Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Silvolde verdeeld zijn.

herman en joke messink

We hebben er heel lekker ge eten en vriendelijk ontvangt we gaan zeker nog terug top.

Maria Budel

Heel gezellig met mijn nichtje en haar zoon Quin van 8 jaar gegeten, lieve zorgzame ober… en alle aandacht voor Quin en ons… ik zeg : geslaagd!

3. Steakhouse Silvolde

Jet Salemink

Heerlijk gegeten, goede bediening en een geweldige sfeer! Voor herhaling vatbaar!

4. Steakhouse Silvolde

Gezellige sfeer, eten en vooral het vlees is heerlijk! Leuke aankleding van de zaak een top restaurant!

5. Steakhouse Silvolde

Iris veurman

We waren op 1e kerstdag en daarom snap ik dat het anders is dan normaal.
    Maar ik had een varkenssteak die te erg naar rook smaakte. Ik proefte niets anders dan dat. Ook waren de gebakken aardappels niet vers gebakken.
    Je merkte goed dat ze alles erg snel wilden doen en daardoor kreeg ik het gevoel dat ik niet rustig kon zitten.
    Het voorgerecht kwam heel snel na het brood en het hoofdgerecht kwam daar weer snel achter aan waardoor je bijna geen pauze had.

Top restaurant

Mandy Vink-Splitthoff

Net als voorgaande keren heerlijk gegeten!
    Ondanks het korte tijdsbestek dat wij hadden om te eten, en meerdere volle tafels. Zeer netjes en snel geholpen.

Kortom, weer een fijn avondje uit en lekker eten voor een prima prijs!

Gezellig restaurant met goes eten en een goede sfeer!

9. Steakhouse Silvolde

Colin te Booij

Wat een gezellig restaurant. Bij binnenkomst warm ontvangen en naar onze tafel geplaatst. Wij hadden een tafel met veel privacy wat wij erg fijn vonden. De kaart was misschien wat te groot en onhandig om door te bladeren met wel goed leesbaar. Het restaurant is prachtig aangekleed en geeft een huiselijke sfeer. Wat ik erg fijn vond is de open keuken, dat geeft na mijn gevoel al meteen een vertrouwen in de hygiene van de keuken en het keukenpersoneel. Het eten was heerlijk, samen spareribs gehad als hoofdgerecht die heerlijk mals en gekruid waren. Ik had uienringen als voorgerecht en deze waren top, mijn vriend had de carpaccio en hij vond de saus en de oude kaas een heerlijke toevoeging. Wij komen zeker een keertje terug!

10. Steakhouse Silvolde

Franklin Derksen

Goede ervaring, was al een paar jaar niet meer geweest, het was gewoon top!

Laura Hunting

We hebben heerlijk gegeten bij De Buurman.
    De ontvangst was heel hartelijk.
    We voelden ons meteen thuis.
    Het was prachtig versierd in kerstsfeer.
    Kortom, we hebben genoten.

12. Steakhouse Silvolde

Sylvia van Londen

Heerlijk gegeten, prima service.

13. Steakhouse Silvolde

Super goede ervaring! Beetje google en kwam hier op uit. Zag een goedkoop menu wat er lekker uit zag… en ja hoor, bij binnenkomt al zeer goed ontvangen en de sfeer/interieur is ook super goed! En dan het eten… wouw lekkerrrrr! En nog redelijk veel ook. Bij het voorgerecht dacht ik al poeh he! De rest moet ook nog haha. Aanrader! Hier moet je geweest zijn.

14. Steakhouse Silvolde

Karin van den Dikkenberg

Heerlijk eten, helaas op harde stoelen. De thee vonden we niet lekker. Maar verder? Top!

15. Steakhouse Silvolde

Peter Kroesen

Het was geweldig. Een minpuntje onze borden waren aan de onderkant nog vies plakte nog.
    Beter afwassen, heel simpel.

16. Steakhouse Silvolde

Fam Jansen

Prima 1e kennismaking, eten was goed, bediening vriendelijk en alert. De buitenkant doet anders vermoeden, van binnen is het een leuke tent.

Lekker gegeten... ook voor onze dochter, van nog geen jaar oud, werd goed gezorgd! Bediening zag er keurig uit... ga vooral zo door!

