Modena in Sint Annaparochie

Pizzeria Modena, de lekkerste pizzeria van Friesland!

Voor het restaurant aan de andere kant van de weg is ruim voldoende parkeerruimte.

De bushalte "Gemeentehuis" van lijn 72 ligt vlakbij Pizzeria Modena.

Bezorgrestaurants in de buurt van Modena

Pizzeria Modena is een modern en gezellig klein restaurant in het centrum van de Friese plaats Sint Anna parochie (aan de 11stedenroute).

Het restaurant heeft een Italiaanse keuken met ruime keuze aan heerlijke pizza's en pasta's. Gemaakt met liefde en verse (streek)producten!

Het restaurant biedt plaats aan 26 gasten, het (verwarmde) buitenterras is tijdens het zomerseizoen open en biedt plaats aan ruim 60 gasten.

Voor groepen vanaf 10 personen is het mogelijk om een unieke proeverij van diverse Italiaanse gerechten te reserveren.

Daarnaast is het ook mogelijk om d.v.m (verwarmde) tenten het terrasgedeelte naar eigen wens in richten voor een (bedrijfs)feest.

Alle pizza's en andere gerechten zijn ook af te halen.

Reserveren voor het restaurant is via Eet.nu mogelijk maar kan uiteraard ook via de website en telefonisch.

1207329565 78
1219730448 78
1380941936 89
1411944145 93

1. In een klein dorpje hebben we zo'n gezellige pizzeria gevonden. Een ware verrassing. Heerlijke pizza en leuke bediening. We komen nog een keer langs vanuit Amsterdam.

2. Rina en Geert

Erg lekker en heerlijk op het terras.

3. Tjitske

Lekker gegeten, bediening was goed. Helaas erg klein en veel mensen die in en uit liepen om gebruik te maken van het toilet.

4. Tineke Tichelaar

Een heerlijk goed gevulde pizza met een krokante bodem, gemoedelijke sfeer, en vriendelijk personeel, goeie prijs!! Wij komen zeker nog een keer.

Vriendelijke groet,

Tineke en Tiede.

Franeker

5. L.Rozenberg

Het was fantastisch, heerlijk eten, vriendelijke bediening en de broodjes vooraf met pestoboter waren hemels! De rode wijn was ook heerlijk en onze zoon eet thuis nog ijsjes uit zijn Punky.

6. Een aardige boy in de keuken, eten was ook wel lekker.

7. Nico van der Weide

Heerlijk genoten van een zeer rijk gevulde pizza zittend in een knus origineel wijnvat. Een aanrader!!!

8. We hebben in Nederland nergens lekkerder Italiaans gegeten. De gastheer/kok zorgt voor een heerlijke en gezellige Italiaanse beleving.

9. Heerlijk gegeten! Gastvrij personeel, leuke entourage en snelle service. De eigenaar kwam hoogstpersoonlijk even vragen of alles smaakte en naar wens was! Kortom een echte aanrader!

10. Vanavond met mijn lieve moedertje gezellig en heerlijk gegeten. De pizza Carbonara Special was verrukkelijk, de lekkerste ever! Gastvrij ontvangst door zéér vriendelijke mensen... zéker nog eens de moeite waard om voor naar Sint Anna te rijden!
    Dikke 10+! 👍

11. Thea Wierda

Vanavond 2 pizza's opgehaald ( Jason speciale mild) smaakte heerlijk, goed gevuld. Helaas was de bodem wat taai en de korst verkoold, dus die hebben we er maar afgesneden. Maar de rest was heerlijk,

12. Conny scheepmaker

Wij (de familie uit het westen) hebben zondag erg genoten van een culinair etentje bij pizzeria Modena. Een proeverij van heerlijke gerechten en lekkere wijn. Er is een goede sfeer en de bediening is prima. In een woord geweldig!!!

13. Vanavond een heerlijke proeverij gehad met familie uit het westen op het sfeervolle terras bij pizzeria Modena. De passie van de kok is terug te vinden in de heerlijke gerechten! Een ware traktatie!

14. cynthiajorritsma93@hotmail.com

Vanavond voor het eerst gegeten bij Pizzeria Modena.. Heerlijk gegeten! Zeker een aanrader! Snelle service, goede prijzen en super rijk belegde pizza's! Ook erg netjes in het kleine, maar gezellige zaakje! Daarnaast nette bedrijfskleding! Top!

