Bezorgrestaurants in de buurt van De Ketel

Online eten bestellen

1. Ik ben al ruim 4 jaar vaste klant en kom elke week weer met een glimlach terug. Bij de binnenkomst word het al meteen duidelijk met watvoor high-end enterprise je te maken hebt. Alles tot op de bodem schoongemaakt, geen vuiltje aan de grond. De geur van top kwaliteit friet kruipt je neus binnen. De beste gokkasten staan klaar voor gebruik, onder beheer van financieel directeur Li Peng. De kwaliteit van alles is uitmuntend.

Dit is natuurlijk niet mogelijk zonder het uitmuntende werk van de hoofdmanager Xin Zhao, die het frituur team uitstekend supervised.

De frikandellen zijn van nederlands top niveau, en ze hebben hier al meerdere prijzen mee gewonnen op het jaarlijks NK. Het is mij verteld dat de perfecte garing van de frikandellen een familie geheim is, ontdekt in Shandong province, China. Circa 1955.

De rest van de snacks geloof ik ook wel. Daar kan ik niet over oordelen omdat ik alleen frikandellen eet.

Kortom, de Ketel is zeker het proberen waard. Veel eetplezier voor jong en oud, zwart of wit.

Dat was het.

Groet,
    Marco de Gieter.

2. Marie-louise

Leuke folder, alleen schrijf je geen mayounaise maar mayonaise.