Villa Bloemenhof in Sint Anthonis

1302382006 89
1313420729 86
1534195192 90

1. Henny Willems

Het was weer uit de kunst. Het lijkt op een echt huiskamergevoel alleen jij hoeft niet te rennen en te zorgen en dat geeft een heerlijk gevoel. Het eten is uit de kunst en het smaakt allemaal even heerlijk. Mijn schoondochter zegt maanden tevoren al " ïk ga voor het verrassingsmenu en ik geniet er nu al van. " Hartelijk dank voor alles.

2. Alwin Mijnes

3. Carla Rijke

We hebben met een flinke groep van 18 personen heerlijk gegeten, 6 gangen met veel variatie, tot in de puntjes verzorgd en tijd om met elkaar te socialiseren. Er werd rekening gehouden met de wensen van iedereen, er werd meegedacht met mijn lichamelijk en geestelijk beperkte zwager. Niets was te gek. Super ambiance en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker weer terug!
    Aanrader.

4. Inge Bens

We hebben een meer dan geweldige avond gehad, meer dan heerlijk eten in een fantastische omgeving en bediening die heel gastvrij en attent is. Helemaal top!!

5. Een onvergetelijke avond in een fijne ambiance met heerlijke, tot in de puntjes verzorgde gerechten. Smaakvol, mooi gedecoreerd met een goed gekozen kostelijke wijnen. Attent met veel persoonlijke aandacht. Het is zondermeer de moeite waard om hier een reis van een paar uur aan te besteden. Dank je wel voor dit genieten.

6. Ons 50 jaar huwelijk daar bescheiden gevierd. Het was super en leuker dan met zo'n lal bruiloft.
    Alles was goed verzorgd. Ook de bediening deed stinkend zijn/haar best.
    Gaan er binnenkort weer naar toe.
    Jan Kuenen

7. Pierre en Truus

Vandaag weer samen getafeld. Zoals gebruikeljk erg genoten van het heerlijke eten en de leuke bediening in een geweldige ambiance.

8. Toos Vogels

Heerlijk gegeten in een mooie en gezellige ambiance

9. Patricia

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!

10. Wat een geweldige sfeer en ontvangst, heerlijk warm welkom en lekker huiselijk. Ga voor het verrassingsmenu! Zeker aan te raden!

11. Joran en Laura

Op 18 mei voor mijn verjaardag opnieuw bij Anne-Marie, Harry en Ron geweest. Gelijk bij binnenkomst werd ik onder felicitaties binnengehaald. Ron kwam direct met de champagne om de hoek, heerlijk! Voelde me echt jarig en speciaal.

Inmiddels al ruim 2 jaar de kaart niet meer ingezien, ook deze keer hebben we ons door Harry laten verrassen. En dat valt nooit tegen! Heerlijk gegeten. Vooraf vis genomen, alles ziet er even mooi uit en combinatie van smaken is heerlijk en verrassend. De uitleg die Ron je bij je gerecht geeft is super!
    Hij weet van en over alle producten zowat alles.

Bij het toetje zelfs een felicitatie uit de keuken gekregen van Harry (zie foto) :-)

Maar daar bleef het niet bij... uiteindelijk werd een verjaardagsetentje een verlovingsetentje!! Heel speciaal en bijzonder dat dit bij Villa Bloemenhof was. Ook nu komt Ron, attent als hij altijd is, met champagne aan snellen! Felicitaties alom, zelfs Harry komt hiervoor de keuken uit. Ook bijzonder dat dit het allereerste huwelijksaanzoek bij Villa Bloemenhof is...

Harry, Ron, Anne-Marie, super bedankt voor jullie bijdrage aan deze onvergetelijke en fantastische avond! We zien jullie snel weer.

Laura en Joran

12. Dorie Lichteveld

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance, je voelt je op je gemak en een super service.

13. Eugene Kiepe

In een gezellige amicale sfeer heb ik weer erg lekker gegeten. Bediening, top! Super vriendelijk en deskundig. Kritische kanttekening, de borden vragen toch iets meer creativiteit qua opmaak, het wordt er nu zomaar opgelegd. Ook miste ik een lekker sausje bij mijn overigens voortreffelijke eend.

