Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Geertruid verdeeld zijn.

1. d.dijst

Het bezoek was waardeloos. Er is alleen salade en pizza... nee dank u. De eerste en de laatste keer.

2. Werlotte

Restaurant is sind drie weken open. Een chaos qua bediening en service. Als je allemaal een pizza besteld wordt gevraagd waarom je dan in het restaurant hebt afgesproken en niet in de andere locatie waar pizza's worden geserveerd. 2 maanden geleden gereserveerd, wilden ze ons plaatsen bij andere mensen aan een tafel, terwijl er tafels vrij waren. Lang wachten op half verbrande pizza's, op het dessert 40 minuten moeten wachten. En de rekening belachelijk veel geld. 7 euro voor 1 fles water. Prijs / kwaliteit zeer slecht.

3,4
  3. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Gezellig tentje waar ze meer hebben dan alleen pannenkoeken. Ze werken met streek producten en daar weet de gastvrouw smaakvol over te vertellen.

4. Wat was het geweldig om hier te eten! Het eten was voortreffelijk en de sfeer buitengewoon. Echt een aanrader!!

Een restaurant hoe een restaurant hoort te zijn! Presentatie van het eten en de service erom heen: geweldig!!

Jammer dat we zo ver van dit restaurant weg wonen. Advies is wel om te reserveren!

5. Fam. Heijen

Wij hebben op 15 augustus jl. ons robijnen huwelijksfeest bij restaurant Op de Hej gevierd. Het was een reuze succes. We gaan er vaker eten, altijd zeer goed en daarom ook voor dit restaurant gekozen om het feest te vieren. Frank en Fabienne zijn altijd zeer hartelijk en gastvrij. Het eten is gevarieerd en altijd mooi gepresenteerd. Onze gasten hebben genoten en veel lof uitgesproken over de feestlocatie.

6. Lou Claessens

Ter afsluiting van een wijncursus van het NGW (Nederlands Genootschap van Wijnvrienden) wilden de deelnemers op passende wijze de cursus beëindigen. Het restaurant Op de Hej bood ons een uitgebalanceerd menu aan met goede wijn en uitstekende gerechten.
    De ontvangst van de 20 deelnemers was hartelijk en goed, de sfeer was er meteen. De aangeboden amuses waren lekker en ook de gerechten waren van een goede tot zeer goede kwaliteit met de aangeboden passende wijnen. Frank, Fabiënne en Max maakten waar wat vooraf beloofd was. Kortom de moeite waard nog eens terug te gaan. Prijs/kwaliteit prima in verhouding.

7. Erg vriendelijk personeel, snel geholpen en goed gegeten. De frietjes waren erg lekker en goed gebakken.

8. Leon Deliege

Geweldige gastvrijheid. Ondanks het feit dat ze op woensdag geen lunch draaien, kregen we koffie
    en gebak om 11.30 uur (we waren op de bonnefooi naar binnen gewandeld). We kregen zelfs nog een mooie wandeling uitgeprint. Dank namens ons beiden Frank!

9. Roger Hochstenbach

Op aanraden van meerdere personen restaurant Op de hej besproken ter gelegenheid van ons huwelijk. Al meteen bij aankomst en entree was er een goed gevoel over de accommodatie, gastvrijheid, service niveau.
    Vooraf hebben we een vijf gangen menu besproken met Frank voor onze 10 gasten. Op de huwelijksdag top avond genoten van de gerechten met begeleidende wijnen. Ook onze gasten spraken zich zeer lovend uit over de menu's, service en keuken vakmanschap.
    Kortom een zeer goed restaurant, een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een absolute aanrader. Mensen van buiten Maastricht wil ik melden dat de paar kilometers naar dit restaurant zeer de moeite waard zijn.

Roger en Andrea Hochstenbach, Lanaken Belgie.

10. 4 december 2014

Ondanks dat wij bekend zijn met de kwaliteit die geboden wordt, waren wij toch zeer verrast over de variaties aan smaak waarvan wij hebben mogen genieten bij het ons geserveerde vegetarisch menu.

Chapeau, ook voor de vakkundige en uiterst vriendelijke bediening. Het was voor ons weer een van die onvergetelijke avonden.

