Slagerij-Traiteur Meggie en Loek in Simpelveld

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor en naast de slagerij.
    Wanneer u uw auto rondom de kerk parkeert, denk dan aan uw parkeerschijf.
    En wanneer u uw auto op de markt parkeert, let dan op de parkeermeter.

ma lunch vanaf 08:30 diner tot 18:00

do lunch vanaf 08:30 diner tot 18:00
vr lunch vanaf 08:30 diner tot 18:00
za lunch vanaf 08:30 diner tot 18:00

1. Audrey Smeets

Oudjaarsdag heb ik een tapasschotel Deluxe afgehaald. Na de heerlijke foto's op Facebook was ik erg enthousiast en benieuwd en reed van Valkenburg naar Simpelveld om deze bij jullie te halen.
    Echter schrok ik van de drie bakjes met kleine hoeveelheden. En dat voor 10,- per persoon (50,- aan bestelling dus).
    Ook is er op jullie foto te zien dat er een aantal meer items inzaten die er bij ons niet inzaten. Ook vreemd vind ik dat jullie reclameren dat het 4 bakjes VOL gevuld zijn voor 6 personen. En wij 3 waarvan niet afgevuld voor 5 personen.

Alles bij elkaar vind ik dit ontzettend jammer en een ontzettende tegenvaller voor mijn gasten.

Ik vind dit erg jammer voor mijn eerste indruk van jullie zaak!

2. Gisternamiddag hadden wij de evaluatie van het behoefteonderzoek naar d'r Durpswinkel in de Rode Beuk te Simpelveld. Na afloop hadden we een tapas buffet gepland. Alle aanwezigen (Impuls - d'r Durpswinkel - Gem. Simpelveld) plus alle enquêteurs jong en oud waren razend enthousiast. Er was één iemand die nauwelijks van tapas had gehoord en wist nauwelijks wat er op de schalen lag. Hij heeft gesmuld. De gastvrouwen en heren van de Rode Beuk plaatsten wat stehtische, zorgden voor een koel pilsje en fris, op de binnenplaats, en wij hebben eventjes heerlijk genoten. Meggie en Loek super buffetje.