ma vanaf 16:30

zo vanaf 16:30

1419087014 80
1452199879 76

1. Chris Dekkers

Erg lang moeten wachten op relatief eenvoudige gerechtjes.
    De tweede ronde is helemaal niet gekomen en moesten we opnieuw bestellen. Nog langer wachten dus.
    Bij de derde ronde kwamen er weer ineens gerechtjes uit ronde 1 of 2.
    Kortom, logistiek een puinhoop terwijl het niet eens zo druk was.
    Voorlopig even geen Lounge8 meer.

2. Prima gegeten, leuke ambiance, komen zeker nog eens terug.

3. Helaas een erg slechte ervaring bij lounge 8. We waren slechts met zijn tweeen en toch werd er bij elke ronde van alles vergeten. Een ronde ontbrak compleet, deze werd niet geserveerd aan ons na bestelling. Bij navraag bleek dat ze dit vergeten waren en toen hebben wij gezegd dat wanneer die ronde niet ingevoerd is wij die wel over zouden slaan en dan alleen een toetje nemen. Hierop werd alsnog die ronde gebracht en daarbij ontstond irritatie bij personeel (wat daarvoor ook al niet erg vriendelijk was) waardoor de manager erbij kwam. Na uitleg bood deze ons een kopje koffie aan van het huis, welke vervolgens ook niet gebracht werd. Na een poos wachten gingen we betalen waarop de manager zijn excuses aanbood en een drankje van de rekening haalde.
    Ik begrijp dat het een drukke zondag was, maar er ging wel erg veel mis.

4. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!

5. Schoonderwalt

Top. Gezellig eten en top bediening.

6. Miriam Klooster

Gezellig. Attente bediening. Eten smakelijk. Witte Wijn heerlijk. Leuke avond gehad en reserveren op deze manier handig en werkt goed

7. Sietske

Was een leuke avond. Nette ontvangst. Werden geattendeerd op de mogelijkheid om ergens anders te gaan zitten, toen bleek dat wij in de buurt van veel kleine kinderen zaten. Dat was een goede zet. Bediening is verder niet heel snel, soms zelf attenderen op een volgende bestellingsronde. Sushi was prima, niks aparts. Wij komen zeker een keet terug.

8. Ik ben dol op sushi en had me dus ook erg verheugd op dit voor ons nieuwe sushi restaurant. Je zit erg prettig, veel ruimer dan bij andere sushi restaurants en er is voldoende parkeerplaats voor de deur. Maar uiteindelijk kom je voor de sushi en die vond ik enorm tegenvallen. Echt jammer.

9. Dorien

Ben een favoriet van het afhalen, altijd super kwaliteit geweest, maar helaas staat er continue een ander team ? Ook worden de sushi"s voortaan al in grote getallen klaargemaakt, zodat ze echt niet meer zo lekker smaken als eerst, super jammer... mensen wachten liever op kwaliteit als dat het aan de lopende band gaat ik adviseer dit ook niet meer te doen. Mijn cijfer was eerder echt continue een 10

10. De bediening was vriendelijk en deed haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.
    De gerechtjes waren goed van smaak, jammer dat niet voor allen tegelijkertijd werd gebracht, maar dit is misschien te ingewikkeld voor 8 personen.
    Misschien een idee om een goed geventileerde rookruimte binnen te maken, het pand is hier groot genoeg voor!

11. Leenhouwers

Mooie sfeervolle zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

12. Niet zo goed. Slechte voorlichting, harde stamp muziek. We waren als eerste, de muziek gevraagd of dat wat zachter kan, dat hebben wat zachter gezet. Nadeel: als eerste komt dat je oude capaso krijgt, we hadden 1 uur later wel goede. Ook het afrekenen: een man bij de uitgang pakt het geld, kan geen goede dag af of heeft gemaakt.

Wij gaan hier niet meer naar toe, ook maar niet in Eindhoven. Eén ding was goed: op het laatst de koffie. Ze kunnen beter een koffiezaak openen...

13. Helaas was het niet wat we ervan verwacht hadden. We werden meerdere malen vergeten en bij elke ronde die we bestelden, kregen we niet alles. We dachten 'ah dat zal zo nog wel komen, maar we bestellen vast door want het duurt ook erg lang voordat het eten kwam'. Helaas hebben we deze gerechten niet meer gehad. Het eten zelf was wel erg lekker.

14. Fons Tielens

Bediening was erg rommelig en niet echt vriendelijk. Ook werden niet alle bestelde gerechten gebracht en het duurde erg lang voordat de volgende bestelronde werd opgehaald. De kwaliteit van de gerechtjes was wel goed, maar prijs / kwaliteit is niet optimaal.

15. Wij komen hier sowieso wekelijk om af te halen, zowel sushi als warme gerechten. Bij afhalen echt een super goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen dan altijd al vroeg en echt alles wordt dan vers voor je neus gemaakt. En als je bijvoorbeeld een bak nasi en gebakken groenten en biefstuk pakt, ben je rond de 10 euro kwijt en kun je goed met 2 personen van eten.

