Op dit adres zit nu: Sushi Eight

1601926103 63
1620020767 63
1632083877 58

1. sabrina

2. Wij kwamen voorheen regelmatig bij Lounge 8 in Nijnsel. Met het oude concept had je veel meer keus. Nu deze aangepast is, zullen wij helaas niet meer komen. Reden hiervoor is dat er geen vegetarische gerechten meer op de kaart staan, ik dacht een maissoep te bestellen maar bleek een goedgevulde kippensoep met 6 maiskorreltjes te zijn....
    Je mag nu ook maar één gerecht per persoon bestellen maar deze worden niet tegelijk uitgeserveerd, omdat het uit verschillende keukens komt. Voorheen was dit niet erg omdat de tafel toch wel 'vol' stond met eten en dus voor ieder wat wils was, nu zaten we met drie personen te eten en de vierde persoon kreeg de soep nadat wij alles al op hadden.
    Tevens liep er een meisje wat enkel engels sprak, overigens zeer vriendelijk, maar voor wie geen engels spreekt niet handig.
    Ik hoop dat het oude concept ooit weer terugkomt (of de kaart moet worden aangepast met vega(n) gerechten) maar anders komen wij hier helaas niet meer terug.

3. Tobias

4. Bestelling niet gekomen wel betaald Niet telefonisch bereikbaar heel slecht als ze klanten willen behouden.

5. Spaan

6. Nieuw concept, shared dining. Grotere porties als voorheen, kwaliteit is zeker vooruit gegaan. Vriendelijk personeel.

7. Hoewel wij lekker, á la carte, gegeten hebben op 6 september 2020, vinden wij het oude concept toch gezelliger met meer keuzes van kleine hapjes. Hopelijk komt dat snel na coronatijd weer terug.
    Wat ik een groot minpunt vond was dat wij onze gegevens moesten achterlaten. Dit is natuurlijk nu verplicht, maar dat wil niet zeggen dat alle klanten hun gegevens op hetzelfde formulier moeten schrjven. Nu kon ik de gegevens lezen van enkele voorgaande klanten. Dit druist in tegen alle regels omtrent privacy. Ik had de neiging om fake gegevens in te vullen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Bij andere restaurants krijgt elke klant een blanco formulier. Dit moeten zij zo snel mogelijk aanpassen.

8. fam. v/d vorm

kwamen veel in Lounge 8 in Nijnsel. Het eten was goed met een veel keuze. Nu het concept aangepast is, zullen wij helaas niet meer komen. Wij wensen jullie wel succes met jullie nieuw concept.

9. Erg rustig, weinig sfeer.
    Veel van de bestelde producten kwamen niet. Bij navraag zou er gekeken worden, maar er kwam geen terugkoppeling of gerecht. Na een aantal rondes hetzelfde besteld te hebben, geen gerecht. Bleek op uiteindelijk.

Gebrekkige communicatie, weinig sfeer en beleving bij het personeel.

3,3
  10. C van den broek

Heel goed en lekker eten. Vlotte bediening

11. Gisteren met fijne collega's een sushi workshop gehad en daarna volgens het concept all you can eat gegeten. Sfeer, bediening, eten, entourage. Het was allemaal top. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

12. Zeer slechte service.
    Alles kwam te laat of nog van 2 briefjes geleden kregen we gerechten.
    Toen we aan het ijs zaten kregen we nog volle borden sushi die we de eerste ronde besteld hadden…

2,7
  13. Heerlijk eten, wel beetje aan de duren kant. Paar weken geleden geweest met 2 personen rond 18:00 uur. Hadden niet gereserveerd, nadat de manager enigszins schrok dat wij dat niet gedaan hadden, zei ze dat ze helemaal vol zaten. Na even te hebben gekeken had ze voor ‘n uur een tafel voor ons regelen. Mochten ipv 3 gerechtjes, 5 gerechtjes tegelijk bestellen. Alles kwam vrij snel en was heerlijk. Na een uur konden we met een stampvolle maag naar huis. Bediening was vriendelijk maar is niet zo spraakzaam. Op het einde cappuccino besteld (toen we nog 5 à 10 min hadden). Deze kwam helaas niet op tijd maar was dus ook een beetje onze eigen schuld. Deze hoefde we uiteindelijk niet af te rekenen.
    We komen zeker een keer terug!

