Lunchgalerie de Rijker in Sint Michielsgestel

1. Hilde en Martijn van den Biggelaar

Een ongelooflijk goede ervaring, een echte culinaire droom.

Wij kwamen bij toeval in het centrum van Gestel en zochten een plekje om te lunchen, we kwamen langs de Lunchgalerie en keken nieuwsgierig even rond buiten, waar we al een gezellig terras zagen aan de zijkant en zelfs een soort van mini theater in de achtertuin.

Er ging een deur open en we werden door een mooie jonge dame vriendelijk gevraagd of we de ingang zochten. Ja en nee, we wilden graag eerst even de menukaart zien en die trok ons meteen over de streep, zeker niet duur.

We gingen naar binnen waar we werden onthaald door een warme en vriendelijke sfeer, gevoel van thuis zo vertrouwd, maar o zo veel meer te zien. Overal waar je keek zag je iets bijzonders, bij binnenkomst viel het niet eens zo op, maar als je dan zit en om je heen kijkt zie je steeds meer.

De bediening was geweldig en snel, de kaart was geweldig, leuke namen voor de broodjes en heerlijke bijzondere combinaties, het was nog moeilijk kiezen.

Eenmaal een keuze gemaakt, werden we toch nog verrast, we kregen niet gewoon een bordje met een broodje, maar een goed gevuld bord met een waar kunstwerk en de smaak was echt hemels.

Toen we de rekening kregen waren we weer verrast, zo weinig maar, dus we hebben een flinke fooi gegeven, want dat was het zeker waard.

8 januari, als we 10 jaar getrouwd zijn, weten wij al waar we gaan lunchen.

Een ervaring om nooit meer te vergeten!