Amadeus in Silvolde

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard

Op eigen terrein hebben wij een gratis parkeerplaats voor 60 auto's.

Vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard. Dit is zeker van toepassing op Restaurant Steakhouse Amadeus. Vanaf het prille begin, zo’n 25 jaar geleden tot op de dag van vandaag is Amadeus een begrip door de unieke formule. Topkwaliteit vlees en vis. Een op de Amerikaanse leest geschoeide entourage met steeds weer nieuwe verrassende dingen. Vlot en deskundig keuken- en bedieningspersoneel. Gratis grote eigen parkeerplaats. Luxe rokerslounge. Deze en nog vele andere zaken maken Restaurant Steakhouse Amadeus tot “vaak geïmiteerd, nooit geëvenaard”

• All-inclusive

1350191875 84
1422083697 84
1428619317 85

1. Franklin Derksen

goede ervaring, was al een paar jaar niet meer geweest, het was gewoon top!

2. Was een positieve ervaring , voor herhaling vatbaar !

3. Sylvia van Londen

Heerlijk gegeten, prima service.

4. Super goede ervaring! Beetje google en kwam hier op uit. Zag een goedkoop menu wat er lekker uit zag… en ja hoor, bij binnenkomt al zeer goed ontvangen en de sfeer/interieur is ook super goed! En dan het eten… wouw lekkerrrrr! En nog redelijk veel ook. Bij het voorgerecht dacht ik al poeh he! De rest moet ook nog haha. Aanrader! Hier moet je geweest zijn.

5. Karin van den Dikkenberg

Heerlijk eten, helaas op harde stoelen. De thee vonden we niet lekker. Maar verder? Top!

6. Peter Kroesen

Het was geweldig. Een minpuntje onze borden waren aan de onderkant nog vies plakte nog.
    Beter afwassen, heel simpel.

7. Fam Jansen

Prima 1e kennismaking, eten was goed, bediening vriendelijk en alert. De buitenkant doet anders vermoeden, van binnen is het een leuke tent.

8. Dorien Plettenburg

Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening en een gezellig en sfeervol restaurant! Komen zeker nog een keer terug.

9. Van heunen

Zondag heerlijk gegeten bij amadeus!
    We hebben dit keer het herfstmenu genomen,

Die was zeer smakelijk. Ik begon met een cowboy soep en daarna de garlic steak smaakte bijde echt goed!
    Als toetje had ik de koffie crem brulee die viel me wel wat tegen maar al om al zeker lekker gegeten.

De bediening was actief aan het rondlopen viel ons op alleen niet oplettend na de gasten we hadden al een paar keer gewzaaid maar tafels opdekken was belangrijker hadden we het idee.

Bediening deed zeker zijn en haar best maar de juiste leiding was ver te zoeken.

Maar al om al lekker gegeten goede sfeer en een matige bediening.

10. Mijne dames / heren

In het verleden hebben we een aantal keren tot volle tevredenheid gegeten bij Steakhouse Amadeus. Vandaar dat we vrijdag j.l. besloten om alsnog weer een keer te gaan met ons vieren.Tot mijn spijt moet ik bekennen dat het deze keer wat tegenviel.

Mijn vrouw had een z.g.n. Cowboy soep besteld die wel erg waterig was. Zowel De Belgische wafel alsmede vis spies waren niet wat zij ervan verwachtte. Mijn dochter kreeg een zalmfilet die vol graten zat (werd overigens direct vervangen). De steak van mijn zoon en mijn schnitzel waren o.k. Net als de garnering.

Wat echter het meest irriteerde was een jengelend kind die de gehele avond zat te huilen. Alhoewel ik besef dat de eigenaar van het restaurant hier weinig aan kan doen verheugde dit niet echt de sfeer. Samengevat: Het was niet zo als vorige keren.

Vr.gr.
    Hopelijk kunt u iets positiefs met deze feed back.

