Uitgebreide gratis parkeermogelijkheid op nabijgelegen parkeerplaats.

Direct gelegen aan halte "Petrus Dondersplein" buslijn 156, 159.

In ons restaurant kunt u heerlijk dineren, brunchen of lunchen. U kunt bij ons terecht voor een intiem tweepersoonsdiner, maar ook voor grotere groepen. Voor grote groepen kunt u ook terecht in onze prachtige Petruszaal. Wij serveren verschillende soorten huisgemaakte gerechten: neem vast een kijkje op onze menukaart hieronder, of informeer bij de bediening. Zie ook onze wijnkaart.

Wij zorgen ervoor dat u een onvergetelijke avond beleeft en tevreden naar huis gaat. Onze bediening staat voor u klaar en de sfeer in het restaurant is gezellig.

• High tea: € 24,50

1470208228 77
1492920898 79
1502005966 82
1520176101 88

1. Zondag 3 juni hebben wij daar ook geluncht. Dat was echt voortreffelijk. 6 Juni het diner. Goed restaurant en leuke bediening.

2. Eten en drinken was prima verzorgd. Gastvrije bediening en prettige tafel met voldoende privacy. Zeker een aanrader.

3. Kentalis

Het eten en drinken was goed en lekker.
    Maar wat een onvriendelijke serveerster, die wellicht nog nooit van klantvriendelijkheid heeft gehoord.

4. Desire van der hofstad

We hadden een high tea gehad van 5 gangen. Het was echt heel lekker en heel goed. Alleen mocht er wel wat vaker de thee aangevuld worden. Verder was het echt goed!

5. Eten was goed. De bediening niet. Erg rumoerig terwijl het niet te druk was.

6. Anoniem

Een gezellig avondje, en heerlijk genoten van een 5 gangen menu met zijn tweeën. Het personeel was zeer vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar of aan te bevelen.

7. Was meer bedrijfscateringniveau dan horeca niveau. Er was een nieuwe kaart maar de keuze van de diverse gerechten op deze kaart kom je in heel Nederland tegen. 5 gangen verrassingsmenu stond voor 33 euro op het wandbord en voor 34,50 op de menukaart, na onze keuze en opmerking werd dit meteen verandert in de nieuwe prijs en ook gerekend.
    De 5 gerechten zijn niet echt innovatief, 1e gang een carpaccio, 2e gang plakje zalm met een paar rivierkreeftjes, 3e gang een matige bospaddenstoelensoep, 4e gang een kalfsbiefstukje met zeer weinig groente en een klein mandje frites. En als laatste een wijnglas met vanille ijs met aardbeien en slagroom. Dit alles met een koele matige bediening van de jongedames de jongeman had nog wel wat persoonlijks naar de gasten.
    Kortom een toeristen menu bij een doorsnee wegrestaurant had voor minder geld dezelfde voldoening gegeven.

1,1
  8. Goed gegeten bij De Zwaantjes.
    Wel enkele foutjes van de vriendelijke bediening.

9. P.Mauriks

Gebruik gemaakt van het weekmenu, dit was super van het voor tot het nagerecht.

10. John van den Bosch

Goede uitgebreide kaart, leuk maandmenu voor heel redelijke prijs en ook nog extra aanvullingen voor het keuze menu.
    Porties waren voldoende en lekker. Personeel vriendelijk en oplettend.
    Al met al voortreffelijk gegeten voor een leuke prijs, waarbij ik wel wil vermelden dat de wijn een beetje prijzig is, zowel wit als rood.

11. Teun Hoeve

Eten en bediening voortreffelijk

12. Eten en drinken prima. Bediening was een beetje gehaast, terwijl het restaurant nagenoeg leeg was.

13. Hanneke Bastiaans

Lekkere lunch, vlot geholpen.

14. A.H. van Weert

Erg leuk restaurant met een jonge enthousiaste bediening.
    Wij hadden gekozen voor het 5-gangen menu. Heerlijk gegeten.
    Kleine opmerking: een groente bij het hoofdgerecht had het geheel
    helemaal afgemaakt.

15. Ramona kivits

Het was heerlijk. Wij komen zeker terug.

16. Dorien Hanff

Heerlijk gegeten! Prima bediening!

17. Heerlijk genoten van het 3 gangen surprise menu. Was allemaal even lekker 😊

18. Lekker eten, leuke muziek, erg aardige en attente ober😀

19. Van breugel

We hebben heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

20. Goed eten omdat het behoorlijk vol zat wel rumoerig stond een verkeerde prijs op de rekening en ook op de kassa raar werd onmiddellijk opgelost prima.

21. Zeker een aanrader vriendelijke bediening snel je eten en drinken.

22. In begin bij binnenkomst was serveerster niet vriendelijk. Later wel bijgetrokken.
    Bij binnenkomst hing een bord met 5 gangenmenu De Zwaan voor € 33,00. Dit was niet mogelijk. Is ons echter niet vriendelijk medegedeeld. Dan bord weghalen met tekst. Dat viel tegen.
    Later bij bestelling was eten super. Alles ruim voldoende. Alleen prijs viel later tegen terwijl wij niet veel gedronken hadden.
    Maar toch voor herhaling.

