In de nabije omgeving voldoende gratis parkeerplaatsen

Grandcafé De Buurman, gevestigd in het Achterhoekse Silvolde, staat voor kwaliteit en gastvrijheid!

Wij zijn 6 dagen per week geopend voor een lekkere kop koffie, lunch, goede wijn of diner.

Onze vriendelijke bediening verwelkomt u graag.

5. Betalen pin Visa Master Card

1443194807 91
1512003058 87
1519246032 87
1533731980 81

1. Bert Van Weij

Lekker gegeten prima sfeer en goede service.

2. Jeffrey van Londen

Lekker gegeten voor een eerlijke prijs / kwaliteit verhouding.

3. Goed eten, fijne sfeer, vriendelijke bediening.

4. S.E.van der Meer

Beste allemaal, ik had een reservering gemaakt voor 18:00hr en ik kreeg de bevestiging van de Buurman 18:03 hr dus hebben maar ergens anders gegeten, zo werkt het niet.
    Mvgr svdmeer.

5. Annemieke

De sfeer was prima! De achtergrond-muziek precies goed. Het eten was goed verzorgd, voldoende en smaakvol. Er was sprake van klantvriendelijkheid. Prijs/kwaliteit leek goed op elkaar afgestemd. Ja we willen hier zeker nog eens eten!

6. jos bosma

Gewoon in 1 woord G O E D en betaalbaar en fijne gezellige medewerkers(sters)

7. W. Oevermans

Gezellige sfeer, personeel is vriendelijk.
    We hebben lekker gegeten kortom prima restaurant!

8. Ivm kermis was het behoorlijk rumoerig maar verder was het prima!

9. We hebben lekker gegeten maar… er werd niet naar ons reserveringsnr. Gevraagd.
    Er werd gevraagd of we een broodje vooraf wilden na een herinnering van ons kwam dan na 25 min. Het broodje en idd ëën puntzakje friet voor 4 personen. En nog een kritiekpuntje: ik vond het lang duren voor mijn mail bevestigd werd Zondagochtend gereserveerd… Donderdagmiddag de bevestiging.

10. Wij hebben heerlijk gegeten! Onze aanmerkingen betreffen met name de service: we moesten telkens nogal lang wachten op de obers. Ook werd het hoofdgerecht al gebracht en moesten we vragen waar de bijlagen bleven. Bij het toetje, waarbij ik alleen koffie had besteld, had ik mijn koffie al op voordat mijn tafelgenoten hun dessert kregen. Jammer. Onzorgvuldig.

11. E. Hennink

Prima locatie. Heerlijk gegeten op terras.
    Gezellig en prettige bediening.

12. Eten was prima maar de bediening liet te wensen over. Moesten alles 2 keer vragen en heel lang wachten. Met zn vieren 1 puntzakje friet en dan bestellen we bij en komt het niet. Ze waren er met de gedachten niet bij leek het. Misschien te weinig personeel in vakantietijd?

13. Enorm trage bediening.
    Weinig eten voor het aantal personen. (Friet/aardappels).
    Sfeer en smaak was verder prima.

14. Michael hartman

Zeer vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.

15. Al vaker geweest. Altijd lekker en vriendelijk personeel.

16. Bediening was knullig (jong en onervaren).
    Voorafje vergeten door te geven, biefstuk was taai, de varkenshaas droog, en de friet te hard of 2 keer gebakken leek het.
    Zo op het eerste niet een aanrader

17. Rian Jansen

Eten prima, leuke, vlotte bediening, we hadden een gezellige avond, echt een aanrader. Alles perfect

18. Christian

Door de vele positieve recenties op deze site hadden we eigenlijk best hoge verwachtingen. Helaas viel het enorm tegen:
    - de bediening was enorm traag, terwijl wij de enige klanten waren. Het leek ook wel alsof ze er helemaal geen zin in hadden om er iets van te maken.
    - we hadden vooraf broodjes besteld, maar die hebben we nooit gehad.
    - de maaltijdsalade was erg weinig en slecht op smaak gebracht. Ik had meer verwacht voor de €13,50 die ze er voor rekenen.

Ik heb thuis nog maar wat krenebollen gegeten.

19. Alles koud, niet te eten nooit heengaan wat een bocht.

20. Eerste keer. Bijzonder vriendelijk en gezellig personeel. Eten was prima. Met name salade vooraf en het overheerlijke toetje met advocaat. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

21. Marianne Vrieze

We werden gastvrij onthaalt.
    Nette en vlotte bediening.
    Eten was top en er was een gezellige sfeer!

