Osteria in Sint-Oedenrode

Een stukje Italië in hartje Sint-Oedenrode

Gratis aan de markt

Als gast zult u er zich meteen op uw gemak voelen. In Osteria heerst namelijk een huiselijke en ongedwongen sfeer. Daarnaast is het eten van een ongekend hoge kwaliteit. 'Puur' zoals Freek het zelf noemt, want zo kun je volgens hem het Italiaanse eten het best omschrijven.

Naast de heerlijke Italiaanse kaart beschikt Osteria over een zeer breed aanbod in voortreffelijke wijnen. Bijna letterlijk door de eigenaar in het land van herkomst opgehaald, want regelmatig gaat hij kijken waar de wijn vandaan komt. Hij kan dan ook als geen ander zo passievol over wijn vertellen.

Voor een avondje Italiaans genieten bent u bij Osteria op het juiste adres!

5. Betalen American Express Master Card Visa pin

1319338109 81
1477619990 85
1517190460 87
1532029386 86

1. Wederom heerlijk gegeten op 't mooie terras.
    Maar we zijn niet anders gewend van het team van Osteria!
    Gezellig!

2. C. Hamers

We hebben heerlijk gegeten bij Osteria. Een echte aanrader voor wie Italië een warm hart toedraagt. We kozen voor het driegangen verrassing- menu inclusief wijnarrangement en inderdaad was het een zeer smakelijke surprise. Hulde.

3. Adri Frigge

We gaan vaker naar Osteria en zijn altijd zeer tevreden. Ook de kaart is fantasierijk. Zeker als we iets te vieren hebben is dat de plek..

4. van Kemenade

Top avond gehad! Lekker buiten gezeten, heerlijk gegeten en prima service. Geen goede nieuwe kaart.

5. Op zich prima gegeten, lekkere gerechten, mooie wijnen, relaxte sfeer.
    Bediening was wat traag waardoor de tijden tussen de gerechten heel lang werden. Ook de start was vrij traag.

6. Was een gezellige leuke avond.
    Sfeer was goed we hadden het weer mee.
    Gezellig tafel buiten.
    Eten super👍👍bediening gezellig en netjes.
    Al met al een super avond.

7. Heerlijk gegeten! Lekker buiten gezeten op de binnenplaats.

8. We waren erg verrast. Wat wij dachten was een Italiaans restaurant met pizza en pasta. Maar dit was geweldig. We hebben heerlijk gegeten. Echt een avondje uit. Vriendelijke bediening, eten was geweldig. Dank jullie wel 👍👍👍👍👍

9. marcel voets

Wat een mooie avond met heerlijk eten, een prachtig glas wijn voorzien van goed advies. De eigenaar weet een ontspannen, warme sfeer te creëren. Duidelijk een professional met passie voor zijn vak.

10. Kwaliteit ingrediënten zeer goed.
    Keuze wijnen zeer goed.
    Gerechten missen karakter door weinig kruiden.
    Het was erg druk, door slechte akoestiek veel herrie.
    We kregen een plek aangeboden in hoek waardoor alleen van achteren bediend kon worden, weinig persoonlijk…

11. Wij hebben denken genoten van al dat heerlijke eten en de geweldige wijnen.
    Na deze super ervaring komen we zeker terug!

12. Zoals aangegeven was sfeer en service prima. Het voorgerecht was niet goed bereid en dreef in de olijfolie, het hoofdgerecht smaakte op zich prima maar was ruimschoots voorzien van een meel component, en dan wordt er nog tagliatelle bij geserveerd (ipv van bv een goede salade), als nagerecht 1 kaasplank genomen voor ons beiden wordt de hoeveelheid notenbrood daarop niet aangepast, jammer.
    Prijs/kwaliteit komt aardig in het geding. Hopelijk was dit eenmalig en neemt men zich de kritiek ter harte.

13. Het was heerlijk! Het eten de sfeer de bediening, de avond was helemaal top!

14. Heel flexibel tav binnen of buiten eten, heerlijke wijnen, mooie gerechten, gave kaart.

15. Het was weer heerlijk bij Osteria! We hebben genoten.

16. Fantastisch gegeten en de bediening is zoals het hoort.

17. Het was een aangename avond, zaterdag 12 mei.
    We konden buiten zitten en waren blij.
    We hadden een 4 gangen verrassingsmenue.
    En we waren gekleed in ons zomerstenue.
    Mangare was zonder meer goed.
    Met een beetje alcohol in ons bloed.
    Toch een puntje van kritiek, op op dit vroege uur.
    De drankjes vond ik; tamelijk duur.