23. Heerlijk gegeten op 2de kerstdag. Het kaasplankje is een echte aanrader. Gezellig personeel, fantastische keuken!!

24. 2E kerstdag met de gehele familie heerlijk gegeten. Een perfecte avond in een mooie omgeving met geweldig personeel en een geweldige keuken. Top avond.

25. Wilma den Ouden

Het eten was goed, de sfeer was prima en het was er gezellig.

26. Chris van den Oetelaar

Lang geleden dat we zijn gaan eten bij De Zwaantjes. Nu met onze familie hebben we heerlijk en goed gegeten, de sfeer was prima en een pluim voor het personeel dat ondanks de top drukte altijd vriendelijk en beleefd was. Volgende familie diner zeker weer bij de Zwaantjes.

27. Peter de Wolff

Als oud-inwoner van Gestel een voor mij bekende lokatie. Nu, jaren later, bij De Zwaantjes gedineerd. Een volle bak op een doordeweekse avond beloofde al veel goeds. Informele maar correcte bediening. Prima gegeten in een plezierige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Heerlijk gegeten in een mooie sfeer met zeer vriendelijke bediening! We gaan zeker een keer terug.

29. Ik wist niet dat we in onze omgeving zo`n heerlijk restaurant hadden, we waren blij verrast van de kwaliteit.
    We zullen beslist nog eens terug gaan en het restaurant aanbevelen.

30. Hanneke

We hebben met ons gezelschap van 9 personen heerlijk genoten van onder andere het surprise-menu. Vlotte en vriendelijke bediening!

31. willian

we hebben heerlijk gegeten ,alleen jammer dat het thee water niet kokend is maar lauw ,

32. Anette van Bovene

Onze eerste ervaring met Gasterij de Zwaantjes was uitstekend! Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. De sfeer was gezellig, de bediening vriendelijk, kundig en vlot. Wij wonen sinds kort in Sint-Michielsgestel en zullen zeker vaker in dit restaurant gaat eten.

33. Melissa Doomernik-Blom

Ter ere van onze trouwdag hebben wij gegeten bij Gasterij de Zwaantjes in Sint Michielsgestel. Heerlijk driegangen diner gehad met een mandje brood en karaf water met ijs en citroen van het huis. Tot onze verrassing kregen wij ter ere van onze trouwdag beide een glas limoncello van het huis als afsluiter. Geweldig! Vriendelijk personeel en een gezellige ambiance. Wij komen hier zeker terug.

34. Gastvrij, wat strak modern interieur, waardoor je als het niet druk is, het gevoel zou kunnen krijgen wat verloren in een zaal te zitten. Eten gewoon goed.

35. Marianne vd oetelaar

Het was heel erg gezellig
    Lekker gegeten was super lekker
    Voor herhaling vatbaar 👌

36. Heerlijk gegeten, goede bediening. Het was weer top!

37. Marijke van Gennip

Het eten was prima, de bediening kwam wat onvriendelijk over.

38. Een aan te raden locatie. Prettige bediening en prima eten. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

39. Het eten was heerlijk en we werden gastvrij ontvangen.

40. Marianne Hooijman

Het eten viel ons niet helemaal mee. Met uitzondering van de uiensoep.
    De hoeveelheid was weinig, de kwaliteit minder en de prijs naar ons idee te hoog.

41. Lekker gegeten in een fijne sfeer.

42. A. Uranka-Winthagen

Heerlijk gegeten met 7 personen. Gezellig restaurant, vlotte bediening. Kaart mocht iets uitgebreider zijn. Verder alles positief

Team Gasterij de Zwaatjes, ga zeker zo door!

43. Raymond

Uitstekend gegeten; prima kwaliteit; prima prijs!
    Persoonlijk vind ik dat het tempo van bedienen naar mate de avond vordert niet omhoog hoeft te gaan; kregen het gevoel van "schiet eens op..."
    Gasterij de Zwaantjes is zeer zeker aan te bevelen!

44. paulus van vliet te utrecht

De ervaring was goed, maar wist u al dat op het mooie grijze bestekzakje staat: "Branbantse gezelligheid" (lees hardop!). Hoeveel van die bestekzakjes heeft u nog liggen?

Met groet,
    PVV

45. Het eten was erg goed, waar naar geld. De bediening was zeer gedienstig en het was erg gezellig.

46. René visser

Kerstmenu. Wild trio vooraf: het lekkerste voorgerecht ooit! Verrassing dessert...

47. Wezen lunchen, mooie locatie! Goede service en kwaliteit prijs verhouding. Gezellige bediening. Echt een aanrader!!!

48. Heerlijk gegeten met 8 personen. Vlotte bediening. Kaart mocht iets uitgebreider zijn. Verder alles positief.

49. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant, leuk personeel.
    Ik had in de reservering aangegeven dat mijn vrouw jarig was en bij het dessert was een mooi stukje vuurwerk geregeld.