14. De keuze is beperkt in vergelijking tot andere restaurants. De kwaliteit is echter veel slechter dan andere restaurants. Van alle restaurants met sushi staat Lounge 8 met stip onderaan. De rijst is slecht op smaak gebracht en zoals andere al aangegeven smaakt ofdat deze al veel eerder is gemaakt. De service van het personeel was voor de avond prima.

2,9
  15. T

16. Na een dik uur wachten en 2 keer de maneger aangesproken te hebben. Die daarna spontaan verdwenen was. Kwam een oplettende ober er achter dat het tafel nr niet klopte en dat we daarom nog steeds geen eten hadden gekregen. Daarna 3 lauwe gerechten gekregen toen zijn we maar gestopt. Daar verscheen de maneger weer of we toch even 34 euro wilde neerleggen voor een witte wijn 1 pepsi 2 rolletjes sushi een keer lauwe vis een keer taaie peking eend en een paar krabben poten. Bar bar slechte maneger. ECHT GEEN AANRADER. Oh ja volgen de maneger kwam het doordat het druk was en wisten de vaste klanten ervan af… das nog eens een excuus.

17. Zeer slecht!! Wij hebben al heel vaak sushi gegeten, ook al enkele keren bij lounge8 in Nijnsel maar vanaf nu nooit meer. Als je sushi in je mond doet, moet je niks anders meer kunnen zeggen dan....mmmmm lekkerrrr. Hier was alles zeer matig. Hier leek het of de rollen in elkaar geflanst waren. Leken al een tijd geleden gemaakt te zijn en in de koeling bewaard. Enkele waren er zelfs taai. De sashimi die mijn dochter had zag er niet vers uit. Echt zeer slecht. De manager loopt maar wat arogant leuk te doen in haar vesje en pennetje in haar hand.... Nee de volgende keer toch maar weer een ritje naar Den Bosch, dat zouden er veel meer moeten doen!

3,7
  18. Fam. Strijbos

Om 20.00 Uur gereserveerd. Goed ontvangen en meteen wat drinken aangeboden. Het was rustig. Na 3 kwartier nog geen eten aangeboden / kaart opgehaald. Helaas voor de 2e keer een slechte ervaring. Bij vertrek was alles opeens mogelijk, gaat u rustug zitten, het is niet druk we hebben alle tijd voor u. TE LAAT! Voor ons Nooit geen lounge 8 meer.

19. Wij hebben hier op zaterdag 14 juli gegeten. Het was heerlijk eten met heel vriendelijk personeel. Je leest vaak dat je lang moet wachten op het eten maar daar hebben we echt geen last van gehad.
    We vonden het bijzonder gezellig en komen zeker nog eens terug!

20. We hebben heel lekker gegeten en goede service.

21. Diana Janssen

Heb nog nooit zo slecht gegeten alles was slecht dat geef je een varken nog niet te eten.

1,4
  22. Goed gegeten. Later op de avond was het wel té druk. Personeel kon het niet bijhouden. Zodat een briefje meer dan een half uur op tafel lag, voordat het opgehaald werd. Het duurde allemaal wat te lang. Begin van de avond was dat wel goed.

23. Wat kan een "restaurant" door de ondergrens zakken! We dachten gezellig uit eten te gaan. Na de eerste bestelling ruim 40 minuten moeten wachten op de eerste 5 gerechtjes. De 2de bestelling kwam helemaal niet door en na een uur hebben wij daar de bedrijfsleidster op aan gesproken. Ze zou e.e.a. regelen . Na 20 minuten kwamen nogmaals een 5-tal gerechtjes terwijl er meerdere waren besteld. Na nog 20 minuten hebben gewacht nogmaals de bedrijfsleidster aangesproken wat er nu aan de hand was. Ze zou het nogmaals gaan regelen. Na wederom 20 minuten te hebben gewacht kwamen er een paar gerechtjes, wederom incompleet en voor sommige van ons helemaal niks. Drinken bestellen was ook al een hele onderneming want dat kwam ook in etappes of te laat. Toen waren we er klaar mee. Zijn opgestapt en heb de bedrijfsleider de feedback gegeven die ook hierboven staat vermeld maar ze was erg arrogant en hautain en er konden geen excuses van af. Toen ik netjes om de jassen vroeg werd gezegd "eerst betalen". Heb gezegd best iets te willen betalen maar niet alles. Toen besloot ze ter plekken dat de helft ook goed was. Leek wel of ik op de markt was. Kortom wij gaan er nooit meer heen en meerder met ons want de hele avond hoorden wij dezelfde klachten van meerder personen. P.s. het bedienend personeel verwijt ik niks want die kunnen niet goed functioneren met een onbekwaam management.

