Brasserie Eikenhof in Sint-Job-in-'t-Goor

1. Met de nationale feestdag komen eten en alhoewel het er verleden jaar genieten en geweldig was, was het dit jaar beneden alle peil. Het zaalpersoneel liep er rond als kiekens zonder kop die niet wisten wat of hoe ze het moesten doen. Onze dienster was 2× onze bestelling vergeten! Na meer dan een uur wachten kregen we eindelijk eten geserveerd. De kipfilet was volledig droog en gort gebakken, de salade met vis was enkel sla, ui, komkommer en vis, de mosselen waren compleet kapot gekookt.
    Ze bood op een arrogante toon voor om een koffie van 't huis aan te nemen. Nou wij dachten van niet.

2. Vanessa

Op zondagavond met een aantal vrienden gaan eten in Eikenhof. Een tafeltje voor 10 personen werd meteen klaar gezet terwijl we ons aperitief namen op het terras. Gezellige sfeerverlichting, snelle en vlotte bediening en heel lekker gegeten! En als afsluiter nog een koffie van de zaak gekregen. Wat moet een mens nog meer hebben?? wij keren zeker nog terug!