14. Ineke Straten

We hebben hier met onze kinderen en hun partners en onze vrienden met hun kinderen en partners gegeten. We waren met dertien personen en kregen alles keurig tegelijk geserveerd.
    Het eten was heerlijk en werd fantastisch mooi geserveerd, de bediening was erg vriendelijk, gezellig, attent en zeer kundig. De gastvrouw betrokken en heel aardig, kortom het was een geweldige ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar.

16. Henny Willems

Toen mijn man en ik 30 jaar getrouwd waren werd er een traditie geboren. Op de dag dat de klok verzet werd gingen wij elk jaar met het hele gezin uit eten. Na 5 keer op een rij naar de Bloemenhof geweest te zijn besloten wij een andere locatie te zoeken, want er waren inmiddels kleinkinderen in het spel. Waar wij kwamen werd er altijd een vergelijking gemaakt met de Bloemenhof. Wij voelden ons daar zo thuis.

Twee jaar geleden is mijn man overleden maar de traditie bleef. Mijn zoon gaf maanden geleden aan dat hij graag weer eens naar de Bloemenhof wilde. Iedereen was het met hem eens. Het was weer als vanouds. Het eten, de ambience én de mensen. Mijn schoondochter verzuchtte enkele maanden geleden al; "Ik kan me nu al verheugen op het verrassingsmenu".

Ik ben een grote fan. Annemarie had gelijk het is geen 7 jaar maar 5 jaar geleden dat wij er voor het laatst waren

17. Stella

18. We kwamen binnen. Onze jassen werden aangenomen. We bestelden en werden eigenlijk vreemd aangekeken omdat we alleen een hoofdgerecht bestelden. We voelden ons eigenlijk niet welkom. De prijs/kwaliteitsverhouding vinden wij niet helemaal kloppen. We betaalden bijna 70 euro voor eten, dessert en drinken. Voor exclusief eten ben je hier aan het juiste adres. Maar niet voor simpel maar toch lekker eten voor een goede prijs niet.

19. tyvaert trui

Komen eten bij jullie zaterdag 20 juli, samen met Anita en Matheu Wilemse Peters. Wij zijn de Belgen. Het eten bij jullie was super lekker, met heel veel zorg opgediend. En ook het onthaal en de bediening waren super vriendelijk! Dank jullie wel!

20. karin

21. Ter viering van ons 50 jarig huwelijksfeest hadden wij een diner in dit restaurant, wat wij niet kenden. Het was dus een gok.
    Maar het resultaat was geweldig. We waren met veeleisende eters. Aan alle wensen kon probleemloos voldaan worden. De kids mochten hun eten zelf in de keuken uitkiezen.
    De smaak/kwaliteit van wat ons voorgeschoteld werd was voortreffelijk!
    De bediening (Ron?) was ook voor de kids, een aangename verrassing.
    Ondanks dat we een eindje weg wonen, hopen we nog eens in de gelegenheid te zijn ons hier te laten verwennen.

22. Kaj 111 punten

Eten waar echt over nagedacht is. Ik heb hier vegetarisch gegeten en dit was echt een sensatie: zeer veel verschillende smaken met prima wijn en service. Dit alles heeft wel zijn prijs, maar dat is logisch.

23. Wij hebben er met ons personeel gegeten, geweldige bediening, compliment aan de ober die oog heeft voor service!
    Het eten is ook echt heerlijk, en de prijs ook.
    Dus volgende keer maar weer (we waren met 10 personen)

24. Vertaal van English naar Nederlands

A wonderful dining experience. The food was exceptional, the staff was friendly but professional, the ambiance was lovely but not at all stuffy. We felt as if we had been welcomed into someone's home, and we'll definitely be back.

25. Heerlijk gegeten, we komen er regelmatig. Altijd lekker, goede porties, prijzen zijn zeker in verhouding met de kwaliteit. Tot gauw!

26. David Eras

We wilden eigenlijk naar een restaurant wat dichterbij, maar daar was een feestje. Vandaar dat we uitweken naar de Bloemenhof maar dat bleek ook een feestje te zijn .Super veel smaak op 1 bord en een vriendelijke ongedwongen bediening. Kortom; voor ons de omweg waard! We gaan zeker nog eens terug want het verrassingsmenu heeft onze aandacht gewekt (schijnt nooit hetzelfde te zijn). Weer een feestje..!

