Op eigen terrein

bushalte vrijwel voor de deur (lijn 41)

Bezorgrestaurants in de buurt van Hjir Is't

do vanaf 16:00
vr vanaf 16:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 12:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1259209275 90
1320858417 77
1361957845 95
1396207368 90
1519505651 92
1533205460 88

1. We vonden het eten niet speciaal of bijzonder smakelijk. Het kan de competitie met sommige Indonesische restaurants niet aan.
    De ambiance is mooi.

2. In een woord geweldig. Voor ons toch weer een andere ervaring na bezoek aan Indonesische restaurants in Sneek en Groningen. Eten weer anders, maar overheerlijk. Hier ook de bediening erg leuk. Gewoon normaal! Het pand ook erg mooi, en het eten voortreffelijk. Een aanrader voor deze hoek van Friesland! Wij komen zeker terug! Met de rest van de familie :)

3. Man wat is dit indonesisch restaurant lekker, goed, mooi, gezellig, schoon en het eten is zo heerlijk. Je wilt eigenlijk niet stoppen. Is er van iets te weinig? Dan staat er in no time weer extra op tafel. Bedankt Nenny en John, jullie zijn toppers!!!!! Van ons een dikke 10 👍👌

4. Heerlijk gegeten, mooi geserveerd. We komen hier wel vaker eten. Ze houden heel goed rekening mee met allergiën.

5. m stoelwinder

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit.

6. J.c.toxopeus

Weer uitstekend gegeten, zeer verzorgde uitgeserveerde gerechten.

7. joyce boerrigter

Wij hebben echt gesmuld van de heerlijke lunch op het mooie knusse terras bij jullie. We kennen dit plekje al sinds 1960, maar begrepen dat dit restaurant sinds kort in handen is van nieuwe eigenaars. Binnen rondgekeken, ook de toiletten. Alles ziet er tiptop uit en inspireerde ons voor een te houden feestje volgend jaar. Tot slotte: hartelijk dank voor de gastvrije ontvangst en uitstekende verzorging. Van ons ***** en graag tot ziens.

8. ellen leicher

Top ervaring, heerlijk gegeten, fijne sfeer

9. Gezellige sfeer en heerlijk eten.

10. Heerlijk gegeten, goede sfeer en mooie zaak!

11. Het eten was lekker en niet duur. Mooie inrichting. We kregen het eten snel. Ik vond dat er een fijne sfeer was en vriendelijke bediening. Een aanrader!

12. Heerlijk gegeten, vriendelijke en attente bediening, prijs/kwaliteit in goede verhouding

13. Goed eten. Er wordt goed rekening gehouden met dieet.
    Vriendelijk personeel.

14. Prima service. Menu kon moeiteloos worden omgezet naar een zoutloos/eiwitloos/glutenvrij en lactosevrij versie voor mij: fantastisch en heerlijk gegeten. Gezellige locatie en aardig personeel. Een aanrader!

15. Agaath de Goede-Vossen

Smaakte allemaal weer heerlijk, zoals we al eerder ervaren hadden. Deze keer 3 gangen menu.

16. Hebben vanavond heerlijk gegeten. Een mooi en betaalbaar 3 gangen menu, met een voor mijn vrouw een heerlijke tomatensoep en snitzel. Zelfs in seniorenuitvoering nog ruim voldoende! Echt top..

17. Heerlijk gegeten, bijzondere en erg lekkere gerechten, gezellige sfeer in mooie sfeervolle ambiance.

Veel succes Daryanto en Annick.

Bedankt J en T.

18. paul en Francis

Heerlijk gegeten. Vooral de diamanthaas is een aanrader.

19. Bouwhuis

Bedankt voor het heerlijke eten en de gezellige avond.

20. Ingrid jonkers

Heerlijk eten bereid door mensen met een passie. En vrolijke bediening. Kortom een gezellige eet ervaring.

21. Martine Samplonius

Heerlijk gegeten en een gezellige sfeer. De dame blache is de lekkerste die ik ooit gehad heb!

22. Sing 13 punten

Het eten was geweldig! Wij hadden o.a. asperges als voorgerecht en ree als hoofdgerecht, absoluut heerlijk en 150% aan te raden! Het restaurant is heel gezellig en ondanks dat het helemaal vol zat kon men rustig met elkaar praten omdat er zoveel ruimte was, heel anders dan in de Randstad. De bediening was helemaal goed, men had goed aandacht voor alle gasten en ze zijn allemaal zeer vriendelijk. Als bonus kwam achteraf Daryanto nog even kletsen bij ons, dat was zeker gezellig.

Heel veel succes nog verder, Daryanto en Annick. Jullie hebben echt een top restaurant!

23. jan faber

Heel leuk restaurant😍

24. schaalma

Op doorreis ondekt maar echt een adres om naar terug te gaan. Lekker gegeten, vriendelijke bediening.

25. colijn droge

Erg lekker.

26. Ik had het niet van de buitenkant af gezien. Wauw wat een gezellig restaurant. Netjes, luxe maar niet te luxe. De wc is netjes en schoon. Het eten was erg lekker. Voor mensen die een dieet hebben, wat dan ook, heeft de kok ook erg zijn best gedaan om er echt iets lekkers van te maken. Nergens werd er moeilijk over gedaan en qua prijs betaalbaar. Ik kom zeker nog eens.

