Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Maartensvlotbrug verdeeld zijn.

Geen horeca-spirit maar zakkenvullen. Het motto is 'de toeristen komen toch wel, dus waarom zouden wij ons best doen en vriendelijk zijn?'

Meerdere slechte ervaringen gehad. Eten is veredeld junkfood op een bord, maar wel tegen prijzen waarvoor je mag verwachten dat ze ook je schoenen poetsen, je jas ophangen en je in koninklijk meervoud aanspreken.

Wij hebben ook een keer een uur op een kopje koffie gewacht terwijl het erg rustig was.

Gezellig, gastvrij restaurant. Vlotte bediening en een heerlijke pizza gegeten. Eigenaar/ kok komt vragen of alles naar wens is geweest. Drankje van het huis als afsluiter. We zijn hier al vaker geweest, altijd gezellig en gemoedelijk. Zeker een aanrader.

Hugo Jongejans

Geweldig lekker eten. De beste pizzeria in de kop van Noord-Holland.
    Echt top!

Op zondag 13 augustus ging mijn dochter van 11 jaar met haar zusjes en 3 vriendinnetjes naar het afhaal gedeelte van Restaurant de Goudvis.
    Er was een bestelling van 6 milkshakes en een apparaat dat er na 4 x mee stopte.
    Na 10 minuten wachten mochten de meisjes de rest van de bestelling opgeven.
    Het aanleveren van een fout ijsje droeg extra blijkbaar bij aan de eigen irritatie van de medewerker. Toen het retourgeld was afgegeven werd mijn dochter van 11 jaar met een zeer onvriendelijk ' Tot Ziens' de deur gewezen. Mijn dochter rolde met de ogen naar haar vriendin omdat zij de toon van onvriendelijkheid niet kon plaatsen van de mevrouw. Een andere medewerker reageerde fel met : Dat heb ik wel gezien hoor! En je Hoeft hier nooit meer terug te komen! De ander voegde er aan toe : want anders sla ik je voor je harses! Waarop de ander weer zei: Zeker die zwarte muts!

Ik ben nadien nog langs geweest om rustig te vragen wat er nu gebeurd was.
    Het verhaal werd bevestigd met als reden dat mijn dochter van 11 jaar een brutale houding had en zij was toch zwart is en wij blank! Daarna werd ook ik verzocht het pand direct te verlaten. Mevrouw wilde haar naam niet opgeven voor een klacht. Dat er op de toegezonden mail niet is gereageerd past in de lijn.
    Ondanks de rollende ogen geeft het mijne inziens geen pas om zo ontzettend grof en racistisch te reageren tegen een 11 jarige meisje.

Tegen zoveel stupiditeit en klantonvriendelijkheid helpt alleen een koude douche en negatieve publiciteit.

Heerlijk gegeten in zuid.
    De kinderen kregen een kleurplaat met potloden, miste wel een soort speelhoekje.
    Maar de service was snel genoeg, we hebben ons zeker niet verveelt. De prijs valt erg mee, de hoeveelheid is zeer goed.

De slechtste pizza sinds tijden. Geen smaak en niet gaar. Jammer volgende keer beter

Was wederom super lekker. Dit keer pizza besteld. Bedankt ook voor de service.

G.Kluinhaar

Heerlijk gegeten. Lekkere pizza. Alleen de messen zijn erg bot waardoor je nauwelijks door de bodem van de pizza komt.

We komen hier al jaren
    Vaak pizza's halen maar ook af en toe eten in de zaak.
    Lieve bediening, en de sauzen op de pasta's worden met liefde bereid.
    Vis uit de frituur is erg droog dat is jammer.
    Maar ikzelf ben van de pasta en pizza en die zijn nergens anders zo lekker!!

M. Pelka

Das essen war sehr gut. Die Menge genuegend. Personal und Chef sehr freundlich. Alle 6 Personen waren zufrieden. Auf jedenfall weiter zu empfehlen.

Was zeer slecht. Visgerecht gehad, alles was gefrituurd, erg droog en smakeloos, slechte garnituur en geen dressing, moesten we om vragen. Wat olie gekregen en zout en peper.
    Al met al, niet voor herhaling vatbaar.
    Ook toilet was erg vies.
    Was hier op 28-1-2017.

Cindy Butler

Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Persoonlijk vind ik vooral de pasta's heerlijk, maar enkele van mijn tafelgenoten zweren bij de vlees- en visgerechten. Dit zijn flinke porties met veel gevarieerde garnituur. Het kindermenu spaghetti (ook een behoorlijke portie) kreeg onze dochter gemakkelijk op. Misschien omdat het zo lekker was. Geen probleem, er werd haar direct nog een portie aangeboden. Als ik een klein minpuntje moet noemen: de afzuiging van de keuken is niet optimaal.

W.Winterink

Gezellig restaurant, aardige mensen en uitstekend voedsel. Komen we zeker weer terug.