11. Zeer vriendelijke bediening ,eten uitstekend verzorgd
    Heel goede prijs kwaliteit verhouding.

12. Johan Eberwijn

Voorgerecht was nacho chips met cheddar cheese met gehakt. Was erg flauw en koud. Voor de rest van het genoten herfst menu. Wat uit een perfecte biefstuk bestond met groente en gebakken aardappeltjes en friet. Toetje was crème brule. Al met al een een goede ervaring. (klacht al aan personeel overgebracht)

13. Francis engelbarts

Viel ons tegen voor die prijs.

14. Op donderdag was het niet druk.
    Voorste gedeelte veel tocht, andere plaats gekregen, deze was prima!
    Bediening was niet geheel op de hoogte van de inhoud van het menu.
    Eten smaakte prima!

15. Splitthoff

Heerlijk gegeten.
    Personeel heel vriendelijk.

16. Eten en bediening was goed.

17. J. Houwerzijl

Heerlijk gegeten. Goede service. Vriendelijk personeel.

18. We werden leuk ontvangen. Eten was heerlijk. Sfeer gezellig. Personeel was aardig.

19. Goed eten, mogen wel wat meer tijd en aandacht aan de gasten besteden.
    Zoals vaker komen vragen of alles goed is en of er nog drinken moet wezen

20. We kunnen dit echt aanbevelen om daar eens te gaan eten. Prima bediening goed eten en drinken en de prijs is betaalbaar.

21. Eten erg lekker. Snel klaar. Kindervriendelijk.

22. Frans Bannink

Lekker eten voor een goede prijs.

23. Pieternel van Aspert

De hoofdgerechten waren prima, niet overdadig.
    Raar dat je apart voor een sausje moet betalen.
    We moesten zelf om de toetjes kaart vragen.
    Die vonden wij lekker maar duur, vergeleken met de aandere prijzen
    Van de gerechten.

24. Maria schuurman

Goed restaurant. Heerlijk gegeten. Top. Alleen met de drankjes. Het liep mis als de 1 het opneemt en een ander het komt brengen… drankjes besteld en na half uur nog een keer. Krijg er ineens 2 achter elkaar. Ja waar licht dat dan aan?

25. J.leferink

Het was weer prima zoals alle eerdere keren dat we bij Amadeus gegeten hebben.

26. Zeer goed en lekker gegeten. Goede service. Zeker voor herhaling vatbaar..

27. Het was niet wat ik gewend ben van Amadeus maar kom zeker wel terug

28. Met 2 collegae even gezellig uit eten en dan is Amadeus de juiste plek om te zijn.
    Buiten gezellig wat gedronken en toen de keuze gemaakt uit de enorm grote kaart.
    Een ieder had wat anders, heerlijk gegeten.
    Aandacht was prima, niet te veel, maar er zijn als het nodig is.
    Omdat het zo gezellig was bleven wij zitten, het werd wat later. De andere gasten waren inmiddels vertrokken, maar het was geen punt dat wij nog een afzakkertje pakten.
    Gewoon een goed adres om heerlijk en gezellig te eten.

29. Marc van de belt

Prima restaurant met uitstekend eten en een zeer goede bediening. Alles was top geregeld . Drankjes en gerechten werden vlot geserveerd ondanks grote drukte. Wij komen zeker vaker terug.

30. Goed eten, aardige bediening, ruime parkeerplaats.

31. Slecht. Hoop lawaai. En geen vriendelijke bediening. Zeer slecht. Zeer onbeschoft. Veel te jong personeel, die niet weten waar ze mee bezig zijn. En de leidinggevende moeten ze ontslaan, hoe zij klanten benaderd en wat ze zegt over de email tegen ze is niet normaal. Heb zelf 20 jaar in de horeca gezeten en ik heb mijn klanten nog nooit zo behandeld.

32. Maria en Marian

Heerlijk gegeten, goede bediening.
    Jubileum menu gehad, meer dan genoeg.
    Echt een aanrader en niet duur.