15. Babette

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij jullie! Dit is echt een aanrader! Pizza's zijn rijkelijk belegd, goudbruin gebakken en super lekker! Aan alle wensen werd voldaan.. De bediening was top! Niet te opdringerig en zeer aardig! Hier kunnen vele restaurants een voorbeeld aan nemen! En toen we de rekening kregen viel dat 100% mee! Ga zo door!!!

16. Waardeloos. Koningsdag al dicht en 5 mei alweer! Staat op de site dat ze open zijn op feestdagen? 5 mei is toch echt een nationale feestdag!

17. Seisma

Heerlijk gegeten in Modena. Pizza's waren goed gevuld en de smaak was voortreffelijk! Complimenten aan de kok van Modena!

19. Marrie van Veen

Onwijs lekkere, zeer rijk belegde pizza's !

20. Weer heerlijk gegeten bij Modena! Alle individuele wensen waren mogelijk op de pizza's en precies genoeg. Het reserveren via internet werkt nog niet optimaal, dus er werd niet op ons gerekend, maar desondanks was het snel opgelost.

21. Geen enkele pizzeria in Friesland kan tippen aan Modena! Als je een keer bent geweest kom je altijd weer terug. De eigenaar (en personeel) heeft altijd een luisterend oor èn doet er wat mee! Heeft bijna altijd wat extra's in petto...Met andere woorden: kan niet beter!

22. Lang geleden dat ik zo'n heerlijke pizza heb gehad.
    Echt een 10 waard.

23. Heerlijke pizza en lasagne! Aanrader !

24. Plantenga

De pizzas zijn echt geweldig, hou dit niveau vast en jullie hebben een geweldige klandizie.

25. Gisteren genoten van twee heerlijke pizza's. We werden heel vriendelijk geholpen en kregen meteen nog leuke adviezen over de omgeving. Zeker een smakelijke aanrader.

26. Gourmand

Niet te dik, knapperig korstje van de bodem en smaakt uitstekend (bij de eerste bestelling heb ik eerst alle zijkantjes opgegeten).
    De vulling is niet overdreven veel, precies genoeg om de smaken van het deeg en de ingrediënten te proeven (het gebeurt heel vaak bij pizzas: of te veel deeg, of vulling met extra vet, brrrr...) maar niet in dit geval, jij krijgt er geen zwaar gevoel van in je maag.
    De prijzen zijn standaard (eerlijk gezegd voor deze prijs, kwaliteit is super). Service: binnen 20 minuten kan ik al mijn pizza ophalen, snel dus. Ik heb nooit kunnen redden een pizza opeten, maar pizza van Modena wel.

27. Bijzonder lekker, leuke sfeer en goede, vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

28. Heerlijke pizza's! Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Lars Schoordijk

Erg leuke en goede keuken. Ik ben goed geholpen en heb een heerlijke pizza Jason gegeten. Ook de prijs/kwaliteits verhouding was ik erg over te spreken.

30. Geweldige pizza's, was wel n foutje gemaakt ipv vega pizza n vlees pizza, maar zeeeer goed hersteld + flesje lambrusco erbij gekregen, al met al n 10!!!!

31. Zowel de eerste als de tweede keer dik tevreden. Een top pizzeria dus waar de prijs/kwaliteit verhouding dik in orde is met een ruime keuze uit Italiaanse lekkernijen. Er hangt een goede sfeer en word je verwelkomd door een leuke gastheer en vrouw. Al met al een aanrader dus om zeker langs te gaan mocht je in de buurt zijn.

32. Angèle en Erik

Heerlijk gegeten bij Pizza Modena, vooral de cannelloni met spinazie in romige saus was smullen. Gezellig en goede bediening.

33. Een heerlijke eetgelegenheid in Sint annaparochie. Altijd lekker als je smiddags hebt gesport of een keer geen zin hebt om te koken. Met verjaardagen of als uitje is het ook erg leuk aangezien het een heerlijke plek is om te zitten met erg vriendelijk personeel! De prijs kwaliteit verhouding is een dikke 10 aangezien je er erg goedkoop pizza's kunt eten in vergelijking met andere pizzeria's in de buurt en de kwaliteit nou juist weer beter is in vergelijking met andere restaurants!

34. Goede service, leuke sfeer en heerlijk eten. Helemaal top!

35. Frans Michael

Inmiddels verschillende pizza's gegeten van Modena. Alle pizza's heb ik als uitermate smakelijk ervaren. Er zullen nog vele volgen om die reden. Kort samengevat: Heerlijke pizza's uit een goede keuken in een gezellige pizzeria met gastvrije mensen en een prima sfeer; wat wil je nog meer...? Smakelijk!

