Nieuwste foto's in Sint Annaland

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Sint Annaland

1. Joke en jan Gijzen's profielfoto
    Joke en jan Gijzen heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Joke en jan Gijzen

Vanmiddag heerlijk gegeten met 6 personen, vriendelijk personeel, vlotte bediening, mooie locatie met uitzicht op het water. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Paco Hagens's profielfoto
    Paco Hagens heeft een recensie geschreven voor Big Snack Taba

Paco Hagens

Ik kan je verzekeren dat de enige echte TABA-BURGER echt perfect is. Ik hou met heel m'n hart van TABA

3. Janny Rodenburg-Visser's profielfoto
    Janny Rodenburg-Visser heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Janny Rodenburg-Visser

Gisterenavond heerlijk gegeten met 4 personen en wij snappen niet waar al die negatieve recensies vandaan komen we werden vriendelijk en zelfs met humor bediend. Zeker een aanrader op elk gebied.

4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Omdat in het naseizoen geen zeebaars werd geserveerd kozen wij voor het verassing menu van de chef. We konden kiezen uit vlees of vis. Ook wilden we Kreeftensoep maar moesten hiervoor drie euro p.p. Bijbetalen. Na ongeveer driekwartier kwam het verassings menu dat be stond uit in een spaghetti doordrenkte olijfolie met wat fijne groenten en welgeteld acht kleine garnaaltjes, wat een aanfluiting. Achter ons zaten drie personen die na ons waren binnen gekomen wat schets onze verbazing die kregen wel zeebaars geserveerd terwijl we Hier nog expliciet Om hadden gevraagd. We spraken hier degene op aan die onze bestelling had opgenomen hoe het kon dat die er nu wel opens zeebaars aanwezig was. We kregen als antwoord dat dit goede vrienden waren van de eigenaar daar konden wij het mee doen.

1,4
  5. Jordy's profielfoto
    Jordy heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Nadat hier gegeten heb vond ik de bediening zeer matig ze stonden te snel stil en werden niet aangestuurd. Toen de biefstuk geleverd werd was het gewoon doorbakken en droog toen we aangaven dat de biefstuk niet goed was bleven ze door hameren dat de biefstuk juist gebakken was en dat het vlees donker van kleur is. Na 2 medewerkers gesproken te hebben gaven ze ons een nieuwe die wel goed gebakken was. Weer helaas een opmerking dat ze de gast niet 100% geloofden. Toen we wilde afrekenen duurde het vrijwel lang voordat iemand naar onze tafel kwam om ons geld af te rekenen.
    Jammer van deze tent want het zit op een uitstekende locatie!

4,1
  6. Noa's profielfoto
    Noa heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Vandaag een hapje gegeten bij restaurant Buutengaerts. Eten is prima, maar de bediening is rampzalig! De bestelde tournedos moest medium-raw zijn, echter was deze niet meer roze van binnen. Tot twee keer toe werd er een discussie gestart aan tafel. Volgens de bediening kon deze biefstuk niet roze van binnen zijn, dit lag aan het stukje vlees. Uiteindelijk een nieuw stukje vlees gekregen en deze was wel roze van binnen. Wanneer er geen discussie met ons was aangegaan, was er niets aan de hand geweest. Toen we aftekende, hebben we 10 minuten moeten wachten op wisselgeld. De gehele bar stond vol met medewerkers, maar zij waren druk in gesprek met elkaar. Kortom; buutengaerts gaat respectloos om met haar klanten. Over het eten is niets te zeggen, maar dit was zeker de laatste keer dat wij hier zijn geweest. Zonde!

7. Amanda's profielfoto
    Amanda heeft gereageerd op een recensie van Buutengaets

Wauw, om iemand zo te omschrijven via het internet is wel erg laag...
    Mensen zijn ook maar mensen, ik schrok toen ik deze tekst las zeg, iemand een schandalig mens noemen gaat echt te ver.

8. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Heerlijk gegeten 3 gangen 27,50. Zeer de moeite waard om terug te komen. Mooi uitzicht over het water... en leuke bediening

9. fam. Mooi's profielfoto
    fam. Mooi heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Keuken is op zich niks mis mee, maar de kok loopt zich op het terras wel als een popie jopie te gedragen. Het decor is natuurlijk prachtig, met het terras aan de Krabbenkreek.
    Maar wat een verschrikkelijk mens is die (van horen zeggen) vrouw van de kok. Chagrijnig, gasten wegkijkend (reden om geen toetje meer te bestellen). Absoluut dé reden om hier nooit meer te komen, wat een schandalig mens.

10. patrick's profielfoto
    patrick heeft een recensie geschreven voor Brasserie de 2 getijden

Dit is echt een geweldige locatie voor allerlei feestjes alles is bespreekbaar. Ook wij houden hier regelmatig dineetjes of feestjes. Echt alles word eraan gedaan om het ons naar ons zin te maken.

11. cor's profielfoto
    cor vindt de recensie door Eline Hartogh voor Buutengaets leuk

Verleden week (met hemelvaartsdag) hebben ik en mijn man dit mooie restaurant aan het water mogen bezoeken. Wij werden ontvangen door een spontane jongedame, die ons vriendelijk naar onze tafel bracht. Een tafel aan het raam was geen enkel probleem, ondanks de -waar wij even van stonden te kijken- drukte.

We hebben een aperitief gekozen uit de zeer uitgebreide wijnkaart, een heerlijke cava werd ons ook aangeraden. Daarnaast het 3 gangen menu voor €27,50. Beiden kozen we voor een salade met geitenkaas, die al erg leuk op het bord lag. Het voorgerecht kwam al snel met een mand brood, het leek alsof er haast was, maar wij gokten dat het gerecht enigszins simpel te bereiden was.

