Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Annaparochie verdeeld zijn.

J Cuperus

Hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad.
    Prachtig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel.
    Gaan zeker nog een keer daar eten en afhalen.

Wederom fantastisch voor ons geen andere pizzeria ga zo door!

A.M. Oomen

Het eten was heel erg lekker, de stemming gezellig en de bediening perfect.

Jellie Kloostra

We zijn zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening bij Modena.
    Een aanrader!

Een gezellig en moderne inrichting van deze pizzeria. Je krijgt het heerlijke gevoel in Italië te vertoeven. Dit restaurant is een aanwinst voor ons dorp.

Jante van der Weerd

Heerlijke Italiaanse gerechten en een super gezellige sfeer!

Modena

Ik kom er nu al meer dan een jaar elke maand om lekker pizza te eten, deze is van uitzonderlijke kwaliteit, ook in het nieuwe restaurant is het goed vertoeven ziet er gezellig uit en de bediening is klasse.

Heerlijk gegeten, echt goede pizza’s, dunne bodem, goed belegd! Top bediening!

De Graaf

Onze eerste kennismaking met Modena heeft van groot tot klein, een dikke voldoende. Het broodplakje zag er verzorgt uit, en de verschillende pizza's waren heerlijk. Wij zijn enthousiast!!!

Fronie Broersma

Heerlijk gegeten, meer dan genoeg, in een prachtige locatie.

w nachtnebel,

Was lekker… leuke en gezellige.

H. Koopmans

Op vrijdagavond samen lekker gegeten. Het was goed druk, maar we werden prima verzorgd. De antipasti was een mooie combi en het basilicumijs hierbij was een leuke verrassing.
    De pizza's daarna waren heerlijk en rijk belegd. Fijn dat er nog een stukje in de doos mee naar huis kon, want qua formaat meer dan voldoende. Ook het grand dessert viel in de smaak.

Nellie Dijkstra

Wij hebben ontzettend genoten van onze afsluiting, van een geslaagde hardloopdag, bij Modena. Prachtige ambiance en heerlijke pizza's!
    Wij komen zeker terug!

Wat een gezellig ding echt een aanrader voor een leuke avond.

Kom er al een heel lang en nu met het nieuwe restaurant wat een geweldige sfeer kent zal ik er nog vaak komen. Goed voor een avondje uit eten te gaan.

André en Catharina Jorritsma

Genieten elke keer weer!
    Gezellige sfeer vriendelijk personeel en de baas en bazin ook niet te vergeten.
    Gewoon geweldig.

Anne Bloembergen

Wij hebben genoten van de sfeer bij Modena, hadden helemaal niet het gevoel dat we ons eigen dorp uit eten waren en hebben ontzettend lekker gegeten! Zeer zeker een aanrader!

Een enorm mooie, ruimtelijke zaak met een goede sfeer. Personeel is vriendelijk & doet zn best om de drukte te bolwerken (tikkeltje onderbezet).

Eten was prima, vooral een grote plank met allemaal lekkere hapjes vooraf. Dit was bijna al voldoende voordat de pizza kwam.

1 nadeel vonden wij als gasten dat het enorm luidruchtig was. Er was een groep jongeren aanwezig die erg veel kabaal maakten waardoor wij elkaar erg slecht konden verstaan. En een goed gesprek voeren lastig was.

Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer en een prachtige locatie. Zeker de moeite waard om gezellig uit eten te gaan.

Julia Rodenhuis

Was super gezellig super ingericht super lekker, super sfeer.

Murk de Jong

Lekker gegeten, prettige en vlotte bediening die zelf met leuke suggesties komt voor het kiezen van het voorgerecht.
    Ik heb een 5 voor de sfeer gegeven. Pizzeria is echt een aanrader, mooi en sfeervol ingericht, alleen de akoestiek is belabberd. Ik zat met mijn vriendin aan een tafel van 2, en wij konden elkaar niet verstaan. Wellicht het overwegen waard hier iets aan te doen. Verder een aanwinst voor het dorp!

jorisdriepinter

Prima knapperige patat. Ik vraag altijd bij afhaal, om geen plasticbakjes omdat ik het thuis toch op een bord doe, maar ze luisteren nooit. Heb het daarom maar opgegeven om te vragen.
    Als we aan een tafeltje wat eten nemen, komen ze honderd keer aan je vragen of het smaakt.
    Voor de rest, echt goed.

Goed eten, grote pizza's, prachtige zaak en echt gastvrije bediening.

Deze pizzeria zou ook in de randstad niet misstaan en steekt qua sfeer met kop en schouders boven de gemiddelde pizzeria uit.

Aanrader!

Groeten uit Haarlem

Patricia Boonstra

Afgelopen weekend bij Modena gegeten met 19 man. Wat is dit een aanwinst voor het dorp en omstreken geworden! Prachtig ingericht met oog voor detail, heerlijke gerechten en iedereen kon bijna tegelijkertijd "aanvallen". Van voorgerecht tot nagerecht; super! Alleen de korsten van de pizza's zouden iets zachter mogen, of steakmessen erbij. Voor de rest een en al lof! Ga zo door toppers!

Tjeerd Schuhmacher

Hier zijn ondernemers bezig met smaak, durf en doorzettingsvermogen. Het pand is prachtig verbouwd, met een hippe, doch smaakvolle inrichting; leuk personeel en je kunt er ook nog erg lekker eten (en niet duur hè). Super!

Niet steeds allemaal tegelijk komen alstublieft, er moet af en toe ook nog ruimte zijn voor ons!

G.e.haktbal

Kwaliteit perfect.
    Prijs = echt wel aan de prijs.
    Sfeer, valt mee.
    Eigenaar moet een beetje minder snauwen op z'n personeel en wat minder aanwezig zijn.

G.e.haktbal

Man Man Man. Wat een baggerbediening, ze doen maar wat waar ze zelf zin in hebben, duurt lang enz enz. Doe daar wat aan!

Anita Rinkema

Voor het eerst hier gegeten. Was goed.
    Leuk ingericht restaurant. Fijn personeel.

We hebben heerlijk gegeten!
    Geweldige pizza's en de wijn was top!
    Wat een mooie en gezellige pizzeria!