Vrij parkeren op ruim terrein in het zicht. Meer dan voldoende capaciteit.

Bushalte voor de deur.
    Lijn 299 van St. Michielsgestel naar Oirschot/vv.
    Halte Meanderplein te Sint Michielsgestel.

Vanaf Den Bosch lijn 159 en 156

1383302059 88
1419828487 86
1460920719 88
1502012951 87

1. Heerlijke high tea gehad. Volop keus. Zeer gevarieerd. Heerlijk vers gemaakt. Zeer de moeite waard!

2. Heerlijk geluncht. wrap was erg lekker. heerlijk met de verse jus er bij.
    Bediening was ook prima!

3. Een heerlijke High tea gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. M. van de Pas

Het was alweer een poos geleden dat we bij Joske aten. Het eten is nog steeds erg goed, de bediening professioneel en vriendelijk. We waren echt uit en komen graag gauw terug.

5. Het was weer een fantastische ervaring. Het lekkere eten was creatief verrassend en bovenal van zeer hoge kwaliteit. Op deze rustige vrijdagavond kwam het eten snel en men had aandacht voor alle gasten.
    Verwacht geen overladen borden maar zeer lekker eten op top niveau.

6. Hanneke Raaijmakers

Met onze gymclub niet prettig gegeten! Keuzemenu van €29,95 viel erg tegen. Bestond uit soep, vis of sparerib met héél klein beetje groente en een héél klein ijsje op een kopje-koffie-schoteltje! Weinig hoofdmenu omdat teveel mensen hetzelfde kozen namelijk vis. Moet toch kunnen, zo lijkt me! Rekening klopte niet. Kwam daar later pas achter en bij overleg daarover lukte het eigenaar niet serieus te luisteren naar me. Fouten maken deden ze niet namelijk!!! En ik bleef zitten met een heel ontevreden gevoel. Geen "Joske" dus meer!

7. Justin en Selina Huliselan

Afgelopen maandag samen bij brasserie Joske wezen eten.
    Heerlijk buiten op het terras gezeten. Genoten van het heerlijke eten verse producten. We hadden beide als hoofd een tournedos waar we erg van onder de indruk waren zo lekker zo mals. We hebben zo genoten dat we snel weer eens terug gaan.

8. Top keuken, grote klasse. Zo heerlijk hebben we zelden gegeten. We komen zeer snel weer.

9. Zijn afgelopen zaterdag hier gaan eten, was echt lekker en prettige bediening !! Komen zeker terug.

10. N. Hoogerbrug

De beef Wellington is echt heerlijk, mals en smaakvol. Een aanrader!

11. Jan en Berthy de Bever

We hebben iets langer dan een maand gewacht op een enquêteformulier van ien's, maar dat is nooit gekomen. Daarom geef ik op deze wijze onze reactie. We kenden brasserie Joske niet, maar door AH werden wij er op geattendeerd.

Op de website van ien's was het niet mogelijk om te reserveren, dus hebben we gebeld en een aardige meneer reserveerde meteen een tafel voor ons.

Op de bewuste dag werden we gastvrij ontvangen door Joske zelf. We kregen een heerlijke plek in een hoekje en het feest begon. Heerlijke gerechten à la carte (dus geen iens's menu zoals bij zovelen) mooi opgemaakt en een geweldige sfeer.

Op mijn vraag waarom zij aan de actie meededen was haar antwoord: "wij gunnen onze vaste klanten ook een voordeeltje, en we proberen zo ook naamsbekendheid te krijgen".

We geven Joske, haar man en de kok een 10.

We komen zeker terug, want niet alleen de gerechten maar ook de warme sfeer geeft hier aan toe bijgedragen.

Hartelijke groeten van Jan en Berthy de Bever.

