Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Simpelveld verdeeld zijn.

1. 3 bikers

Helaas niet zulke goede ervaring gehad vanavond. Vorig najaar 3 maal heerlijk gegeten. Nu ik weer in Simpelveld verbleef leek het mij niet meer als logisch dat ik hier weer ging eten. Wat een teleurstelling.

De heerlijke vissoep die rijkelijk gevuld zou zijn met vis en zeevruchten. Helaas zat er geen vis in, wel 3 scampie's (reden was leveringsproblemen), kan gebeuren. Ga ik 3 dagen later met gasten van mij er toch eten. Wat een aanfluiting de bediening zegt nog 'weer een vissoep?', dat zal dan wel goed komen zou je denken. Helaas een vissoep weer zonder vis en nu zelfs zonder scampie's (vreemd als je wel vis verkoopt). Friet kwam toen het hoofdgerecht op was en de mayonaise nog 5 min. later.
    Biefstuk met verkeerde saus, spare ribs zonder de beloofde maïskolf (na 12min, sorry ook niet meer voorradig). De bediening is 5 keer aan tafel geweest waar 3 lege glazen stonden. Mensen wat gaat hier fout in zo'n leuk restaurant. Wees misschien tevreden met iets minder gasten en lever betere kwaliteit/ serivce.

6,1
  2. Wij zijn met 12 personen op 25 april er geweest, voortreffelijk gegeten, leuke bediening en toppie sfeer.
    Op advies van andere vacantie gasten van het bungalow park Simpelveld.

Groetjes,

Rob

3. Rachel Ortmans

Shoko is een super eetgelegenheid. Ik ben er al vaak geweest. Echter wat mij opvalt is dat de zaken een beetje te goed gaan, wat ten koste gaat van de klant. Ik ben afgelopen zondag toen het druk was zo lelijk te woord gsstaan dat ik er niet meer over nadenk om daar nog eens terug te gaan. Zo moeten ze maar verder gaan...klant is immers koning.

4. Respectloze houding naar niet-Limburgers (lees: toeristen). 's Middags op het terras begint de (kennelijk leidinggevende) serveerster een geanimeerd gesprek in plat Limburgs met haar bekende twee dames aan onze tafel, neemt hun bestelling op, en negeert ons (hoewel al eerder gearriveerd) volkomen. Ook een opmerking hierover "hoort zij niet". Als haar bekenden haar er op wijzen, meldt ze in plat Limburgs dat wij niet moeten zeuren (kennelijk bedoeld voor haar vriendinnen), kijkt ze ons niet eens aan en geeft een stagiaire opdracht onze bestelling op te nemen. Desondanks komen we 's avonds terug voor asperges.
    Het drinken dat we bestellen is er na 15 minuten nog niet, wel een andere serveerster die komt vragen wat we willen drinken. We bestellen meteen ons eten. Het drinken arriveert, het eten vooralsnog niet. Na ruim een half uur worden gasten aan andere tafels (toevallig allemaal Limburgers) toegesproken: er is iets (wat wordt niet verteld) aan de hand waardoor het eten vertraagd is.
    Even later wordt de tafel naast ons uitgeserveerd. Na 45 minuten wordt onze soep (!!!) gebracht. "Sorry voor het wachten". Vervolgens breekt weer een lange wachtperiode aan. De tafel naast ons krijgt drinken van het huis aangeboden voor het lange wachten. De serveerster belooft ons: "Uw eten komt er als volgende aan!". Niet dus, een andere tafel naast ons, waarvan de gasten ruim een half uur later binnenkwamen, krijgt hun eten uitgeserveerd.
    Na één uur en een kwartier arriveert ons hoofdgerecht. Naast ons hoort de tafel dat de wijn die ze dronken niet op de rekening staat vanwege het lange wachten.
    Als ik afreken, betaal ik alles wat ik besteld heb. Dit staaltje Limburgs nationalisme getuigt van een arrogantie die zelfs de Limburger Wilders zich niet zou durven permitteren als hij een bedrijf had. Bij Bijmaxime hebben ze kennelijk klanten genoeg en hoeven ze alleen aan klantenbinding met Limburgers te doen. Nou, dat is gelukt.