27. Edwin & Nicole

28. Cees Kuiper

Prima restaurant, met aardige bediening en een goede kwaliteit eten van een 3 gangen menu. Het schenken van halve glazen wijn vond ik origineel.

29. Wij waren een weekendje weg en zochten een restaurant in de buurt. Ik had via de eet.nu website Villa Bloemenhof gevonden. Toen wij aankwamen moesten wij eerst even kijken of wij wel goed zaten omdat het restaurant inderdaad aan de buitenkant op een gewoon woonhuis lijkt. Binnengekomen was dat heel anders mooie eetruimte, heel mooi ingericht. De ober Ron was heel aardig en maakte bij elke gang een praatje met ons. Het eten was voortreffelijk! Wij hadden als vooraf de pita met tandoorikip en de Thaise viskoekjes. Voor onze dochter een heerlijke tomatensoep. Daarna kwam de 2e gang, ik had zeebaars filet en mijn man de varkenshaas. Onze dochter frietjes. Alles was perfect gemaakt, heerlijk. Als dessert namen wij het kaneelijs en de bavarois met limoengelei en gemarineerde meloentjes. Voor onze dochter was er een speciaal kinderijsje gemaakt met marshmallows. Ook weer heerlijk en heel mooi opgemaakt. Dit restaurant is zeker een bezoek waard.

30. Ik belde 1 dag van tevoren op dat ik melk-vrij wilde eten. Op deze korte termijn werd er perfect rekening mee gehouden. Ik kon alles meedoen en het zag er prachtig uit. Een min puntje de soep was erg zout, verder super. Aardig personeel, kom zeker nog eens eten. Groetjes Mariska.

31. Joop van Wijk

20 april 2012:
    We hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Prima afwisseling van gerechten, vis en vlees. Goede afstemming. Heerlijk van smaak, mooie presentatie en prima variatie.
    Bij binnenkomst wordt je enthousiast ontvangen en op tafel staat al een heerlijk broodje met een soort van pesto. Zeer smaakvol. Bediening kundig, verstand van zaken, betrokken, soms te nadrukkelijk aanwezig,. Maar dat heb je zelf ook in de hand.
    Kortom een heerlijk avondje uit in een sfeervol "huis".
    Wij komen zeker terug! Joop

32. Heerlijk met een groep mensen gegeten. Mooi restaurant. Aardige ober. Wijn werd inderdaad continue bijgevuld terwijl je glas nog niet leeg was. Hierbij toch voor een nieuw glas moeten betalen. De gastvrouw was ronduit onbeschoft tegen enkele mensen uit de groep. Maar goed dat we dit pas achteraf van de mensen hoorden anders waren we direct weggegaan.

33. Tonny en Karin en Truus

Vanavond met schoonmoeder gegeten bij Restaurant Bloemenhof. Nou daar krijg je bepaald geen ruzie van, want het was meer dan verrukkelijk. Eén groot compliment aan de kok en zijn team. De sfeer, bediening en klantvriendelijkheid is van zeer hoog nivo. De zorg voor het eten en de wijze van presentatie straalt er vanaf. Er wordt met veel bezieling voor het vak gewerkt en dat mag na al die jaren een groot compliment worden genoemd. Ga zo door, want wij komen nog vaker terug.

34. Leuk intiem huiskamerrestaurant! Spontane gastvrouw, leuke en zeer ervaren bediening en de kok kwam nog even een praatje maken. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dit was perfect, zoveel mooie gerechten en smaken op een mooi gedecoreerd bord. Kortom echt een aanrader voor een hele gezellige avond uit! Een minpuntje is dat het rumoerig is en dat je elkaar niet altijd goed kunt verstaan.

35. Heerlijk gegeten met de familie, iedereen was vol lof.
    Prima keuken, bediening prima + heel aardig, komen zeker nog terug.
    Familie Janssen

36. Toen ik binnenkwam in het Bloemenhoff zag het er gezellig uit, je komt binnen in een huis...een groot huis, netjes aangekleed.
    Van het eten valt op zich niets te zeggen, het was lekker, het vlees was lekker mals, maar ik had toch meer smaak verwacht, vond de saus bij het vlees vooral zout en de puree vooral naar peper smaken, erg jammer.
    Je krijgt een mooi stuk vlees, daar betaal je dan ook voor, mijn vriendin kreeg droge witte wijn, dat werd nog niet 1/3 volgemaakt, ze had het nog niet op en werd al bijgevuld en dan betaal je gewoon een vol glas, dat vind ik niet netjes....
    Al met al was het wel gezellig en op zich ook lekker gegeten maar ik denk dat het beter kan....