12. Een geweldige ervaring bij een "super-gastvrouw"en een sublieme kok !
    Willemien

13. Jeroen de Jong

Mijn vrouw had al meerdere malen voorgesteld om bij het Joske te eten, maar daar had ik nooit zin in. Het leek mij van buiten niet een gezelliger tent.
    We hebben vandaag er gegeten en wat een spijt heb ik dat ik niet naar mijn vrouw geluisterd heb!!
    We hebben meer dan voortreffelijk gegeten. Zeer goede Courgette soep, tournedos en een voortreffelijke beef Wellington. Zeer plezierige bediening. Vrienden van ons , die echte lekkerbekken zijn , komen vanuit Vught met de fiets om ook bij Joske te eten. Ze vinden dat beter dan andere restaurants in vught.
    Dan moet het wel wel goed zijn.

14. Zaten heerlijk buiten in het zonnetje. Helaas werd er aan de stoep gewerkt door de gemeente. Gelukkig was het vrij snel voorbij, waardoor we toch nog konden genieten van wat rust om zaken af te handelen.

De wijn was heerlijk, het oerbrood ook. De courgettesoep had voor mij wat meer pit kunnen hebben. Al met al een goede keus.

Eerlijkheid gebied dat we teveel met zaken bezig waren om echt aandacht te hebben voor het eten.

15. te Lintelo

Vierden de 80ste verjaardag van Opa bij Joske met een lunchbuffet voor familie en vrienden. De soep, broodjes, quiches en de salade waren zeer goed. De bediening was voortreffelijk. Prima sfeervolle locatie met veel parkeerruimte. De reacties van de familie, vrienden en collega's waren zeer lovend.

16. Vrijdagavond 15/8/2014

Heerlijk mosselen gegeten, naar aanleiding van onze 47 jarige trouwdag.
    Met een leuke verrassing bij ons toetje.

Hartelijk dank Jose en Ruud.

Cees en Marijke

17. Wij worden altijd aangetrokken door restaurants met wisselende kritieken, dat wil zeggen dat de uitbaters doelbewuste keuzes maken over wat ze wel en niet willen, zo ook bij Brasserie Joske! Zeer te spreken over het eten, ik eet geen vlees, en het weet me steeds weer te verassen hoe lekker en smaakvol je hier eet!
    Vorige week nog een heerlijk bordje met verschillende groentjes, afwisselende smaken en structuren, en heerlijk op smaak!! De soepen zijn ook echt aan te raden! Service is uitstekend, en de sfeer is rustig en relaxed, ook op drukke dagen, heerlijk toeven op het terras, kleine dingen maken het verschil! Zeker geen eetcafé qua niveau.

18. Met zijn tweeen

Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving!

19. We hebben heerlijk gegeten! De beef wellington en de tournedos waren overheerlijk. Ook de kinderen hebben zitten smullen. Vooral het toetje met bladgoud heeft diepe indruk gemaakt op onze oudste zoon! De jongste werd verwend met stukjes sinaasappel buiten de kaart om. Super dat dat kon! En wij rijden nu weer tevreden met volle buik naar huis. Joske, mochten we ooit weer eens in de buurt zijn komen we zeker langs. Bedankt voor het lekkere eten en de gezellige avond!

20. Paar keer gegeten nu met wisselend succes, eten is wat mij betreft wat aan de vette kant, maar wel smakelijk. Prijs-kwaliteit is prima, voor een eetcafe veel te goed maar bij de bib gourmand zijn nog wel wat stappen nodig. Prima voor een hapje eten buiten de deur, maar er zit absoluut meer in. Service geef ik een onvoldoende, is ook wisselend en het ligt er maar net aan wie je aan je tafel krijgt, daar zou ik wat aan doen want dat is zonde voor een leuke tent als deze. Het zit hem in flexibiliteit, uitstraling en gastvrijheid. Wisselende recensies gaan ook vaak over het puntje service, persoonlijk ben ik daar heel gevoelig voor en het moet heel natuurlijk zijn. Dat mis ik net te vaak. Verder prima tent maar werk aan de winkel, er zit veel meer in.

