Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Anthonis verdeeld zijn.

Afgelopen zaterdag met ons mam, mijn jongste broer, schoonzus en Sofia heerlijk gegeten en lekker drankje gedaan bij De Heksenboom. Veel gelachen, fijne en vriendelijke bediening, erg erg genoten. Top.

We zijn erg fijn bediend en een fijn restaurant om heerlijk rustig te kunnen dineren het eten was heerlijk en erg lekkere wijn.

Super lekker gegeten gister. Schotel speciaal. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Top!

Super vriendelijk en het eten is altijd goed. Weer een heerlijke pizza gegeten. ☺

Ontzettend lekker gegeten! Een echte aanrader!!

Anne van Kempen

Het concept is echt een super leuk idee, erg origineel.
    Gezellig uiteten, goede service en helemaal niet prijzig.

Heerlijk geluncht en fijne bediening ondanks dat het erg druk was zijn we goed en netjes bediend.

We hebben lekker geluncht en heerlijk rustig gezeten mooie locatie fijne bediening.

Uitstekend voor de kinder en dan automatisch ook voor de ouders. Bediening gewoon top, presentatie van gerechten ook goed. Prijs technisch is het ook in orde! Een aanrader voor iedereeen die wil genieten van gezelligheid voor jong en oud

Joke Huggers

Alle gerechten prima van kwaliteit.
    Een opmerking. De privacy kan beter. De afstand van de tafels onderling is niet naar wens. Deze staan te dicht bij de andere gasten zodat praten storend is.

Super!!! Na een mooie wandeling even wat drinken op het terras bij de heksenboom. Dit werd wat langer, de kinderen waren heerlijk aan het spelen. Dan gaat de tijd snel. Even wat drinken ging over in we kunnen hier ook wel eten. Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer.
    Tot snel wij komen zeker nog eens "EVEN"

berry bronkhorst

Wij willen het personeel van de Heksenboom hartelijk danken voor de voortreffelijke verzorging van de koffietafel die wij op zondag 11 juni 2017 hebben gehad.

Iedereen was zeer tevreden.

Met vriendelijke groet Berry en Ineke Bronkhorst Boxmeer.

Beetje druk met de Pinksteren maar dat is logisch op zo een mooie dag. Uiteindelijk was het eten en drinken prima voor elkaar zoals altijd.

Wat was het heerlijk genieten op het terras eerst heerlijk samen aan de lattemachiato en daarna mijn man een carpaccio en mij zelf verwennen met en aardbeien coupe. Pinksterweekend kan voor ons niet meer stuk! Bedankt hekseboom.

frank van Gelder

zeer slechte service. gasten worden weggestuurd omdat het te druk is, terwijl het terras nagenoeg leeg is. als je er een keer mag eten, dan is het eten wel ok.

Ons 50 jaar huwelijk daar bescheiden gevierd. Het was super en leuker dan met zo'n lal bruiloft.
    Alles was goed verzorgd. Ook de bediening deed stinkend zijn/haar best.
    Gaan er binnenkort weer naar toe.
    Jan Kuenen

C.van lanen

Gezellige gastvrije locatie voor een drankje en/of en hapje.

Pierre en Truus

Vandaag weer samen getafeld. Zoals gebruikeljk erg genoten van het heerlijke eten en de leuke bediening in een geweldige ambiance.

Zeer slecht. Na een heerlijke wandeling zin in een kop koffie. Man die bediende had een rothumeur. Gasten aan andere tafel klaagden over wiebelende tafel. Deze mocht niet worden verplaatst van hem. Onze tafel stond ook niet stil, dus zelf maar een dikke prop gemaakt van de menukaart. Tja je moet wat, wij dorstten niet eens meer om hulp te vragen. Koffie en appeltaart besteld. Kon nog geen vriendelijk woord af. Appeltaart zeer klein stuk waarvan de bovenkant helemaal weg was, Alleen een hoge rand, het stuk zelf was amper 2 cm hoog en erg droog. Hier gaan we dus nooit meer naar toe. Parkeren, wandelen en wegwezen, koffie drinken we wel in het centrum.