37. Gisteren zo lekker gegeten bij Bloemenhof.
    4 gangenmenu genomen en alles was even lekker en wat een leuke gastvrouw en kundige jongeman in de bediening.
    Komen zeker nog een keer terug.

38. Heerlijke avond gehad. Fantastisch gegeten en zeer fijne bediening.

39. Vanavond heerlijk gegeten.

Gezellige sfeer, perfecte bediening.

Alleen de outfit van de gastvrouw paste niet bij de hele ambiance.

40. Door de vele goede recensies een tafel gereserveerd met vrienden. Bij binnenkomst werden wij zeer onvriendelijk benaderd door de Gastvrouw en als het aan mijn man had gelegen waren we meteen rechtsomkeer gegaan.

De overige bediening was goed.

We hebben gekozen voor het verrassingsmenu, het eten was prima. We vonden het te rumoerig en je kon je soms niet verstaanbaar maken wat jammer was.

41. Mariska

Afgelopen zondag met familie gegeten. Werkelijk in één woord fantastisch! Geweldige ambiance, super vriendelijke bediening en het eten was werkelijk top. Hadden een 4-gangen verrassingsmenu en iedereen was vol lof. 1 persoon is vegetariër en toen we haar borden zagen zou je zo vegetariër worden, met zoveel zorg bereid.

Kortom, kan iedereen aanraden hier een keer te gaan eten.

42. Geweldig restaurant, het eten, de mensen die er werken, de gastvrouw, allemaal ontzettend aardig, gewoon zichzelf, niet overdreven. Is fijn om er te zijn.

43. Gisteren (za 19-03) op aanraden maar naar st. Anthonis gereden(50 km)! Dachten eerst dat we verkeerd waren, omdat we niet echt een restaurant konden vinden. Navigatie bracht ons naar een prachtige jaren 30 woning, maar dit was dus echt de eindbestemming. Ontvangst was zeer hartelijk en sfeer was erg relaxed/huiselijk. 3 gangen verrassingsmenu genomen met 4 personen en het was een aangename verrassing! Al met al een super gezellige avond gehad mede te danken aan het heerlijke eten, de amicale bediening, leuke huiselijke sfeer en een prima prijs/kwaliteit verhouding! Voor deze kwaliteit zouden wij wij best 100 km willen rijden!

44. Villa restaurant Bloemenhof staat al jaren hoog in ons aanzien. Uit eten is hier iedere keer een feest. Zowel prive als vanuit mijn werk eet ik regelmatig buiten de deur. Een topper.

45. Een van onze favorieten; idd streling voor de tong en lust voor het oog. Zowel binnen als in de zomer buiten is het heerlijk zitten.

Super bediening; vriendelijk en professioneel.

Wel tijdig reserveren! Prijs/kwaliteit is prima.

46. Wij zijn met onze volwassen kinderen hier gaan eten. Speciaal voor ons werd het restaurant 2 uur eerder geopend. Het ontvangst was zeer vriendelijk en gastvrij. Het 4 gangen verrassingsmenu een culinaire ontdekkingsreis. Met zorg en heerlijk klaargemaakt. Een lust voor het oog en hemels voor de tong. Daarbij de deskundige uitleg van wat je kreeg door de vriendelijke en deskundige bediening. Voor onze kinderen was het in een woord een geweldige beleving om zo ontspannen, lekker en mooi te eten in een bijzondere huiselijke omgeving! Je voelt je meteen thuis en dat hebben we nog nergens zo ervaren.

47. Edwin & Nicole

Super!

We komen hier al enkele jaren met veel plezier eten. Bediening is warm en netjes, we voelen ons altijd meteen welkom en ze herkennen ons altijd terwijl we toch echt niet vaak komen.

Het eten is met veel zorg en liefde bereid en dat proef je.