21. Remko

22. Lang geleden dat ik zo goed gegeten heb. Hebben jullie wel eens aan een bib gourmand vermelding gedacht? Dat lukt jullie met twee vingers in je neus! Verder erg genoten van de uitstekende wijnen en de vriendelijke, efficiënte en relaxte bediening. Zo run je een restaurant, mijn complimenten.

23. Cees en Annette

Wij komen regelmatig eten bij Brasserie Joske. De kwaliteit van het eten is prima, de wijnen die het restaurant schenkt zijn uitstekend, de keuze is niet heel groot. Dat vinden wij niet zo'n probleem. Vlees, vis of vegetarisch eten is mogelijk. Het dessert is geweldig! Wij vinden het bij en met Joske en Ruud altijd gezellig. In de zomer nemen wij onze hond mee en eten we op het terras. Kortom: een goed restaurant, waar wij ons altijd welkom voelen.

24. Na de huwelijksvoltrekking van onze dochter zijn wij met de daggasten binnengegaan hier, om in het zaaltje achter het restaurant even gezellig samen te zijn met koffie en bruidstaart en om daarna gezamenlijk te eten voor wij naar de feestlocatie gingen.
    Het enigste waar wij over tevreden waren was het eten, dat was voldoende en lekker, maar met name de eigenaar was zeer onvriendelijk.
    De bediening verliep slecht. Ze hadden niet veel zin die dag om te werken, denk ik en wat dacht je van om aan het eind van de middag aan de bruid de rekening te presenteren en of ze die dan maar meteen wilde betalen. Niet op rekening zoals afgesproken.
    Nou, voor ons was dit de laatste keer. Je ziet er ons niet meer.

25. Jeetje, met hoog gespannen verwachtingen naar het enige eetcafe van Sint Michielsgestel, maar dat mocht ik niet zeggen. Een echte Brasserie met gastronomische aspiraties.

Phhh, dat viel tegen. Vies eten, onvriendelijk personeel. Eens, maar nooit meer.

26. Tim en ine

Uitmuntent bereid eten. We aten de beef wellington en de hertezadel, beiden niet te versmaden. De gastvrouw en gastheer waren zeer goed. Deze ervaring was voor ons een zeer aangename verassing, ver boven wat je mag verwachten. Als ik kritisch moet zijn dan betreft het de stoelen. Ik heb wel eens lekkerder gezeten. Maar dat heeft mijn pret niet weten te drukken. Oh ja, port en wijn ook erg goed. Als je kwaliteit zoekt moet je bij Joske wezen.

27. Erwin en Henny

Heerlijk gegeten, gastvrouw was gezellig, sfeer was er goed. Met complimenten voor de kok, die mooie gerechten op tafel heeft gezet. We hebben pompoensoep en witlofsoep, hazepeper en fazant op. En ook de toetjes waren verrassend lekker. Wij gaan zeker nog eens terug!

28. Goed en lekker gegeten, gezellige gastvrouw, goede sfeer, gaan zeker nog terug.

29. Super heerlijk en gezellig gegeten! Top kaart , super gastvrouw en het eten was fantastisch! Wij komen terug ;)

30. We hebben hier erg lekker gegeten, zowel de tournedos als de scholfilet waren overheerlijk!
    Verder was de gastvrouw erg attent en werden de glaasjes water tegen het hoesten ongevraagd aangevuld!
    Wij komen zeker terug!

31. Zeer goed eten voor een schappelijke prijs. In eerste instantie vroegen we ons af of dit gezellige dorpscafe de gerechten op de kaart ook waar kon maken, maar dat bleek zeker het geval. Ook van familie zelfde ervaringen gehoord, erg lekker eten!
    Gezellige eigenaars ook, die zeer efficiënt zijn.
    Goede huiswijnen. Enige advies daar van mijn kant is dat keuze uit 2 witte wijnen en 2 rode wijnen (er is verder geen wijnkaart) wel wat weinig is voor de hoge kwaliteit en variëteit van de gerechten.