Theo Linders

jl zondag zijn we bij jullie geweest voor een kop koffie. Tot onze teleurstelling moesten we vaststellen dat de koffie zeer slecht was en daarvoor ook nog 2.10 betalen. Kwaliteit en prijs niet in verhouding. We drinken graag een goede kop koffie en willen daarvoor ook betalen.

We hebben dit zondag niet tijdens de druktes willen aankaarten bij de serveersters dus doen we dit bij deze.

M.vr.gr Familie Linders

Ter gelegenheid van de verjaardag van m'n vrouw hebben we samen met (schoon)dochter, (schoon)zoon en 2 kleinkinderen op 't terras (uitgelezen weer) heerlijk gegeten in 'n ontspannen sfeer. De volwassenen gingen voor 't 5-gangenmenu volgens 't aldaar gehanteerde fifty-fifty-concept: 2 verschillende halve voorgerechten, 2 dito hoofdgerechtjes plus 'n grand dessert en dat alles voor € 27,50 pp. De kleinkinderen hebben van hun kindermenu (€6) gesmuld en waren verguld met de bijbehorende verrassing. Prima kok, leuke, vlotte en ongedwongen bediening. E.e.a. is (ook zonder aanleiding) zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een heerlijke plek.
    We hebben 2.5 week op de aangrenzende camping gezeten en zijn toch wel zo'n 10x bij de heksenboom geweest.
    Heerlijk eten, genoeg keuze en goede service. Zowel binnen als buiten vermaak voor de kinderen, waardoor wij volop konden genieten.

Toos Vogels

Heerlijk gegeten in een mooie en gezellige ambiance

Martijn

Afgelopen week gegeten met z'n 9-en waaronder 4 kinderen. De kinderen wilden pannenkoeken dus kregen ze alle vier een pannenkoek. Slechts eentje had 'm op. De andere 3 lieten het grootste deel staan. Zelf even geproefd en de pannenkoek was inderdaad niet lekker. Dik en niet goed gaar. Toen ik dit aan mijn buurvrouw op de camping vertelde die een paar dagen later hier ging eten, vroeg zij specifiek om een dunne pannenkoek die goed gaar was. Toen moest de serveerster aangeven dat dat niet kon, omdat ze de pannenkoeken niet zelf maken. 7,95 voor een opgewarmde pannenkoek uit de diepvries. Tsja.
    De rest van het eten was overigens wel prima, maar dit was toch wel een afknapper

LJ

Voorgerecht prima, maar ik begrijp niet dat men dit hoofdgerecht naar de tafel durft te brengen. Heb de 'vangst van de dag' voorkeur vlees a 18,95 besteld, maar dit kan je oprecht nog geen bijvangst noemen. Inspiratieloos bordje met 2 plakken beenham, 1 bloemkool & broccoli roosje met plasje pepersaus. 'T zag er niet uit en het smaakte idem. Wanneer ik mijn klacht kenbaar maak vraagt de dame in de bediening of de kok langs moet komen, ik zeg prima. Geen kok gezien, wel de dame met 't verhaal over huisgemarineerd etc. Wat een zwaktebod, gerecht was 1 euro goedkoper dan de kogelbiefstuk, maar nu nog steeds spijt dat ik die niet heb besteld. Mij zien ze hier in ieder geval niet meer terug, terwijl ik nog een week op de camping sta, gemiste kans!

Lonneke

Heerlijk gegeten, ook leuk dat je kan kiezen tussen 50/50 concept en gewoon van de kaart. Het was geslaagd.

Patricia

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving!

Fam Lamers

Heerlijk gegeten bij De Heksenboom. De bediening was zeer goed. Heel erg vriendelijk. Echt een aanrader!

Wat een geweldige sfeer en ontvangst, heerlijk warm welkom en lekker huiselijk. Ga voor het verrassingsmenu! Zeker aan te raden!