Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Jansklooster verdeeld zijn.

De best denkbare prijs-kwaliteitverhouding van Nederland vermoedelijk.

Echt heerlijk gegeten en de service was ook uitstekend.
    Super leuk concept met al die kleine gerechtjes.

Neeske Simonse

Vrijdagavond gegeten met onze vriendengroep van dertien personen. Was echt super goed. Vriendelijke en vlotte bediening. Veel keuze uit kleine heerlijke gerechtjes. Ook de nagerechtjes waren super. En dit voor een prijs van 24,50 p.p. Echt een aanrader. Wij komen zeker een keer terug.

Superlekker gegeten, gezellig restaurant en vriendelijke bediening! Een echte aanrader! Nieuwe formule is echt een succes.

Heerlijk gegeten. Echt top. René zelf aan het fornuis.

Hoege Heetebrij

Vanavond heerlijk gegeten bij het vernieuwde Wapen van Utrecht. René stond als een echte sterrenkok het eten te bereiden. Heerlijk gegeten in een leuke sfeer.

Ik had vandaag de spareribs voor 2 persoonen besteld. De ribs waren voor 1 persoon en dan zit er een bakkie reepjes vlees bij die veel te zout zijn. Dan zit er nog een bakje met rijst er bij waarvan de helft mais is. De ribs waren lekker maar niet genoeg voor twee personen.

Zeer tevreden klant

Een paar weken terug langs geweest in de avond! We hebben gezellig in het café gezeten met een groepje van 4! We hadden spontane bediening en we hoefden niet lang te wachten op ons eten! Het eten was simpel maar de smaak was super! Toen we uiteindelijk weg gingen was de rekening ook een meevaller! Kortom heerlijk eten voor een prima prijsje!

Super gezellige sfeer. Het eten was voortreffelijk. Lekkere biefstuk voor die prijs. Bediening was altijd vriendelijk en altijd tijd voor een praatje. Als we volgend jaar weer in de buurt zijn op vakantie komen we weer!

Helaas een slechte ervaring. We waren er met een klein groepje. Na wat drinken en eten te hebben besteld nog geen probleem. Het was een warme dag en ons drinken was op, na weer nieuwe te hebben besteld net voor dat we het eten kregen opgediend. Hadden we het 5 á 10 min nadat we het eten op hadden nog steeds niet gekregen.

Het eten was net alsof het uit de vriezer kwam, niet echt vers. De gebakken aardappeltjes waren wel lekker, maar dat is dan ook alles. Na ons tweede drankje te hebben gehad hadden we graag nog een toetje gehad willen hebben, maar we moesten wel heel erg lang op de bediening wachten. Besloten om maar te gaan betalen.

Gezellige uitstraling heeft dit restaurant zeer zeker. Het eten was er overheerlijk en een zeer vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard om deze locatie vaker te bezoeken. De baas was een zeer vriendelijke man.

Annefloor Elbers

In deze eetgelegenheid wordt je geholpen door mensen die zelf in het dorp wonen en je proeft dat bijna alles zelf is gemaakt. Met de (erg lekkere) smaak van zelfgemaakte soepen, kruidenboter, en allerlei andere lekkere dingen heeft dit eetcafé zeker hoge ogen gescoord. De prijzen zijn erg laag en de porties erg groot. Iets bijzonders kan altijd geregeld worden. De tomatensoep met het stokbroodje kruidenboter zijn zeker de moeite waard als u een fietstochtje langs de Weerribben / Wieden maakt!

In een echt oud café (mag wat meer sfeer met wat lampen of kaarsen) goed gegeten, allebei een perfecte biefstuk. Ze schrijven biefstuk van de haas, volgens mij gewoon tournedos met garnituur, wat wel oké was. Je kan niet alles verwachten voor dat geld. Aardige serveerster ondanks dat het druk was had ze voldoende tijd voor ons. Top, tot ziens. Groeten Ellen

Helaas een slechte ervaring. Delen van de maaltijd waren te koud. Patat was niet lekker. Zalm was smaakloos en te vet. Gebakken aardappelen waren te donker. Ivm glutenvrij had de kok geen creatieve oplossing voor een dressing terwijl een beetje olie en azijn dan al heel wat kan betekenen. Een persoon voor de bediening was duidelijk veel te weinig.
    Positief, ondanks de drukte bleef deze mevrouw heel vriendelijk. Nu nog een creatieve kok erbij.....

Binnenkomst of de tijd even heeft stilgestaan.

Super gezellig.

Eten, niet verder vertellen anders wordt het te druk en moeten we reserveren.

Super chef daar in de keuken, top bediening.

Wij vierden daar een verjaardag het was leuk, gezellig en een geweldige sfeer.

Clarence Bruinjtes

Het is gewoon bere gezellig en niet duur.

Jammer dat er niet meer restaurants zijn als deze. Uniek,Uitstekend,
    Gezellig,en Niet Duur !

karel van wetten

Wij kunnen dit restaurant ten zeerste aanbevelen.Dit was ons zevende bezoek en alle zeven keer was het uitstekend !

Men. en Mevr. van Nuenen

Wij gingen naar dit restaurant omdat we er hier en daar steeds goeie dingen over hoorden.Wij kunnen nu dus die goeie dingen ook verder vertellen !