Gisteren weer all you can eat gedaan en ook super bevallen. Alleen dan vind ik het wel prijzig, met nog een paar consumpties erbij moet je 35 euro pp betalen. Maar kwaliteit goed, service goed en mooie inrichting.

Wij zijn vaste klant.

16. peter van dijk

Een mooie locatie in speciale stijl, wel erg heet met warme dagen, airco zou niet verkeerd zijn.
    Manier van doorgeven een beetje verwarrend, ging vaak fout, vooral met een grote groep. Eten was goed en voldoende.

17. betty groenendijk

Met z'n vieren wezen eten bij lounge 8.
    Dit is zeer goed bevallen, het eten was goed en de bediening ook.
    De sfeer van het restaurant is mooi, door scheidingswanden te plaatsen lijkt het restaurant niet zo groot en dit maakt het intiemer.

18. Heerlijk gegeten en gedronken vanavond. Snelle en vriendelijke bediening! We zijn niets tekort gekomen! Komen graag terug bij jullie in Nijnsel.

19. Aangezien de recensies niet zo goed waren hadden we niet zo'n hoge verwachtingen. Echter waren wij alle drie aangenaam verrast over de goede kwaliteit en smaak van het eten en de prettige bediening. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

20. Fam.van doeselaar

Heerlijk gegeten en heel leuke bediening. We gaan zeker nog een keer terug.

21. Ellende!! Al het onderstaande is waar!! Je wacht heel lang, het is chaotisch, de muziek staat veel te hard. Wij zitten nu 1,5 uur en hebben 4 rondes besteld en nog maar 1 ronde gekregen.. Geen aanrader dus!!

22. Marjan van Meelis benders

Wij zijn echte Lounge 8 genieters, maar gister woensdag 10 februari 2016 was niet leuk. Wij waren er om half zeven. Niet druk. Gewoon gezellig druk.

Eerste ronde ging perfect, het was heerlijk. Alles gekregen. Op naar ronde twee, voor ze ons briefje weer op kwamen halen duurde al een eeuwigheid. Alles gekregen op de sushi na. Wij dachten och we hebben nog drie rondes te gaan, bestellen we wel opnieuw. Derde ronde besteld, vlees kwam maar weer geen sushi, en maar wachten en wachten. Andere tafels bleven maar krijgen, tot de serveerster het opviel dat wij aan het wachten waren. Wij zeiden we zitten weer op de sushi te wachten. Inmiddels al kwart over acht. Ze zei ik ga het doorgeven, duurde een kwartiertje en daar kwam ze met onze sushi's.

Gelijk maar de vierde ronde besteld, rond half negen. Eerste, twee keer drie kwamen snel. Rond negen uur kwamen er weer drie. Half tien nog steeds niets en we moesten er nog veel krijgen. We besloten toch maar eens iemand te vragen waar het bleef. Er was een probleem met de sushi's. Ze kon ze wel opnieuw invoeren maar dan moesten we nog langer wachten. En we haden eigenlijk nog een ronde te gaan. Maar helaas, onze goede zin was weg toen zij zei "Ik kan er ook niets aan doen". Ze had ons minstens een glaasje drinken aan kunnen bieden dan waren we misschien wel gebleven. We besloten om maar te gaan. Half tien en nog niet eens vier rondes gehad. Ronde vijf hebben we maar gelaten voor wat het was.

Bij het betalen nog eens gezegd , dat meisje vroeg uiteindelijk of het goed was. Maar zij zei dat ze er niets aan kon doen. Er was van alles mis zei ze. We moesten €67,30 betalen. En eigenlijk niet echt tevreden. Hadden geen voldaan gevoel. Ik weet niet of jullie hier iets aan doen. Hopelijk wel.

Met vriendelijk groet, Marjan van Meelis Benders.

23. Sarella en Sharon

Wij komen hier regelmatig en iedere keer opnieuw een goede en nette services! Personeel krijgt van ons een dikke duim, heel netjes en ontzettend vriendelijk. Vooral de gastvrouw Tai. Ook de koks werken hard en iedere keer leveren zij goede kwaliteit. Mocht er iets niet naar je smaak zijn doen ze direct iets met je tips. Wij blijven hier vaste klant!

24. Ton Bartels

Slecht in bediening en eten was met alle respect slecht.

25. Geen goede ervaring, slechte voorlichting bij bediening, eten werd neergezet en zoek het maar uit. Als je meerdere van dezelfde nr bestelt wordt dit bij elkaar op een bord gebracht, dit werd er niet bij gezegd. En zo nog meer van die rare dingen.

26. Vandaag met z'n drietjes wezen eten, een eerste kennismaking. We hadden tafel 1, heerlijk bij het raam en niet in alle drukte. Wat hebben we weten te genieten zeg! Zoveel heerlijke gerechten en alles zo vers en mooi op smaak. Op een gegeven moment hebben we even wat langer dan normaal moeten wachten op een besteld gerecht. Dit, omdat de rijst werd bijgemaakt. Hoezo vers!!?? Prachtig toch! Het glas Hugo Citron combineerde geweldig bij de gerechten. Mooi op temperatuur en niet van die kleine kinderachtige glazen. En wat is verse gember trouwens lekker. Dit werd ook op verzoek aangevuld. Ik maakte een fout door espressokoffie te bestellen en toen die geserveerd werd, zei ik dat. Zonder enig probleem: oh maar dan krijgt u alsnog andere koffie.
    Voor ons: gezien het heerlijke eten en de op-en-top bediening: we komen weer eens...

