Op dit adres zit nu: BijMaxime

Met parkeerschijf gratis parkeren voor de deur.

Busstation op 100 m afstand.

1191870906 76
1199098051 76
1206325197 76
1220779487 76
1321959520 85
1444820990 85
1452048135 85
1524319587 85

1. Wij hebben helaas ons restaurantbedrijf moeten sluiten.
    Alle gasten die de afgelopen 4 jaren bij ons hebben gedineerd, op het terras hebben vertoefd, hun zondagse koffie dronken, een feest, koffietafel of buffet hebben gegeven of anderszins bij Maxime 'over de vloer kwamen' danken wij hierbij heel hartelijk voor hun bezoek en klandizie. Het zij zo! WE ZIEN ONS WEER!

2. Heerlijk gegeten bij Maxime. De nieuwe menukaart is geweldig. Prijs-kwaliteit is Super...heerlijk eten tegen een redelijke prijs!
    Wij waren voor de tweede keer bij Maxime en het was net zo heerlijk als vorige keer.
    Ook de bediening was zeer vriendelijk en deed alle moeite. Dit keer had ik tomatensoep- schnitzel(met friet etc) en als toetje "een donkere verleiding".
    Ik heb nog nooit ergens zo heerlijk gegeten en al helemaal niet voor die prijs. Je kan proeven dat de soep huisgemaakt is en ook de schnitzel was met liefde bereid. Het ijs was tongstrelend, nog nergens zo een lekker ijs gegeten heerlijk romig, zacht en smaakvol.
    Hier ga ik zeker nog terug!

3. Afgelopen weekend gegeten met mijn vrouw bij Maxim, ik had de mix-gril en mijn vrouw gebakken kabeljauw, en na afloop een heerlijk toetje, met koffie van de zaak toe.

Wij zijn al op veel plaatsen wezen eten, maar wat wij hier kregen, overtrof onze stoutste verwachtingen, zelden zo lekker gegeten, wat een spannende smaken. Tongstrelend, een compliment aan de kok, wat ook een punt van aandacht is de bediening, wij werden geholpen door Wesley, hij is uitermate correct en vriendelijk en niet opdringerig, wat wel eens voorkomt in andere restaurants, en zeer competent, wat wij in uitdrukking brachten in onze royale fooi.

Eindconclusie, een zeer goed gezellig restaurant met een voortreffelijke kok en zeer vriendelijk personeel, een aanrader.

4. Huub Kistermann

Zaterdag 7 mei met 3 personen bij Maxime gegeten. Ondanks het mooie weer niet op het terras maar binnen gegeten. Zag er allemaal erg verzorgd en smaakvol uit. De bediening was correct en zonder meer vriendelijk.

Alle drie driegangenmenu's gegeten, alle drie voortreffelijk! Voor- en hoofdgerecht, en ook dessert uitstekend van smaak en goed van hoeveelheid en dat alles ook prima qua prijs (driegangen 30,- euro). Intussen bleef de bediening alert zonder opdringerig te worden...

Het enige kleine puntje van kritiek (nou ja) is dat de wijnkeuze wat ruimer zou kunnen zijn, maar dat is het dan ook.

5. Super gegeten op 2de Kerstdag bij restaurant Maxime.

Amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert, alles smaakte heerlijk.

Bediening was netjes en vriendelijk.

Hier komen we zeker nog eens terug.

Super!

6. Dit restaurant is gewoon gezellig huiselijk...

Het eten was lekker en redelijk voor een normale prijs...

De bediening beheerst het dienblad niet goed waardoor een persoon nat is geworden tijdens het uitje naar dit restaurant...

7. Beste Maxime,

We hebben bij jullie gegeten als god in Frankrijk.

Jullie gastvrijheid en aankleding van het restaurant is in een woord subliem.

Het restaurant en de keuken verdienen zeker een 10 of te wel 5 sterren.

We komen zeker terug en zal zeker jullie aanbevelen aan iedereen die naar het Zuiden van Limburg gaat.

We hebben genoten van jullie voortreffelijke gerechten, en voor de prijs hoef je het niet te laten.

Veel succes verder en de groetjes van een Australische goochelaar, Math en Maria.

8. Kom eten bij Maxime en oordeel dan zelf of deze laatste 2 'recensies' terecht zijn! Vriendelijk uitnodigend, familie Egberts en hun medewerkers.

9. We zijn in het verleden best vaak bij Maxime geweest en hebben daar altijd heerlijk gegeten. We zijn echter na hele lange tijd afgelopen weekend nog eens daar geweest en dat viel eigenlijk enorm tegen. We waren met vrienden uit gaan eten. Allereerst vond ik de kaart al heel anders dan ik voorheen gewend was; niet echt spannend. Mijn conclusie is, dat het restaurant inmiddels door anderen is overgenomen. De voorgerechten (carpaccio, garnalencocktail, kipcocktail en tomatensoep) waren lekker en, behalve de carpaccio, de porties royaal. Wat vooral tegenviel, waren de hoofdgerechten. Zelf had ik de mixed grill van vis en die was wel te eten; al had ik er qua smaaksensatie meer van verwacht. De vis was enigszins droog (niet vers of te lang gebakken) en de scampies waren op zich wel goed, maar de smaak was niet spannend. Ik proefde geen knoflook of zo. Er werden bij het geheel twee koude sausjes geserveerd, die uiteindelijk voor de smaak moesten zorgen. De varkenshaas met stroganoffsaus was wel lekker, maar ook weer niet bijzonder. De mixed grill van vlees viel ronduit tegen. Er werden nota bene twee worstjes bij geserveerd. Dat vind ik bij een mixed grill schotel van 22,50 euro wel een teleurstelling. Zoiets verwacht je bij een barbeque, maar niet in een restaurant van deze prijsklasse. En ook hier weer alleen twee koude sausjes erbij. De bij de hoofdgerechten geserveerde warme groenten lagen deels op het bord (boontjes met spek) en deels in een kommetje (bloemkool). De saus op de bloemkool smaakte naar niets en in het kommetje zat nog veel te veel kookvocht, waardoor het geheel waterig werd. De salade, de frietjes en ook de gebakken aardappeltjes waren echt lekker. De toetjes (voornamelijk ijs) waren ook wel lekker, maar ook weer niet bijzonder. Kortom: voor verbetering vatbaar.

