Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Michielsgestel verdeeld zijn.

Chris van den Oetelaar

Lang geleden dat we zijn gaan eten bij De Zwaantjes. Nu met onze familie hebben we heerlijk en goed gegeten, de sfeer was prima en een pluim voor het personeel dat ondanks de top drukte altijd vriendelijk en beleefd was. Volgende familie diner zeker weer bij de Zwaantjes.

Peter de Wolff

Als oud-inwoner van Gestel een voor mij bekende lokatie. Nu, jaren later, bij De Zwaantjes gedineerd. Een volle bak op een doordeweekse avond beloofde al veel goeds. Informele maar correcte bediening. Prima gegeten in een plezierige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijk gegeten in een mooie sfeer met zeer vriendelijke bediening! We gaan zeker een keer terug.

Ik wist niet dat we in onze omgeving zo`n heerlijk restaurant hadden, we waren blij verrast van de kwaliteit.
    We zullen beslist nog eens terug gaan en het restaurant aanbevelen.

Hanneke

We hebben met ons gezelschap van 9 personen heerlijk genoten van onder andere het surprise-menu. Vlotte en vriendelijke bediening!

willian

we hebben heerlijk gegeten ,alleen jammer dat het thee water niet kokend is maar lauw ,

Heerlijke high tea gehad. Volop keus. Zeer gevarieerd. Heerlijk vers gemaakt. Zeer de moeite waard!

Anette van Bovene

Onze eerste ervaring met Gasterij de Zwaantjes was uitstekend! Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. De sfeer was gezellig, de bediening vriendelijk, kundig en vlot. Wij wonen sinds kort in Sint-Michielsgestel en zullen zeker vaker in dit restaurant gaat eten.

Melissa Doomernik-Blom

Ter ere van onze trouwdag hebben wij gegeten bij Gasterij de Zwaantjes in Sint Michielsgestel. Heerlijk driegangen diner gehad met een mandje brood en karaf water met ijs en citroen van het huis. Tot onze verrassing kregen wij ter ere van onze trouwdag beide een glas limoncello van het huis als afsluiter. Geweldig! Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance. Wij komen hier zeker terug.

Gastvrij, wat strak modern interieur, waardoor je als het niet druk is, het gevoel zou kunnen krijgen wat verloren in een zaal te zitten. Eten gewoon goed.

Marianne vd oetelaar

Het was heel erg gezellig
    Lekker gegeten was super lekker
    Voor herhaling vatbaar 👌

Heerlijk geluncht. wrap was erg lekker. heerlijk met de verse jus er bij.
    Bediening was ook prima!

Theo quivooy

Super restaurant. Heerlijk eten, zowel afhaal of in het restaurant zelf. Zeer vriendelijke bediening, betaalbaar en nogmaals heerlijk. Mijn complimenten aan de kok en zijn medewerkers.

Heerlijk gegeten, goede bediening. Het was weer top!

Een heerlijke High tea gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

We komen al jaren bij Cafetaria 't Toppunt en hebben er altijd lekkere frietjes. Daarnaast is de prijs/kwaliteit/snelheid ook de beste van Gestel!

Marijke van Gennip

Het eten was prima, de bediening kwam wat onvriendelijk over.

Een aan te raden locatie. Prettige bediening en prima eten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Het eten was heerlijk en we werden gastvrij ontvangen.

Marianne Hooijman

Het eten viel ons niet helemaal mee. Met uitzondering van de uiensoep.
    De hoeveelheid was weinig, de kwaliteit minder en de prijs naar ons idee te hoog.

Lekker gegeten in een fijne sfeer.

Grote friet oorlog besteld, die was ook echt groot, in een nasibak zoals dat hoort. Friet is vers en knapperig gebakken. Satésaus en ook de andere sauzen zijn prima van smaak. Prijs is heel redelijk. Vriendelijk ouder stel dat de zaak runt. Niks op aan te merken, gewoon meer dan een 10 waard!

A. Uranka-Winthagen

Heerlijk gegeten met 7 personen. Gezellig restaurant, vlotte bediening. Kaart mocht iets uitgebreider zijn. Verder alles positief

Team Gasterij de Zwaatjes, ga zeker zo door!

M. van de Pas

Het was alweer een poos geleden dat we bij Joske aten. Het eten is nog steeds erg goed, de bediening professioneel en vriendelijk. We waren echt uit en komen graag gauw terug.

garnalen is voor hen vegetarisch, dus pas op!! Ik kreeg dan snel gefrituurd wonton vellen als "vegetarische" voorgerecht...
    De hoofd gerecht kwam pas 45min later, hun excuus was dat ik iets speciaals als voorgerecht besteld had (hun gebrek aan kennis van vegetarische kenissen was dus mijn schuld? Een cursus "customer service" zou hen geen kwaad doen...)
    Toen ik iets in mijn mihoen vond, was per direct de maaltijd door ons afgehaakt. Ik ben buiten gelopen en mijn man heeft alleen voor zijn voorgerecht betaald.
    Voor ons nooit meer.

Raymond

Uitstekend gegeten; prima kwaliteit; prima prijs!
    Persoonlijk vind ik dat het tempo van bedienen naar mate de avond vordert niet omhoog hoeft te gaan; kregen het gevoel van "schiet eens op..."
    Gasterij de Zwaantjes is zeer zeker aan te bevelen!

Kom hier elke week eten goed eten drinken en gastheerschap leuke bediening wat wil een mens nog meer?

Het was weer een fantastische ervaring. Het lekkere eten was creatief verrassend en bovenal van zeer hoge kwaliteit. Op deze rustige vrijdagavond kwam het eten snel en men had aandacht voor alle gasten.
    Verwacht geen overladen borden maar zeer lekker eten op top niveau.

Hanneke Raaijmakers

Met onze gymclub niet prettig gegeten! Keuzemenu van €29,95 viel erg tegen. Bestond uit soep, vis of sparerib met héél klein beetje groente en een héél klein ijsje op een kopje-koffie-schoteltje! Weinig hoofdmenu omdat teveel mensen hetzelfde kozen namelijk vis. Moet toch kunnen, zo lijkt me! Rekening klopte niet. Kwam daar later pas achter en bij overleg daarover lukte het eigenaar niet serieus te luisteren naar me. Fouten maken deden ze niet namelijk!!! En ik bleef zitten met een heel ontevreden gevoel. Geen "Joske" dus meer!

paulus van vliet te utrecht

De ervaring was goed, maar wist u al dat op het mooie grijze bestekzakje staat: "Branbantse gezelligheid" (lees hardop!). Hoeveel van die bestekzakjes heeft u nog liggen?

Met groet,
    PVV