Nieuwste foto's in Sint-Niklaas

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Sint-Niklaas

1. Banketbakker's profielfoto
    Banketbakker heeft een recensie geschreven voor Benny's
    Vertaal van English naar Nederlands

Een taverne met eenvoudige dagelijkse kost. All in menu met vrienden gaan eten, meermaals moeten vragen om zowel de wijn als water bij te schenken, vrij onverschillige bediening.
    Kregen bij een vraag als antwoord "ik heb ook maar twee handen", vind ik vrij grof.
    Te dure prijs betaald voor voorgerecht met één kroketje, hoofdschotel vis of vlees, maar niet lekker, en een eenvoudig dessert. Zowel de witte wijn als de rode wijn vrij simpele (goedkope) wijntjes, bij het schenken als informatie "deze is France wijn". Wij gaan zeker niet terug.

2. Dylan's profielfoto
    Dylan heeft een recensie geschreven voor Eetcafe Retro

Hele goeie keten, voortreffelijk. Een echte aanrader is de smos preparé. Nog nooit zo lekkere ice tea green gedronken als hier (home made).

3. janssen's profielfoto
    janssen heeft een recensie geschreven voor 't Zonneken

Heel goede bediening en altijd lekker gegeten.

4. RObyn's profielfoto
    RObyn heeft een recensie geschreven voor De Brokkelinck

Hele vriendelijke bediening, gezellig restaurant maar lange wachttijden,
    Meisje die het eten opnam was heel knap.

5. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van La Luna Rossa

Beste Gertjan, Wim en Hank,

Omdat de recensie inderdaad over België gaat en Hulst in Nederland (Zeeland) ligt, heb ik de recensie inmiddels verplaatst naar La Luna Rossa in Sint-Niklaas.

Indien dit toch niet klopt, dan hoor ik het graag van je, Hank.

Met vriendelijke groet,
    Chris
    Eet.nu

6. Wim Van den Broeck's profielfoto
    Wim Van den Broeck heeft gereageerd op een recensie van La Luna Rossa

In Sint-Niklaas (vlakbij, wel in België) is ook een 'La Luna Rosa'. Zou het kunnen dat je deze bedoelt?

7. Gertjan Bakker's profielfoto
    Gertjan Bakker heeft gereageerd op een recensie van La Luna Rossa

Hank, ik hoop dat je weet dat Hulst in Nederland ligt en niet in België?

8. hank's profielfoto
    hank heeft een recensie geschreven voor La Luna Rossa

Wij hadden niet gereserveerd en komen uit Nederland en kregen hierdoor de indruk dat we een achteraf tafeltje kregen. We zaten namelijk onder de trap.

We kregen na een redelijke tijd het aperitiefje van het huis, bruschetta met een mandje brood en kruidenboter. De kruidenboter was in en in koud en kwam uit de vriezer. Deze was dus veel te koud om te smeren en tevens veel te zout. We waren nog niet klaar met het aperitiefje of iemand kwam vragen of de borden opgehaald konden worden, ons voorgerecht was klaar.

Beiden bestelde we de vitella tonnato. Het kalfsvlees was veel te dik te gesneden en te ver door gegaard waardoor het niet meer mals was. De saus had weinig structuur. Dit voor 16 euro per gerecht, veel te duur. Hier hadden we veel meer van verwacht.

Het bestek en de glazen zaten vol met watervlekken en leken niet schoon.

Het hoofdgerecht kwam na ruim een half uur, een uur vanaf het moment van binnenkomst. Hier hebben we nog zelf om moeten vragen, hoe ver het hoofdgerecht was. Zelf had ik een pasta met tonijn en truffelsaus. De hoeveelheid was ruim voldoende, maar ik heb de gehele avond last gehad van het eten. Mijn gerecht was namelijk doordrenkt met olijfolie en dat viel als een brok op de maag. Het smaakte hierdoor erg vet en was niet lekker.

De pizza van de ander was voldoende.

Om 10 voor half 8 waren wij uitgegeten. Bij binnenkomst kregen we te horen dat we niet uitgebreid konden tafelen, dat er om half 8 gasten werden verwacht. Normaliter ga je naar een restaurant voor een voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. De ober wekte de indruk dat dit in de tijd te redden zou zijn, 1,5 uur. Toen de borden opgehaald werden van het hoofdgerecht wisten we al wat we voor dessert wilden en wilden meteen bestellen. Dit gaven we door.

Er kwam iemand naar ons toe dat dit niet mogelijk was omdat dit niet in 10 minuten kon gebeuren. Hierop hebben wij ons ongenoegen uitgesproken, een drankje kon nog wel. Dit pikten we niet en hebben hier nog meer ongenoegen over geuit. Toen we aangaven dat als er niet serieus met ons omgegaan zou worden we een negatieve review zouden achterlaten bij alle websites die we konden vinden liep de ober boos weg. Wat liet die zich kennen.
    De oplossing was o zo simpel. Joh het dessert kan, maar er komen nog andere gasten dus graag daar rekening mee te houden. Wij bieden de gasten een drankje aan en vragen 10 minuutjes te wachten. Dan hadden we ruim 20 min voor het bereiden en opeten van het dessert, geen probleem. Of kunnen jullie voor het dessert boven plaatsnemen, ook geen probleem. Maar onze vraag was te moeilijk.

Bij het afrekenen kregen we de sarcastische mededeling bedankt en het was echt gezellig met jullie. Hierop gaven we aan dat dit zeer onprofessioneel was. De baas gaf in het Italiaans de ober een veeg uit de pan.