27. Dankzij een VVV cadeaubon kwamen we hier terecht voor een ontspannen lunch op zondagmiddag. De openhaard brandde en de ontvangst was hartelijk.

Het restaurant is keurig ingericht en ziet er sfeervol uit. De tafels staan op fijne afstand van elkaar.

Begonnen met een hele goede warme chocolademelk met werkelijk heerlijke slagroom.

De mosterdsoep is goed gevuld en mooi gebonden. De smaak is erg goed in balans, niet te scherp. Bij de soep wordt warm bruin en wit brood geserveerd, met een smaakvolle roomboter.

De geitenkaas salade bevat veel soorten sla, groene groenten en krijgt mooi kleur dankzij rode paprika en radijs. De kaas is lauwwarm, stevig en erg lekker.

De carpaccio salade is heerlijk. De kwaliteit van het vlees is bovengemiddeld én goed op temperatuur. Afgemaakt met verse croutons, walnoten, rucola en een super lekkere mosterdmayonaise.

De salades worden ook gereserveerd met wit en bruin brood en roomboter.

Al met al is 'Hjir is 't' absoluut een aanrader! Wij komen zeer zeker terug.

28. Jorrit Miedema

Verborgen pareltje. Heerlijk gegeten in een prachtige, bosrijke omgeving. Absoluut een aanrader!

29. herman en diny

Goede herinnering aan ons gouden huwelijksfeest. Fijne sfeer en genoten van een heerlijk buffet.
    Ook onze gast met een dieet was zeer tevreden. Hartelijk dank H & D

30. wim haringsma

Super gegeten. Heerlijke amuses en een top bediening eerste kerstdag. Een aanrader voor iedereen.

31. Paul Arts

Heerlijk gegeten! Erg smaakvol met verse streekproducten. Prijs/kwaliteit is het een uitstekend restaurant. Fijne atmosfeer, lekker veel ruimtes tussen de tafels en erg vriendelijk, kundig en leuk personeel.

32. Ilona Sikkes-Boonstra

Als vegetariër is het vaak lastig in een restaurant. Het komt dan vaak neer op pasta of iets als een taartje met geitenkaas. Tijdens ons avondje uit bij Hjir Is't heeft de kok alles uit de (koel-)kast gehaald en werkelijk een schilderij op tafel gezet. Door het gebruik van kleur en speelsheid zag het er fantastisch uit. Maar vooral ook de verschillende smaken en verschillende kooktechnieken was een feestje voor de smaakpapillen. Het was duidelijk dat de kok een groot plezier had in het maken van de gerechten. Wij hebben ontzettend genoten van het eten en de hele sfeer. Wij komen dan ook zeker terug.

33. Een paar dagen geleden heerlijk wezen eten in dit landelijk gelegen restaurant. De biefstuk en gevulde varkenshaas kan ik u zeker aanraden. Ook het Warsteiner bier op de tap lieten we ons goed smaken.
    De vlotte bediening en de relaxte sfeer maakte het tot een zeer geslaagde avond. Wij komen zeker terug!

34. Martin Boonstra

35. De ambiance is erg mooi. Met name de inrichting en het uitzicht.

Van het eten hadden wij meer verwacht. We wilden voor het mediterraanse verrassingsmenu gaan, zoals dat op de website van Hjir is't stond. Maar wij kregen te horen dat het geschrapt was, omdat de kok beter was in Hollandse gerechten. Gek, wij dachten dat er een Egyptische kok stond. Blijkbaar niet (meer).

De lamstajine was te weinig gekruid en een paar muntblaadjes had de wat sterke lamssmaak ook goed gedaan. De Egyptische grootmoeders stoofschotel moesten we zelf op smaak brengen met zout. Gelukkig was het toetje, de sorbet, overheerlijk. Maar we komen niet nog eens voor het eten. Misschien om eens een kop koffie te drinken.

36. Kirsten van Loon

Omdat wij niet in ons hotel wilden eten gingen we naar Hjir is 't. Eerlijk gezegd was onze verwachting niet hoog maar hoe anders bleek het te zijn! De sfeer is er erg leuk, tafeltjes staan niet op elkaar gepropt om maar zoveel mogelijk gasten kwijt te kunnen en wat is de kok een schat! Behalve koken weet hij ook wat gastvrijheid is! We komen er helaas niet zo vaak in de buurt (we gingen een keertje naar Thialf schaatsen kijken) maar dat doen we beslist nog een keer en dan weet ik al waar we eten! Ga er gerust een keer een poging wagen: en geniet!

37. Zaterdag jl. met zijn viertjes wezen eten. Nou, voor ons behoort dit restaurant qua eten in de top 3! Wat hebben we ontzettend lekker gegeten, leuk opgediend (je vlees wordt absoluut niet koud door de manier waarop je het geserveerd krijgt), een ontzettend vlotte en vriendelijke bediening en een aardige kok die aan tafel komt vragen of het allemaal smaakt....en dat deed het!

38. Vandaag gaat het restaurant open! Het is nu een eetcafe waar je mediteranees kunt eten. Ik heb de eer gehad om al te kunnen proeven. Het eten is heerlijk! Uniek in de buurt. De kok Machmud is een zeer enthousiaste kok die het zeer zeker waar zal maken in Hjir Ist.
    Ik nodig u uit om eens te komen.