Ook wij adviseren familie en vrienden om daar te gaan eten als je echt iets lekkers wilt.

48. Diverse keren gegeten enkele jaren geleden. Daarbij was het een paar keer tegengevallen. Nu na twee jaar een herkansing gegeven. Met vlag en wimpel er doorheen gekomen.

Een 4gangen verrassingsmenu genomen. Er was erg veel zorg besteed aan alle gerechten. Het zag er erg mooi en divers uit en het smaakte ook nog prima. Ook voor de mensen van de bediening een compliment. Ze waren aardig en gedienstig en wisten ook veel te vertellen over de verschillende gerechten die werden uitgeserveerd ( wij zaten tenslotte met z'n 8en en hadden verschillende menu's).

Villa Bloemenhof is weer teruggezet op ons lijstje met restaurants waar we wel vaker naar toe willen gaan.

49. Wij hebben met z`n viertjes lekker gegeten, het verrassingsmenu was heel bijzonder!

Ook de koffie na het eten wordt heel erg uitgebreid geserveerd.

In een woord TOP!

50. olaf wijman

Ziet er leuk uit, aardige bediening.

Prijzen staan niet in verhouding met het gebodene > veel te hoog.

6,3
  51. We zijn hier nu een paar keer geweest en iedere keer weer helemaal tevreden! De gerechten zijn heerlijk, de borden mooi opgemaakt, de bediening heel goed (correct en vriendelijk) en je zit in een prachtige omgeving, zowel binnen als buiten.

52. Jeroen 115 punten

Een enkele keer voel je dat alles klopt. Dat je een avond uit gaat eten waar anderen met liefde voor zorgen. Dat is mijn ervaring al een keer of 4 dat ik met een wisselend gezelschap bij Villa Bloemenhof ben gaan eten. Via vrienden terecht gekomen. Van bediening die me een fijne avond wenst te bezorgen tot bijzonder heerlijk eten, mooie tafelservies, een mooie aankleding tot en met het toilet. Iets hogere prijsklasse waar je graag een keer eetcafe voor overslaat. Avond genieten met een perfecte prijs kwaliteitverhoudiong (van vegetarisch tot seizoensgerechten, het is me nooit tegengevallen). Voor ons uit de richting maar blijft de moeite waard weder te keren.

53. Ellen 13 punten

Ik had hoge verwachtingen na het lezen van de recensies en de mond op mond reclame in de regio. Toch werd ik nog boven verwachting verrast.
    Met z'n tienen hebben we ons echt gasten gevoeld: fraaie en toch huiselijke ambiance, vlotte en toch nette bediening, heerlijk gegeten (3-gangen verrassingsmenu), zeer verrassende en smaakvolle combinaties, vakkundig bereid en met aandacht opgediend, prima hoeveelheden, karaf water ongevraagd op tafel zonder kosten, bij de koffie originele handgemaakte bonbons.
    Zeker een aanrader.

54. Sjoerd Meijer

Met een groot gezelschap heerlijk gegeten in een ongedwongen en sfeervolle ambiance. Uitstekende bediening en goede timing (niet altijd makkelijk bij grotere groepen) kenmerken goed gastheerschap. Een aanrader! We komen graag eens terug.

55. Prima kwaliteit en prijsverhouding.

Een echte aanrader. Je wordt door het personeel in de watten gelegd bij voortreffelijk eten en de bij behorende wijn.

We hadden het verrassingsmenu.

Ook bij grotere groepen hebben zij geen enkel probleem om deze gelijktijdig te bedienen.

Wij gaan zeker weer terug!

56. van der Loo

Woensdag 15 april hier erg lekker gegeten, ongedwongen ambiance en zeer sfeervol. De gerechten uit de keuken zijn zoals ze moeten zijn namelijk goed gepresenteerd en hoog op smaak.

Tot de volgende keer.

