Tegenover het restaurant aan de andere kant van de weg is ruim voldoende parkeerruimte.

De bushalte "Gemeentehuis" van lijn 72 bevindt zich tegenover Pizzeria Modena. Ook kunt u uitstappen bij de bushalte "van Harenstraat" van lijn (1)70 en is het ongeveer 5 minuten lopen naar Pizzeria Modena.

Pizzeria Modena is een modern en gezellig restaurant gelegen in het centrum van de Friese plaats Sint-Annaparochie (aan de 11stedenroute). Het restaurant heeft een Italiaanse keuken met ruime keuze aan heerlijke pizza's en pasta's, gemaakt met liefde en verse (streek)producten! Het restaurant biedt plaats aan 60 gasten. Alle pizza's en andere gerechten zijn tevens af te halen.

Daarnaast kunt u tijdens het zomerseizoen genieten op ons (verwarmde) buitenterras en biedt plaats aan ruim 50 gasten. Het terras is ingericht in Mediterrane sfeer met unieke blikvangers: een wijnvat, een buitenbar en een gezellige overkapte loungeruimte.

Voor groepen vanaf 10 personen is het mogelijk om een unieke proeverij van diverse Italiaanse gerechten te reserveren (lunch/diner). Heeft u iets te vieren en wilt u een (bedrijfs)feest organiseren? Dat kan bij Modena, zowel in het restaurant als op het terras, ook voor trouwerijen!

Reserveren voor het restaurant is via Eet.nu mogelijk maar kan uiteraard ook via de website en telefonisch.

1207329565 78
1220590230 78
1227220563 78
1320045225 78
1353196890 89
1419500220 92

1. Heerlijke pizza's en lekkere cappuccino na.

T was gezellig druk, het eten kwam vlot.

2. Heerlijk gegeten en prijs kwaliteit erg goed.
    Snel alles op tafel en aardige medewerkers.
    TOP!

3. Clara Blokland

Goede service, leuke bediening, gezellige binnentuin, keurige toilet met mooie, echte handdoekjes.

4. Wij hebben gisteren avond voor de 2e maal gegeten bij Mondena.
    Ook nu was de smaak voortreffelijk, werden we gastvrij ontvangen en is de sfeer echt Italiaans.
    De volgende reservering staat al weer vast.

5. J Cuperus

Hebben heerlijk gegeten en een hele gezellige avond gehad.
    Prachtig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel.
    Gaan zeker nog een keer daar eten en afhalen.

6. Wederom fantastisch voor ons geen andere pizzeria ga zo door!

7. A.M. Oomen

Het eten was heel erg lekker, de stemming gezellig en de bediening perfect.

8. Jellie Kloostra

We zijn zeer tevreden over het eten en de vriendelijke bediening bij Modena.
    Een aanrader!

9. Een gezellig en moderne inrichting van deze pizzeria. Je krijgt het heerlijke gevoel in Italië te vertoeven. Dit restaurant is een aanwinst voor ons dorp.

10. Jante van der Weerd

Heerlijke Italiaanse gerechten en een super gezellige sfeer!

11. Modena

12. Ik kom er nu al meer dan een jaar elke maand om lekker pizza te eten, deze is van uitzonderlijke kwaliteit, ook in het nieuwe restaurant is het goed vertoeven ziet er gezellig uit en de bediening is klasse.

13. Heerlijk gegeten, echt goede pizza’s, dunne bodem, goed belegd! Top bediening!

14. De Graaf

Onze eerste kennismaking met Modena heeft van groot tot klein, een dikke voldoende. Het broodplakje zag er verzorgt uit, en de verschillende pizza's waren heerlijk. Wij zijn enthousiast!!!

15. Fronie Broersma

Heerlijk gegeten, meer dan genoeg, in een prachtige locatie.

16. w nachtnebel,

Was lekker… leuke en gezellige.