33. Chantal

Heerlijk gegeten, bediening was prima.

34. Dorien Berendsen

Top restaurant, gezellig ingericht, altijd fijn ontvangst, vriendelijk, gastvrij personeel en het eten is heerlijk.

35. Eerste Pinksterdag geweest. Zoals gewoonlijk was het weer erg lekker. Goede sfeer, bediening was prima. Niks is teveel. Top dus. Ga zo door!

36. Prima eten en bediening is altijd keurig en vriendelijk. Veel variatie en keuzemogelijkheden. Goede prijzen. Persoonlijk, ben ik niet zo gecharmeerd van alles wat aan plafond hangt en dergelijke... Het lijkt me niet goed schoon en stofvrij te houden, minder hygiënisch, dus. Al met al een restaurant dat is aan te bevelen!

37. op hemelvaartsdag na een dagje uit met familie hier gegeten. We waren aan de vroege kant, maar dat was geen enkel probleem. Uitstekend eten en een hele goede sfeer. Vriendelijk personeel. Een aanrader.

38. Gert van dam

Afgelopen zaterdag met een groep vrienden hier gegeten in een gezellige sfeer. Vriendelijk personeel en uitstekend eten, ondanks dat wij met een grote groep waren had iedereen tegelijk zijn eten, ook de bijgerechten werden constant aangevuld.

Van voorgerecht tot aan de koffie met likeur was alles prima verzorgd. Complimenten voor het personeel van Amadeus ga zo door. Wij komen zeker terug.

39. Zeer prettige bediening, goede kwaliteit van vlees. Kortom een geslaagde avond.

40. Gister lekker weze eten bij Amadeus, een drukke maar zeker leuke inrichting, we hadden genoeg te kijken. We zaten bij de bar met ons 3tjes wat op zich wat druk en lawaaierig was door het personeel achter de bar. Het personeel deed zeker bijna allemaal goed hun best alleen viel het ons op dat er 2 eigenlijk constant aangestuurd moesten worden, de ene stond telkens achter de bar met de meisjes te kletsen, die werd telkens weg gestuurd om langs de tafels te blijven lopen, en die andere moest sneller de tafels leeghalen wat we mee kregen, verder was het een prima bediening.

Ons voorgerechtje duurde wat langer, maar gelukkig kregen we een excuus dat er nagerechten van grote tafels mee moesten en daarom ff werd gewacht. Het hoofdgerecht en toetje kwamen zeer vlot mee zoals we hadden aangegeven.

Zeker het proberen waard wij komen zeker terug!

41. Zoals altijd gezellig en heerlijk gegeten... Vreemd alleen dat mijn reservering niet bekend was?? (Stond niet in het boek) terwijl ik buiten de reservering via Eet.nu ook nog contact via de mail gehad heb, gelukkig was er wel gewoon een tafel.

42. w de vries

We zijn nu 2 x bij Amadeus Silvolde geweest. 1 x doordeweeks toen het rustig was en 1 x op een hele drukke zaterdag. De beide menu's hebben een ontzettend goede prijs-kwaliteit-verhouding. Rekening houdend met de drukte was de service beide keren goed.

43. voor de 1e x bij Amadeus gegeten, en het was een aangename verassing, we hebben lekker gegeten, voor een goede prijs/kwaliteit, ondanks dat het heel erg druk was, werden we redelijk snel bediend, we vonden het wel een erg donkere hoek waar wij zaten, en het vlees was niet erg warm, maar verder was het prima in orde, en smakelijk.
    wij hadden een 3 gangen lentemenu, voor 23.95. de porties waren voldoende, dus het toetje hebben we niet genomen, maar wel koffie na, thuis zagen we dat de koffie apart was berekend, terwijl we geen toetje hadden genomen, dat had ook verrekend kunnen worden. volgende keer even van te voren aangeven misschien.
    we komen zeker nog een keer terug, maar dan op een minder drukke avond.