57. Slecht gegeten hier. Voorgerecht veel te veel verschillende smaken die absoluut niet bij elkaar paste en een saus die uit een pakje kwam. Hoofdgerecht o.a. Tarbot, normaal de lekkerste vis die er is maar dit leek niet eens op tarbot, matige kwaliteit vis en veel te droog gebakken. Als dessert ijs en fruchten, het (matige) ijs kwam eveneens uit een pakje en de vruchten erbij waren niet lekker, kwamen denk ik van de A.H.. En dan nog de wijn, deze was werkelijk niet te zuipen (en veel te koud). Nee, geef mij maar een sterrenzaak, je betaald iets meer maar dat is kwalitatief dan ook werkelijk niet te vergelijken met zoiets als dit. Voor deze 3 gangetjes met 2 glazen wijn voor 2 personen nog € 100,- betaald, veel te veel voor het gebodene!

2,4
  58. Hanny Knipping

Afgelopen zondag hebben wij gegeten bij restaurant Villa Bloemenhof. Wij hadden iets te vieren en deze avond is echt een succes geworden. We hebben heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen met het verrassingsmenu. Dat is een echte aanrader. Het personeel is heel vriendelijk en de sfeer is erg gezellig. Wij komen zeker nog eens terug.

Fam. Knipping.

59. Eric Nabuurs

Heb hier diverse keren mogen genieten van een heerlijke avond. De gerechten zijn bijzonder lekker. De bediening ontspannen en het geheel geeft je echt het gevoel een complete avond lekker weg te zijn. Ons gebeurt het dat je de tijd daar vergeet en heerlijk verder borrelt na het heerlijke diner. Voor iedereen een aanrader!! balansdag of niet, hier is uit eten zoals ik het graag beleef.

60. van der Veen

Heerlijk gegeten alles was inderdaad een verrassing zoals het verrassingsmenu ook doet beloven.
    Heerlijke wijnen, goed afgestemd.
    Mijn dochter vond de jongen in de keuken errrruuuuggg leuk.
    En dus wil ze wel vaker komen :)
    Wij ook trouwens.

61. Gezellig VT-wonen huiskamer restaurant. De gastvrouw veel te familair, staat al etende de bestelling op te nemen. Het eten viel tegen, zeker gezien de prijs van de gerechten. Een waterig aardappelsoepje voor 8 euro! De aardappel anders (aardappelgratin)was overigens erg lekker. Gelukkig was het gezelschap gezellig. Het is wel een restaurant dat geschikt is voor een balansdag (ook voor je portemonee)

3,2
  62. Daan & Els

Zeer gezellig restaurant, verrassingsmenu is echt een verrassing. Alles is top. Je hoeft je niet te haasten, dus een gezellige avond is verzekerd.

63. Het verrassingsmenu is zeker een aanrader. Ook kindvriendelijk. We hebben genoten.
    groeten,
    Familie Spil

64. Wat kan die man koken!! Geweldig gewoon!

65. In een woord geweldig.
    Je heb gewoon een heerlijk avond uit en alles klopt gewoon

66. Paul Emonts

een van de leukste en beste restau-rants die ik ken qua eten en bediening

67. Wij komen hier regelmatig en genieten.
    Geen stijf personeel wel deskundig en zeer vriendelijk

68. Gewoon in een woord geweldig! Elke keer wanneer we er eten weer helemaal top!

69. Uitstekende keuken, Altijd weer verrassend. Bediening is uitermate vriendelijk en altijd even meedenkend. Verrassingsmenu is aanrader. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. We komen hier geregeld en weten steeds weer de weg er naar toe te vinden.

70. Frances

Laat je verassen door de kok ! Echt geweldig, top eten

71. Esther Douven

Heerlijk gegeten, prachtig restaurant, met een super vriendelijke bediening. Je voelt je er meteen thuis!
    Echte aanrader!

72. suzanne

Had al jaren een artikel liggen over dit restaurant. We hebben genoten. Heel goede prijs kwaliteit verhouding, mooie ambiance, fijne bediening. Kortom een aanrader.
    Jammer van de cappucino! Niet lekker.

73. Jan 15 punten

Eén van onze favouriete restaurants. Erg vriendelijke bediening. Afwisselende kaart met verassende gerechten. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Wijn keuze is goed.

74. We hebben hier al 2 keer heerlijk gegeten. Verrassende gerechten met eerlijke smaak. Heel aardige (huis)wijnen. Laat je verrassen!

75. Rein Dupont

Prima eten/goede sfeer/aardig personeel. De gevraagde prijs stond in een prima verhouding tot het gebodene. Absolute aanrader, zeker ook voor de fijnproever.