17. H. Koopmans

Op vrijdagavond samen lekker gegeten. Het was goed druk, maar we werden prima verzorgd. De antipasti was een mooie combi en het basilicumijs hierbij was een leuke verrassing.
    De pizza's daarna waren heerlijk en rijk belegd. Fijn dat er nog een stukje in de doos mee naar huis kon, want qua formaat meer dan voldoende. Ook het grand dessert viel in de smaak.

18. Nellie Dijkstra

Wij hebben ontzettend genoten van onze afsluiting, van een geslaagde hardloopdag, bij Modena. Prachtige ambiance en heerlijke pizza's!
    Wij komen zeker terug!

19. Wat een gezellig ding echt een aanrader voor een leuke avond.

20. Anne Bloembergen

Wij hebben genoten van de sfeer bij Modena, hadden helemaal niet het gevoel dat we ons eigen dorp uit eten waren en hebben ontzettend lekker gegeten! Zeer zeker een aanrader!

21. Een enorm mooie, ruimtelijke zaak met een goede sfeer. Personeel is vriendelijk & doet zn best om de drukte te bolwerken (tikkeltje onderbezet).

Eten was prima, vooral een grote plank met allemaal lekkere hapjes vooraf. Dit was bijna al voldoende voordat de pizza kwam.

1 nadeel vonden wij als gasten dat het enorm luidruchtig was. Er was een groep jongeren aanwezig die erg veel kabaal maakten waardoor wij elkaar erg slecht konden verstaan. En een goed gesprek voeren lastig was.

22. Heerlijk gegeten, fijne bediening, goede sfeer en een prachtige locatie. Zeker de moeite waard om gezellig uit eten te gaan.

23. Julia Rodenhuis

Was super gezellig super ingericht super lekker, super sfeer.

24. Murk de Jong

Lekker gegeten, prettige en vlotte bediening die zelf met leuke suggesties komt voor het kiezen van het voorgerecht.
    Ik heb een 5 voor de sfeer gegeven. Pizzeria is echt een aanrader, mooi en sfeervol ingericht, alleen de akoestiek is belabberd. Ik zat met mijn vriendin aan een tafel van 2, en wij konden elkaar niet verstaan. Wellicht het overwegen waard hier iets aan te doen. Verder een aanwinst voor het dorp!

25. Goed eten, grote pizza's, prachtige zaak en echt gastvrije bediening.

Deze pizzeria zou ook in de randstad niet misstaan en steekt qua sfeer met kop en schouders boven de gemiddelde pizzeria uit.

Aanrader!

Groeten uit Haarlem

26. Patricia Boonstra

Afgelopen weekend bij Modena gegeten met 19 man. Wat is dit een aanwinst voor het dorp en omstreken geworden! Prachtig ingericht met oog voor detail, heerlijke gerechten en iedereen kon bijna tegelijkertijd "aanvallen". Van voorgerecht tot nagerecht; super! Alleen de korsten van de pizza's zouden iets zachter mogen, of steakmessen erbij. Voor de rest een en al lof! Ga zo door toppers!

27. Tjeerd Schuhmacher

Hier zijn ondernemers bezig met smaak, durf en doorzettingsvermogen. Het pand is prachtig verbouwd, met een hippe, doch smaakvolle inrichting; leuk personeel en je kunt er ook nog erg lekker eten (en niet duur hè). Super!

Niet steeds allemaal tegelijk komen alstublieft, er moet af en toe ook nog ruimte zijn voor ons!

28. Anita Rinkema

Voor het eerst hier gegeten. Was goed.
    Leuk ingericht restaurant. Fijn personeel.

29. We hebben heerlijk gegeten!
    Geweldige pizza's en de wijn was top!
    Wat een mooie en gezellige pizzeria!

30. PizzaProevers

De nieuwe Modena lijkt nog niet helemaal berekend op de grotere accommodatie (is onlangs verhuisd).

De ontvangst en bediening waren nog steeds vriendelijk, maar we moesten circa anderhalf uur wachten op onze pizza.

Ook de luchtverversing kon zijn werk niet goed aan, t.g.v. de combinatie van veel afhaalklanten en een volledig bezet restaurant. Dit was 's avonds al zichtbaar (het stond blauw) en de volgende dag merkbaar aan de geur van onze kleding.