18. Kees van Beers

Gezellig en sfeervol Italiaans restaurant
    Goede keuken met lekkere gerechten voor elk wat wils.
    Goede bediening en heerlijke wijnen bij de verschillende gerechten.

19. Stephan

Wederom heerlijk gegeten (vis, schaaldieren) met daarbij een gevarieerd aanbod aan passende witte wijnen. Bediening heeft verstand van lekker eten en wijn.

20. Lekker eten en verse ingredienten, ook voor de vegetarier.
    Jammer dat 3 van de 4 vissen op waren.
    De rode huiswijn is heerlijk (primitivo), maar stevig aan de prijs (5 x over de kop)
    iets meer bekleding van de ruimte dempt misschien het geluidsniveau wat beter.

21. Irene Mandos

Alles klopte, van de binnenkomst tot het verlaten van het restaurant.
    Service prima, niet opdringerig maar wel alert. De wijnen, zeer smaakvol, goede keus.
    Wij hebben a la carte besteld, heerlijke gerechten, heel smakelijk.
    De sfeer ook ongedwongen de garantie voor een heerlijke avond uit.
    Kan met vrienden of familie, maar ook met zakenrelaties een prima keuze.

22. We hebben ons laten verassen met een 4-gangen verrassinsmenu! Erg lekker en zeer creatieve gerechten. Bediening is zeer vriendelijk, behulpzaam en hebben veel kennis van zaken. Kortom een fantastische beleving in een fijne sfeer!

23. Theo van Hoek

Heerlijk gegeten.

24. Super lekker gegeten, echt italiaans sfeer.

25. A Rechters

Zoals altijd heerlijk gegeten en genoten in de gezellige sfeervolle ambiance.

26. B vd Laar

Wij gingen voor het 4-gangen verassingsmenu. We vonden alle gerechten zeer smaakvol. Alleen jammer dat de dun gesneden zwaardvis naar diepvries smaakte. Verder vonden we de bediening goed en de wijnen heerlijk!
    Het is een sfeervol restaurant. Wij gaan zeker een keer terug.

27. Osteria bestaat 20 jaar en dat hebben ze gevierd met een speciaal menu.
    20 heerlijke kleinere gerechtjes met heerlijke bijpassende wijnen. Zoals altijd gezellig, goede bediening en heerlijk eten. Wij komen er ook al 20 jaar en hebben nog nooit iets gehad wat niet lekker was. Je zit er gezellig, in de zomer kun je buiten en dan waan je je zelfs in Italie. Complimenten aan Freek en alle medewerkers!

28. Harm vd Loo

Genoten van het lekkere eten en perfecte service!

29. Weer een heerlijke avond bij Osteria doorgebracht. Een mooie gezellige ambiance met zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten was heerlijk, mooie hoeveelheden en elk gerecht met een eigen smaken pallet.
    Het was lang geleden dat we Osterria bezocht hebben, na weer een heerlijke avond willen we in het vervolg niet zo lang wachten.

30. Heerlijk gegeten en hele fijne bediening. Werd goed meegedacht en prima wijn gedronken! Aanrader!

31. Anita Witteman

Heel sfeervol, erg lekker. Hele goede en prettige bediening. Echt een uitje!

32. Jose van Uden

Heerlijk gegeten in een hele relaxte sfeer. Bediening is top.

33. Het verrassingsmenu.. een echte overheerlijke aanrader! Goede service en leuke sfeer.. wij gaan zeker nog een keer terug.

34. Top avondje uit!

35. Loes Welten

Het was heerlijk en een gezellige avond gehad.

36. Marie-José Hagelaar

Op aanraden van vrienden naar dit restaurant gegaan.
    Zelden zo smaakvol gegeten!
    Bediening kon zich goed inleven in de bezoekers die ze voor zich hadden, is een goede eigenschap vind ik.
    Het interieur ziet er warm en sfeervol uit.

Graag kom ik binnenkort weer een keertje eten.
    En zal het restaurant zeker bij onze vrienden aanbevelen.

Met vriendelijke groet,
    Marie-José Hagelaar.

37. Weer heerlijk gegeten, bediening top en de kok uitmuntend!!!
    tot de volgende keer!!
    Gr. Myrthe en Raymond

38. Met een prettige ontvangst werd meteen de toon gezet voor de avond. Op een mooie karaktervolle locatie hebben wij genoten van een 3 gangen keuzemenu. Elke gang was de moeite waard. De geschonken witte droge wijn was heerlijk.
    De Kerstversiering was goed gekozen; niet overdadig maar sfeervol; zeker een locatie om in de toekomst met een bezoekje te vereren. We hebben genoten!!