27. Voor de eerste keer bij Lounge 8 geweest en wist dat het een all you can eat concept was. Dat is niet echt mijn ding, en denk dan ook meteen aan een vreetschuur. Niets is minder waar, het is inderdaad groot maar door de inrichting zijn er knusse hoekjes gecreëerd. Eten was prima, echter op enkele gerechten moesten we wel heel lang wachten, of kwamen helemaal niet. Op zicht niet zo'n ramp want dan bestel je ze nog maar een keer. Verder prijs/kwaliteit prima in orde.

29. De eerste keer dat we hier waren, was de service niet best. Wij dachten toen dat dit kwam doordat ze pas een week ervoor geopend waren op deze locatie. Dus nog een beetje onervaren personeel en bedrijfsleider die zijn draai nog moest vinden. Gerechten die niet kwamen of gerechten die kwamen maar niet besteld waren.
    Gisteren gaven we het voordeel van de twijfel en hadden gereserveerd voor 4 personen om 19:00 uur.
    Bij aankomst zaten we exact om 19:00 uur aan ons tafeltje. En daar heb je ook eigenlijk alles wel mee gehad. Daarna begon de ellende pas. Drinken besteld en de lijst voor ronde 1 ingevuld. Om 19:30 kwam ons drinken en namen ze onze ingevulde lijst mee. Er werd rond 19:45 een gerechtje op tafel gezet en dat was het. De rest kwam niet. We hebben toen een aantal keer gevraagd waar de rest bleef en werd ons meegedeeld dat er direct werk van gemaakt werd. Om 20:30 hadden bijna alle gerechtjes gehad van ronde 1. Op naar ronde 2 dachten we. Lijst meegegeven. Drinken besteld ( 3x om moeten vragen ). De gerechten van de 2e ronde kwamen ook niet. Nadat 1 van mijn tafelgenoten bij 1 van de medewerkers verhaal haalde en zei als dit zo moest dat wij dan wel ergens anders naartoe gingen, kregen wij als antwoord " dat maakt mij niet uit". Nog nooit zo met ons mond open gezeten als toen. Zelfs de mensen aan het tafeltje naast ons wisten niet wat ze hoorde. Ook zij hebben trouwens heel de avond moeten vragen naar hun eten. Zo ook het andere tafeltje achter ons. Vieze borden bleven maar staan op alle tafeltjes in het gedeelte waar wij zaten. Op een gegeven moment is de chef bij ons aan tafel gekomen om excuses te maken en hebben we een drankje van de zaak gekregen. Wij hebben ook duidelijk gezegd dat we niets gratis wilde maar gewoon goede service. Om 21:15 hadden we eindelijk ronde 2 helemaal gehad. Op naar ronde 3 (we kregen toen te horen dat de keuken blijkbaar om 22:00 sloot) als we die 5 rondes maar halen dachten we. Nee natuurlijk niet. Het enige wat ik kan zeggen van deze locatie van lounge 8 is dat wat je wel krijgt van je bestelling ook echt lekker is.

Ik denk dat ze eens serieus moeten gaan kijken naar een andere uitvoering van het concept. Het personeel loopt namelijk nogal chaotisch rond. Komen drinken brengen en gaan met een leeg dienblad terug. Vul dat dienblad dan met vuile borden of glazen. Gerechten die rondgebracht worden, gaan eerst door de hele tent voordat ze bij jou gebracht worden, dan is het niet erg warm meer. Deel je personeel zo in dat je een aantal tafels per personeelslid hebt en laat die de hele avond alleen voor die tafels zorgen. Gerechtjes eventueel per tafel uitsturen en niet per gerechtjes.

Bij het weggaan werd ik nog aangesproken door een medewerker, of alles toch nog goedgekomen was. Mijn antwoord was dan ook nee. Vervolgens kreeg ik te horen dat de meeste mensen wel tevreden zijn en er altijd wel een tafeltje bij zit met mensen die klagen zoals wij. Mijn besluit was toen genomen. Hier kom ik niet meer. Wij zijn geen klagers. Wij zijn gasten die 25€ pp exclusief drinken betalen voor een avondje eten. Een restaurant is bedoelt voor een relaxed avondje zonder je druk te hoeven maken. Dit was absoluut geen relaxed avondje.

30. Het was een van de openingsdagen, dus konden we eten voor 10,- onbeperkt. Leuke actie en een zeer vriendelijke gastheer die ons welkom heette en uitleg gaf. Heerlijke sushi en diverse grill producten en salades!

Ze vertelden ons dat ze vandaag geen kaart hadden maar dat ze ons de Hugo wel konden aanraden. Die was toen we de rekening kregen toch een stuk duurder dan gedacht. De sfeer was erg warm en gastvrij. Een echte aanrader!