Hopelijk zal Modena, onder meer m.b.v. deze opbouwende kritiek, bovenstaande kinderziektes binnenkort verhelpen.

31. In een klein dorpje hebben we zo'n gezellige pizzeria gevonden. Een ware verrassing. Heerlijke pizza en leuke bediening. We komen nog een keer langs vanuit Amsterdam.

32. Rina en Geert

Erg lekker en heerlijk op het terras.

33. Tjitske

Lekker gegeten, bediening was goed. Helaas erg klein en veel mensen die in en uit liepen om gebruik te maken van het toilet.

34. Tineke Tichelaar

Een heerlijk goed gevulde pizza met een krokante bodem, gemoedelijke sfeer, en vriendelijk personeel, goeie prijs!! Wij komen zeker nog een keer.

Vriendelijke groet,

Tineke en Tiede.

Franeker

35. L.Rozenberg

Het was fantastisch, heerlijk eten, vriendelijke bediening en de broodjes vooraf met pestoboter waren hemels! De rode wijn was ook heerlijk en onze zoon eet thuis nog ijsjes uit zijn Punky.

36. Een aardige boy in de keuken, eten was ook wel lekker.

37. Nico van der Weide

Heerlijk genoten van een zeer rijk gevulde pizza zittend in een knus origineel wijnvat. Een aanrader!!!

38. We hebben in Nederland nergens lekkerder Italiaans gegeten. De gastheer/kok zorgt voor een heerlijke en gezellige Italiaanse beleving.

39. Heerlijk gegeten! Gastvrij personeel, leuke entourage en snelle service. De eigenaar kwam hoogstpersoonlijk even vragen of alles smaakte en naar wens was! Kortom een echte aanrader!

40. Vanavond met mijn lieve moedertje gezellig en heerlijk gegeten. De pizza Carbonara Special was verrukkelijk, de lekkerste ever! Gastvrij ontvangst door zéér vriendelijke mensen... zéker nog eens de moeite waard om voor naar Sint Anna te rijden!
    Dikke 10+! 👍

41. Thea Wierda

Vanavond 2 pizza's opgehaald ( Jason speciale mild) smaakte heerlijk, goed gevuld. Helaas was de bodem wat taai en de korst verkoold, dus die hebben we er maar afgesneden. Maar de rest was heerlijk,

42. Conny scheepmaker

Wij (de familie uit het westen) hebben zondag erg genoten van een culinair etentje bij pizzeria Modena. Een proeverij van heerlijke gerechten en lekkere wijn. Er is een goede sfeer en de bediening is prima. In een woord geweldig!!!

43. cynthiajorritsma93@hotmail.com

Vanavond voor het eerst gegeten bij Pizzeria Modena.. Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader! Snelle service, goede prijzen en super rijk belegde pizza's! Ook erg netjes in het kleine, maar gezellige zaakje! Daarnaast nette bedrijfskleding! Top!

44. Babette

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij jullie! Dit is echt een aanrader! Pizza's zijn rijkelijk belegd, goudbruin gebakken en super lekker! Aan alle wensen werd voldaan.. De bediening was top! Niet te opdringerig en zeer aardig! Hier kunnen vele restaurants een voorbeeld aan nemen! En toen we de rekening kregen viel dat 100% mee! Ga zo door!!!

45. Waardeloos. Koningsdag al dicht en 5 mei alweer! Staat op de site dat ze open zijn op feestdagen? 5 mei is toch echt een nationale feestdag!

46. Seisma

Heerlijk gegeten in Modena. Pizza's waren goed gevuld en de smaak was voortreffelijk! Complimenten aan de kok van Modena!

48. Marrie van Veen

Onwijs lekkere, zeer rijk belegde pizza's !

49. Weer heerlijk gegeten bij Modena! Alle individuele wensen waren mogelijk op de pizza's en precies genoeg. Het reserveren via internet werkt nog niet optimaal, dus er werd niet op ons gerekend, maar desondanks was het snel opgelost.