5. We hebben heerlijk gegeten. Ondanks de drukte alles prima verzorgd, en erg vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.

6. Jules Theuns

Heel lekker gegeten in een sfeervolle omgeving, vriendelijke bediening voor een zeer betaalbare prijs, prijs / kwaliteit zeker een 10 waard.

7. Twan Timmermans

Gister met grote groep van de loslopers uit Ossendrecht heerlijk gegeten, grote pluim voor de kwaliteit en de vlotte bediening. Ga zo door.

8. Marill en Jan Conemans

Eten was zeer goed en betaalbaar, bediening netjes.

9. Van Goor

Wij hebben gisteravond met 2 personen bij jullie gegeten, wij hadden als voor gerecht de carpaccio, en de salade vis, wij misten bij de salade een cocktail sausje of een remoulade saus.. En de carpaccio smaakte na citroen, wat ook niet zo hoort. Verder was de soep wel lekker alleen een beetje een domme vraag van de bediening wanneer de soep geserveerd mag worden wanneer deze door ons als tussengerecht besteld wordt. Toen kwam het hoofdgerecht, als ik een kalfsoester bestel, wordt meestal gevraagd hoe je hem gebakken wilt hebben dus of medium, rose, of doorbakken. Deze vraag werd niet gesteld, dus ik ging ervan uit dat ik een rose gebakken kalfsoester kreeg wat ook niet het geval was, hij was alleen midden in de kern rose, ik ben zelf ook kok en als ik een kalfsoester zo mee geef zoals ik hem gisteren heb gekregen kwam die zeer zeker terug, helaas mocht ik van dit alles niks zeggen. Maar ik vond het niet lekker!!

10. Hallo, ik wilde even doorgeven dat we gister bij jullie waren voor de verjaardag van mijn man. Het eten was prima, niets op aan te merken, alleen moet ik even zeggen dat de bediening niet soepel liep. Voor het eerste drankje meer als een half uur gewacht voor ze kwamen opnemen, tussen de voorspeis en het hoofdgerecht een uur, in totaal drie uur. De bediening was niet goed oplettend, jammer vond ik. Ik denk te druk, alles op hetzelfde tijdstip. Verder alles prima. Dank U. Gr Mevr Bock.

11. Hey mensjes,

De big snack is echt lekker om te eten en om te kletsen. Ze zijn daar echt vriendelijk! Ik raad jullie aan om daar eens heen te gaan, toppie!

12. Ik weet dat er een goed stuk vlees wordt aangeboden en de sausen nog zelf gemaakt worden en dat kan ik waarderen. De sfeer is prima en geen massasnitzels van de groothandel. Iedere keer weer lekker gegeten, komen er graag.

13. André Gussenhoven/Will van der Heider

We hebben al vaak bij de 3Sprong heerlijk gegeten en steeds met veel plezier. Gisteren kerstdiner, een extra aanleiding om een recensie te schrijven. De sfeer is altijd heel aangenaam, vriendelijk en gastvrij. Alle bezoekers krijgen de gewenste (en hartelijke!) aandacht; de inrichting is heel verzorgd en gezellig. Het kerstdiner was wel heel bijzonder: voor een heel mooie prijs een prachtig verzorgd en heerlijk viergangendiner! Sally, Jos en Maurice (en hun hele team) hebben naast het bungalowpark een geweldig restaurant opgebouwd. Graag wensen we hen heel veel succes, wij zullen zeker vaak terugkomen!

14. We zijn met een groep bij bungalowpark Simpelveld geweest en hebben gegeten bij Big Snack Oranjeplein en het eten is super, vriendelijke bediening zoals het eigenlijk overal hoort te zijn. Onze complimenten voor de eigenaar

15. Vanavond met vriendinnen gegeten. Eten is formidabel! Goede presentatie en personeel zeer bekwaam. Kom zeker terug!!

16. Celine Hubben

Met 8 personen voor een High Tea arrangement gekozen.
    Dit arrangement wordt op een variërende , creatieve, moderne, smaakvolle manier opgediend. Bediening is zeer vriendelijk en heeft aandacht voor de klant. Prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen. We hebben 4 uur genoten van deze middag. Wij bevelen restaurant Shoko bij anderen aan.