2,9
  24. Ik heb hier gisteravond met mijn vriend gegeten en we waren teleurgesteld in en verbaasd over de bediening. Het eten was goed, het is een mooi restaurant, maar wat een aparte bediening. Twee meisjes die daar zonder enige zin rond sloffen en het eten letterlijk met wat gemompel op de tafel kwakken. Bij vragen ongeïnteresseerd, tegen het onbeschofte aan, reageren. De ingevulde kaarten bleven belachelijk lang op de tafel liggen, waardoor we erg lang moesten wachten. Er is ook geen goed systeem voor, in andere restaurants met een dergelijk systeem werken ze met ipads waar je zelf je bestelling door kunt sturen naar de keuken. Dat is wellicht een te duur systeem, maar een houder op tafel zou toch een aanschaf moeten zijn die te doen is voor een restaurant als dit. Uiteindelijk hebben we het voor het toetje na 20 minuten opgegeven en zijn we gegaan. Ik vind dat je het altijd aan moet geven als je ontevreden bent, dus dat deden we bij de dame die ons binnen had gelaten en weer bij de uitgang stond. Ze zei letterlijk: 'oh, ik vond dat het wel goed ging'. Dat vind ik echt niet kunnen, want als de klant ontevreden naar huis gaat, dan gaat het dus niet goed, zo simpel is dat.

4,7
  25. Chris Dekkers

Erg lang moeten wachten op relatief eenvoudige gerechtjes.
    De tweede ronde is helemaal niet gekomen en moesten we opnieuw bestellen. Nog langer wachten dus.
    Bij de derde ronde kwamen er weer ineens gerechtjes uit ronde 1 of 2.
    Kortom, logistiek een puinhoop terwijl het niet eens zo druk was.
    Voorlopig even geen Lounge8 meer.

26. Prima gegeten, leuke ambiance, komen zeker nog eens terug.

27. Helaas een erg slechte ervaring bij lounge 8. We waren slechts met zijn tweeen en toch werd er bij elke ronde van alles vergeten. Een ronde ontbrak compleet, deze werd niet geserveerd aan ons na bestelling. Bij navraag bleek dat ze dit vergeten waren en toen hebben wij gezegd dat wanneer die ronde niet ingevoerd is wij die wel over zouden slaan en dan alleen een toetje nemen. Hierop werd alsnog die ronde gebracht en daarbij ontstond irritatie bij personeel (wat daarvoor ook al niet erg vriendelijk was) waardoor de manager erbij kwam. Na uitleg bood deze ons een kopje koffie aan van het huis, welke vervolgens ook niet gebracht werd. Na een poos wachten gingen we betalen waarop de manager zijn excuses aanbood en een drankje van de rekening haalde.
    Ik begrijp dat het een drukke zondag was, maar er ging wel erg veel mis.

2,4
  28. Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer!

29. Schoonderwalt

Top. Gezellig eten en top bediening.

30. Miriam Klooster

Gezellig. Attente bediening. Eten smakelijk. Witte Wijn heerlijk. Leuke avond gehad en reserveren op deze manier handig en werkt goed

31. Sietske

Was een leuke avond. Nette ontvangst. Werden geattendeerd op de mogelijkheid om ergens anders te gaan zitten, toen bleek dat wij in de buurt van veel kleine kinderen zaten. Dat was een goede zet. Bediening is verder niet heel snel, soms zelf attenderen op een volgende bestellingsronde. Sushi was prima, niks aparts. Wij komen zeker een keet terug.

32. Ik ben dol op sushi en had me dus ook erg verheugd op dit voor ons nieuwe sushi restaurant. Je zit erg prettig, veel ruimer dan bij andere sushi restaurants en er is voldoende parkeerplaats voor de deur. Maar uiteindelijk kom je voor de sushi en die vond ik enorm tegenvallen. Echt jammer.