44. Ten barghe

Afgelopen zondag zijn we wezen eten, het was gezellig druk, niet te druk gelukkig. Eten was zeer goed van kwaliteit en zeker een leuk jubileum menutje! Service was prima. Drankje duurde wat langer en moesten soms wachten om nieuwe te kunnen bestellen. Onze eten werd geserveerd door een hele leuke spontane jongen, 1 van de weinige die tijd nam voor ons en omringende tafels.

Zeker een aanrader!

45. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

46. overgoor

Wat donker achterin het restaurant. Personeel loopt wat teveel door elkaar en is erg jong en onzeker. Soep mag echt wel goed warm op tafel komen ipv lauw. Bijlagen waren niet top. Vleesgerechten goed in orde. Goed van proporties. Toetjes ook. Keuze genoeg. Prijzen goed. Al met al randje...

47. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

48. Ik kom hier al jaren met plezier. Het eten is prima, soms wat wisselend in kwaliteit (soep was heel erg zout, mixed grill en spareribs weer erg goed), de service vind ik altijd erg vriendelijk, complimenten hiervoor. Wij kunnen hier redelijk zorgeloos eten met de allergieën waar mijn vriend mee te maken heeft. Wanneer we hier melding van maken wordt hier zorgvuldig mee omgegaan. Het enige minpunt de laatste tijd zijn de papieren wegwerpbakjes waar de sausjes in worden geserveerd. Ik snap dat de keramieken potjes van eerder lastig schoon te maken zijn, maar dit ziet er niet zo netjes uit vind ik persoonlijk. Ik zit gezien de prijs niet in een cafetaria waar wegwerpbakjes naar mijn mening eerder horen. Wij blijven komen vanwege de vriendelijke service en het over het algemeen prima eten.

49. D. Klomp

Heerlijk gegeten, bediening is vriendelijk we hebben genoten.

50. Heerlijk gegeten in een relaxte omgeving. Voldoende parkeergelegenheid. Voldoende variatie op de menukaart te vinden.

51. Eten was heerlijk. Helaas was het erg rustig, donderdag, voor meer gezelligheid mogen er meer gasten zijn.

52. Danielle

Prima gegeten, gezellig gezeten.

53. erik klomps

Gemakkelijk te vinden, voldoende parkeer ruimte, leuke bediening, goede gevarieerde menukaart, goed, warm en snel werd het eten opgediend. Wij hebben een goede en prettige maaltijd genoten.

54. Anoniem

Gezellig restaurant, vlotte bediening. Het eten was goed en voldoende.

55. Anita Kok

Het eten was goed, heel gezellig gezeten ,leuke bediening.top middag/avond gehad

56. erika ten haaf

Het was erg lekker :)

57. Hans Schreur

Lekker en gezellig zitten eten ook voor kleine kinderen zeer geschikt. Veel aandacht voor de klanten. We hebben genoten.

58. Het was er goed zitten om te eten. We hebben genoten.

59. Fam.Vierwind

Het eten was heerlijk,zeer vriendelijke eigenaar! We vonden de jonge man van bediening wel wat nors overkomen.

60. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en goede service. Eten werd echt snel opgediend. Hoefde niet lang te wachten. Eigenlijk is het altijd wel goed vertoeven bij Amadeus en dat voor een redelijke/eerlijke prijs.

61. Uitstekend restaurant, ruimtelijk en goede kwaliteit.

62. Leuk en lekker.

63. Diana van Engelenhoven

Wij hebben heel gezellig en lekker gegeten.

64. Willem en Ada

We werden hartelijk ontvangen, en op onze reservering was een gratis fles proscecco gevallen, dus drinken was gratis! heerlijk gegeten en de bediening was vlot en vriendelijk. Dus een geslaagde avond en we komen zeker terug!!

