Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Maartensdijk verdeeld zijn.

1. Zowel een hotelovernachting geboekt als het diner en ontbijt gebruikt. Kamer was riant en smaakvol ingericht. Het diner en het ontbijt waren erg goed (zeker de zelf ontwikkelde broodjes). Gastvrij ontvangst. Een aanbeveling waard!

2. Wilma Valk

Heerlijk geluncht in het sfeervolle restaurant. Heerlijk ruim en erg mooi en stijlvol ingericht. Het broodje zalm was superlekker. Vooral het echte Zeeuwse brood. De uitsmijter ham kaas van mijn tafelgenoten viel ook erg in de smaak. Prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg goed. Wij komen zeker nog eens terug om te dineren of om te overnachten. Het is hier echt genieten. Een aanrader!

3. Annemiek Slootweg

Een familie diner met 6 personen, 3 generaties.

Een prachtige rondleiding gehad in het hotel.

Heerlijk gegeten.

4. Heleen Wielaard

Gisteravond heerlijk gegeten bij Brasserie de Oude Haven.

Het eten is voortreffelijk, maar niet onbelangrijk is de ambiance, en de manier waarop je wordt bediend.

Een hele leuke avond gehad, waarbij op het laatst de eigenaar er gezellig bij kwam zitten voor een praatje.

Wij komen zelf uit St. Maartensdijk en het is echt een aanrader om bij Phillip te gaan eten.

Lieve mensen bedankt!

Heleen en Janny.

5. Het is er heerlijk en gezellig tafelen.

Vlotte bediening.

Betaalbaar eten.

6. Vrijdagavond heerlijk gegeten in jullie prachtig restaurant.

Heel gastvrije eigenaar, die het je echt naar de zin wil maken..

Het hotel is ook erg sfeervol, gezellig en van alle luxe voorzien.

Zeker aan te bevelen bij andere gasten.

Veel succes gewenst, en ik kom zeker terug.

7. Wij komen hier regelmatig omdat je superlekker kan eten voor een ' budgetvriendelijke' prijs.

Ook buiten de kaart om steeds leuke gerechten en als je het vantevoren aangeeft maken ze hier precies waar je zin in hebt.

Goede service, goed eten en lekkere wijn. Wij vinden het leuk!

8. Een heel leuk klein restaurantje met een goede kaart. Niet echt uitgebreid maar dat komt denk ik doordat de eigenaar alleen staat te koken. Dat komt dan wel weer tot uiting in het goede eten.

Liet tussen neus en lippen door vallen dat ik graag tomatensoep wilde maar dat stond niet op de kaart. Zegt de beste man, als je een uurtje hebt maak ik hem vers. En zowaar... 50 minuten later hadden we een heerlijke soep!

Sfeer ietsje minder want er waren maar 3 van de 10 tafels bezet.

9. Ik heb er nu diverse malen gegeten.

Gewoon een leuke zaak; lekker, eerlijk eten, vriendelijke bediening en vriendelijke prijzen.

Kortom, een aanwinst voor Sint-Maartensdijk.

10. Pizza was overheerlijk :-p en ook de Ali mixed grill is een absolute aanrader... alleen moet je wel een ontzettende honger hebben... want je krijgt een gigantische berg döner, shoarma, kip en hamburger gepresenteerd! (Veel, maar lekker)

11. Ger en Adé Olsder uit Blokzijl

Hallo lieve mensen. We hebben tijdens onze vakantie 2x heeeerlijk bij jullie gegeten. Dat hebben we hieronder ook tot uitdrukking gebracht in een cijfer. Dat de sfeer maar een 7 kreeg ligt niet aan jullie maar aan de bezoekers, met name de muziekavond, die erg op zichzelf zijn. Hoort bij Tholen? Maar jullie waren TOP!. Onze zoon komt vanavond naar Sint Maartensdijk, en we hebben hem geadviseerd bij jullie te eten. Hopen dat ie het doet.

Groeten en veel succes,

Ger en Adé

12. Geweldig Ali,

Schotel die we vandaag hadden was lekker en veel, ga zo door.

13. Zalige plek om te dineren, je krijgt er meer dan genoeg, het smaakt heerlijk. Overal is net wat meer aandacht aan besteed dan gemiddeld, ik vind het prima daar! Ook leuk om 's middags een koffie te drinken of 's avonds relaxed wat te borrelen. Ik zeg: doen!

14. Maria Beesems

Een heerlijk weekend gehad in Hotel Kom. De ruime, moderne, schone kamers zijn fantastisch. Het ontbijt was heerlijk en de service zeer goed. Het eten was prima! Dit hotel is een aanrader. Ook met kleine kinderen (connecting rooms) is dit hotel een goede optie.

15. Petra van Leeuwen

Fantastisch mooi plekje, lekker eten en fantastisch mooie kamers! Helemaal top!

16. Heerlijk eten.

Ik ben een echte pizza liefhebber en heb op vele plaatsen pizza's gegeten, maar nergens zo goed als bij Ali.
    En over de schotels is mijn familie ook te spreken, voor de prijs hoef je het niet te laten. Prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Succes Ali.

Groetjes, Jaco.

17. Op een prachtige locatie in het centrum van Sint Maartensdijk is sinds kort een restaurant/hotel gevestigd. Ik at samen met mijn vriend een pan Zeeuwse mosselen met zelfgemaakte sausjes. Toe een stuk huisgemaakte chocoladetaart. Het was heerlijk!

Het restaurant werkt met streekproducten van boerderijen en vissers uit Zeeland. De bediening is uiterst vriendelijk. Een aanrader.

18. Rudy Wiemes

19. Veel succes met jullie schitterende zaak en prima keuken.

We komen op 07 november 2009 zeker terug met een aantal vrienden.

Rudy & Ilse.

20. goodsoundprodukties

gowoon het beste cafe/restaurant in st maartensdijk

21. Geweldig ! Maar nu neemt hij de hele tijd niet op en het is maandag toch? Dan is hij altijd open maar hij neemt niet op