Kortom een zaak om nooit naar terug te gaan. Wat wordt je hier slecht behandeld en viel het eten voor de prijs tegen. We hebben veel meer verwacht, zonde. Des al niet te min was ons dagje België erg leuk, maar niet door dit restaurant laat dat duidelijk zijn.

9. Jacques dekkers's profielfoto
    Jacques dekkers heeft een recensie geschreven voor De Brokkelinck

Jacques dekkers

Warm onthaal. Aangename amuse. Vriendelijke en attente bediening. Tongstrelende en goed verzorgde gerechten. Een aanwinst voor deze prachtige locatie! Een culinaire aanrader. Voor herhaling vatbaar!!

10. Rordon Gamsay's profielfoto
    Rordon Gamsay heeft een recensie geschreven voor Acropolis

Vandaag gegeten bij dit gezellige tentje in Sint-Niklaas, net buiten het centrum, dus prima parkeren. Leuk aangekleed restaurant, beetje ouderwets, dat wel. Goede kaart met niet teveel gerechten. Qua prijs zag alles er ook goed uit, niet te duur, voor 15 euro heb je daar een prima gerecht.

Ik ging voor de spies (brochette natuurlijk, in België) Acropolis, gemengde soorten vlees. Dit werd geserveerd op een bord met een flinke portie groenten (oa aubergine en witlof) en een salade, Griekse pasta (net rijst, maar dan anders), verse tzaziki en een heerlijke spies met inderdaad allerlei soorten vlees. Ik heb niet alles kunnen identificeren maar biefstuk en lamsvlees zaten er op, alsmede op de top een heerlijke malse lamskotelet.

De grill staat in de open keuken, wat een gezellige sfeert geeft. En er was nog live muziek ook. Neem wel cash geld mee, want pinnen kun je er niet.

Al met al een aanrader en ik kom er zeker nog terug.

11. Arthur Sauer's profielfoto
    Arthur Sauer heeft een recensie geschreven voor Kasteel Walburg

Arthur Sauer

Ik had het gerecht waarbij je diverse soorten vis op je bord krijg, met een garnalensaus en aardappelpuree. De cuisson van de vis: te lang gegaard. De garnalen saus: een roux met garnalen die een bijna zurige bittere smaak had. De aardappelpuree: de eerste aardappelpuree in mijn leven die ik heb moeten prakken. Dat prakken maakte overigens niets goed aan de totaal smakeloze cilinder van aardappelbrokken. Ik kan me niet voorstellen dat deze kok ooit zijn eigen eten proeft.

De ober wist te melden dat hij het gerecht wel lekker vond, en meende daaraan toe te moeten voegen dat ik het gerecht wel opgegeten had. Toen ik de ober meldde dat ik dat een ongepaste reactie vond op mijn antwoord op zijn vraag of ik het lekker vond, liep hij weg van tafel met zijn middelvinger opgestoken. Dit gecombineerd met een prijs van 21 euro lijkt me reden genoeg om dit restaurant te mijden.

1,1
  12. Piet B.'s profielfoto
    Piet B. heeft een recensie geschreven voor Casanova

Piet B.

Heerlijke en authentieke Italiaanse gerechten. Er is altijd een tip van de dag, gemakkelijk voor als je niet weet wat kiezen. Heel vriendelijk personeel en ook kinderen worden vriendelijk ontvangen. Heerlijke keuken! Aan te raden.

13. Judith H.'s profielfoto
    Judith H. heeft een recensie geschreven voor Eigenwijs

Judith H.

Vriendelijke ontvangst en lekker gegeten. De zaak is gezellig ingericht. Voor herhaling vatbaar.

14. Natascha Bemelmans's profielfoto
    Natascha Bemelmans heeft een recensie geschreven voor Bistro De Eetkamer

Natascha Bemelmans

Dicht bij Waasland shopping centre gelegen. Wij werden er vriendelijk ontvangen en kregen een mooi tafeltje. Wij aten er een heerlijk Bib Gourmand Menu voor 55 euro (met wijn). Alles mooi gepresenteerd op de borden. Vriendelijke bediening en geen al te lange wachttijden. Fijne ervaring.

15. Jo Slangen's profielfoto
    Jo Slangen heeft een recensie geschreven voor Den Antus

Jo Slangen

Een uitstekend restaurant prijs/kwaliteit met heel erg vriendelijk personeel. Enig nadeel was dat ons voorgerecht nogal snel kwam, eigenlijk nog tijdens het aperitief. De rest ging vlot maar gelukkig minder snel dan in het begin. Alles smaakte erg goed en was mooi gepresenteerd.

16. Angelina's profielfoto
    Angelina heeft een recensie geschreven voor Renardeau

Angelina

De ontvangst, voorstelling van de menu met bijbehorende wijnen waren subliem! Lekker gegeten, in een ontspannen & rustige sfeer met vlotte bediening.Wij zijn meer dan tevreden, zowel over de presentatie van de gerechten,de kwaliteit als de kwantiteit. Geen minpunten te melden,alles was perfect , wij zullen zeker teruggaan.

17. Godelieve's profielfoto
    Godelieve heeft een recensie geschreven voor Kok O Vin

Godelieve

Een aangename sfeer met voldoende ruimte voor je eigen privacy. Lekkere gerechten die 'warm' worden geserveerd op een professionele vriendelijke manier. De wijnkeuze is wel beperkt en de prijs daarvan is aan de hoge kant. Het forfait aangepaste wijnen is wel ok in verhouding tot de prijs. Restaurant Kok o Vin is zeker een aanrader.