39. Heerlijk gegeten, flexibel met de menu kaart.
    Het was een heerlijke avond uit.

40. S. van Pinxteren

We zijn gaan eten om de verjaardagen van twee van onze kinderen te vieren. De jongste is groot liefhebber van de Italiaanse keuken en wilde graag ravioli. Dit stond helaas, momenteel, niet op de kaart. We hadden gekozen voor een verrassingsmenu en tot onze grote vreugde kwam er uit de keuken toch overheerlijke ravioli geserveerd met erg lekkere soep. Kortom een heel gezellige avond met heerlijk eten en geweldige service.

41. Het was weer top. Heerlijk gegeten.

42. Jinke Vink

Lust zelf geen kaas. Had bij de bestelling van het verrassingsmenu aangegeven dat ik geen kaas lust.

Wat ik kreeg voorgeschoteld was als voorafje: rissotto met kaas. Bij het hoofdgerecht zaten gegratineerde aardappels en als toetje cheesecake.

Viel wat tegen. Veel geld voor wat te weinig kwaliteit. Vond ook dat de bijpassende wijnen de gerechten niet versterkten/complimenteerden.

Sfeer en interieur zijn aangenaam.

43. Het was heerlijk! Het restaurant zat helemaal vol! Toch was het op een of andere manier rustig. Iedereen zat lekker aan hun tafel. Er werd weinig gelopen. Dat viel ons op. Heel relaxed. Bediening was erg aardig en attent. Topavond gehad!

44. Wij gaan niet echt vaak uiteten en kiezen bij een dergelijke gelegenheid voor de zekerheid van een geslaagde avond.
    Osteria heeft ons nog nooit teleurgesteld en ook deze keer was het weer top.
    Op de een of andere manier voelen wij ons daar onmiddellijk op ons gemak en hebben al meteen het gevoel dat het personeel er alles aan gaat doen om ons als zeer gewenste gasten eens goed te gaan verwennen. Wanneer je het hebt over kwaliteit van uiteten is dit een gemakkelijk onderschat, maar erg belangrijk onderdeel.

We kozen voor het verrassingsmenu van 3 gangen en werden inderdaad verrast en wel prettig, hetgeen niet als vanzelfsprekend mag worden verondersteld gezien slechte ervaringen bij andere eetgelegenheden.
    De kwaliteit ervan was uitstekend, met veel oog voor detail, Zonder daarbij te overdrijven qua uiterlijk of smaak.
    Zowel voor- hoofd- als nagerecht waren gewoonweg heerlijk.
    Dit opgeteld met de knusse en Italiaans aanvoelende entourage zorgden voor een buitengewoon geslaagde avond.
    Complimenten voor het hele team.

45. Afgelopen dinsdag met z'n 4-en (nu een keer zonder de kinderen) een heerlijke avond gehad bij Osteria. Altijd weer een gezellige plek om de avond door te brengen, fijne bediening, goede sfeer en heerlijk eten. We kozen voor het Buona Sera menu, brood, olijven, amuses, een 4-gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement, tafelwater en koffie met chocolade voor maar 64,50 euro. Prijs/kwaliteit erg goed en je weet van te voren wat je kwijt bent, ook fijn! Er werd ons verteld dat als je van te voren reserveert voor dit arrangement je ook nog een gratis aperitief krijgt, dat gaan we dus zeker doen de volgende keer!

46. Super lekker gegeten, geweldige sfeer en vriendelijke bediening met daarbij uitleg over het eten.

47. Heerlijk gegeten met goede bediening en verstand van zaken. Wel de kwaliteit, maar niet de poespas van een toprestaurant. Wie dit smakeloos vindt, heeft te veel Lagavulin gedronken.

48. Een Italiaans restaurant zonder Italianen en dan ook nog proberen op z’n Italiaans te koken. Eten was totaal smaakloos!!!

49. Na jaren nog steeds ons favoriete restaurant, elke keer weer verrassende gerechten, goede service in een sfeervolle ambiance.

50. Top tent, top service, top eten😋

51. Fantastische avond met een lieve, charmante en mooie dame. Als dan de wijn en het eten dit ondersteunen is dat wel belangrijk. De bediening en de keuken hebben ons een prachtige avond bezorgd. Ben.