65. Koos Cornelissen

We hebben erg genoten van ons etentje bij Amadeus!!
    Snelle service en dus korte wachttijden tussen de gerechten, alles goed warm.
    Enig minpuntje is dat je op een of andere manier voor in het restaurant last hebt van lichte tocht.

66. J. Jonker

We hebben heerlijk gegeten, het was er gezellig, we zaten alleen voor de kachel, was wel erg warm.

67. Ondanks reservering, toch wachten op een vrij tafeltje. Gelukkig werd ons een drankje aangeboden, dat later op de rekening stond. Vlees was goed, mooie hoeveelheid, mals en smakelijk. Groente was veel te gaar en friet en aardappeltjes te lang onder de rode lamp gestaan. Vriendelijke bediening.

68. Rengelink

Erg lekker, goede service, gezellige sfeer. Alleen jammer dat er geen kinderhoekje was in het restaurant maar bij de toiletten ingedeeld was.

69. Hermi en Andre

Wij hebben heerlijk rustig gegeten. Zelfs al een nieuwe reservering gedaan voor 12 februari

70. Mevrouw Bod-Jansen

We hebben met z'n allen een fijne en gezellige avond gehad.

71. Gezellig zitten. Erg sfeervol en heerlijk eten.

72. Toppie gegeten. Prima spare ribs. Leuke, gezellige bediening.

73. Het is hier gezellig zitten. Met goed eten en goede service!

74. Het eten was prima, alleen de "gebonden" bospaddenstoelensoep was jammer genoeg niet gebonden en een beetje waterig. Muziek mag wat zachter. Personeel was vriendelijk dus helemaal goed.

75. Han Diepenbroek

Het was gezellig, goed verzorgd ,goed gegeten en vriendelijke medewerkers , muziek had misschien wat zachter gekund, zeker als je er vlak bij zit.

76. goed en lekker eten zeker aan te bevelen.

77. Lekker gegeten op 1e kerstdag, gezellige sfeer zo met live muziek. Het was goed druk waardoor we niet veel aandacht kregen, onze drankjes werden snel geserveerd door 2 meisjes die erg goed hun best deden, het eten kwam ook zeer vlot aan tafel! Goed gedaan met zulke drukte!

Bij het afrekenen kregen we zelfs een leuke attentie! Bij onze volgende bezoek 10% korting, dus wij komen zeker terug!!

78. Willie ten Holte

Het was uitstekend, gezellig, goed verzorgd. De muziek had wel zachter gekund.

79. Eten werd snel bezorgd, vriendelijke medewerkers. Drinken had wat sneller gemogen

80. gerda wolff

Heerlijk gegeten, fijne bediening en prettige sfeer.

81. Daniel en Tamara

Het was heerlijk eten bij Amadeus.
    Het vlees was heerlijk. Echt een aanrader dit restaurant.
    Wij komen zeker terug.

82. Marcel Sewalt

Mooie gezellige zaak waar je lekker kunt eten en waar de bediening erg goed is

83. We hebben genoten. Restaurant ziet er gezellig uit. Vleesgerechten zijn heerlijk. Vriendelijk personeel.

84. Zeer vlotte en vriendelijke bediening, eten is uitstekend. Kortom een aanrader.

85. Perfecte bediening, perfecte steak!!

86. Het eten was goed geportioneerd en bediening was erg snel en zeer vriendenlijk, was wel erg druk maar daar viel kwa bediening gelukkig niets van te merken enigste minpuntje was dat de spareribs aan de droge kant waren.

87. Op dinsdag zijn we gaan eten bij Amadeus,
    We vertelde bij binnenkomst dat het als een verrassing was voor onze moeder, die even later zelf ook kwam.

De ober dacht met ons mee en zette ons niet voorin het restaurant, maar om het hoekje. Zodat onze moeder ons niet kon zien.

