Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sint Agatha verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Een dikke 10!
    De kinderen konden spelen in de speeltuin en wij keken toe met een wijntje. ;)
    De pannenkoeken waren erg lekker, goed personeel!
    Ik vind dit zeker een aanrader voor families.

2. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Gezellig restaurant, hier geweest met mijn kleinkinderen. Ze hebben heerlijk gespeeld en lekker gegeten. Goede bediening. We komen zeker vaker.

3. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Samen met kinderen en kleinkinderen mijn verjaardag gevierd bij de 7 dwergen.
    Alles prima verzorgd, leuke bediening, heerlijke pannenkoeken en mooie overzichtelijke speeltuin.
    Kortom een hele gezellige middag voor jong en oud. Een aanrader!

4. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Heerlijk gegeten, alles was prima.

5. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Bart van den Bosch

Afrader! Lang wachten op je eten, slechte niet anticiperende en vooral onervaren bediening. Jonge mensen in de bediening met weinig gevoel voor horeca, laat staan gastheerschap. Eten was middelmatig. Geen bijzondere opmaak, kwaliteit producten of orginaliteit. Wel voldoende. Positief was ook het feit dat frites zoutloos was, zelf toevoegen is met jonge kinderen, prettiger. Ook positief is de speeltuin. Absolute aanrader, alleen jammer dat het niet mogelijk is om er te eten. Kortom matige eetgelegenheid.

6. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Heerlijk gegeten met het gezin, de kids hebben genoten van de speeltuin en de pannenkoeken waren erg lekker!

7. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Wij dachten een leuk middagje met onze zoon te besteden hier.

Binnenkomst was al niet van harte.
    Het was er uitgestorven, sfeerloos en donker.
    We gaven aan buiten te willen gaan zitten en dat we graag een kaart zouden willen zien i.v.m bestellen.

Na ruim 20 minuten kwam ze dan eindelijk naar buiten, zonder kaart,
    Om vervolgens diep te zuchten en met de ogen te rollen toen we alsnog om de kaart vroegen.
    Dus we hebben alleen drinken besteld zodat de mevrouw (volgens mij nog de manager ook) niet teveel energie hoefde te investeren in haar gasten...

We besloten te gaan midgetgolven.. dit graag voor 2 personen zodat onze zoon met een van ons mee kon doen om te proberen.
    We wilden na de 2e baan graag de golfstick omwisselen voor een kinder variant. Dit mocht niet en we moesten voor een extra persoon betalen. Onze zoon had er zoals verwacht naar 4 banen geen zin meer in. Dus voor niets betaald.
    De banen lagen vol met stenen en bladeren (zie foto) en de speeltuin was ook niet bepaald schoon.

Nee.
    Ik besteed mn geld voortaan wel ergens waar je wél fatsoenlijk en gastvrij behandeld word.

1 ster is nog teveel.

8. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Harm, Susan en Roan

Heerlijk gegeten en gedronken! Leuk familie uitje!

9. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Prima! Leuke actie van jan linders, wel druk. Misschien moesten we daardoor iets langer wachten.

10. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Ligging aan de Maas staat er, alleen is die aan de overkant dus daar zie je niets van. Sfeerloze entree en terras. Pannenkoek met gerookte zalm besteld. Kreeg er een met uitgedroogde zalm uit een blik! Was zo vies! Bovendien was pannenkoek niet gaar. Paar hapjes gegeten. Toen serveerster bij het afruimen vroeg of hij niet lekker was en of zij dat door moest geven aan haar bazin, zei ik prima maar hoef nu geen andere meer, daar mijn partner ook al klaar was met eten. Daarop geen reactie, geen "bazin" gezien, geen verontschuldigingen of eventueel een gratis drankje. Moesten gewoon betalen! Toen we eruit liepen wel de bazin gezien, die keek niet al te vrolijk en ontweek onze blik. Dit was echt eens maar nooit meer! Volgende keer gewoon weer ergens anders!

1,7
  11. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Eten duurt even, als je eenmaal je pannenkoek hebt is ie nog rauw. Na het eten moet je snel weg.

12. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Eerste en laatste keer. Geen vriendelijk ontvangst, ruim een 1 1/5 uur moeten wachten voor het eten en met 3 kinderen onder de 5 is dat veel te lang, we kregen wel een rondje van het huis. Ook wij snappen dat als het druk is dat het wat langer duurt, maar laat dan vast het eten van de kinderen vast doorkomen. Geen fijne ervaring, misschien een verkeerde dag maar dit was niet voor herhaling vatbaar.

13. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Tonny & Willy

Het was leuk bij De Zeven Dwergen. De kinderen konden er volop spelen, en de pannenkoeken waren lekker.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

14. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Winand van Haelst

Ik ging vanmiddag met mijn gezin een pannekoek eten in pannekoekenhuis de zeven dwergen in Cuijk. Was dat een gezellig en lekker om te eten. De kinderen konden er vanalles doen en was er super gezellig en vriendelijke mensen. Kinderen hebben er drie uur gespeeld en zouden graag weer een keertje terug komen. Een topper wat service kwaliteit en vriendelijkheid betreft! Niks op aan te merken!
    Vriendelijke groeten Winand

15. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Er werd 1,50 euro berekend voor champignons i.p.v. ham op pannenkoek, terwijl ham volgens mij duurder is. De Mexicaanse pannenkoek die ik besteld had leek nergens op. Gehakt, paprika en maïs niet kunnen vinden. Alleen hete onduidelijke prut zat tussen opgevouwen pannenkoek.

Verder heel erg duur voor kleine pannenkoeken. Mijn 2 kleinzoons van 2 en 6 vonden het wel fantastisch, maar ja, die mochten ook in de ballenbak.

Voor ons om te eten in ieder geval niet meer.

16. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

We zijn bij de 7 Dwergen terecht gekomen via gift for 2. We waren er om 17:00 als een van de eersten op een zaterdag. Vlot besteld, maar daarna werd het wat drukker en hebben we toch nog vrij lang moeten wachten op onze pannenkoek, +- 45 minuten. De serveerster bracht ons eten tot 2 keer toe naar een verkeerde tafel. Ik had de Saté pannenkoek die 14,50 kost. Daarvoor krijg je een pannenkoek die je thuis ook maakt en 3 kleine stokjes kipsate met saus en wat salade, veel te duur voor wat je krijgt. Ik miste echt de smaak die een pannenkoek van een pannenkoekenhuis heeft.
    Leuk voor kinderen, maar hier komen wij niet meer.

17. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Dit weekend bij de 7 dwergen heerlijk gegeten. Toast met kruidenboter duurde een paar minuten, maar de pannenkoeken kwamen daarna snel. Door het slechte weer konden we niet naar de buitenspeeltuin, binnen hadden ze ook nog een leuk speeltoestel met ballenbak. We komen zeker terug.

18. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Ideaal voor kleine kinderen. Zowel binnen als buiten gevarieerd en veel speelmogelijkheden. Pannenkoeken niet bijzonder maar voor kinderen super. En daarmee ook voor de ouders.

19. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Ik kan me helemaal niet vinden in alle negatieve recensies. De zeven dwergen is een echte aanrader met jonge kinderen! Een supergave en veilige speeltuin waarin de kids zich uren kunnen vermaken. Toestellen zijn modern en aankleding is leuk. Het eten was ook prima en bediening vriendelijk en zeker niet traag. Het is natuurlijk wel een pannenkoeken restaurant dus culinaire hoogstandjes zijn het niet maar wij hebben onze buiken goed volgegeten en het smaakte prima. Pannenkoeken waren vers en groot van formaat ook voor de kids. Prijs was vergelijkbaar met ieder ander pannenkoeken restaurant. Tel daar die gave speeltuin bij en het is eigenlijk een prijsje!

20. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

HD

Diverse drankjes besteld die niet geserveerd werden. Personeel hierop aangesproken en de drankjes werden alsnog gebracht. Echter, bij het afrekenen bleken de niet geleverde drankjes wel op de rekening te staan. De eigenaresse reageerde geïrriteerd toen we er wat van zeiden. Wat een onsympathiek persoon!

Personeel was erg jong en onervaren. Echt geen service. We zaten allemaal op verschillende tijden te eten in plaats van allemaal tegelijk. Diverse malen om dingen moeten vragen die wel besteld waren, maar niet geleverd. Uiteindelijk ruim 2,5 uur gedaan over het eten van een pannenkoek en toetje.

Pannenkoeken zijn redelijk van smaak, maar echt niets aparts. Prijs/kwaliteit is uit verhouding hierdoor. Speeltuin buiten is leuk voor jonge kinderen.

21. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Iedere keer als we drinken bestelden was er minimaal een drankje niet geleverd. Na de serveerster erop aan te spreken kwamen de drankjes alsnog. Het duurde veel te lang voordat het eten bezorgd werd. Uiteindelijk hebben we er ruim 3 uur over gedaan... Ook bleek bij de toetjes ronde wederom niet alles goed doorgekomen. Uiteindelijk kregen we de rekening en bleek dat alle niet geleverde drankjes uiteindelijk wel dubbel waren aangeslagen (en dat waren er aan het einde toch wel wat...). Als ik de andere recensies lees lijkt het hier om een structureel probleem te gaan bestaande uit een te kort aan volwassen en met name te veel aan onervaren personeel...

22. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Zeer onvriendelijk personeel!!! Kleine pannekoeken en duur! Kom hier nooit meer!

23. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Vincent

Ober gooit een vol glas wijn leeg op een van onze vrienden. Het enige wat de eigenaresse kon zeggen; "Ik heb thuis andy dat alle vlekken eruit haalt". Draait om en zonder blikken of blozen zonder excuus gaat ze weer weg. 7 gasten bleven sprakeloos achter. De rest mag u zelf erbij bedenken hoe je je als klant daarna voelt. Het etentje viel letterlijk in de witte wijn. Jammer?

24. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Slecht! Het duurde erg lang voor onze bestelling werd opgenomen. Eenmaal op verzoek toch gebeurd. Dit bleek verkeerd te zijn gegaan, aangezien we maar 3 pannenkoeken geserveerd kregen. De laatste zou zo komen, werd ons verteld.
    Toen we de laatste hap op hadden, hadden we de laatste pannenkoek nog niet ontvangen, dus deze maar afbesteld. De manager reageerde geërgerd en gespannen toen we dit deden, geen excuus, niks. De speeltuin was vies en viel ook tegen.
    Al met al een afrader op alle fronten! Never nooit meer!

25. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Love good food

26. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Van de zomer gegeten met 2 personen. Leuke, originele pannenkoeken voor mensen die niet van het standaardgedoe houden (hoewel dat er gewoon op de kaart staat natuurlijk). Goede prijzen. Fantastisch voor kinderen.

Sympathiek dat het personeel aanbiedt aan ouders de kinderen te laten spelen achter. Onbegrijpelijk dat er ouders zijn die met verveelde kinderen aan tafel blijven zitten. Ik vond het dus erg slim van het personeel dat ze uitleg gaven over de speelmogelijkheden omdat ze de irritatie van andere gasten opmerkten. Als je er toch bent als echtpaar met een baby en 2 jonge kinderen die vervelen, dan snap ik niet dat een van de ouders de twee - zelfs niet na uitleg - meeneemt. Maar goed. Aan het personeel heeft het in ieder geval niet gelegen.

Ik kom hier absoluut weer eens terug.

27. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Afgelopen zondag, 11 augustus bij de 7 Dwergen geweest. Eerst achterin buiten bij de speeltuin gezeten waar je alleen drank kunt bestellen. Daarna werden wij netjes naar binnen geroepen omdat er een tafel vrij was. Wij hadden niet gereserveerd. Bij de pannenkoekenbakker bestellen wij meestal een Mexicaanse pannenkoek en die is rijkelijk gevuld. Nu bleek dat dit een dubbelgevouwen pannenkoek was met een "prutje" ertussen waar erwten en wortelen tussen zaten in plaats van mais en paprika zoals op de kaart vermeld. Wij hadden als extra kaas besteld en tot mijn grote schrik zag ik op de rekening dat wij per pannenkoek 3 euro extra moesten betalen voor de meegebakken kaas die wij niet gezien hebben. Zoals ik hier al eerder lees stonden ze voordurend aan je tafel om te vragen of je nog iets wilde drinken. Het personeel heeft er echt geen zin in en de bedrijfsleidster keek zeer chagrijnig en was allesbehalve spontaan en enthousiast. Iets wat je in een pannenkoekenrestaurant, speciaal gericht op kinderen, toch wel mag verwachten.
    Hier komen wij dus nooit meer terug

28. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Brian Kersten

29. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Ik ben hier al vaker wezen eten en het is telkens weer moeilijk om een keuze te maken. Er staat zoveel op de kaart! Naast pannenkoeken zijn er ook maaltijdsalades, uitsmijters en friet en dergelijke verkrijgbaar.
    Wanneer je binnen zit heb je echt een beetje een Efteling-gevoel. Zeker voor de kinderen een echte aanrader vanwege de sfeer en de grote speeltuin. De laatste keer zag ik dat er nu ook een winkeltje is waar kinderen een cadeautje kunnen uitkiezen, leuk!
    Mijn ervaring is dat het tussen 5 en 6 uur in het weekend behoorlijk druk kan zijn, waardoor je natuurlijk ook iets langer op je eten moet wachten. Dit lossen wij op door rond half 7, 7 uur te komen: probleem opgelost!
    Ik zou dit restaurant zeker aan vrienden en familie aanraden.

30. Pannenkoekenhuis Sint Agatha

Angelo

Het was ondanks dat ik niet echt een pannenkoekenliefhebber ben, zeer goed en met de Groupon actie zeer voordelig. Onbeperkt pannenkoeken en 3 drankjes voor slechts 10 euro per persoon is onbegrijpelijk voordelig. Erg leuk dat we via Groupon uit alle pannenkoeken mochten kiezen, zelfs de wereldpannenkoeken, dat gebeurt niet altijd. De normale prijzen liggen wel een stuk hoger en dan is de prijs/kwaliteit beduidend anders. Tip aan dit restaurant om hier eens naar te kijken. Ik ben een grote eter en heb ongeveer 2 pannenkoeken nodig om vol te geraken. Verder leuk ingericht en leuke speeltuin buiten en ballenbak binnen. Dus goed restaurant om met kinderen te gaan eten.