52. Heel mooi restaurant met heerlijk eten. Gezellige sfeer met vriendelijk personeel.

53. Zeer smaakvolle Italiaanse gerechten op een menukaart waaruit echt iets te kiezen valt
    Redelijk geprijsd. En, zelfs in een volle zaak, een attente en vriendelijke bediening.
    Een restaurant om bij terug te komen.
    Bijkomend voordeel: altijd ruime parkeergelegenheid vlak voor de deur.

54. Jolanda , Angela en Rianne

Echt genoten van het 4-gangen verrassingsmenu! Perfecte bediening en ook daardoor een heerlijke avond beleefd. Komen zeker terug!

55. Heerlijk gegeten! Hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsdiner met wijnarrangement. Zalige gerechten met geweldige bijpassende wijnen. En leuke en kundige bediening, ook niet onbelangrijk.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

56. We hebben echt héél heerlijk gegeten op deze voor ons speciale dag. Ontvangst en bediening zijn vriendelijk en correct zonder te overdrijven. Kortom: we komen zeker nog eens terug.

57. Margreet Geevers

Heerlijk gegeten; prima wijnadvies; bijzonder prettige bediening. Wij komen graag nog een keer.

58. Heerlijk gegeten, eten van topkwaliteit en prettige en vriendelijke bediening. Enige nadeel was dat er niet regelmatig gevraagd werd of we wat wilden drinken (2x zelf om moeten vragen), maar joh, dat kan ik ook gewoon zelf vragen en het kan eens gebeuren natuurlijk.

59. M. Goossens

Heerlijk gegeten en goede bediening met zorg.

60. We komen hier al een tijdje. Osteria is voor ons tot een toprestaurant. Lekker en goed eten. Uitgebalanceerde gerechten, en met een lekker wijn (arangement) zijn alle gerechten perfect.
    Goede service en zeer gastvrij.

61. Ad van Assouw

We zijn er nu voor de derde keer geweest en hebben ons bij de heerlijke gerechten deze keer eens laten adviseren wat er bij te drinken,
    De manager is in onze ogen een zeer kundig man op dat gebied hij vertelde uitgebreid wat wel en wat niet en had een flesje uitgekozen wat perfect bij de gerechten pasten, ik ben niet zo'n grote wijndrinker maar laat me de volgende keer weer graag door deze man adviseren.
    Bediening en sfeer, geweldig.
    We hebben al die keren enorm genoten.
    Een avondje Osteria kan ik iedereen aanraden,
    Gewoon op zijn Rooi's genieten.
    Top.

62. Wij waren al langer fan en kwamen al een aantal jaren naar Osteria. Toen vrienden van ons dit hoorden móesten zij ook, het stond al lange tijd op hun to-do- lijstje. Daar is het nu vanaf, maar het is wel verhuisd naar het restaurant-lijstje. We hebben weer heerlijk gegeten, prima bereid, verrassende gerechten, goede wijn, fijne sfeer en met nog extra info van de chef.

63. Sfeervol, betaalbaar en lekker.

64. Peep van de Wal

Complimenten aan de kok. Heerlijk gegeten. Bediening, kundig en gastvrij. Goede wijnkaart. Zeker een aanrader!

65. Marleen

Heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. Ook de wijnen waren erg lekker.
    Service was top.

66. Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving.

67. Erg lekker gegeten en gedronken met bijpassend wijn arrangement.

68. Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Er staat bijna niks vegetarisch op de kaart, maar je kunt het met een gerust hart aan de kok overlaten!

69. Marieke

Erg lekker gegeten, heel vriendelijk personeel!

70. Sandra de Wert

Al vaker gegeten! Altijd héérlijk!

71. H. van den Elsen

Wij hebben met 6-en genoten van een vijf-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. De bediening was correct, snel, gepast grappig en spontaan. De combinatie van het eten met de wijnen was perfect. Complimenten!

72. Lekker eten in een goede omgeving en leuk personeel

73. Erg gastvrij. Nette bediening niet opdringerig en de gerechten overheerlijk.

74. Heerlijk gegeten bij Osteria! Het laatste bezoek was alweer te lang geleden. Toen al een goede indruk achtergelaten, maar vond het te prijzig om sneller terug te komen.

Na het aperitiefje, de olijven en het brood dachten we dat we er al minstens een gang op hadden zitten, maar toen begonnen de vier gangen pas...
    De gangen waren stuk voor stuk heerlijke gerechten. De bediening was heel netjes, correct en wist goed aan te voelen wanneer een grapje gepast was.