We kregen al snel een broodje wat goed was opgemerkt door de ober. We wouden wachten met de kaart om eerst ff te borrelen.
    Het was vanavond wat rustiger dan normaal. Alles werd fantastisch geregeld, extra patatjes was geen probleem en was kosteloos! Bij het dessert kregen we voor onze moeder ook een vuurwerkje erbij. Heel attent hierbij opgemerkt dat mijn moeder die dag met pensioen ging, en wenste haar een fijn pensioen, leuke bediening!

Zeker een aanrader en wij komen zeker weer terug!

88. Gister met 8 personen wezen eten bij Amadeus.
    We komen hier vaker en zoals altijd is het top!

Leuke sfeer en bediening is zeker in orde!
    Eten was zoals altijd prima in orde. Meerdere malen nog extra garnituur aangeboden gekregen.

Ik zelf had de spare-ribs onbeperkt en extra duivels deze vond ik wel wat aan de flauwe kant, van mij mag die wat pittiger, maar ieder zo zijn smaak!

Wij komen zeker terug!

89. Eten en sfeer zoals altijd prima.
    Bediening was wel vriendelijk, maar erg onhandig en klunzig, net alsof het een eerste werkdag was.

90. Erik en Mettie Naberman

Lekker eten, vriendelijk personeel. Eten er een paar keer per jaar en is altijd gezellig druk.

91. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

92. Heerlijk gegeten! Het personeel is erg vriendelijk, maar niet kundig. Ik vraag me af of dat ook uitmaakt als je het afweegt tegen te leuke sfeer en het heerlijke eten.

93. Wij vonden de bediening heel erg door elkaar lopen. Hadden geen vaste tafels per persoon en daarom ook een aantal keer gehad dat ze hetzelfde vroegen of heel lang moesten wachten. Ik zou vier a vijf vaste tafels per persoon geven zodat je meer orde krijgt.

94. Jan Ketelaar

We waren met 4 personen en hebben heerlijk gegeten. De bediening was correct en goed. Men kwam nog even checken of alles goed en voldoende was.

De enige tip die we zouden kunnen geven is het warm houden van het eten. Wanneer je in alle rust eet worden groente en aardappelgerechtjes snel koud.

Er heerste een prettige sfeer.

95. Heerlijk gegeten bij Amadeus Silvolde, vriendelijke bediening

96. Super! Mijn dochter moet glutenvrij. Ze hadden broodjes en meerdere glutenvrije gerechten. Wat niet glutenvrij was, werd aangepast voor haar.

We zijn met 7 personen wezen eten en iedereen had geweldig lekker gegeten.

Voor herhaling vatbaar!!

97. E.Schadron

Gisterenavond met ons zessen heerlijk gegeten bij Amadeus te Silvolde.

Goede bediening gastvrije mensen en de prijs viel ook nog mee wat wil een mens nog meer .
    Zeker aan te bevelen!

98. Wij hadden een bon van gift for you. We hadden een drie gangen menu met een gratis fles huiswijn. Door de bon die wij inwisselden hadden wij maar een beperkte keuze van het menu per gang konden wij maar kiezen uit 4 gerechten. De bon had een waarde van €75 voor 2 personen. Dus vond ik de keuze wat beperkt. Het voorgerecht (Texelse champignons) vond ik erg zout. Verder was het eten prima en op smaak. Alleen het tempo waarop de gerechten werden uitgeserveerd vonden wij erg hoog. Tussen het hoofdgerecht en dessert zat nog geen 5 minuten. We stonden daarom ook met 75 min weer buiten. Het dessert met de warme appeltaart kwam uit de magnetron, dat kon je goed proeven en het chocolade ijs had meer de smaak van water met een vleugje chocolade. Niet echt genieten van een avondje uit, is onze mening.

Als tip zouden wij mee geven: wat meer tijd tussen de maaltijden laten, zodat het eten een beetje kan zakken en je er meer van kan genieten.

99. Het eten was lekker en de bediening was ook goed en spontaan

100. Erg lekker gegeten. De keuze was super! Helemaal top!

Volgende pagina