Eetboerderij Blaauwpleats in Sint Nicolaasga

Eetboerderij de Blaauwpleats "Lekker echt"

Eten & drinken 8,7

• 2e Kerstdag – 26 dec
Gesloten
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Onze oude boerderij uit 1736 inmiddels in een modern jasje is uitermate geschikt als party/trouw locatie in romantische sfeer op het mooie landgoed Eysingastate, maar ook voor familie bijeenkomsten hebben wij een grote naam in de regio, daarnaast zijn wij een betaalbaar restaurant waar de kinderen zich ook prima kunnen vermaken in de speelhoek voorzien van o.a. air hockey of poule tafel en bij mooi weer heerlijk kunnen genieten van het springkussen, speeltuinen en lekker zwemmen in de zwemvijver van het landgoed.
Ook zijn wij in het bezit van een fantastische 10 persoons Blaauwpleats sloep, die u kunt huren voor een schappelijke prijs.
Graag tot ziens bij het gezelligste restaurant van de Friese meren.

Ook kunt u buiten onze reguliere openingstijden reserveren voor groepen groter dan 15 personen.

Eetboerderij Blaauwpleats "lekker echt".

• Buffet: € 22,50
  • High tea: € 22,50
Diëten Halal, glutenvrij, lactosevrij, suikervrij, veganistisch, vegetarisch en biologisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint NicolaasgaFoto van Eetboerderij   Blaauwpleats in Sint Nicolaasga

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan de snelweg, aan het water, bij het bos en landelijk
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats, rolstoeltoilet en rolstoeltoegang
Ambiance
Rustig, budget, gezellig, hip, huiselijk, kindvriendelijk, nostalgisch, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
High-tea, Wi-Fi, afhalen, all-inclusive, bezorgen, catering, honden toegestaan en terras
Kinderen
Verschoontafel, kinderstoel aanwezig, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
150 zitplaatsen en maximaal 200 personen in één groep
Personeel