10. Mede door de positieve recensies op deze site waren de verwachtingen hoog gespannen. Wat een deceptie! Ik dacht dat dit soort restaurants (met een 13 in een dozijn kaart) al lang niet meer bestond in NL. Garnalencocktail, mixed grill en dame blanche roepen herinneringen op van uit eten met mijn ouders 20 jaar geleden. Kom op, dat mag tegenwoordig echt wel wat spannender. Maar goed, als de kwaliteit dan maar goed is. Voorgerecht (gerookte vis en Hollandse garnaaltjes) kon mijn goedkeuring nog wel dragen, maar hoofdgerecht (mixed grill van vis) was een berg veel te droog gebakken vis uit diepvries met een cocktailsausje en een knoflooksausje om er nog enigszins smaak aan te geven. De vele bakjes met friet, gebakken aardappeltjes, sla en groenten konden dit niet meer goedmaken. Toetje hebben we niet meer geprobeerd. De bediening was wel vriendelijk en had alle tijd voor ons. Dat was niet zo moeilijk... we waren de enige gasten. Dat had een waarschuwing moeten zijn!

11. Zaterdagnamiddag (wat een drukte vanwege Limburgs Mooiste) was er zo'n beetje in de hele omgeving geen terrasstoel meer vrij. Maxime gebeld en tafeltje geregeld. Lekker goed koud Brand's biertje genomen en naderhand de biefstuk van de haas van het frans Limousin rund gekozen. Mooie kwaliteit en goed aangezet en lekker ruim met verse champignons voorzien. De bijlagen zoals altijd divers, ruim en lekker. Verse groentjes met mooie goed hechtende dressing. Gebakken aardappeltjes en patat, en bloemkool. Uiteraard nog wat Brand biertjes erbij. De biefstuk was € 25,- p.p.

12. Gerard en Lidy

De wildkaart van Maxime is in een woord subliem! Wij genoten van de hertencarpaccio en wildbouillon, vervolgens de wildzwijnbiefstuk en stoofpot van konijn met bijpassende garnituren, echte vers gemaakte aardappelpuree met rode kool met appel en een heerlijke compote.
    Alles klopt bij dit restaurant: sfeer (veel kaarslicht!), bediening en kwaliteit van het eten. Maxime heeft een superkok!
    Chapeau en ga zo door!

13. Weber - Brouns

Een ervaren keuken, die een goed en smaakvol diner kan presenteren. Eten is dan ook lekker en betaalbaar voor ieders beurs.

Bediening is goed, behulpzaam en vriendelijk. Een aanbeveler. Ook voor feesten is er een gedegen zaalaccomodatie.

14. Familie Wander

Zeer goed restaurant waar de bediening net zo top is als het eten!

15. M. Slangen

Prijs kwaliteit verhouding goed.
    De verse zeetong was perfect en goed van smaak.
    De huiswijn paste hier ook goed bij.
    Al met al goed verzorgd en een plezierige bediening.

16. Paul en Griet

Reeds paar keer wezen eten, altijd top en super bediening, zal en heb dit restaurant al veel aangeprezen!

Ga zo door.

17. Fam. Bisschops

Wij hebben reeds vaker bij Maxime gedineerd en verschillende gerechten geprobeerd.

Alles even perfect van smaak en............ prijs. De bediening heel vriendelijk en voorkomend, dit is een pre.

Biefstuk---uit de kunst
    Varkenshaas----zeer goed
    Schnitzel-----groot en smaakvol
    Mosselen---overheerlijk

Elk menu v.d. Maand voor 15.50 helemaal goed.

Een aanrader voor de lekkere eter, dit is genieten!

18. Maxime is aan te bevelen! Heerlijk eten, perfecte bediening en een heel gezellige sfeer. Wat wil je nog meer?

19. Fam Loozen

Heerlijk eten, vriendelijke bediening, entourage prima, makkelijk en flexibel om iets voor een groep af te spreken. Prima dus!

20. G.J.A. v.d. Molen

Maandag hebben we na een Eiffelreis afscheidsdiner gehad bij dit restaurant. Wij hebben in lange tijd niet zo fantastisch gegegen! Hartelijk dank daarvoor.

Gert en Edie van der Molen uit Beverwijk.

21. familie Van Duisenburg, Houten

Laatst weekendje Valkenburg gedaan en gegeten bij Maxime in Simpelveld. Erg knus en gezellig maar wat belangrijker is: een uitstekende keuken! Maxime mag trots zijn op die keukenchef. Mixedvlees was subliem, lamskoteletjes om te zuigen.

Een aanrader als u in zuid limburg komt!!!!

22. lekker eten voor een normale prijs
    leuk terras vriendelijke bediening