36. Zojuist Pizza Cabonara gehad. Heerlijke pizza, goede bodem en verse ingredienten!

37. Twee weken geleden tijdens onze vakantie overheerlijke pizza's gegeten op het terras van Modena Pizzeria. Een absolute aanrader. De Italianen kunnen het niet beter!

38. Henk en Erna Tromop

We werden vriendelijk ontvangen en bediend, vonden de smaak en de korst en bodem heel goed. Vonden het verrekte lekker.

39. Elke maand halen we een pizza en dan kom je binnen en dan zijn deze mensen altijd weer vriendelijk en niet verlegen om een praatje te maken. Ook de pizza's zijn heerlijk. Ik ben er trots op dat we in Sint Annaparochie een pizzeria hebben die zulke heerlijk pizza's hebben en waar ze met heel veel enthousiasme aan werken, zelfs met dat warme weer bij een hete oven, compliment

40. Regelmatig halen wij pizza bij deze pizzeria. Negen van de tien keer zijn ze goed maar vandaag viel het flink tegen. De pizza had geen knapperig korstje, was erg waterig en de kruiden waren ver te zoeken. Ook de extra knoflook kwam uit het potje. Teleurstellende kwaliteit van een pizzeria waar we het niet van gewend zijn en ik hoop voor hun da ze de kwaliteit snel verbeteren anders kom ik er niet meer.

41. Klaas Bijlsma

Mooie pizzeria midden in het altijd mooie SintAnnaparochie. Daarnaast lekkere pizza's tegen een goede prijs. Zeker eens de moeite waard!

42. Annefrouk

Wederom weer een heerlijke rijkbelegde pizza gegeten. Bij pizzeria Modena eet je voor weinig geld een heerlijke pizza. En dat kan thuis, maar ook in het gezellige mooi verbouwde restaurant.

43. Afgelopen donderdag zijn we bij Modena gaan eten. Bij de eerdere eigenaar zijn we regelmatig, met veel plezier geweest en nu dus voor het eerst bij de nieuwe.

Gelukkig zijn de pizza's nog steeds even lekker en de sfeer is ontspannen en gezellig. Kortom, wij komen graag binnenkort weer eens eten!!

44. Goed gegeten snelle service en goed personeel. Voor een snelle hap is pizza Modena geen grap maar een heerlijk alternatief voor een goede pizza met een uitzonderlijk tintje

45. Fokko Meinte Vermeer

Prachtig verbouwd, zeer gezellig, gastvrij, kwaliteit en uitnodigend: Alle elementen zijn aanwezig om er een pizza te eten of af te halen en daarna te eten.

46. Alie Westra

Modena is een gezellige pizzeria, het heeft een frisse en moderne uitstraling. De service is uitstekend. Het personeel is erg vriendelijk en ook al is het druk, je wordt altijd op een leuke manier bediend. Klant is koning! De pizza's en pasta's zijn verrukkelijk! Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

47. Zo langzamerhand bijna de hele menukaart afgewerkt en alleen maar goede pizza's, pasta's en lasagne gehad!

48. Uiteten bij pizzeria Modena is een echte aanrader! Je wordt geholpen door vriendelijk personeel, er is veel keus en het eten wordt met alle zorg bereid. Als je bij Modena gaat eten, weet je zeker dat je lekker eet!

49. Familie de Vries

Heerlijk gegeten bij pizzeria Modena, in een gezellige sfeer!

50. ageeth van der veen

Heerlijke pizza en een lekker wijntje. Gezellige entourage, en een ontspannen sfeer. Veel keuze uit pizza en pasta's, maar ook de voorafjes zijn erg lekker, kleine pizza broodjes met kruidenboter en overheerlijke olijven. Kortom een aanrader!

51. Gezellige kleine pizzeria, gemoedelijke sfeer en een heerlijke pizza's voor een lage prijs. Kortom: een aanrader!

52. Sinds de verbouwing zijn de pizza's er flink op vooruit gegaan! De pizzeria is nu mooi strak en gezellig, bediening is vlot en netjes!

53. JK 746 punten

Na de verbouwing en overname in 2012 zijn de recepten overgenomen en hebben ze gelukkig nog steeds de oude vertrouwde pizza's. Ergens anders heb ik ze nog niet beter gehad. Ik ga altijd voor de Modena Oriental!

54. Nadir en Soulsister

Eén van de betere pizzaria's in de omgeving. Uitstekende pizza's; heel royaal gevuld en echt lekker van smaak.