32. Het was gezellig, heerlijk gegeten en gedronken. Joske loopt in casual kleding en vraagt om geen mevrouw te zeggen maar gewoon Joske.

33. Wij eten regelmatig bij Joske, en krijgen steeds een gevarieerd menu. Het is iedere keer geweldig lekker. De wijnkeus is prima en de sfeer en bediening geweldig. De hele ambiance straalt gemoedelijkheid uit en de muziek is in overeenstemming met het "gevoel". Helemaal top !!!

34. Geweldig gegeten. Goede kaart met van alles erop, wild, vis en vlees. Zeer fijne bediening. Waarom zit het hier niet voller. Echt perfect, is lang geleden dat we zo goed hebben gegeten.

35. Ricky

1 punt
  36. Vrijdagavond met de familie (7personen) heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. Tafel opstelling perfect gekozen. Is altijd moeilijk met 7personen. Kortom een heel gezellige avond.

37. Dinsdagavond gegeten bij Brasserie Joske. De ontvangst was weer klasse en het eten natuurlijk ook weer heel erg lekker. Ja dit adres blijft op mijn lijstje staan en ik geef het door aan vrienden.

38. Hans Wijsman

Gisteravond na een gezellig dagje winkelen in den Bosch weer heerlijk gegeten in Joske.

Echt een gezellig bruin cafe met een goede bediening en uiteraard heerlijk eten.

Echt een aanrader.

39. Zondag gegeten bij brasserie Joske. Een warm ontvangst, en een erg knusse sfeer. De bediening is erg attent en vriendelijk. Heerlijk gegeten en gezellig nagetafeld.
    Kortom voor herhaling vatbaar, zeker een aanrader.

40. William Liebregts

Brasserie Joske is een fijn restaurant met een goede sfeer. De bediening is vriendelijk. De prijs kwaliteit verhouding van de a la carte gerechten is gemiddeld, maar kies je voor het dagmenu is de prijs kwaliteit verhouding werkelijk uitstekend. Het eten is smakelijk. Met name de verse groentes worden uitstekend bereid.

41. Een mindere ervaring met dit restaurant, vooraf gebeld of kinderen welkom zijn. Was geen probleem. Dit gaat echter pas op als kinderen langer dan een uur op een stoel kunnen blijven zitten tot dat het eten er is. Kinderen moeten nl aan tafel blijven zitten. Een uur is gewoon heel lang. Op een uiterst geirriteerde manier is mijn man hierop terecht gewezen. En het was echt niet zo dat ze de hele boel op stelten aan het waren zetten. Na het eten is mijn zoontje van drie twee keer van tafel gegaan en mijn dochter ook een keer, na een enthousiaste sprong dat ze een ijsje mocht waardoor ze per ongeluk een andere gast aan raakte met daarna keurige excuses (die hier lachend op teageerde met geen probleem mijn dochter zou eenzelfde reactie hebben gehad op die leeftijd) werden we er nog een keer op terecht gewezen dat we orders vh staf moeten opvolgen. Dit keer nog geirriteerder en compleet overtrokken. Maar goed, als kindergedrag niet welkom is dan moet men dit gewoon melden. Zeker als je hier specifiek nog over belt, daarnaast wellicht ook niet echt verstandig om een tafel met drie kinderen en drie volwassenen midden in het retaurant te plaatsen als normaal kindergedrag niet gewenst is. Er was nog voldoende plek op andere plekken. Prijs/ kwaliteit eten was ok, pannekoek echter veel te dik en hoofdgerecht was lauw opgediend. Tevens 1 verkeerde hoofdgerecht opgediend wel snel en goed geschakeld. Gastvrouw Joske prima, haar partner echter niet bepaald netjes naar klanten vwb kindergedrag. Goede varieteit aan gerechten maar voor ons was dit de eerste en laatste keer.

