. dessert en als toetje toch nog een tiramisu (toch even proberen) met dessertwijn. Heerlijk gegeten en de tiramisu, die bijna altijd tegenvalt, was hier geweldig! Osteria blijft favoriet restaurant!

98. Peter van Kemenade

Gezellig, fijne bediening en lekker eten.

99. Johan Spriensma

Volgens Italianen kookt hun moeder altijd het best. Daarom is het altijd moeilijk om een goed restaurant uit te kiezen als ze bij ons op bezoek zijn. Dus ik maak het mezelf makkelijk, ik ga naar Osteria. Dan zijn ze weer even thuis ;-)

100. Wanneer je niet houd van standaard eten dan is dit echt iets voor u. Lekkere verse gerechten voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel, ongedwongen sfeer.

Volgende pagina