Gratis parkeren voor de deur.

• High-tea

1499195090 67
1541519146 67
1634632069 74
1685420937 74

1. Vanmiddag genoten van een high tea in dit restaurant. We zijn hier terecht gekomen via een cadeaubon.
    Bij de high tea is er keuze uit wel 106 verschillende bekende en onbekende theesmaken wat erg leuk is. Er waren veel hapjes en buiten de quiche om die je vaker bij een high tea ziet waren het allemaal hapjes die ik nooit eerder ophad bij een high tea.
    Vooral de hartige hapjes waren wij erg over te spreken. Het idee van groente in zoet zuur was leuk bedacht en viel erg in de smaak.
    Bij de zoete gerechten o.a. een heerlijke punt zelfgemaakte taart, die had van mij wel iets kleiner gemogen.

Al met al een top middag gehad!

2. - erg ongemakkelijke sfeer
    - fles water was lauw (en als het dan ook nog eens 37 graden buiten is is dat erg jammer
    - geen airco aanwezig, terras buiten word niet gebruikt
    - zeer chagrijnig personeel (de man was erg vriendelijk)
    - Het voelde alsof de bediening (eigenaresse?) geïrriteerd was dat wij kwamen eten met een cheque.. en daardoor maar 20 euro uitgaven! Maar tja... de andere 60 euro had mijn man ook gewoon betaald in de winkel hoor!
    - kortom voor ons geen volgende keer meer, tip: meld je af bij GiftforYou... jullie zijn er totaal het type bedrijf niet voor, en maken zeker geen goede reclame voor Sint Maartensdijk!
    - en het eten was top! Alleen jammer dat de rest heel wat minder van kwaliteit was!
    - mevrouw u kunt ons boeren lullen vinden, maar toevallig zijn wij ook horeca mensen!
    - heb plezier in het vak, stop er anders gewoon mee!

3. Rob Mrofcynski

4. Goede accommodatie . Prettige bediening. Prima lunch en heerlijke koffie.

5. Koffie was lauw, gebak droog en bediening sloom en traag van begrip.

6. H.van Kooten

Bij veel recensies lees ik alleen maar lof, vooral daarom wil mijn ervaring kwijt.
    Wij hadden gereserveerd voor een lunch op een woensdagmiddag. De ambiance in prachtig, de bediening in orde, maar had de kok een dagje vrij? De lunchkaart is al niet uitgebreid, maar zorg dan dat wat geserveerd wordt helemaal in orde is. Wij hadden graag ons goedkoop afgebakken broodje( verwenbroodje van de kaart was op en ongevraagd veranderd in dit goedkoop Aldi broodje)teruggestuurd ware het niet dat onze gast redelijk tevreden was over zijn flamküchen en wij de sfeer niet wilde verpesten. Onze 'uitsmijter' op dit afgebakken broodje was wél bijzonder slecht. Droog met voor ieder bord een eitje dat in 1 pan gebakken was en daarna in 2 stukken gesneden. Het bijgevoegde hoopje sla was niet aangemaakt, zo uit de Aldizak gehaald en daarbij 2 cherrytomaatjes doormidden gesneden. En dat was het.
    Kunnen ons niet heugen ooit zo slecht en tegen alle verwachting in geluncht te hebben.

7. We hebben genoten van de heerlijke lunch en de gastvrijheid.

8. Wim en Adaleen de hoop vlissingen

Zijn hier geweest omdat we een Gift For You hadden gekregen om te lunchen. Onze keus viel op dit restaurant, na het zien van de website.

Zeer leuke ontvangst, door bijzonder aardig personeel van het hotel, en ook omdat ze ons ook fantastisch hebben geholpen, met de problemen van de Gift For You box.

De lunch was uitstekend verzorgd, en de bediening top. Een bijzonder leuk en gezellig restaurant, we kunnen het iedereen aanbevelen.

We komen beslist hier weer terug, na deze fijne ervaring. Nogmaals onze hartelijke dank!!

9. Het Raedthuys is een heel sfeervol en mooi restaurant.

De bediening is soms wat matig en onoplettend, ze weten niet heel goed wat ze serveren.

Het eten is erg lekker en vers en weer eens wat anders dan het gebruikelijke. We waren met twee personen 114 euro kwijt voor 3-gangen. Er was geen keuzemenu of iets dergelijks.

Kortom: heel lekker, maar ook prijzig.

11. van der vliet

Lekker gegeten en vlotte en gezellige bediening.
    Voor herhaling vatbaar!!