33. Dorien

Ben een favoriet van het afhalen, altijd super kwaliteit geweest, maar helaas staat er continue een ander team ? Ook worden de sushi"s voortaan al in grote getallen klaargemaakt, zodat ze echt niet meer zo lekker smaken als eerst, super jammer... mensen wachten liever op kwaliteit als dat het aan de lopende band gaat ik adviseer dit ook niet meer te doen. Mijn cijfer was eerder echt continue een 10

34. De bediening was vriendelijk en deed haar uiterste best om het iedereen naar de zin te maken.
    De gerechtjes waren goed van smaak, jammer dat niet voor allen tegelijkertijd werd gebracht, maar dit is misschien te ingewikkeld voor 8 personen.
    Misschien een idee om een goed geventileerde rookruimte binnen te maken, het pand is hier groot genoeg voor!

35. Leenhouwers

Mooie sfeervolle zaak, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

36. Niet zo goed. Slechte voorlichting, harde stamp muziek. We waren als eerste, de muziek gevraagd of dat wat zachter kan, dat hebben wat zachter gezet. Nadeel: als eerste komt dat je oude capaso krijgt, we hadden 1 uur later wel goede. Ook het afrekenen: een man bij de uitgang pakt het geld, kan geen goede dag af of heeft gemaakt.

Wij gaan hier niet meer naar toe, ook maar niet in Eindhoven. Eén ding was goed: op het laatst de koffie. Ze kunnen beter een koffiezaak openen...

37. Helaas was het niet wat we ervan verwacht hadden. We werden meerdere malen vergeten en bij elke ronde die we bestelden, kregen we niet alles. We dachten 'ah dat zal zo nog wel komen, maar we bestellen vast door want het duurt ook erg lang voordat het eten kwam'. Helaas hebben we deze gerechten niet meer gehad. Het eten zelf was wel erg lekker.

38. Fons Tielens

Bediening was erg rommelig en niet echt vriendelijk. Ook werden niet alle bestelde gerechten gebracht en het duurde erg lang voordat de volgende bestelronde werd opgehaald. De kwaliteit van de gerechtjes was wel goed, maar prijs / kwaliteit is niet optimaal.

39. Wij komen hier sowieso wekelijk om af te halen, zowel sushi als warme gerechten. Bij afhalen echt een super goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen dan altijd al vroeg en echt alles wordt dan vers voor je neus gemaakt. En als je bijvoorbeeld een bak nasi en gebakken groenten en biefstuk pakt, ben je rond de 10 euro kwijt en kun je goed met 2 personen van eten.

Gisteren weer all you can eat gedaan en ook super bevallen. Alleen dan vind ik het wel prijzig, met nog een paar consumpties erbij moet je 35 euro pp betalen. Maar kwaliteit goed, service goed en mooie inrichting.

Wij zijn vaste klant.

40. peter van dijk

Een mooie locatie in speciale stijl, wel erg heet met warme dagen, airco zou niet verkeerd zijn.
    Manier van doorgeven een beetje verwarrend, ging vaak fout, vooral met een grote groep. Eten was goed en voldoende.

41. betty groenendijk

Met z'n vieren wezen eten bij lounge 8.
    Dit is zeer goed bevallen, het eten was goed en de bediening ook.
    De sfeer van het restaurant is mooi, door scheidingswanden te plaatsen lijkt het restaurant niet zo groot en dit maakt het intiemer.

42. Heerlijk gegeten en gedronken vanavond. Snelle en vriendelijke bediening! We zijn niets tekort gekomen! Komen graag terug bij jullie in Nijnsel.

43. Aangezien de recensies niet zo goed waren hadden we niet zo'n hoge verwachtingen. Echter waren wij alle drie aangenaam verrast over de goede kwaliteit en smaak van het eten en de prettige bediening. De prijs/kwaliteit verhouding is prima.

44. Fam.van doeselaar

Heerlijk gegeten en heel leuke bediening. We gaan zeker nog een keer terug.

45. Ellende!! Al het onderstaande is waar!! Je wacht heel lang, het is chaotisch, de muziek staat veel te hard. Wij zitten nu 1,5 uur en hebben 4 rondes besteld en nog maar 1 ronde gekregen.. Geen aanrader dus!!

