Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Maartensdijk verdeeld zijn.

Goede accommodatie . Prettige bediening. Prima lunch en heerlijke koffie.

Prima eten daar !! Kapsalon is echt een aanrader :D

Koffie was lauw, gebak droog en bediening sloom en traag van begrip.

Goed lekker snel maar wel beetje duur

H.van Kooten

Bij veel recensies lees ik alleen maar lof, vooral daarom wil mijn ervaring kwijt.
    Wij hadden gereserveerd voor een lunch op een woensdagmiddag. De ambiance in prachtig, de bediening in orde, maar had de kok een dagje vrij? De lunchkaart is al niet uitgebreid, maar zorg dan dat wat geserveerd wordt helemaal in orde is. Wij hadden graag ons goedkoop afgebakken broodje( verwenbroodje van de kaart was op en ongevraagd veranderd in dit goedkoop Aldi broodje)teruggestuurd ware het niet dat onze gast redelijk tevreden was over zijn flamküchen en wij de sfeer niet wilde verpesten. Onze 'uitsmijter' op dit afgebakken broodje was wél bijzonder slecht. Droog met voor ieder bord een eitje dat in 1 pan gebakken was en daarna in 2 stukken gesneden. Het bijgevoegde hoopje sla was niet aangemaakt, zo uit de Aldizak gehaald en daarbij 2 cherrytomaatjes doormidden gesneden. En dat was het.
    Kunnen ons niet heugen ooit zo slecht en tegen alle verwachting in geluncht te hebben.

We hebben genoten van de heerlijke lunch en de gastvrijheid.

Wim en Adaleen de hoop vlissingen

Zijn hier geweest omdat we een Gift For You hadden gekregen om te lunchen. Onze keus viel op dit restaurant, na het zien van de website.

Zeer leuke ontvangst, door bijzonder aardig personeel van het hotel, en ook omdat ze ons ook fantastisch hebben geholpen, met de problemen van de Gift For You box.

De lunch was uitstekend verzorgd, en de bediening top. Een bijzonder leuk en gezellig restaurant, we kunnen het iedereen aanbevelen.

We komen beslist hier weer terug, na deze fijne ervaring. Nogmaals onze hartelijke dank!!

Ali heeft heerlijke pizza's, supervriendelijk personeel en bezorgt op de afgesproken tijd. Kortom: een aanrader!

Het Raedthuys is een heel sfeervol en mooi restaurant.

De bediening is soms wat matig en onoplettend, ze weten niet heel goed wat ze serveren.

Het eten is erg lekker en vers en weer eens wat anders dan het gebruikelijke. We waren met twee personen 114 euro kwijt voor 3-gangen. Er was geen keuzemenu of iets dergelijks.

Kortom: heel lekker, maar ook prijzig.

Dirk

Het eten is heel erg lekker en het personeel is zeer vriendelijk. Ben heel erg tevreden.

Onverwacht hier geland en blij verrast. Een topper, heel lekker gegeten, met prima heel vriendelijke service. Wil hier graag nog een keertje naar toe. Een aanrader.

We kwamen om 23 uur vragen, terwijl Mike de uitbater aan het sluiten was, of hij nog wat te eten had. En ja hoor! Super gegeten, zelfs verrassend lekkere wijn, en Mike de uitbater heel sympathiek en onderhoudzaam.
    Ben je in Sint Maartensdijk, ga gerust bij Mike aan!

Enige tijd geleden zijn wij toevallig bij hotel Kom terecht gekomen toen we duikweekend hadden. Gisteren ben ik dus te weten gekomen dat ik hier een recensie kon schrijven.
    Bij deze kan ik Hotel Kom van harte aanbevelen. Wij hebben een aangename nacht gehad en zeer zeker niet te vergeten: van een HEERLIJK diner genoten.
    We gaan zeker nog terug als we in de buurt zijn!

21 juni een tuinfeest gehouden en t'hoekske heeft een visschotel,huzarensalade en een vegetarische schotel gemaakt. We hebben gesmuld en alles zag er zeer verzorgd uit, echt met liefde gemaakt. Klasse!!

Heerlijk gegeten. Mijn zoon schnitzel en ik kibbeling. Huiswijn was ook lekker.

marianne baaij

van der vliet

Lekker gegeten en vlotte en gezellige bediening.
    Voor herhaling vatbaar!!

