De Pastorie in Sint-Oedenrode

Culinair lunchen, dineren en borrelen

Corona informatie

Gratis parkeren

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 15 mrt

U loopt door het pitto­reske Brabantse kerk­dorp Sint-Oedenrode. Het is niet lang zoe­ken, want De Pastorie valt meteen op met zijn grote terras en fantastisch monumentaal pand . Binnen heeft u de keus uit 3 verschillende sfeervolle ruimtes .Het is sowieso een aanra­der om binnen te lopen voor een Italiaanse espresso of verrassende lunch of diner of gezellig een borrel te drinken . Dit karakteris­tieke monumentale pand ademt van binnen en buiten het Bourgondische leven.

1. Ambiance

1420773386 83
1535820457 78
1578206221 81

1. Betsy Heerkens

Heel gezellig uitje met onze Family zeker voor herhaling vatbaar. Heerlijk gebak, lekker soepje daarna rondje Pastorie een aanrader met een groter gezelschap. En voor de eerste keer in de Kardinaal
    gezeten, heel huiselijk ingericht. Fijne bediening.

2. We waren afgelopen vrijdag met vriendenclubje lekker wezen eten, top was het eten zeker n aanrader!

3. Piet Janssen-Weijts

Mensen die klachten hebben over het eten en service bij de Pastorie zijn op de verkeerde weg, en hebben dikwijls die zelfde klachten overal in elk restaurant.
    Als jaren vaste klant, en was zelf 50 jaar werkzaam in de ***** wereld, en weet dat er niet overal recht van de oven word geserveerd, Bij de Pastorie wel, en werken met de beste producten. Als het heel druk is duurt het soms wat langer, maar so what. De ambiance is super gezellig en de prijzen zijn zeer redelijk. Een goed gevuld glas wijn van een zeer goed huis.
    Al met al, zeer sterk aanbevolen, en mocht er soms iets zijn wat tegenvalt, zeg het gewoon aan de leiding, er word zeker naar U geluisterd.
    Personeel, een 10

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  4. Heerlijke plek om bourgondisch te genieten. In het nieuwe gedeelte geborreld en pinxtos gegeten. Wordt gebruik gemaakt van hoogwaardige ingrediënten en genoeg keuze. Sfeer ook erg leuk, heel sjieke warme ruimte. Aanrader!!

Eén vorige recensie
  5. Gisteren geluncht. Het was erg druk en nadat we gevraagd hadden voor een tafel, kregen we een tafel toegewezen. Omdat we bang waren voorlopig niet aan de beurt te komen en de drukte me wat benauwde, besloten we op te stappen. Bij het naar buiten gaan werden we aangesproken en werd er beloofd snel bediend te worden. Dat gebeurde inderdaad, binnen korte tijd hadden we onze drankjes en onze bestelde salades. Dat hadden we niet verwacht. Bovendien werden we diverse keren belangstellend aangesproken of alles naar wens was. Zoveel service en compassie met de klant heb ik zelden meegemaakt. Oh, en de salades waren prima.

6. Man en vrouw

Vond het er koud binnen. Alles werd afgeraffeld. Denk dat ze al een hele dag achter de rug hadden. Maar dat mag een klant niet merken. Ik had een tonijn zalm salade. Zaten zeggen en schrijven 3 stukjes zalm in. Serveerster zei ik heb een bord maar weet niet wat het is. Alles bij elkaar de hoofdprijs betaald en we vonden het geen succes. Ga wel naar de buren.

7. Cees van de Kamp

8. Het eten was heerlijk.
    Bediening zeer attent en professioneel.
    Gaan zeer weer terug.
    Restaurant aen borrel en bites de kardinaal zeer aan te bevelen.

Dank je voor de gezellige avond.

9. Borrelplank besteld.
    Zo goed en creatief 3 weken terug
    Zo matig gisteravond!! Fantasieloos en erg droog, 4 bakjes op een wit bord. Miste de gezelligheid en de aankleding helaas.

10. Goede menukaart.
    Schenken goed, mooi glas wijn.
    Vlees van hele goede kwaliteit en bij de Pastorie serveren ze gelukkig ook groenten bij het hoofdgerecht!
    Prijs-kwaliteit is prima.
    Zowel buiten als binnen sfeervol.

11. Leny van Rhienen

Heerlijk gegeten op een zonnig terras!
    Jammer dat we na het eten geen cappicino konden krijgen omdat dat te veel werk was i.v.m. de kermis.