3,4
  46. Marjan van Meelis benders

Wij zijn echte Lounge 8 genieters, maar gister woensdag 10 februari 2016 was niet leuk. Wij waren er om half zeven. Niet druk. Gewoon gezellig druk.

Eerste ronde ging perfect, het was heerlijk. Alles gekregen. Op naar ronde twee, voor ze ons briefje weer op kwamen halen duurde al een eeuwigheid. Alles gekregen op de sushi na. Wij dachten och we hebben nog drie rondes te gaan, bestellen we wel opnieuw. Derde ronde besteld, vlees kwam maar weer geen sushi, en maar wachten en wachten. Andere tafels bleven maar krijgen, tot de serveerster het opviel dat wij aan het wachten waren. Wij zeiden we zitten weer op de sushi te wachten. Inmiddels al kwart over acht. Ze zei ik ga het doorgeven, duurde een kwartiertje en daar kwam ze met onze sushi's.

Gelijk maar de vierde ronde besteld, rond half negen. Eerste, twee keer drie kwamen snel. Rond negen uur kwamen er weer drie. Half tien nog steeds niets en we moesten er nog veel krijgen. We besloten toch maar eens iemand te vragen waar het bleef. Er was een probleem met de sushi's. Ze kon ze wel opnieuw invoeren maar dan moesten we nog langer wachten. En we haden eigenlijk nog een ronde te gaan. Maar helaas, onze goede zin was weg toen zij zei "Ik kan er ook niets aan doen". Ze had ons minstens een glaasje drinken aan kunnen bieden dan waren we misschien wel gebleven. We besloten om maar te gaan. Half tien en nog niet eens vier rondes gehad. Ronde vijf hebben we maar gelaten voor wat het was.

Bij het betalen nog eens gezegd , dat meisje vroeg uiteindelijk of het goed was. Maar zij zei dat ze er niets aan kon doen. Er was van alles mis zei ze. We moesten €67,30 betalen. En eigenlijk niet echt tevreden. Hadden geen voldaan gevoel. Ik weet niet of jullie hier iets aan doen. Hopelijk wel.

Met vriendelijk groet, Marjan van Meelis Benders.

47. Sarella en Sharon

Wij komen hier regelmatig en iedere keer opnieuw een goede en nette services! Personeel krijgt van ons een dikke duim, heel netjes en ontzettend vriendelijk. Vooral de gastvrouw Tai. Ook de koks werken hard en iedere keer leveren zij goede kwaliteit. Mocht er iets niet naar je smaak zijn doen ze direct iets met je tips. Wij blijven hier vaste klant!

48. Ton Bartels

Slecht in bediening en eten was met alle respect slecht.

1,9
  49. Geen goede ervaring, slechte voorlichting bij bediening, eten werd neergezet en zoek het maar uit. Als je meerdere van dezelfde nr bestelt wordt dit bij elkaar op een bord gebracht, dit werd er niet bij gezegd. En zo nog meer van die rare dingen.

50. Vandaag met z'n drietjes wezen eten, een eerste kennismaking. We hadden tafel 1, heerlijk bij het raam en niet in alle drukte. Wat hebben we weten te genieten zeg! Zoveel heerlijke gerechten en alles zo vers en mooi op smaak. Op een gegeven moment hebben we even wat langer dan normaal moeten wachten op een besteld gerecht. Dit, omdat de rijst werd bijgemaakt. Hoezo vers!!?? Prachtig toch! Het glas Hugo Citron combineerde geweldig bij de gerechten. Mooi op temperatuur en niet van die kleine kinderachtige glazen. En wat is verse gember trouwens lekker. Dit werd ook op verzoek aangevuld. Ik maakte een fout door espressokoffie te bestellen en toen die geserveerd werd, zei ik dat. Zonder enig probleem: oh maar dan krijgt u alsnog andere koffie.
    Voor ons: gezien het heerlijke eten en de op-en-top bediening: we komen weer eens...

51. Voor de eerste keer bij Lounge 8 geweest en wist dat het een all you can eat concept was. Dat is niet echt mijn ding, en denk dan ook meteen aan een vreetschuur. Niets is minder waar, het is inderdaad groot maar door de inrichting zijn er knusse hoekjes gecreëerd. Eten was prima, echter op enkele gerechten moesten we wel heel lang wachten, of kwamen helemaal niet. Op zicht niet zo'n ramp want dan bestel je ze nog maar een keer. Verder prijs/kwaliteit prima in orde.