22. herman en joke messink

We hebben er heel lekker ge eten en vriendelijk ontvangt we gaan zeker nog terug top.

23. Maria Budel

Heel gezellig met mijn nichtje en haar zoon Quin van 8 jaar gegeten, lieve zorgzame ober… en alle aandacht voor Quin en ons… ik zeg : geslaagd!

24. Top restaurant

25. Mandy Vink-Splitthoff

Net als voorgaande keren heerlijk gegeten!
    Ondanks het korte tijdsbestek dat wij hadden om te eten, en meerdere volle tafels. Zeer netjes en snel geholpen.

Kortom, weer een fijn avondje uit en lekker eten voor een prima prijs!

26. Gezellig restaurant met goes eten en een goede sfeer!

27. Laura Hunting

We hebben heerlijk gegeten bij De Buurman.
    De ontvangst was heel hartelijk.
    We voelden ons meteen thuis.
    Het was prachtig versierd in kerstsfeer.
    Kortom, we hebben genoten.

28. Lekker gegeten... ook voor onze dochter, van nog geen jaar oud, werd goed gezorgd! Bediening zag er keurig uit... ga vooral zo door!

29. Karin ten Have

We hebben genoten van een heerlijke lunch.
    De bediening was prima. Prima personeel die tijd had voor een praatje.
    We komen zeker nog eens terug.

30. We hebben er zeer lekker gegeten alleen in de pompoensoep (was soep van de dag) was teveel kerrie gedaan, daardoor had de kerrie de overhand. Ik heb het tegen de bediening gezegd en die heeft het doorgegeven aan de kok.
    Voor de rest heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Zeer vriendelijk personeel.

31. Lekker gegeten, was prima voor dat geld, erg vriendelijke en vrolijke bediening.

32. We hebben hier gegeten en gebruik gemaakt van de "vakantieveilingkaart". Het voorgerecht was heerlijk(salade) en het hoofdgerecht ook. Voldoende en de smaak was goed. Bij het nagerecht was er de mogelijkheid om te kiezen tussen dame blanche of ijs met warme kersen. Omdat ik geen van tweeën lust, vroeg ik om een irish coffee. Ik zou dan de meerprijs gewoon betalen. Dit vond men prima. Ik moest echter 2 euro en 20 cent betalen. De prijs van een kopje gewone koffie. Op internet zag ik dat mijn koffie maar 25 cent duurder was dan de warme kersen. Ik vond dit erg vreemd en heb dus betaald zonder fooi. Iets wat niet mijn gewoonte is.
    Verder was het eten en de bediening voor een Grand Café dik in orde!

33. TA van den Berg

Ik heb al vaker bij Grandcafe De Buurman gegeten, het is een gezellige ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten.

34. Heel lekker gegeten afgelopen weekend! Het wordt mooi opgeseveerd, bediening is vriendelijk en erg gezellig zitten. Wij komen zeker terug.

35. Heerlijk gegeten daar en super vriendelijk personeel

36. Menkehorst

Het eten was heerlijk.de bediening en vriendelijkheid was wat minder

37. Dorien Plettenburg

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening! We komen zeker terug!

38. Elke keer een feestje om hier te eten. Leuke vriendelijke bediening. Het eten is goed en voldoende. Zeker de moeite waard om hier te eten!!

39. Efhe 17 punten

Jammer.we hadden een bon gekregen van VakantieVeilingen maar we hadden idee dat we behandeld werden als niet betalende.
    We melde ons dat we hadden gereserveerd via VakantieVeilingen .
    We mochten plaatsnemen jemig wat duurde dat lang voor het eerste drankje .
    De menukaart na een dik half uur na het drankje ja,we moesten erom vragen.
    Na kwartier werd de bestelling opgenomen niet op papier na dik half uur gevraagd hoelang gaat het nog duren , antwoord O ja u had ook alweer dus was niet doorgeven aan de keuken waarschijndelijk
    Jip eindelijk de soep en toen het hoofdgerecht het verkeerde dus.
    Toetje gevraagd of het snel kon dat lukte.
    We hadden de resenties gelezen dus onze verwachtingen waren goed.
    Gewoon jammer.

40. Driesen

vriendelijke bediening, lekker eten.
    zijn hier vaker geweest, ook via vakantieveilingen maar het is altijd goed.