12. Voor ons de 1e keer in het Raedthuys een high tea. Mooi en sfeervol restaurant, maar de high tea is bij lange niet wat er op de site beloofd wordt, behalve de thee geen enkel warm hapje. En de mini banaan en tompouce duidelijk uit de diepvries. Jammer, we hadden hier meer van verwacht.

4,5
  13. Marijn en Grietje, (Bergen op Zoom)

Na onze eerst positieve kennismaking door "Happen en Trappen" besloten op op 4 juli wederom met vrienden in St. Maartensdijk te gaan eten. Helaas beviel het nu een stuk minder. Bij binnenkomst was er geen aandacht voor ons. De bediening was chaotisch, glazen en bestek die niet gebruikt werden bleven op tafel staan. Bij voorgerecht de zalm geheel bedekt met sla waardoor de zalm niet te zien was, vissoep met alleen mosselen en verder niets (ook geen visbouillon) . Bij het hoofdgerecht uitgedroogde sliptong waarvan het visvlees niet van de graat te krijgen was. Tegen de kok gezegd, die bij hoog en laag volhield dat de vis toch echt wel goed gebakken was. Een meisje in de bediening die alles moest doen, inclusief de afwas. Ook nog iets positiefs, het kaasplateau was erg goed. Zo ook de wijn.

5,5
  14. Hier werkelijk genoten van een uitstekende en zeer royale high tea.
    In een woord: prima.
    Mooi pand, leuke ontvangst en bediening!

15. Afgelopen vrijdagavond culinair gegeten! Goede balans in de smaak!! Heel verfijnd. Sfeer was knus en gezellig, mede doordat er een groep aanwezig was. Dit was eerlijk door het personeel vertelt omdat alleen zitten eten onplezierig is. Dankjewel voor de openheid! Bediening deed erg goed hun best om ons naar tevredenheid te antwoorden (het valt niet mee om als Zeeuw, Nederlands te spreken tegen een Zeeuw!). Opvallend goede muziek keuze. Voor iedereen toegankelijk en doelreikend: achtergrondmuziek waarbij je goed samen kunt praten en tevens rustgevend. Wij komen zeker terug en raden het anderen aan!

16. Jolande

Heerlijk gegeten! Bediening top. Komen zeker terug.

17. Twee maal gelogeerd, gegeten en ontbeten. Ik ken sterrerestaurants van binnen, en nee; het is geen sterrerestaurant. Maar werkelijk uitstekend eten, 3 gangen voor € 25,00 is niet duur. En dan deze prima kwaliteit!
    Hulde.

Ik kan mij niet heugen een betere prijs-kwaliteitverhouding mee te hebben gemaakt. De opmerking in de Mechelingids klopt dan ook volledig: 'scherp geprijsd'.

Een dag ervoor bij een bekend Haags restaurant gegeten in de middenklasse. Allerlei departementale bobo's schoven aan. Maar: 20% duurder en veel te vet en te zout.

Zeer sfeervol pand, aandachtige eigenaar en oplettende en vriendelijke bediening.

De kamers zijn bijzonder, evenals de vergaderruimten die ronduit schitterend en waarschijnlijk uniek zijn. Niet toevallig dat de top van een zeer bekende Nederlandse onderneming daar vertoefde.

Ik gun deze actieve en ondernemende eigenaar het beste, en er volgen minstens twee verdere verblijven onzerzijds. Toen ik vertelde dat we met een klassieker zouden komen was de eerste reactie: 'dan zorg ik voor een veilig plekje'.

Kijk, zo hoort het.

18. Op 15 december 2011 met 45 dames van de NBvP "Vrouwen van Nu" voor de tweede keer onze kerstviering in 't Raedthuys gevierd. Het was weer super gezellig en hebben van een heerlijk 3 gangen diner genoten. Alles was prima verzorgd! Hulde van alle 45 plattelandsvrouwen.

19. Veel te duur en matige kwaliteit. Brood zijn sneden en de tapenade is niet fijn. Totaal niet exclusief. Kalfscar. niet fris en gewoon frikandeau met een verlepte selderij. Garnalen met paddestoelen weeig en smakeloos. Verder proeverij van rund; gewoon wat roergebakken groente met sausjes. Vlees mals maar worstje slaat nergens op.
    Nee, is gewoontjes, bediening nerveus..
    Prachtige inrichting en goede wijn. Miste Ron (was nergens te bekennen). Hadden hoge verwachtingen na een goede lunch, mar viel erg tegen. Komen niet meer terug, zo heeft Herman het niet bedoeld!!!!

