Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald

Lekker eten in gemoedelijke ambiance.

Eten & drinken 9,2
Sfeer 8,2
Service 8,9
Prijs / kwaliteit 8,9

Fans

Word de eerste fan van Schnitzelhaus Jagershof!

• Lunch Diner

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan
Gesloten
  • Kerstavond – 24 dec

Kom heerlijk eten bij Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald! In ons gezellige restaurant in Limburg, nabij Bergen en Goch (Duitsland) kunt u genieten van onze heerlijke schnitzels, die in eigen keuken vers gepaneerd en gebakken worden.
Een keertje geen schnitzel eten? Behalve schnitzels serveren wij ook heerlijke gerechten als biefstuk, varkenshaas en spareribs. Bij mooi weer is het terras de hele zaterdag en zondag vanaf 10 uur open voor iedereen die een broodje wil eten, een kopje koffie met gebak uit eigen keuken wil bestellen of hier de zondag met een lekker ontbijt wil beginnen. Bij ons kunt u rekenen op heerlijke verse ingrediënten en een uitstekende bereiding. Tevens zijn al onze schnitzels ook als vegetarische schnitzel te bestellen. Ons restaurant is geschikt als u met z’n tweeën schnitzel wilt eten, maar ook als u met een groter gezelschap wil komen genieten in ons restaurant. Voor elk gezelschap hebben wij een mooie tafel. Nu reserveren om schnitzel te komen eten? Uiteraard is dat mogelijk telefonisch via 0485 44 12 07 of via schnitzelhaus@restaurantjagershof.nl

Bereikbaarheid
U vindt Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald (Limburg), op korte afstand van Bergen (Limburg), Center Parcs Het Heijderbos, Gennep (Limburg), Nijmegen (Gelderland), Goch (Duitsland), Weeze (Duitsland). Ons restaurant ligt vlakbij Nationaal Park De Maasduinen.

Diëten Vegetarisch
Foto van Schnitzelhaus Jagershof in SiebengewaldFoto van Schnitzelhaus Jagershof in SiebengewaldFoto van Schnitzelhaus Jagershof in SiebengewaldFoto van Schnitzelhaus Jagershof in SiebengewaldFoto van Schnitzelhaus Jagershof in SiebengewaldFoto van Schnitzelhaus Jagershof in Siebengewald

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Landelijk en bij het bos
Ambiance
Gezellig, huiselijk en klassiek
Voorzieningen
Wi-Fi, afhalen, honden toegestaan en terras
Kinderen
Kinderstoel aanwezig