42. Kwamen op een zaterdagavond eten met 10 personen van onze familievereniging. Ondanks het feit dat het goed vol zat, bood men ons aan om à la carte te bestellen!
    Toch niet zo eenvoudig denk ik. Iedereen van ons heeft heel lekker gegeten in deze gezellige zaak met een heel efficiënte en vriendelijke bediening. Ondanks het feit dat 7 van de 10 familieleden uit België kwamen, heeft iedereen beaamd om zeker nog eens terug te komen!

43. Dat Brasserie Joske goed is dat weten we inmiddels wel maar deze hoge kwaliteit en prima sfeer vasthouden, da's de kunst. Vanavond wederom overheerlijk gegeten, de sfeer is er geweldig, Joske en Ruud weten wat gastvrijheid is en de kok is in een woord: Geweldig !

44. Ricky Sterks

Vanavond weer echt heerlijk gegeten bij Brasserie Joske, met Henk, Julia en Noud.
    Super fijn dat kleine aanpassingen aan het menu geen probleem zijn, de 5 sterren helemaal waard!!!
    Niet voor niets de enige plaats waar wij steeds weer terug komen voor lekker èn gezellig eten

45. Heerlijk gegeten na een dagje fietsen in de omgeving

46. Gäby Vereijken

Afgelopen week een heerlijke High Tea genoten met 12 personen.
    De van oorsprong Engelse kok weet heel goed hoe je dit moet doen! Dat blijkt uit de overheerlijke sandwiches en zoetigheden.

Dit komen we zeker vaker doen!

47. Zojuist thuis van een prima diner bij Brasserie Joske. We hebben er heerlijk gegeten, Jozé en Ruud verdienen een dikke 10 voor de service en de gemoedelijke sfeer die er heerst.
    Echt lekker eten voor een heel reeële prijs, kortom: een echte aanrader !

48. Al verschillende keren gegeten bij Joske.
    Iedere keer was het eten uitstekend, complimenten aan de kok.
    De gastheer Ruud en gastvrouw Joske zorgen ervoor dat je je thuis voelt.
    Probeer het zelf maar eens uit, het wordt zeker geen teleurstelling.
    Je zal ons daar zeker nog vaker zien!

49. Marja en George

Vanavond, samen met Annnamarie en Jo gegeten bij "ons Joske".
    Heerlijk gegeten, superaardige gastvrouw en gastheer, gezellige sfeer.
    Een echte aanrader !!!!!

50. Wij komen hier pas sinds kort maar zijn erg enthousiast. In een ontspannen sfeer gezellig en goed eten. Geen sterallures maar gewoon goed.

51. Wilma en Jan

Wij wilde gaan eten maar wisten even niet waar. Opgezocht op internet en zodoende hier terecht gekomen.
    Bij binnenkomst kregen we een warm onthaal en ook een huiselijke sfeer die ons aansprak. Na de kaart gekeken te hebben, besteld en natuurliijk ook gegeten.

We hadden alle maal verschillende gerechten, als voorgerecht garnalen en carpaccio en als hoofdgerecht tournedos du chef en spareribs en nagerecht aardbeien met slagroom en ijs. Alle gerechten zagen er zeer goed uit en smaakte net zo. Als je niet weet waar je wil gaan eten of eens iets anders wil raden wij het aan. Wij zullen er zeker nog vaker gaan eten.

Onze complimenten aan de kok en dank voor de gastvrijheid van José (ons moeke) en Ruud.

52. Lekker gegeten alles vers en heel mals vlees . Gezellige zaak dat doet een tukker in Brabant goed :) zeker een aanrader.

53. Carlo 9 punten

Alweer hebben wij in Joske heerlijk en op ons gemak gedineerd. Ditmaal konden we genieten van een heerlijke posteleinsoep, een tournedos met natuurlijk verse groenten en de frites uit de puntzak met als afsluiting koffie met bonbon.