3,1
  20. Afgelopen weekend een overnachting en ontbijt genoten in dit schitterende hotel! De kamer was super, heerlijk bad met heerlijk badschuim etc. van het huis, comfortabel allemaal. Prettig ook het ontbijt aan tafel geserveerd! Zeker de moeite waard om hier nog eens te vertoeven maar dan wat langer!

21. Namens Het Raedthuys, willen ik graag reageren op twee recensies geschreven door Arie & Fred.

Helaas was jullie bezoek niet naar volle tevredenheid verlopen. Gelukkig hebben jullie ons een goede feedback gegeven waar wij wat mee kunnen.

Escargots hebben we op de kaart (we zouden wel zien hoe het verkoopt maar direct investeren in servies vond ik onverantwoord), deze beslissing was juist het is ons best verkopende voorgerecht. Dus na jullie opmerkingen direct naar de ispc voor slakkentang, vorkje en bordje. Dat staat professioneel en wordt van ons verwacht, verkeerde inschatting. Witte port hebben we altijd in huis. Dat had de bediening kunnen weten en hebben dan ook direct wat extra toelichting op de verkoop van dranken gekregen.

Helaas mag ik niet meer rekenen op jullie bezoek, dat frustreert me maar kan nog steeds buigen op een goed en betrokken team die wellicht niet alles weten maar dit wel willen leren.

Met gastvrije groet,

Ron Pelgrim.

Partner Gusto Sint Maartensdijk.

22. Twee overnachtingen gehad in jullie mooie hotel. We werden zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaar. Hadden een prima kamer met uitzicht over het plein.

Ook het overige personeel vriendelijk en servicegericht.

Het ontbijt was lekker, geen lopend buffet>>heel goed!. Je kreeg heerlijk warm brood, voldoende beleg en verse koffie. Ook als je er wat anders bij wilde werd dat direct geregeld.

Ik wens Ron heel veel succes en het is een aanrader!

23. Fred 9 punten

Bediening heeft weinig kennis van zaken;

" witte port, sorry, is nu op, elk twee ondermaatse glaasjes, niet gekoeld ".

Waar zijn de groenten?

Escargotes op een leiplaatje, los, geen gereedschap : doe maar met een prikkertje,....

Borden niet verwarmd,...o, ja, der was nog brood bij,...

Wij komen niet meer terug...

24. De prijs kwaliteit verhouding met name voor de vegetarische gerechten is ver te zoeken, plakkerige pasta, het leek of er ingredienten waren vergeten.

De vleesgerechten waren goed.

De bediening was vriendelijk maar chaotisch, men had geen idee van elkaar wat men aan het doen was.

De klasse die men pretendeert maken ze niet waar wat jammer is want de entourage is prima op orde, toch voor ons geen tweede keer meer.

25. J.Jansen Raalte

Fantastisch, 2 overnachtingen in het Hotel.

Ron was erg gastvrij, heerlijk gegeten, het was super.

Ron bedankt.

26. Ellemieke en Christophe

3 dagen gelogeerd in het hotel. Wij werden hartelijk ontvangen en lekker verwend: lekker ontbeten en heerlijk gegeten.

Gastvrije eigenaar en goede service van het personeel.

Comfort is super en we hebben genoten van de faciliteiten.

Het hotel/restaurant is echt aan te raden.

27. Zowel een hotelovernachting geboekt als het diner en ontbijt gebruikt. Kamer was riant en smaakvol ingericht. Het diner en het ontbijt waren erg goed (zeker de zelf ontwikkelde broodjes). Gastvrij ontvangst. Een aanbeveling waard!

28. Wilma Valk

Heerlijk geluncht in het sfeervolle restaurant. Heerlijk ruim en erg mooi en stijlvol ingericht. Het broodje zalm was superlekker. Vooral het echte Zeeuwse brood. De uitsmijter ham kaas van mijn tafelgenoten viel ook erg in de smaak. Prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg goed. Wij komen zeker nog eens terug om te dineren of om te overnachten. Het is hier echt genieten. Een aanrader!

29. Annemiek Slootweg

Een familie diner met 6 personen, 3 generaties.

Een prachtige rondleiding gehad in het hotel.

Heerlijk gegeten.

30. Vrijdagavond heerlijk gegeten in jullie prachtig restaurant.

Heel gastvrije eigenaar, die het je echt naar de zin wil maken..

Het hotel is ook erg sfeervol, gezellig en van alle luxe voorzien.

Zeker aan te bevelen bij andere gasten.

Veel succes gewenst, en ik kom zeker terug.