We hadden een menu gekozen voor 19,50, nou bij ons rees de vraag "hoe kunnen ze het doen voor dat geld?". Een voorgerecht, hoofdgerecht en dus een overheerlijk dessert. Ook hadden we een heerlijke wijn.

Kortom mijn vrouw had een hele fijne verjaardag en we zullen dit zeker aanraden bij anderen. Team Gasterij de Zwaantjes ga zeker zo door!!!

50. Het eten was redelijk, maar de bediening was zeer traag.

51. Zeer vriendelijke bediening en wat wij daar gegeten hebben was overheerlijk.

52. Gereserveerd voor vier personen. Ontvangst was prima, de ronde tafel te groot om een gezellige sfeer te creëren en de bediening had wat vriendelijker gekund.

Eten was goed van smaak maar voor de kleine maag, garnering minimaal en prijs - kwaliteit niet helemaal in balans.

Wel werden we netjes gewezen op het feit dat het voordeliger was een fles Spa rood te bestellen dan twee glazen Spa rood; de flessen Spa rood waren namelijk in de aanbieding, zo vertelde de serveerster.

54. Bas Cooijmans

55. Bas Cooijmans

56. Op het terras gezeten voor een drankje. Moesten de hoofdprijs betalen voor 2 biertjes. Op onze vraag waarom er geen prijzen staan op de drankenkaart, kregen we te horen dat het niet hun beleid was, we konden de prijs van de drankjes altijd vragen! Ja, zo kan ik ook zakendoen.

57. Erg onheus ben ik er bejegend. Mindervalide hebben ze niet graag op het terras. Ik vroeg om 2 stoelen te gebruiken, heb zelf een kleed bij me. Mijn benen kunnen niet naar beneden blijven hangen, anders krijg ik veel pijn bij het opstaan, wat ik dan ook niet meer alleen kan.

Koffie besteld, en daar kwam een norse serveerster zeggen wat hun protocol is. Dat luid: geen benen omhoog. Had ik mijn rolstoel met hoge beenliggers, bij me moeten hebben, of zijn mindervaliden te min? Een nare bijsmaak geeft dat.

58. Twee weken geleden met een grouponvoucher bij De Zwaantjes gegeten voor een waarde van € 65,- voor 2 personen. Het eten was eenvoudig maar goed, alleen niet op € 65,- nivo. Dit hebben we ook kenbaar gemaakt.
    Thuis gekomen op hun site naar de menukaart gekeken en wat bleek, het menu dat wij aangeboden kregen was identiek aan het 3-gangenmenu voor € 22,50, 2x € 22,50 = € 45,-. Alleen kregen we als extra 2 welkomstdrankjes, 2 glaasjes prosecco. Zouden die € 10,- per stuk kosten? Ik denk het niet.
    Heb er geen goed gevoel aan overgehouden.

59. Zeer goede bediening en zeer lekker geeten carpaccio nog nooit elders zo heerlijk

60. Dorothe Coolen

Hebben via een groupon bon daar gegeten, zaten in het achterste deel, wat net een kantine lijkt, zeer ongezellig, voorin is het gezelliger, maar daar mochten de gasten die a la carte eten. Er werd dus echt verschil gemaakt. Dit gebeurt in andere restaurants niet. Ik heb er ook iets van gezegd tegen het personeel, maar zei ze de baas wil het zo hebben!! Onvoorstelbaar. De koffie hebben we niet meer aan tafel genomen, maar voor in het gezelliggere gedeelte. Als ze met dit ongezellige deel doorgaan, zullen ze het niet redden met dit restaurant!!

61. Eline en Erik

62. Ben 7466 punten

Vandaag tijdens een fietstocht hier even geluncht.

Een locatie waar je met mooi weer lekker op het terras kunt zitten.

Binnen tevens een mooi uitziende brasserie en restaurant.

Ik heb een rode huiswijn uitgeprobeerd, een Merlot, pittig en kruidig maar volgens de wijnkaart ook soepel maar dat vond ik niet.

Men had een heel uitgebreide kaart.

Als voorgerecht namen we een aspergesoep. Deze smaakte zoals deze hoort te zijn.

Als hoofdgerecht namen we beide een salade waar veel brood bij gegeven werd:

Mijn vrouw een salade met gegrilde kip, tauge, pijnboompitten, gedroogde tomaten en een hele lekkere wasabi sesamdressing.

Ikzelf nam een salade met verse sla, ei, gerookte kip, ansjovis, croutons en uitgebakken spekjes. Best lekker, al had ik kipstukjes verwacht en kreeg ik gerookte kip die je op je boterham legt als beleg, maar met de ansjovis was het wel een hele lekkere combinatie.

Personeel, tsja de een was een beetje onzeker en de ander kwam een beetje steurs over.