Onze complimenten aan de kok en dank voor de gastvrijheid van José en Ruud.

Tot binnenkort!

54. Heavy grandpa

Lekker gegeten met de vrouw en m'n moeder.Vooral de spareribs !

55. n.hoogerbrug

Echt heel leuk en lekker. Een topkok, ook vegetarisch zeer origineel en smaakvol!

56. Wij (verwende eters) genieten elke keer weer van het heerlijke eten in dit restaurant.
    Zeker als de kok samen met Joske iets speciaals heeft verzonnen.
    De wijn is prima en de cognac heerlijk.
    Wat een geluk dat er zo`n brasserie te vinden is in St Michielsgestel.
    Joske en Ruud, leg Clive in de watten, samen met jullie maakt hij er iets geweldigs van.
    Een 10 krijgen jullie niet, als alles perfect is wordt het eng!!

57. Willemien Schoorlemmer

We hebben weer eens gezellig geluncht bij "Joske". Zelfs bij afwezigheid van de chef kok was de carpaccio overheerlijk. Toen we er dineerden: voldoende keuze en een " eerlijke keuken". Heerlijke wijn, een plezierige sfeer en een fantastische service. Ruud en Joske, we komen regelmatig bij jullie terug.

58. M.H. van Osch

We hebben met z'n tweetjes lekker gegeten, alles was van goede kwaliteit. We zullen er zeker nog eens een keer gaan eten.

59. Leny wetzels

Gisteravond alweer heerlijk gegeten in eigen dorp op de meest geschikte plek om gezellig samen te zijn met beste vrienden. Behalve de kwaliteit van de maaltijd is de service en de sfeer er bijzonder aangenaam. Zelfs voor onze jarige vriend een vuurwerkspectakel geserveerd. Voor ons een reden om vaak genoeg hier ons lekker te laten verwennen. Het was een topavond. Ook de rekening is een meevaller.

60. Familie Broeren

Wij hebben gezamelijk voor de eerste keer gegeten op eerste Kerstdag met onze familie bij Brasserie Joske. In een woord : geweldig.
    Uitstekende kok, sfeervol restaurant, bediening top.
    Zeer zeker voor herhaling vatbaar en zeer zeker een aanwinst voor Sint Michielsgestel.

61. Zeer goed gegeten voor een zeer acceptabele prijs. Service was erg goed. Extra plus voor onze zoon die glutenvrij moet eten en kon ruim kiezen uit verschillende gerechten. Komen hier zeer zeker terug.

62. Complimenten voor de chef en de gastvrouw/heer van Brasserie Joske.
    Voor de zoveelste keer heerlijk gegeten.
    Ga zo door dan komen wij graag terug.

63. A.dickhaut

Een gezellig restaurant, goede bediening, en lekker gegeten wat wil men nog meer... zeker een aanrader

64. Weer een heerlijk menu gehad, eigenlijk te goedkoop voor het geen wat je krijgt. ( 3 gangen voor € 21)
    Echt een aanrader.

65. K. Groenendaal

Voor onze zakelijke bijeenkomst wilde ik graag een walking dinner organiseren. Dat was geen probleem voor Brasserie Joske. Ze hebben rekening gehouden met al onze wensen en de service op de dag zelf was hartstikke goed. De gasten waren vol lof over het eten en hebben een plezierige, goed verzorgde avond gehad.

Een aanrader!

66. Wij hebben nu al diverse keren bij Brasserie Joske gegeten, alleen en met diverse gasten. De laatste keer was subliem. Als een kok zo wild ( hertenzadel) kan klaar maken, dan moet hij wel goed zijn. Wij komen zeker terug en wij kunnen het iedereen aanraden.