18. Steakhouse Silvolde

Dorien Plettenburg

Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening en een gezellig en sfeervol restaurant! Komen zeker nog een keer terug.

Karin ten Have

We hebben genoten van een heerlijke lunch.
    De bediening was prima. Prima personeel die tijd had voor een praatje.
    We komen zeker nog eens terug.

20. Steakhouse Silvolde

Van heunen

Zondag heerlijk gegeten bij amadeus!
    We hebben dit keer het herfstmenu genomen,

Die was zeer smakelijk. Ik begon met een cowboy soep en daarna de garlic steak smaakte bijde echt goed!
    Als toetje had ik de koffie crem brulee die viel me wel wat tegen maar al om al zeker lekker gegeten.

De bediening was actief aan het rondlopen viel ons op alleen niet oplettend na de gasten we hadden al een paar keer gewzaaid maar tafels opdekken was belangrijker hadden we het idee.

Bediening deed zeker zijn en haar best maar de juiste leiding was ver te zoeken.

Maar al om al lekker gegeten goede sfeer en een matige bediening.

We hebben er zeer lekker gegeten alleen in de pompoensoep (was soep van de dag) was teveel kerrie gedaan, daardoor had de kerrie de overhand. Ik heb het tegen de bediening gezegd en die heeft het doorgegeven aan de kok.
    Voor de rest heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk personeel.

22. Steakhouse Silvolde

Mijne dames / heren

In het verleden hebben we een aantal keren tot volle tevredenheid gegeten bij Steakhouse Amadeus. Vandaar dat we vrijdag j.l. besloten om alsnog weer een keer te gaan met ons vieren.Tot mijn spijt moet ik bekennen dat het deze keer wat tegenviel.

Mijn vrouw had een z.g.n. Cowboy soep besteld die wel erg waterig was. Zowel De Belgische wafel alsmede vis spies waren niet wat zij ervan verwachtte. Mijn dochter kreeg een zalmfilet die vol graten zat (werd overigens direct vervangen). De steak van mijn zoon en mijn schnitzel waren o.k. Net als de garnering.

Wat echter het meest irriteerde was een jengelend kind die de gehele avond zat te huilen. Alhoewel ik besef dat de eigenaar van het restaurant hier weinig aan kan doen verheugde dit niet echt de sfeer. Samengevat: Het was niet zo als vorige keren.

Vr.gr.
    Hopelijk kunt u iets positiefs met deze feed back.

23. Steakhouse Silvolde

Zeer vriendelijke bediening ,eten uitstekend verzorgd
    Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

24. Steakhouse Silvolde

Johan Eberwijn

Voorgerecht was nacho chips met cheddar cheese met gehakt. Was erg flauw en koud. Voor de rest van het genoten herfst menu. Wat uit een perfecte biefstuk bestond met groente en gebakken aardappeltjes en friet. Toetje was crème brule. Al met al een een goede ervaring. (klacht al aan personeel overgebracht)

25. Steakhouse Silvolde

Francis engelbarts

Viel ons tegen voor die prijs.

Lekker gegeten, was prima voor dat geld, erg vriendelijke en vrolijke bediening.

We hebben hier gegeten en gebruik gemaakt van de "vakantieveilingkaart". Het voorgerecht was heerlijk(salade) en het hoofdgerecht ook. Voldoende en de smaak was goed. Bij het nagerecht was er de mogelijkheid om te kiezen tussen dame blanche of ijs met warme kersen. Omdat ik geen van tweeën lust, vroeg ik om een irish coffee. Ik zou dan de meerprijs gewoon betalen. Dit vond men prima. Ik moest echter 2 euro en 20 cent betalen. De prijs van een kopje gewone koffie. Op internet zag ik dat mijn koffie maar 25 cent duurder was dan de warme kersen. Ik vond dit erg vreemd en heb dus betaald zonder fooi. Iets wat niet mijn gewoonte is.
    Verder was het eten en de bediening voor een Grand Café dik in orde!

28. Steakhouse Silvolde

Op donderdag was het niet druk.
    Voorste gedeelte veel tocht, andere plaats gekregen, deze was prima!
    Bediening was niet geheel op de hoogte van de inhoud van het menu.
    Eten smaakte prima!

TA van den Berg

Ik heb al vaker bij Grandcafe De Buurman gegeten, het is een gezellige ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

30. Steakhouse Silvolde

Splitthoff