Hotel Restaurant Vallonnee in Simpelveld

1. Henk van der Scheer

Wij hebben midden augustus 2013 een lang weekeinde met 3 koppels verbleven en met een woord top! De omgang met gasten is alsof wij thuis zijn, dit gevoel van gastvriendelijkheid hebben wij met onze toch oudere leeftijd, nog nooit ergens anders mogen ervaren.
    Kamers zeer netjes, eten goed en geen vraag teveel. Derhalve voelde ik mij geroepen deze recensie te plaatsen en hoop hiermee U te overtuigen dit hotel zeker een bezoekje te brengen.

Groetjes Henk

2. Wij hebben van een lang weekeinde arrangement genoten in Hotel Vallonnee.
    Bij aankomst hadden wij reeds een goed gevoel gezien het markante in mergelsteen gebouwde en zeer mooi bouwerk welke doet denken aan de vorige eeuw, doch eenmaal binnen is alles up to date verbouwd en gemoderniseerd.
    Bij het inchecken werden wij zeer hartelijk ontvangen welke de Limburgse gastvrijheid betoond.
    Zeer ruime en moderne hotel kamer en vooral zeer schoon.
    Voor het het ontbijt en diner vergeven wij ook graag een pluim.

3. Naar aanleiding van het informeren naar een eventuele digitale menukaart plus een eventueel Kerstmenu, werd middels wat e-mail verkeer duidelijk dat deze zaak wat restaurant en dus uit eten betreft, wordt gevoedt uit de keuken van de 3-Sprong te Simpelveld. En als ik het goed begrepen heb, alleen voor partijen en dus waarschijnlijk niet voor bijvoorbeeld een avondje uit met 2 personen. Maar dat zou u dus zelf exact moeten verifiëren.