53. De eerste keer dat we hier waren, was de service niet best. Wij dachten toen dat dit kwam doordat ze pas een week ervoor geopend waren op deze locatie. Dus nog een beetje onervaren personeel en bedrijfsleider die zijn draai nog moest vinden. Gerechten die niet kwamen of gerechten die kwamen maar niet besteld waren.
    Gisteren gaven we het voordeel van de twijfel en hadden gereserveerd voor 4 personen om 19:00 uur.
    Bij aankomst zaten we exact om 19:00 uur aan ons tafeltje. En daar heb je ook eigenlijk alles wel mee gehad. Daarna begon de ellende pas. Drinken besteld en de lijst voor ronde 1 ingevuld. Om 19:30 kwam ons drinken en namen ze onze ingevulde lijst mee. Er werd rond 19:45 een gerechtje op tafel gezet en dat was het. De rest kwam niet. We hebben toen een aantal keer gevraagd waar de rest bleef en werd ons meegedeeld dat er direct werk van gemaakt werd. Om 20:30 hadden bijna alle gerechtjes gehad van ronde 1. Op naar ronde 2 dachten we. Lijst meegegeven. Drinken besteld ( 3x om moeten vragen ). De gerechten van de 2e ronde kwamen ook niet. Nadat 1 van mijn tafelgenoten bij 1 van de medewerkers verhaal haalde en zei als dit zo moest dat wij dan wel ergens anders naartoe gingen, kregen wij als antwoord " dat maakt mij niet uit". Nog nooit zo met ons mond open gezeten als toen. Zelfs de mensen aan het tafeltje naast ons wisten niet wat ze hoorde. Ook zij hebben trouwens heel de avond moeten vragen naar hun eten. Zo ook het andere tafeltje achter ons. Vieze borden bleven maar staan op alle tafeltjes in het gedeelte waar wij zaten. Op een gegeven moment is de chef bij ons aan tafel gekomen om excuses te maken en hebben we een drankje van de zaak gekregen. Wij hebben ook duidelijk gezegd dat we niets gratis wilde maar gewoon goede service. Om 21:15 hadden we eindelijk ronde 2 helemaal gehad. Op naar ronde 3 (we kregen toen te horen dat de keuken blijkbaar om 22:00 sloot) als we die 5 rondes maar halen dachten we. Nee natuurlijk niet. Het enige wat ik kan zeggen van deze locatie van lounge 8 is dat wat je wel krijgt van je bestelling ook echt lekker is.

Ik denk dat ze eens serieus moeten gaan kijken naar een andere uitvoering van het concept. Het personeel loopt namelijk nogal chaotisch rond. Komen drinken brengen en gaan met een leeg dienblad terug. Vul dat dienblad dan met vuile borden of glazen. Gerechten die rondgebracht worden, gaan eerst door de hele tent voordat ze bij jou gebracht worden, dan is het niet erg warm meer. Deel je personeel zo in dat je een aantal tafels per personeelslid hebt en laat die de hele avond alleen voor die tafels zorgen. Gerechtjes eventueel per tafel uitsturen en niet per gerechtjes.

Bij het weggaan werd ik nog aangesproken door een medewerker, of alles toch nog goedgekomen was. Mijn antwoord was dan ook nee. Vervolgens kreeg ik te horen dat de meeste mensen wel tevreden zijn en er altijd wel een tafeltje bij zit met mensen die klagen zoals wij. Mijn besluit was toen genomen. Hier kom ik niet meer. Wij zijn geen klagers. Wij zijn gasten die 25€ pp exclusief drinken betalen voor een avondje eten. Een restaurant is bedoelt voor een relaxed avondje zonder je druk te hoeven maken. Dit was absoluut geen relaxed avondje.

54. Het was een van de openingsdagen, dus konden we eten voor 10,- onbeperkt. Leuke actie en een zeer vriendelijke gastheer die ons welkom heette en uitleg gaf. Heerlijke sushi en diverse grill producten en salades!

Ze vertelden ons dat ze vandaag geen kaart hadden maar dat ze ons de Hugo wel konden aanraden. Die was toen we de rekening kregen toch een stuk duurder dan gedacht. De sfeer was erg warm en gastvrij. Een echte aanrader!