50. Geen enkele pizzeria in Friesland kan tippen aan Modena! Als je een keer bent geweest kom je altijd weer terug. De eigenaar (en personeel) heeft altijd een luisterend oor èn doet er wat mee! Heeft bijna altijd wat extra's in petto...Met andere woorden: kan niet beter!

51. Lang geleden dat ik zo'n heerlijke pizza heb gehad.
    Echt een 10 waard.

52. Heerlijke pizza en lasagne! Aanrader !

53. Plantenga

De pizzas zijn echt geweldig, hou dit niveau vast en jullie hebben een geweldige klandizie.

54. Gisteren genoten van twee heerlijke pizza's. We werden heel vriendelijk geholpen en kregen meteen nog leuke adviezen over de omgeving. Zeker een smakelijke aanrader.

55. Gourmand

Niet te dik, knapperig korstje van de bodem en smaakt uitstekend (bij de eerste bestelling heb ik eerst alle zijkantjes opgegeten).
    De vulling is niet overdreven veel, precies genoeg om de smaken van het deeg en de ingrediënten te proeven (het gebeurt heel vaak bij pizzas: of te veel deeg, of vulling met extra vet, brrrr...) maar niet in dit geval, jij krijgt er geen zwaar gevoel van in je maag.
    De prijzen zijn standaard (eerlijk gezegd voor deze prijs, kwaliteit is super). Service: binnen 20 minuten kan ik al mijn pizza ophalen, snel dus. Ik heb nooit kunnen redden een pizza opeten, maar pizza van Modena wel.

56. Bijzonder lekker, leuke sfeer en goede, vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

57. Heerlijke pizza's! Zeker voor herhaling vatbaar!

58. Lars Schoordijk

Erg leuke en goede keuken. Ik ben goed geholpen en heb een heerlijke pizza Jason gegeten. Ook de prijs/kwaliteits verhouding was ik erg over te spreken.

59. Geweldige pizza's, was wel n foutje gemaakt ipv vega pizza n vlees pizza, maar zeeeer goed hersteld + flesje lambrusco erbij gekregen, al met al n 10!!!!

60. Zowel de eerste als de tweede keer dik tevreden. Een top pizzeria dus waar de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde is met een ruime keuze uit Italiaanse lekkernijen. Er hangt een goede sfeer en word je verwelkomd door een leuke gastheer en vrouw. Al met al een aanrader dus om zeker langs te gaan mocht je in de buurt zijn.

61. Angèle en Erik

Heerlijk gegeten bij Pizza Modena, vooral de cannelloni met spinazie in romige saus was smullen. Gezellig en goede bediening.

62. Een heerlijke eetgelegenheid in Sint annaparochie. Altijd lekker als je smiddags hebt gesport of een keer geen zin hebt om te koken. Met verjaardagen of als uitje is het ook erg leuk aangezien het een heerlijke plek is om te zitten met erg vriendelijk personeel! De prijs kwaliteit verhouding is een dikke 10 aangezien je er erg goedkoop pizza's kunt eten in vergelijking met andere pizzeria's in de buurt en de kwaliteit nou juist weer beter is in vergelijking met andere restaurants!

63. Goede service, leuke sfeer en heerlijk eten. Helemaal top!

64. Frans Michael

Inmiddels verschillende pizza's gegeten van Modena. Alle pizza's heb ik als uitermate smakelijk ervaren. Er zullen nog vele volgen om die reden. Kort samengevat: Heerlijke pizza's uit een goede keuken in een gezellige pizzeria met gastvrije mensen en een prima sfeer; wat wil je nog meer...? Smakelijk!

65. Zojuist Pizza Cabonara gehad. Heerlijke pizza, goede bodem en verse ingredienten!

66. Twee weken geleden tijdens onze vakantie overheerlijke pizza's gegeten op het terras van Modena Pizzeria. Een absolute aanrader. De Italianen kunnen het niet beter!

67. Henk en Erna Tromop

We werden vriendelijk ontvangen en bediend, vonden de smaak en de korst en bodem heel goed. Vonden het verrekte lekker.