Het enige punt voor verbetering was in onze ogen dat bij het hoofdgerecht met aardappelen een schaaltje pasta als side-dish werd geserveerd. Dit had naar ons idee beter een schaaltje salade mogen zijn. Navraag leerde dat bij het eten bij Osteria altijd pasta hoort. Blijkbaar een overwogen keuze. De pasta was overigens prima ;-)

75. Ronald en Els Gerrits

Hartelijke ontvangst in een bijzonder sfeervol private diningroom heerlijk laten verrassen met een 4-gangen wijn- en diner menu, waarbij zorg werd besteed aan uitleg van wijn en iedere menugang. Wij (7) hebben allemaal een echt heerlijke avond gehad!
    Komen graag weer eens terug om ons opnieuw te laten verassen.

76. Samen met de kinderen daar gegeten. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer, ook voor de kinderen.
    Zoals ze het zelf zeiden; chic gegeten, zonder in een (te) chick restaurant gegeten te hebben.

77. lekker relaxed alles op zijn tijd goede uitleg over de wijnen

78. Atty Geeven

Heel gezellig. Vriendelijke ontvangst en op dinsdag helemaal bezet.
    Heerlijk gegeten en we komen zaterdag al weer. Atty

79. Lekker gegeten, goede service!

80. Ongelooflijk lekker gegeten, vis van de dag 👍

81. Gezellige avond beleefd bij Osteria. Genoten van het 4-gangen verrassingsmenu. Heerlijke, verrassende gerechten! Uiterst vriendelijke bediening! Graag tot een volgende keer!

82. Zeer lekker gegeten, uitstekend bediend. Echt een aanrader !

83. Heerlijk eten met drie personen en verschillende gerechten en allemaal even lekker. Kaart is beperkt maar voldoende voor af en toe een keertje een avond uit eten.

84. yvonne van kronenburg

Heel lekker gegeten, lekkere wijn en goede bediening.

85. gevarieerde kaart, heerlijk gegeten, goede bediening en zeer service gericht

86. Wij waren met 6 personen en hebben van begin tot het late einde enorm genoten van de gastvrijheid, het heerlijke eten met goed geadviseerde wijn, en een compliment voor de fantastische bediening. Top, tot de volgende keer.

87. tiny.van der rijt.

Heel goed en lekker gegeten, met prima wijnen.

88. Als altijd geweldige gastvrijheid en heerlijk gegeten!

89. Bianca den Ridder

Goede ervaring. Mooi gebouw met gezellige inrichting. Het personeel is zeer prettig in de omgang en de gastheer / eigenaar was erg prettig en vol humor.

We hebben heerlijk gegeten!

90. Originele en verfijnde gerechten en heerlijke wijnen. Bediening perfect: informatief maar relaxed. Geen formele grootdoenerij. Keep it up - I'll be back

91. Tip: ga het zelf ervaren
    Top: gewoon TipTop :-)

92. Dianne Moonen

Zaterdag 4 maart hebben we met mijn schoonfamilie heerlijk gegeten bij Osteria in Sint-Oedenrode. We hadden gekozen voor een 5 gangen verrasingsmenu.

De medewerkers van Osteria hebben ons een gezellig avondje bezorgd. Alle gangen waren keurig opgediend en onze smaakpapillen zijn weer op z'n best getest.

Zeker een aanrader om hier eens te gaan eten. Wij gaan dat zeker nog eens doen.

Groetjes Dianne en Michaël.

93. Super lekker en fantastische bediening en ambiance. Iedere keer komen we weer terug.

94. Jan & Kitty

Verrukkelijk gegeten, maar dat waren we al gewend bij Osteria. Dit keer nog lekkerder dan de vorige keren. Verfijnde en soms verrassende smaakcombinaties. De wijnen zijn er heerlijk, zelfs de huiswijn, maar wel stevig aan de prijs.

95. Het was helemaal top bij Osteria. Het totaalplaatje klopte. Sfeer, bediening, gerechten en prijs. Een echt heerlijk avondje uit verzorgd door het team van Freek.

96. Wat een verwennerij! Gekozen voor het verrassingsmenu en verwend met heerlijke, smakelijke gerechten. Mooie borden, fijne gastvrouw, goede wijn, prettige sfeer, niet zo stijfjes, hartelijk. Een prachtige avond gehad.

97. Top.
    Verrassings menu altijd lekker. Goede wijn. Prijs kwaliteit helemaal top.

98. Wederom een heerlijke avond met super eten en uitstekende kundige bediening

99. Heerlijk gegeten in de private dinning. Mooie zaak! Prima bediening.

100. Verrassingsmenu was heerlijk! Enige wat me opviel is dat het eten zeker niet altijd Italiaans was. Zo kregen we stamppot met lam als hoofdgerecht.

Volgende pagina