12. Martin Gijsberts

In het 'Koetshuis' van 'De Pastorie' in Rooi heeft mijn familie op zo. 7 mei een reunie gehouden. Een prima tevens sfeervolle locatie met vriendelijke bediening en ruime parkeermogelijkheden. Wij zijn door het personeel als het ware in de watten gelegd, goede service en lekker eten! "Het rondje Pastorie" is echt een aanrader!

13. Tess Janssen

Als afsluiting van onze teamdag hebben wij met ca 15 personen genoten van de proeverij, heerlijk!
    Ook onze complimenten voor de bedrijfsleidster Anique die ons vanaf de reservering tot aan de uitvoering ieder moment ter zijde stond.
    Wij komen zeker nog een keer terug! Bedankt!

14. Superlekkere lunch! We gaan hier regelmatig een hapje eten..

15. Eline bosch

Leuke bediening en lekker eten!

16. Wij hebben samen met onze 2 kinderen super lekker gegeten hier! Uitgebreide menukaart met veel lekkere gerechten, ook voor de kinderen veel variatie! Super aardige bediening, we voelden ons ontzettend welkom!

Eén vorige recensie
  17. High tea gehad gisteren. Viel een beetje tegen. Kregen de thee in hele grote mokken. De eerste gang met hartige hapjes was goed en lekker. Maar de tweede gang was gewoon een groot bord met toetjes, zoals ijs en mouse, dus geen kleine gebakjes, bonbons of scones. De toetjes werden geserveerd op een heel groot bord waar wij met z'n drieën van moesten eten. Jammer voor zo'n (normaal best goed) restaurant. Dit mag eigenlijk geen high tea heten.

18. Ingrid van Herel

Viel wat tegen. Soep waren ze eerst vergeten, kwam pas na 1 uur. Bij het hoofdgerecht werd er gezegd de friet komt er zo aan, het hoofdgerecht was bijna op en toen hebben we zelf nog naar de friet moeten vragen.

19. Fijne entourage, lekker en ongedwongen.

20. Al een paar keer gegeten bij de Pastorie. Zowel binnen als buiten op het terras. Gezellig sfeer. Eten is echt overheerlijk. We moesten een keer iets langer op ons eten wachten maar er was die avond ook maar een tafeltje vrij dus heel begrijpelijk dat het dan wat langer duurt.

22. janneke

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij de pastorie. Door het regenachtige weer helaas niet op het fijne gelegen terras maar wel ook heel leuk en fijn met airco voorziene koetshuis! We hebben de pastorie variatie en het week broodje. Heerlijk! Wat hebben we goed gegeten bediening erg vriendelijk sfeer is goed echt fijne.middag gehad! Bedankt!

23. Anja

24. Wij willen het personeel bedanken voor de super fijne snelle en persoonlijke service. Wij hebben ontzettend lekker gegeten en de ambiance in de pastorie is geweldig! Een echte aanrader!

De nieuwste recensie
  25. Van het weekend heerlijk gegeten bij de Pastorie. Hadden High-Tea die iedereen smaakvol vond. Geen gezeur over alleen thee je mocht ook lekkere koffie of Cappuccino bestellen zonder meer prijs. Na een torentje met heerlijke broodjes pittige worstebroodjes, omeletje, gamba's vers afgebakken brood met heerlijke kruidensaus volgde het Grand dessert. Dat was echt super lekker. Zijn daarna maar stuk gaan wandelen zo voldaan van al het lekkers. Zeker een aanrader om met vrienden of fam een leuke middag te hebben.

26. spiek91

Zondagavond heerlijk met een flesje rosé en een "rondje de pastorie" op het terras gezeten. Een aanrader! Ook de salades zijn een aanrader, vooral met de carpaccio met truffeldressing!

27. De Pastorie heeft een gezellig terras aan de weg in het centrum van St. Oedenrode. Afhankelijk van uw smaak kan dat gezellig of als hinderlijk worden ervaren.
    Binnen is het gezellig. De serre is modern qua uitstraling.

Van zowel de lunch als het diner was het eten zeer smaakvol. De porties zijn zeer zeker voldoende qua grootte.

28. Jo 7 punten

Vanavond heerlijk gegeten bij de Pastorie op de Markt te Sint Oedenrode. Was gezellig druk. Vriendelijk en attent personeel en een goede prijs - kwaliteit verhouding.