Service en het eten was ronduit het slechtste en onaardigste wat ik ooit heb meegemaakt. Wij kwamen met een super blij humeur binnen want ons jongste kind had net gewonnen met haar team! Helaas werd het al snel aan tafel een stuk minder gezellig door de onaardige serveerster. Hoopvol wachtend op ons eten met de hoop dat dat onze avond weer goed zou maken. Helaas was dat wishfullthinking, de hamburger was meer saus dan burger, de steak was taai om nog maar niet te spreken over het vispannentje. De domper van de avond was nog de rekening. Jammer.

familie van der Veeken

Geweldige service en prima eten. We zijn er tijdens onze vakantie twee keer geweest. A-la-carte en all-you-can-eat en het was geweldig. Zeker een aanrader en mochten wij nog eens in de buurt zijn, dan komen wij graag nog eens terug.

Eten was heerlijk. Bediening was matig, drank werd vergeten, vervolgens krijgen we het bestelde voorgerecht niet en staat deze op de rekening, voor een kinderpizza werd vol tarief gerekend, uiteindelijk door de eigenaar verholpen. Al met al lekker gegeten maar service erg onder de maat!

Vertaal van English naar Nederlands

We aten met zijn 14en en hadden het eten gelukkig vooruit besteld. De kaart was overzichtelijk en voor iedereen iets.

Het eten zelf was niet bijzonder, op de rand van matig. Vis in vispannetje erg droog, varkenshaas heel hard en droog. Alles werd ongeveer geserveerd met patat. De gebakken schol leek eerder gefrituurd. De salade bij de gerechten was aardig, met wat ei er in. Personeel over het algemeen erg vriendlijk, ietwat gestresst af en toe terwijl het restaurant niet vol was. Prijs kwaliteit niet helemaal in balans. Niet duur maar ook niet echt lekker.

Annelies

Allereerst was de reservering niet goed doorgekomen en moest er lang overlegd worden voor we een tafel kregen. Hoofdgerecht onder de maat: vis (sardines) en vlees erg droog + naast de frites, watermeloen (?) En 1 strookje witlof voor 4 personen. Kortom: voor de plek betaald en niet voor het eten.

Dirk

Meerdere keren eten gehaald, was altijd prima voor elkaar.

Hanneke Thuis

Bij toeval binnengelopen. Uitstekende spaghetti en pizza's. Men is er niet krenterig met de vis en schelpdieren en deze worden uitstekend bereid. Prima eetgelegenheid voor gezinnen met kinderen, ronduit vriendelijke bediening en de prijzen zijn ronduit schappelijk.
    We hebben wel in duurdere gelegenheden gegeten waar het eten vele malen minder was.. Hier komen wij zeker weten nog eens terug.

A.B.

Fam. Sam

Na een heerlijke strand wandeling zijn we bij de Goudvis beland. We kwamen binnen en voelden ons meteen thuis. De sfeer is daar erg warm, ziet er gezellig uit, het personeel is erg vriendelijk en houden van een praatje. De menu kaart zag er netjes en verzorgd uit en de prijzen vielen mee. We hebben nog nooit zulke heerlijke en verse vis gegeten als op de goudvis. De spareribs waren overheerlijk! Het was zeker om je vingers bij op te eten.
    Een geslaagd dagje!!

Pizzalover

Ik vind dit restaurant het lekkerste pizzarestaurant waar ik ooit geweest ben! Vriendelijke mensen, gezellig sfeertje en heerlijk pizza's! Kortom: een echte aanrader!

We hebben hier nu 3 keer gegeten en het is ons zeer goed bevallen! Vriendelijk personeel, altijd in voor een praatje, goede service, een huiselijke sfeer en heerlijk gegeten.

Wij zijn absoluut niet moeilijk en gaan vaak uit eten, maar dit was verschrikkelijk. Een zeer slechte onvriendelijke ontvangst.

De ingredienten van de pizza, zoals de vis enz, staan niet gekoeld en de hele avond bij de warme oven. Een zeer nare nasmaak aan de vispizzas.

Ik kan wel zeggen dat dit het slechtste restaurant is waar wij ooit zijn geweest.

Vandaag hier geweest. Het eten was goed! Bediening vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden de 'gewone' kaart wel prijzig (zo rond 25,- voor een gerecht) voor uit eten op een doordeweekse dag maar gekozen voor de "plates" (rond 15,-) wat heel lekker was en dus een goed alternatief. Tevreden dus

Engele Wijnsma

Vandaag kwam ik met een groep ouderen koffie drinken. Allle tafels waren binnen keurig ingericht. Echter het was prachtig weer en we wilden dus graag op het terras zitten. Hoewel het terras leeg was, werd daar heel moeilijk over gedaan. Het mocht wel, maar dan moesten de oudjes zelf hun kopjes naar buiten tillen. Hoe ongastvrij kun je zijn!

Natuurlijk hebben we als begeleiding van de senioren die taak op ons genomen en alle kopjes buiten op de tafels gezet. En drie personeelsleden keken toe van achter de bar. Volgende keer kies ik misschien wel een andere tent.

Cornelis Kossen