Bedankt Frank en Fabienne.

11. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Op een heerlijke dag, zijn ik en een vriendin 's middags een hapje gaan eten na het wandelen in de super gezellige koekenpan! De sfeer is relaxed en heel huiselijk. Super gezellig dus! We werden bij binnenkomst hartelijk ontvangen en hadden binnen no time onze drankjes voor ons staan. Lekker koel, en netjes geserveerd. Binnen 10 minuutjes hadden we ook ons eten op de tafel staan. Voor mij betekende dat een heerlijke salade met forel en heerlijke frietjes. De salade was vers en werd mooi geserveerd. De forel was lekker en de frietjes lekker warm en dik (echt Vlaams, zoals ze horen te zijn naar mijn mening). Heb echt zitten genieten. Er werd ook netjes door de bediening gevraagd of het smaakte en daardoor had ik genoeg mogelijkheden om dingetjes aan te merken of bij te bestellen. We werden ook niet opgejaagd om te vertrekken ook al was het erg druk. Op ons gemak hebben we alles opgegeten en nog nagepraat. In totaal heeft me dit rond de 15 euro gekost, een prima prijs/kwaliteit verhouding vind ik! In totaal, een zeer geslaagde middag en een grote aanrader!

12. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Wezen eten op een mooie zondag. Op het terras een biertje besteld, toen we het biertje eenmaal kregen en het bijbehorende glas kregen besloten om maar uit de fles te drinken omdat het glas echt niet schoon was. Als voorgerecht soep besteld naar onze mening uit blik die we even goed thuis hadden kunnen maken. Een van de eigenaressen bleef maar praten en praten. Het was gewoon te vriendelijk. Binnen was het niet zo hygiënisch verder lag er een hond en dat rook je ook wel een beetje. Het hoofdgerecht ging wel, het was een redelijke schnitzel en mijn vrouw had een lekkere maar kleine biefstuk. Verder discussieerde de bediening constant met elkaar. Al met al echt geen aanrader.

4,1
  13. Voor het citroentaartje met frambozensorbet en de zuurkoolbitterbal kom ik vast en zeker weer terug :)
    Groetjes, Miriam uit Kerkrade

14. Martine Quaedvlieg

Midden in de prachtige weilanden van de Mescherheide ligt restaurant Op de Hej. Het welkom is zoals altijd hartelijk. We nemen plaats en worden al snel voorzien van de menukaart De kaart is overzichtelijk en biedt toch voldoende keuze.

Laat je overigens niet voor de gek houden: de prijzen zijn van brasserie-niveau. Het niveau van de gerechten beslist niet: geweldige gerechten, waarin je de liefde voor het vak proeft. Samen met een vriendelijke en accurate bediening is dit meer dan een goede reden om vaker terug te gaan.

Martine Quaedvlieg

15. Arno

16. Klein maar zeer fijn restaurant. Heerlijk gegeten in een heel ongedwongen sfeer. Persoonlijke en hartelijke ontvangst. Om te onthouden dus.

17. Frans Peeters

18. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Een leuk vast stekkie in Limburg. We komen er geregeld (gem. 3x per jaar) en altijd een hartelijk ontvangst en vriendelijk woordje. Eten is gewoon en goed verzorgd en met regelmaat hebben ze iets speciaals. Je kunt er goed terecht met kinderen en een hond is ook geen probleem. De dames hebben er een gezellig stekkie van gemaakt en daarom komen we er graag als we in de buurt zijn.

19. Janzel Schwanzel

20. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Wij komen hier al jaren graag, juist die lieve, informele bediening en het heerlijke eten is voor ons een reden om telkens terug te keren.
    Op het menu staan onze lievelingsgerechten, Limburgs stoofvlees, en een supergoede biefstuk met verse champignons. Ook eten we soms een pannenkoek, die is altijd erg lekker. Kortom, ons favoriete plekje in het Limburgse heuvelland, en wij zijn FAN van die lieve dames. Alles is altijd erg goed verzorgd, en een praatje op zijn tijd vinden wij erg gezellig, daar komen we ook voor!

21. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

saskia wolters

Overdreven vriendelijke en kinderlijke benadering, alsof het om een kinderfeestje gaat. Teveel aandacht werkt averechts... Bovendien werd er veel te veel met het personeel besproken terwijl er gasten aanwezig waren. Pizza's waren niet lekker, de pannenkoeken waren niet gaar.

22. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Ben in de koekenpan wezen eten. Het eten was goed, personeel erg netjes en gezellig. Het eten was prima dus om een lang verhaal kort te maken; gezellig leuk personeel, eten in de sfeer van de huiskamer en alles is goed. En wat voor mij heel belangrijk is, de hygiëne is hier echt goed. Ga graag nog eens terug. Groetjes Betty

23. Remco Capello

Het MH2D fietsevenement was weer een mooie gelegenheid om te gaan eten in een van onze favoriete restaurants in Limburg. We werden weer zeer persoonlijk en hartelijk ontvangen door Frank en Fabiënne en het eten was weer heerlijk. Verrassende gerechten, maar niet te ingewikkeld.

Gezellige sfeer, mede door de kleinschaligheid van het restaurant. Ook het wijnarrangement paste prima bij de gerechten. En dat alles voor een zeer schappelijke prijs, gezien de kwaliteit die he ervoor krijgt.

We zien al weer uit naar de volgende keer.

Remco & Saskia Capello

24. G.H. Heijstee

Het is inmiddels een goede traditie dat wij op reis naar of van onze vakantiebestemming in Frankrijk neerstrijken op een camping in de buurt van restaurant Op de Hej. Wij kunnen dan ’s avonds genieten van de gastvrijheid van Fabiënne en Frank. De huiselijke sfeer in het restaurant spreekt ons erg aan. Iedere keer worden wij vriendelijk en op persoonlijke wijze door Fabiënne ontvangen en altijd is er tijd voor een gezellig praatje aan tafel. Het door Chef Frank bereide eten is uitstekend en wordt mooi opgediend terwijl hij uitlegt waarmee hij ons verrast. De persoonlijke benadering door Fabiënne en Frank maakt dat je je thuis voelt en een gezellig avondje uit bent. Tot volgend jaar!
    Hanneke en Gerard Heijstee, Andijk
    Geertje en Jan Willem van Veenendaal, Harlingen

25. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

V. Schalkwijk

Een geweldige plek, met fijn terras. Twee uitermate gastvrije dames met veel ervaring die eenvoudig en zeer goed eten serveren. Er heerst een ongedwongen atmosfeer, je voelt je er direct thuis. En de prijs kwaliteit verhouding is prima. Een echte aanrader!

V. Schalkwijk,
    Rijswijk

26. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

De Koekenpan

27. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Ik ben afgelopen zaterdag daar wezen eten. Het eten was goed en heel lekker. Erg gezellig. De dames zijn vriendelijk. Wat wil een mens nog meer.

28. Pannenkoekenhuis Sint Geertruid

Gezellige sfeer en prima gegeten. Bediening erg vriendelijk. Veel verse producten, veel keuze uit streekproducten. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

29. We hebben hier op twee opeenvolgende vrijdagen in augustus 2013 met tien personen geluncht..
    Het menu was twee keer geheel verschillend. Opvallend is dat de chef seizoensgebonden producten gebruikt Ook de twee amuses waren goed aangepast aan de heersende temperatuur en aan het hoofdmenu, maar vooral ook aan het zomerseizoen. De uitleg bij de verschillende gangen is inhoudelijk goed en duidelijk.
    Een gast had een heel uitzonderlijk en heel erg beperkt dieet wat betreft de te gebruiken ingrediënten. Hierop heeft de chef meer dan voortreffelijk ingespeeld. Dit ontlokte deze eter de opmerking dat nog nergens zo goed met haar beperkingen was omgegaan als hier, zelfs niet in een sterrenrestaurant!!!
    De huiswijnen zijn niet uitzonderlijk, maar passen prima bij de gerechten.
    De ontvangst en de omgang met de gasten is vriendelijk en gaat nergens over de grens van het te amicale.

Kortom we zijn zeer tevreden.

Wim en Marga