29. Naar aanleiding van de laatste bijdragen hier besloot ik dit restaurant te bezoeken. Bij aankomst werden de verwachtingen bevestigd door de mooie locatie aan een prachtig dorpsplein midden in de Brabantse dorp.
    Kort nadat ik in de gezellig ogende eetzaal plaats had genomen kwam een serveerster de menukaart overhandigen en de bestelling voor een drankje aannemen. Het pilsje van de tap maar later ook het colaatje waren wel erg klein van inhoud, een flesje PEPSI van 0,2L zou het goed doen in een poppenhuis en is meer verpakking dan inhoud.
    Als voorgerecht koos ik de Sashimi deze werd geserveerd met vers brood met een smakelijke kruiden / knoflooksaus. De tonijn en zalm waren van goede kwaliteit en in voldoende mate aanwezig. De bijgeleverde rauwkostsalade smaakte goed, was vers en in balans met de vis.
    Als hoofdgerecht koos ik de runderhaas omhuld met boeren ham. Omdat de menukaart ook een goedkopere biefstuk presenteert had ik het idee dat hiermee een ossenhaas bedoeld werd.
    Helaas eindigde hier de positieve beleving. Mijn bord was voorzien van twee soorten boontjes die te koud en zo goed als rauw waren. Het geheel deed vermoeden dat je plastic of rubber in je mond had. De beide hompjes 'runderhaas' met boeren ham waren ook veel te rauw en geheel doorbloed rood van binnen. Op zich zou dat niet een probleem hoeven zijn als de kwaliteit van de vermeende 'ossenhaas' goed zou zijn. Dat was echter niet aan de orde, de harde droge 'boeren ham' was slechts bedoeld om het geheel van 'geplakte' vleesdelen bij elkaar te houden alsof het een soort slavink betrof en het vlees was beslist geen ossenhaas.
    Het hoofdgerecht was echt slecht, de groente heb ik niet gegeten en van het vlees een paar happen. De goed gefrituurde dikke friten vormden die avond mijn diner...
    Op de vraag of alles goed had gesmaakt heb ik geprobeerd genuanceerd en rustig aan te geven wat er m.i. mis was. Tevens heb ik gevraagd wat een runderhaas is en of hier een ossenhaas mee bedoeld werd. Dit bleek niet het geval te zijn het was een andere kwaliteit biefstuk. (maar blijkbaar wel beter dan de kogelbiefstuk die ook in de kaart stond).
    Enfin geen succes en letterlijk en figuurlijk een bezoek met een vreemde smaak in de mond...
    Zonder excuus of vraag of er nog iets geserveerd kon worden werd mij de volledige rekening overhandigd. Geen aanrader wat mij betreft.

30. Super eten, top service en mooi terras.

31. Onlangs heb ik met een aantal vriendinnen erg genoten van de high tea bij de Pastorie, echt een aanrader..! De sfeer en ambiance was perfect en hebben samen ook heerlijk bij kunnen kletsen. Super lekker gegeten en erg vlotte bediening daar.! Ga hier zeker nog een keer voor terug..!

32. Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was prima, de plaats bij het raam was voor ons ook geweldig.
    We waren er alle drie erg tevreden over, komen zeker nog eens terug voor een lunch.
    Dank je voor de goede zorgen.

33. Fraai interieur en best aardig eten. Maar wat een "service"! Hoewel we een van de eerste gasten waren, duurde alles eindeloos lang, zelfs de wijn kwam pas halverwege de maaltijd. Bovendien slechte, amateuristische bediening! Moet veel beter kunnen.

34. Lang wachten, het was ook druk maar dan nog.
    Het eten was ronduit slecht. Wat warm moest zijn was net niet warm. Het eten; de specialiteiten "lunch" lag op een bord gehoopt, viel er net niet af, daardoor smaakte alles naar de overvloedige gefrituurde (koude) bitterballen en dik gepaneerde garnalen. Daaronder gerookte zalm en verschillende fijne vleeswaren. Daaronder koolsalade en stokbrood met klef geworden gesmolten kaaskorst, en daar onder lagen ook nog tortilla chips.
    Dit alles dus, op 1 bord voor 3 personen.
    Pastorie, ik denk zeker dat jullie beter kunnen.
    Maar ik geloof niet dat ik mezelf hier nog een keer aan waag.
    Gelukkig verkeerde ik in een goed gezelschap, dat verzachtte het leed.

35. Goed restaurant op de markt van Sint Oedenrode. Het was erg druk op de laatste zomerse avond buiten op het terras. wij kregen het laatste tafeltje waarbij ik zo ongeveer op de weg zat en het idee kreeg dat brommers/fietsen voor mij moesten uitwijken. 10 minuten later lukte het mij om een veiliger plaatsje te bemachtigen. Wij hadden beiden een maaltijdsalade besteld die zeer smakelijk was en veel verschillende ingrediënten bevatte. We moesten er wel een half uur op wachten.