41. Gerard & Tjitske

Op 13.05.'17 onze 65 jarige verjaardag bij 'de Buurman' gevierd. We hadden gekozen voor het all-in warm/koud buffet. Een goede keuze bleek. Het was prima verzorgd. Het eten was erg smakelijk en werd steeds goed aangevuld. We waren met een redelijk groot gezelschap, maar dat was daar geen enkel probleem. Mede door de goede zorgen van de medewerkers van 'de Buurman' kijken wij met z'n allen terug op een zeer geslaagde middag/avond.

42. Fam Wieggers

Het eten was lekker en de bediening zeer vriendelijk. We zijn zeker van plan hier vaker naar toe te gaan.

43. Op vrijdagavond 28 april hebben we hier met veel plezier gegeten. Zeer prettige bediening, goede service. Bij het vragen na een karaf water was dat geen probleem (en dit zonder kosten - compliment) Het eten was verrukkelijk en we hebben dan ook genoten. Prijs/kwaliteit goed in verhouding. We zullen maar zeggen: "tot een volgende keer!".

44. Lekker gegeten in een fijne, rustige omgeving. Aanrader!

45. Gemma van Dungen

Het was perfect, maar de acoestiek laat iets te wensen over.

46. Was allemaal hartstikke goed. Snelle service, we hebben 2 kinderen en dat was echt super. Eten was heerlijk en meer dan genoeg.

Keep up the good work.

Benny

47. Vandaag met een vriendin bij café De Buurman gegeten. Het personeel, het eten en de sfeer waren top!! Dit wordt zeker herhaald! Bedankt.

48. Wij zijn al een paar keer hier geweest van de vakantieveiling. En het is altijd weer voortreffelijk.

49. Schuurman

Heerlijk eten, gezellige sfeer, goede bediening, prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar!

50. Frans van Aken

Geweldig gegeten bediening ook super een 10+

51. We hadden een gift for you bon gekregen en wilden een hapje eten.
    Speciale kaart maar met genoeg keus,eten was heerlijk en meer als voldoende.

52. Francis van den Boomen

Gisteren voor het eerst gedineerd bij De Buurman en wat is het goed bevallen. Op verzoek van een tafelgenote stond er een heerlijke fles prosecco koud klaar op tafel en werden we vriendelijk welkom geheten. De bediening was perfect en hield het tempo aan wat wij aangaven. (Starten met een drankje, de kaart mag nog wachten, nog even 10 minuutjes wachten met het nagerecht etc) Het eten was vers bereid en lekker. Prijs/kwaliteit verhouding boven verwachting zelfs. En bovenal liet de gastheer ons als prinsessen op het volle terras voelen door zijn persoonlijke benadering. En dat is een kunst op zich!

53. Uitstekend.

Heerlijk gegeten, bediening zeer vriendelijk en een gezellige sfeer. Kortom toppie, zeker een aanrader.

54. Uitermate goede en vlotte service en attente en aardige mensen in de bediening. Een van ons wilde een medium gebakken biefstuk en de andere medium rare, het werd precies goed voor beide afgeleverd.
    'De biefstuk de Buurman' was erg lekker (al hadden er iets meer champignons bij gemogen maar dat is persoonlijk) en de hangop als toetje was heerlijk!

55. H. Kuenen

Via VakantieVeilingen hebben wij hier vanavond gegeten. Boven verwachting goed gegeten, ruime porties en vriendelijke bediening. Een aanrader!

56. Anoniem

Wij hebben erg lekker gegeten! Vriendelijk personeel met een vleugje humor! We waren er nog nooit geweest, maar komen zeker nog eens terug!

57. Het was gezellig en lekker.

58. J. Steentjes

We vonden alles goed, lekker gegeten, goede gastheer. Een minpuntje; na het eten koffie met cointreau, zat een koekje bij, had liever een chocolaatje gezien.

59. Lekker gegeten en niet onbelangrijk: vriendelijk personeel.

60. Bediening en eten was super, aanrader!!

61. Gerrit Heerling

Heerlijk gegeten vanavond, zeker een aanrader.