68. Elke maand halen we een pizza en dan kom je binnen en dan zijn deze mensen altijd weer vriendelijk en niet verlegen om een praatje te maken. Ook de pizza's zijn heerlijk. Ik ben er trots op dat we in Sint Annaparochie een pizzeria hebben die zulke heerlijk pizza's hebben en waar ze met heel veel enthousiasme aan werken, zelfs met dat warme weer bij een hete oven, compliment

69. Regelmatig halen wij pizza bij deze pizzeria. Negen van de tien keer zijn ze goed maar vandaag viel het flink tegen. De pizza had geen knapperig korstje, was erg waterig en de kruiden waren ver te zoeken. Ook de extra knoflook kwam uit het potje. Teleurstellende kwaliteit van een pizzeria waar we het niet van gewend zijn en ik hoop voor hun da ze de kwaliteit snel verbeteren anders kom ik er niet meer.

70. Klaas Bijlsma

Mooie pizzeria midden in het altijd mooie SintAnnaparochie. Daarnaast lekkere pizza's tegen een goede prijs. Zeker eens de moeite waard!

71. Annefrouk

Wederom weer een heerlijke rijkbelegde pizza gegeten. Bij pizzeria Modena eet je voor weinig geld een heerlijke pizza. En dat kan thuis, maar ook in het gezellige mooi verbouwde restaurant.

72. Afgelopen donderdag zijn we bij Modena gaan eten. Bij de eerdere eigenaar zijn we regelmatig, met veel plezier geweest en nu dus voor het eerst bij de nieuwe.

Gelukkig zijn de pizza's nog steeds even lekker en de sfeer is ontspannen en gezellig. Kortom, wij komen graag binnenkort weer eens eten!!

73. Goed gegeten snelle service en goed personeel. Voor een snelle hap is pizza Modena geen grap maar een heerlijk alternatief voor een goede pizza met een uitzonderlijk tintje

74. Fokko Meinte Vermeer

Prachtig verbouwd, zeer gezellig, gastvrij, kwaliteit en uitnodigend: Alle elementen zijn aanwezig om er een pizza te eten of af te halen en daarna te eten.

75. Alie Westra

Modena is een gezellige pizzeria, het heeft een frisse en moderne uitstraling. De service is uitstekend. Het personeel is erg vriendelijk en ook al is het druk, je wordt altijd op een leuke manier bediend. Klant is koning! De pizza's en pasta's zijn verrukkelijk! Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

76. Zo langzamerhand bijna de hele menukaart afgewerkt en alleen maar goede pizza's, pasta's en lasagne gehad!

77. Uiteten bij pizzeria Modena is een echte aanrader! Je wordt geholpen door vriendelijk personeel, er is veel keus en het eten wordt met alle zorg bereid. Als je bij Modena gaat eten, weet je zeker dat je lekker eet!

78. Familie de Vries

Heerlijk gegeten bij pizzeria Modena, in een gezellige sfeer!

79. ageeth van der veen

Heerlijke pizza en een lekker wijntje. Gezellige entourage, en een ontspannen sfeer. Veel keuze uit pizza en pasta's, maar ook de voorafjes zijn erg lekker, kleine pizza broodjes met kruidenboter en overheerlijke olijven. Kortom een aanrader!

80. Gezellige kleine pizzeria, gemoedelijke sfeer en een heerlijke pizza's voor een lage prijs. Kortom: een aanrader!

81. Sinds de verbouwing zijn de pizza's er flink op vooruit gegaan! De pizzeria is nu mooi strak en gezellig, bediening is vlot en netjes!

82. JK 794 punten

Na de verbouwing en overname in 2012 zijn de recepten overgenomen en hebben ze gelukkig nog steeds de oude vertrouwde pizza's. Ergens anders heb ik ze nog niet beter gehad. Ik ga altijd voor de Modena Oriental!

83. Nadir en Soulsister

Eén van de betere pizzaria's in de omgeving. Uitstekende pizza's; heel royaal gevuld en echt lekker van smaak.