Daarna voor ons allebei de gebakken zeebaars, een mooi stuk vis met groenten uit de zilte zee (wij kenden het niet, maar het werd ons uitgelegd door de gastvrouw zelf!)
    Mijn man was niet gecharmeerd van het dessert van dit menu, maar kon zonder enige moeite een andere keuze maken en kreeg een mooi dessert met vruchten, ikzelf had een potje met vruchten en ijs, leuk op tafel gezet!

Na de koffie nog een drankje aan de bar en de avond was compleet. Ondanks de drukte vanwege het hemelvaart weekend.

Wij komen zeker terug voor nog een gezellige avond!

12. Eline Hartogh's profielfoto
    Eline Hartogh heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Wij komen zeker terug voor nog een gezellige avond!

13. Bibi Jans's profielfoto
    Bibi Jans heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Bibi Jans

We waren al eerder in dit restaurant geweest, maar hadden toen niet zulke goede ervaringen. Omwille van de locatie besloten we toch maar weer eens een poging te wagen. We hebben met vier volwassenen gegeten. Vooraf heb ik kenbaar gemaakt dat dit een verrassing was voor de verjaardag van mijn man. Hierop werd niet gereageerd.

We kozen voor een standaard drie gangen menu van 27,50. Wat opvalt: op zich lekker eten, maar minuscule porties. En dit terwijl we toch geen grote eters zijn. Vrijwel geen verse groenten, een paar stukjes sla en wat lamsoor. De zeebaars in het hoofdmenu bleek een minuscuul stukje filet te zijn. Goed klaargemaakt, maar beslist ondermaats qua afmeting.

Het dessert was een kaasbordje met ook weer zeer dun afgeschaafde stukjes kaas. Het meisje dat de bordjes bij ons serveerde kon niet zeggen welke kaas het was.. uiteindelijk ging ze terug naar de keuken en kwam ze later met de informatie terug. Het afruimen werd gedaan door de gastvrouw zelf, op een botte en onvriendelijke manier. Een goede gastvrouw onwaardig. Voor een karaf kraanwater werd 4 euro gerekend.

De locatie is top, echt waar. Mooi uitkijken over de Krabbenkreek, echt prachtig. Maar voor 80 euro per koppel verwachten we qua eten en qua bediening toch echt meer. Dat is ondermaats, dus de volgende keer slaan we maar weer over.

6,1
  14. John's profielfoto
    John heeft een recensie geschreven voor Big Snack Taba

Geweldig hier, lekker eten en echt heel netjes verzorgd.
    Jonathan is goed bezig

15. Judithe's profielfoto
    Judithe heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

Prima lokatie met geweldig uitzicht over het water. 3 gangen menu voor 25,00, een heerlijke vissoep, goede bereiding vol van smaak. We hebben super gegeten ! Daar rijden we voor om.

6,7
  16. gerard nelissen's profielfoto
    gerard nelissen heeft een recensie geschreven voor Brasserie de 2 getijden

gerard nelissen

Een mooie locatie waar je met een gerust hart iets kunt vieren. Wij genoten van koud-warm buffet naar aanleiding van ons huwelijks jubileum. Een aanrader voor iedereen.

17. Alexander's profielfoto
    Alexander heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Gezellig even een weekeinde afsluiten met een dinertje bij cafe Havenzicht in St Annaland. De bediedingsdames hebben ons keurig en vriendelijk geholpen. Het voorgerecht was zalm en gegratineerde mosselen. Het hoofdgerecht waren Gamba's en huisgemarineerde Sate. De mosselen lagen in een badje met groente en waren gekookt. Een plak kaas was eroverheen in de oven meegebakken. Het was ok, maar qua presentatie en wat er op de menukaart stond, kwam niet overeen. De zalm was simpel maar lekker.
    Het hoofdgerecht van de Gamba's was qua smaak simpel, de gamba's waren niet ontdaan van het darmkanaal en dat maakte het niet lekker eten. De sate was ronduit slecht van smaak en weeig. Olie liep langs de satesaus en de sate leek wel gekookt in water. De kok en tevens eigenaresse was het niet eens met mijn oordeel en vertelde dat al haar klanten het lekker vinden. Waarop ik aangaf dat ik ook een klant ben. Ik vroeg of ik de gamba's mocht bestellen maar dit mocht niet. Ik ben met lege maag naar huis gaan rijden. Zeer teleurstellende ervaring.

2,3
  18. S.v.Poortvliet's profielfoto
    S.v.Poortvliet heeft een recensie geschreven voor Brasserie de 2 getijden

S.v.Poortvliet

Wij zijn al verschillende keren met uiteenlopende gezelschappen bij de Brasserie wezen eten. Of je nu a la carte eet of buffet, het is allemaal goed verzorgd en heerlijk vers en smakelijk eten. René heeft voor ons kort geleden een buffet aan huis verzorgd. Ook dit was in één woord: Super!!

19. REGINA's profielfoto
    REGINA heeft een recensie geschreven voor Buutengaets

We hebben weer super gegeten. Toppie! Kreeft en gamba's waren weer super. Bediening prima.
    Ook wij varen speciaal erheen om lekker te eten met geweldig uitzicht over het water.

20. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Havenzicht

Prima gegeten in de bar. Sateetje friet met snijboontjes en pasta met een enorm stuk zalm. Vooraf vissoep en een uiensoep. Je schijnt wel je flesje bier in de gaten te moeten houden anders wordt 'ie zo bij het fust gejoept!