62. Hebben hier gisteren gegeten via vakantieveilingen, het eten was heerlijk totdat de rekening kwam. Deze liet een bittere nasmaak achter. Als je namelijk via vakantieveilingen komt krijg je niet de "gewone"kaart maar een kleine zeer beperkte kaart, mocht je toch van de "gewone"kaart willen bestellen dan kan dit (hun eigen woorden waren dat ze "daar niet zo moeilijk over doen") en dan moet je een kleine bijbetaling doen of voor- of nagerecht weglaten. Het vervelende is dat dit nergens vermeld staat en kleine bijbetaling is natuurlijk een ruim begrip. Voor ons betekende de bijbetaling dat we voor het keuzemenu van € 25,95 uiteindelijk per persoon duurder uit waren dan wanneer we geen bon hadden gehad van vakantieveilingen, dat kan toch nooit de bedoeling en opzet zijn. Heb daar met een personeelslid over gesproken en kreeg uiteindelijk een geringe korting.

Voor de duidelijkheid; het eten is heerlijk, bediening vriendelijk maar de rekening was een bittere pil. We gaan geregeld via vakantieveilingen eten bij vergelijkbare restaurants en zij kunnen hetzelfde leveren zonder bijbetaling. We waren dan ook onaangenaam verrast.

63. Nu twee keer heerlijk wezen eten. Vriendelijke en attente bediening. Wij gaan zeker binnenkort een keer terug.

64. Heerlijk eten! Vriendelijke bediening! De volgende keer kies ik weer voor dit bedrijf! Zon beetje alles is mogelijk qua speciale wensen!

65. D. Jansen

Dit was een grote flop. Als je om 10 voor half 7 binnen komt, wordt er direct gevraagd of je iets wilt drinken. Binnen 5 minuten heb je je drankje en tevens de menukaart. 5 Minuten later wordt de bestelling opgenomen, tot zover goed, maar dan...

Het is inmiddels half 8. Als je aan het personeel vraagt of je vandaag nog iets te eten krijg, wordt er naar de keuken gelopen en dan hoor je niets meer. Een andere serveerster aangesproken en die zou het ook even nakijken. Om 10 over half 8 wordt de vis geserveerd en ongeveer 10 minuten later de aardappelen en groente. Dan komen ze vragen of het smaakt, als je dan zegt dat het wel heel lang duurde, krijg je te horen dat het een communicatie fout was, of je iets van het huis wilt drinken. Nou het was volgens ons een organisatie fout. We hebben thuis maar een toetje genomen. Dit was eens maar nooit weer.

66. Vandaag hier gegeten via vakantieveilingen. Bediening zeer vriendelijk en enthousiast en de kok verdient een pluim!!! Borden netjes opgemaakt, smaken kloppen zoals ze horen te zijn, structuur van gerechten goed en de gaarheid prima in orde. Alleen het ijs was wat minder van kwaliteit. Al met al...wij gaan zeker terug. En wij zijn erg grote zeurpieten.

67. Gisteren voor de tweede keer met de vakantieveilingenbon gegeten. Het eten is lekker en de bediening zeer vriendelijk. De kinderen hadden we ook bij ons en met de kinderen wordt ook erg leuk omgegaan. Zeker voor herhaling vatbaar!

69. Vanavond ook via vakantie veilingen gegeten. Volwaardige en prima gerechten. Smaak was goed, mooi opgemaakte borden en nette en vriendelijke bediening!

70. Gerrie en Gemma Peters

Geachte lezer(es),

We hebben vanavond (12 nov. 2014) heerlijk genoten van een uitstekend drie gangen diner. We hadden deze bon via Vakantie Veilingen en werden vriendelijk ontvangen in een mooi grand café met dito inrichting. Echt alles wat op tafel kwam overtrof onze verwachtingen en smaakte echt super lekker !! Ook de bediening was vriendelijk en zeer correct.
    Wij zullen u dan ook aan iedereen aanbevelen en komen zeker terug.

Nogmaals bedankt !

Gerrie en Gemma

Jacky en Marion

71. Gisteren heerlijk gegeten bij de Buurman. Het was gezellig druk en de bediening was attent. Het eten was ook heerlijk en ruim voldoende. Kortom, een fijne avond gehad bij Grancafé de Buurman! Wij komen zeker terug.

72. Heerlijk gegeten en de bediening zeer vriendelijk!
    Je kan er in een gezellige sfeer goed dineren of borrelen.
    Echt een aanrader.

73. Goede kaart, goed eten, bediening is goed. Mooi terras voor in de zomer.

74. Gisteravond met z'n vieren heerlijk gegeten. Het was er gezellig druk. De bediening was erg vriendelijk en het eten voldeed zeker aan onze verwachting. Een aanrader.