17. ik begreep dat het restaurant pas geopend is.
    en als je het weet dan zie je nog enkele kleine puntjes.
    die verbeterd kunnen worden.
    Echter het eten was prima en van een goede prijs/kwaliteit
    leuk team van mensen, ja mooi hartje simpelveld.
    restaurant ruimte binnen is ook prachtig evenals het bruine
    cafe... nou ga zo door.

18. Fam. Kuijpers

We komen regelmatig graag een hapje eten in de Driesprong.
    Het eten is goed en de bediening is top!

Het steengrillen met de collega's van het werk was ook goed verzorgd en niet duur.

Kortom een hele leuke zaak waar je lekker kunt eten.

19. Roger Chappin

20. Jo Cransveld

Leuk restaurant, gezellig ingericht, supervriendelijke en behulpzame bediening. Voldoende keuze in menu's en a la carte. Kwaliteit perfect, leuk opgemaakt. Prijs / kwaliteit verhouding goed. Een aanradertje.

21. Andre Langenberg

We gaan er geregeld eten als we in ons huisje op het bungalowpark zijn. Zeer vriendelijke bediening en een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
    Ook met groepen is alles mogelijk. De beste uitbaters van De Driesprong sinds jaren.

22. Een aanrader voor iedereen. Buiten dat mijn lunch heerlijk smaakte zag die er ook geweldig uit. Helaas wonen we te ver uit de buurt om geregeld een bezoek te kunnen brengen. Voor restaurants met problemen door de recessie zouden de recepten het verschil kunnen maken.

23. Rob van Everdingen

Heerlijk gegeten vanavond (8-8-12).
    Eten was voortreffelijk vooral de biefstuk. Bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

24. Mevr. Janssen

Lekker eten voor een prima prijs.
    Gister met 3 dames en 2 kinderen gaan eten. Kinderbordjes waren ruim voldoende. Wij hadden alle 3 schnitsel zowel naturel en met saus waren erg lekker. Salade en warme groente erbij. Restaurant ziet er gezellig uit. Jammer dat het iets afgelegen ligt zodat veel mensen voorbij rijden. Wij komen in ieder geval zeker nog eens terug.

25. Mooie zaak, en goed en ruim terras.
    Goede en vriendelijke bediening.
    Kwaliteit van het eten was goed, opmaak van het eten was geweldig.

Al met al een goede ervaring en zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.

26. Josien en familie

het restaurant oogt gezellig, de bediening was voldoende maar ons menu viel tegen.
    We hadden het 3-gangen menu met tomatensoep, gebraden haantje en patat, met een (klein) schaaltje sla en ijs toe voor 17,50 euro.
    De tomatensoep was niet bijzonder en het eenzame gehaktballetje erin van onbestemde herkomst.
    Daarna kwamen de borden met weinig artistiek neergekwakte kippenbouten, vergezeld van een slangetje sinaasappel en een toefje watermeloen....kan wel wat appetijtelijker, vonden wij.
    De kip was errug droog, één van ons gezelschap had last van krampende slokdarm omdat de droge kip niet naar beneden te krijgen was.
    De patatten waren lekker, de sla ook en het ijs heerlijk.
    Al met al is enige verbetering van kwaliteit en opmaak niet overbodig, is onze mening.

4,7
  27. Bax

Vorig jaar dit heerlijke restaurant ondekt en komen hier ieder jaar in de mei vakantie terug. Super restaurant het eten is heerlijk en personeel is erg spontaan. Als je een jaar later komt herkennen ze je meteen en weten nog wat je lekker vindt. De Baxies komen ieder jaar weer lekker eten en gaan een week lang van de menukaart genieten!!

28. H.Duijsens

29. Lekkere friet. Leuk en vriendelijk personeel. De beste friture van Simpelveld. Goede aanbiedingen! (koppelmenu bv)

30. Een van de beste frituren van limburg,frietjes soms te hard gebakken,even erbij zeggen dat ze er op letten meestal komt dit als het te druk is,of men is in gesprek met telefoon of gasten. verder super bediening alles vers,Henk Lefel staat voor kwaliteit en gastvrijheid in elk opzicht. Ramon dit is ook jou verdienste als jij er bent met je vrouw klopt gewoon alles.
    Super !!!!!!!!!!!!!!!!!