Voor ons de 1e keer in het Raedthuys een high tea. Mooi en sfeervol restaurant, maar de high tea is bij lange niet wat er op de site beloofd wordt, behalve de thee geen enkel warm hapje. En de mini banaan en tompouce duidelijk uit de diepvries. Jammer, we hadden hier meer van verwacht.

Karin hagenaar

Op aanraden van onze buren de huisgemaakte sate geprobeerd bij cafetaria T 'hoekske. In 1 woord super. Ontzettende aardige eigenaar! Ons zie je er zeker terug!

Inmiddels een aantal keer wat besteld, o.a pizza & schotels. Eten is erg goed ....net zoals afgesproken bezorgtijd.

Marijn en Grietje, (Bergen op Zoom)

Na onze eerst positieve kennismaking door "Happen en Trappen" besloten op op 4 juli wederom met vrienden in St. Maartensdijk te gaan eten. Helaas beviel het nu een stuk minder. Bij binnenkomst was er geen aandacht voor ons. De bediening was chaotisch, glazen en bestek die niet gebruikt werden bleven op tafel staan. Bij voorgerecht de zalm geheel bedekt met sla waardoor de zalm niet te zien was, vissoep met alleen mosselen en verder niets (ook geen visbouillon) . Bij het hoofdgerecht uitgedroogde sliptong waarvan het visvlees niet van de graat te krijgen was. Tegen de kok gezegd, die bij hoog en laag volhield dat de vis toch echt wel goed gebakken was. Een meisje in de bediening die alles moest doen, inclusief de afwas. Ook nog iets positiefs, het kaasplateau was erg goed. Zo ook de wijn.

Hans de Kok

Op het terras in de zon heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijk met veel humor. Eten was zeker snackbar +++. Gezellig en leuk. Aanrader

Hier werkelijk genoten van een uitstekende en zeer royale high tea.
    In een woord: prima.
    Mooi pand, leuke ontvangst en bediening!

Afgelopen vrijdagavond culinair gegeten! Goede balans in de smaak!! Heel verfijnd. Sfeer was knus en gezellig, mede doordat er een groep aanwezig was. Dit was eerlijk door het personeel vertelt omdat alleen zitten eten onplezierig is. Dankjewel voor de openheid! Bediening deed erg goed hun best om ons naar tevredenheid te antwoorden (het valt niet mee om als Zeeuw, Nederlands te spreken tegen een Zeeuw!). Opvallend goede muziek keuze. Voor iedereen toegankelijk en doelreikend: achtergrondmuziek waarbij je goed samen kunt praten en tevens rustgevend. Wij komen zeker terug en raden het anderen aan!

Goed eten,goede en vriendelijke bediening en fijne sfeer.

Michel en Karin Hagenaar

Heerlijke pizza's, schotels en broodjes! Goede service van de eigenaar en medewerkers! Wij gaan regelmatig bij Ali eten en het eten is ALTIJD goed. Waar er gewerkt word is alles altijd mooi schoon en opgeruimd! De eigenaar is een leuke vent en altijd in is voor een praatje! Na de verbouwing ziet het er echt super uit! Ook Laten we ons eten soms bezorgen en ook dat is prima geregeld! Ga zo door Ali!!!!

Groetjes van
    Michel en Karin Hagenaar
    Stavenisse

Wij bestellen regelmatig bij Ali. Meestal neem ik een Donner schotel, de prijs / kwaliteitverhouding is prima, 9 van de 10 keer krijg ik de schotel niet helemaal op omdat het bakje goed gevuld is. Verder smaakt het toppie en de service is uitstekend.

Dion.

Cees de Boer

Regelmatig laten we ons verwennen door de eigenaar en de medewerkers van deze super pizzeria, restaurant & bezorg service.

Nagenoeg niets is ons vreemd van de menu kaart en we hebben dan ook al veel geproefd en geprobeerd.

En steeds opnieuw was het eten prima, wij zijn nog nooit teleur gesteld.

Persoonlijk heb ik als kok een aantal jaren horeca ervaring achter de rug en naar mijn mening is deze zaak een echte aanrader.

Ali en medewerkers, succes voor de toekomst en houd deze kwaliteit vast en zeker tot een volgende keer.