67. Wat een verrassing, zomaar in je eigen dorp.....overheerlijke spareribs gegeten, buiten genieten van laatste zomerdagen, een aanrader! Prijs kwaliteit voortreffelijk!
    Geen grote kaart ( meer dan voldoende) en wat je eet en drinkt is perfect. Hier komen wij graag terug.

68. Joop Muller

Erg gezellig, veel sfeer, leuke en vlotte bediening. Het eten is van goede kwaliteit tegen een redelijke prijs. We gaan vast nog eens terug.

69. Heel lekker gegeten, goede vriendelijke en snelle bediening op gezellig teras, geen overvolle kaart zodat je een goede keuze kan maken. Voor gezinnetje best prijzig maar het geld wel waard.
    Gaan zeker terug.

70. Heerlijk gegeten ! Gastheer en gastvrouw nemen alle tijd voor je. 3 gangen menu was subliem. Complimenten aan de keuken, hoor. Heerlijk biertje erbij, mijn avond was zeer geslaagd.

71. Keerden weer uit vakantie in Friesland en reden langs Sint-Michielsgestel naar België terug. Niet gereserveerd en toch heel welkom op een zondagavond. Heel vriendelijk onthaal en bediening met een uitstekende keuken. Aangename locatie om te eten, echt een mooie decoratieve inrichting. Een echte aanrader, wij komen zeker terug

72. We hebben dit weekend een 180 km ( heen en terug) gereden om bij Brasserie Joske te dineren om de reden dat we de 25e verjaardag hier wilden vieren met onze dochter Joske..!!
    Incl. een arrangement varen en fietsen. Heel erg gezellig gehad en heerlijk gegeten. Met inderdaad eens andere gerechten dan je vaak bij andere restaurants ziet. Zijn hier op goed geluk naar toe gegaan en hebben dus in de roos geschoten.. Joske en Ruud heel hartelijk dank voor de vriendelijke ontvangst en jullie attentheid. We hopen hier nog eens terug te komen.

73. M.Rijken

Een goed en gezellig eethuis voor een betaalbare prijs.
    Ik kan het iedreen aanraden !

74. ten Horn

Wij kwamen binnen rollen met ons niet alledaags gezin. We hadden een bruiloft en zochten een plekje om vooraf wat de drinken en voor het avond feest in een ontspannen gezellige ambiance wat te eten. Wij vielen met onze neus in de hemelse boter bij Brasserie Joske. Keuken was uitstekend; de dieetwensen waren geen enkel probleem, gastvrouw en heer waren oprecht en echt. Ze hebben ons geholpen met onverwachte tegenslag en mede door hun hebben wij een pracht van een dag gehad, ondanks regen en nog eens regen!
    Wij komen zeker terug en vinden het een aanrader voor ieder die "gewoon" iets bijzonders wil meemaken.

75. charlie

Vanavond 7 juni 2012 super lekkere asperges met ham etc . gegeten. Ouderwets goed. Prettige en vriendelijke bediening . gezellige ambiance. Het toetje aardbeien met hangop was verrukkelijk.We komen zeker terug.

76. sjoerdtje

Echt heerlijk gegeten en een geweldige service. Ook een super gezellige tent om te zitten en de wijn was erg goed. Bediening was erg vriendelijk en lette zeer goed op. Ik ga vaak uit eten en dit was een toppertje!

77. Liesbeth

Verrassend lekker! Erg smakelijk, zomaar binnengevallen onderweg en nu een erg positieve ervaring rijker. Helaas wonen we in Zaandam en zullen niet meteen weer hier zijn maar reclame maken kan natuurlijk!
    Heen gaan!

78. Mijn zus en ik hebben heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed doordacht en de sfeer was top ! Aanrader voor iedereen die uitgekeken is op de standaard bistro-kaart. Probeer vooral eens de krokant gebakken buikspek....om je vingers bij af te likken.

79. Jan-Willem

Ontzettend lekker eten: goede porties voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening en een geweldige ambiance. Alsof je in een huiskamer bent, zo gezellig!