't Eethuuske in Sibculo

1420789439 86
1447205885 89
1457112052 87
1470320275 87

1. Echt heerlijk gegeten! Vooral het kippannetje is voortreffelijk, smullen, je proef dat er veel aandacht aan besteed is.
    De sfeer is als thuis eten, je voelt je gelijk op je gemak, vriendelijke, snelle bediening kortom het was top!

2. A. en G. Tholen

Wij hebben uitstekend gegeten. Een eerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs. Fijn dat een kok de moeite neemt om zelf een knoflooksaus te maken al had daar wat ons betreft iets meer pit in mogen zitten in de vorm van wat citroen, zout en peper. Heerlijk knapperig vers afgebakken broodje. Goed gebakken vlees, prima gestoomde groenten en heerlijke salade. De zelfgemaakte soep kon wel van oma zijn. Je proeft dat deze lang getrokken heeft. Wij komen beslist terug! Mooi dat er nog eens wat persoonlijke aandacht aan de gasten wordt geschonken. Dat tref je lang niet altijd. Je voelt je direct thuis.

3. Ed 301 punten

Lekker dichtbij het Landal-park. Vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht van de kok vanwege dieetwensen. Aanrader is de bospaddenstoelensoep. De biefstuk was voor mij prima gebakken, ook al werd niet gevraagd hoe ik dat wilde. Chocolademousse-ijs maakte het af. De witte Portugese wijn was wat vlak, maar is ook andere. Opmerkelijk: bijzonder veel sanitair, dat ook nog eens erg schoon is.

4. Karin Leemhuis

5. rinie vissers

We waren op vakantiepark de Vlegge en gaan altijd als we ergens zijn een keer uiteten. Wij hadden tijdens het fietsen 't Eethuuske gezien en op internet opgezocht. Het leek ons wel wat en hebben gereserveerd, maar hadden dit niet verwacht dat het eten (spies) zo goed en lekker zou zijn.

Rinie en Jannie Vissers uit Zaltbommel

6. Twee keer heerlijk gegeten afgelopen week. Alles kwam vlot door. De bediening was prima. Voor al dat lekkers was de prijs wat aan de lage kant. Dus als je goed en lekker wil eten.....

7. Bergboer fam.

Persoonlijk, wat ik prettig vond was dat men soepel was t.a.v. de kaart, er kon overlegd worden als het redelijk is natuurlijk.

Alleen wat de frites (Vlaamse) betreft, mag het wat mij betreft ook kleine dunne frietjes zijn.

Verder heerlijke verse groenten en gemengde salade!

8. ria de jong

Een aantal keren in onze vakantie hier gegeten! Het eten is erg lekker en dat voor een goede prijs! Als we in de buurt zijn gaan we zeker weer, echt een aanrader!

9. Heerlijk gegeten in mei met ons gezin. Fijn speelhoekje voor de kinderen zodat die zich ook konden vermaken. Zeer gastvrij ontvangen. Een aanrader!

10. Vriendelijke gastvrije eigenaren. Passend eetcafe/ restaurant voor de omgeving. Lekker verse producten, mag soms met meer kruiden voor smaak (garnalencoctail), aardappelen wat minder zout. Goed concept, charmant parkeren in weiland :-) Ze mogen trots zijn op hun restaurant.

11. Geweldig vriendelijke ontvangst. We waren al wat later op de avond en waren de enige gasten. Het eten was in één woord geweldig! Mijn vrouw had een zigeuner schnitzel en deze smaakte prima. Zelf had ik een spies 't eethúske en deze was echt super! Toen nog een koffie speciaal, wat het helemaal af maakte. Ook de garnituur was meer dan goed. Lopend (door het bos) weer naar de Vlegge teruggegaan. Jammer dat het zover voor ons uit de buurt is, anders waren we zeker veel vaker terug gekomen.

12. We hadden deze locatie uitgezocht omdat we Albert Heijn restaurantweek-kaarten hebben. Ik heb ongeveer 4 weken van tevoren telefonisch gereserveerd voor 6 personen en de eigenaar gezegd dat het om de actie ging.

We werden hartelijk ontvangen en heb gelijk gezegd dat we voor de AH-actie gingen, waarna ons werd meegedeeld dat het niet kon omdat we met z'n zessen waren en niet via de AH-restaurantweken hadden geboekt. We hebben nog voorgesteld om dan 2 kaarten in te leveren maar de eigenaresse begon zielig te doen en zei dat ze bij elke kaart ook nog 2,50 moest overmaken naar AH. We hebben het hierbij gelaten, het was bovendien geen duur restaurant.

We hadden eigenlijk verwacht dat ze met het afrekenen 1 kaart zou innemen maar dat deed ze ook niet. Ze hadden afgesproken om 1 tafel voor 2 personen per avond ter beschikking te stellen voor de actie. Dan denk ik: doe dan helemaal niet mee.

Het eten was verder heerlijk, het is een huiskamersfeer waar plek is voor 26 personen in totaal. Verder waren ze best wel vriendelijk en konden wij ons wel vinden in het argument.

13. G.S. Visser

Vriendelijke bediening en ondanks beperkte menukaart heerlijk gegeten.

14. Vrijdagavond 11 september met onze volgespaarde AH-kaart voor een gratis tweede 3 gangenmenu naar Sibculo. De recensies maakten ons nieuwsgierig en we werden dan ook niet teleurgesteld. In één woord uitstekend.

Voorafje prima, hoofdgerecht voor mij vis en mijn echtgenote gamba's overtroffen onze verwachtingen. En het nagerecht, tsja bitterkoekjespudding kan je me voor wakker maken. Geslaagde avond dus.

Ik dacht dat de restauranthouder een vergoeding van AH of IENS kreeg voor de spaarkaart. Niets is minder waar ze moeten zelfs een bedrag van € 2,00 betalen voor de reservering. Foei AH, onze grootgrutter heeft ons een nare nasmaak bezorgd.

15. Jacqueline

Wat een gezellig knus restaurant. Heerlijk eten voor een goede prijs! Gezellige en vriendelijke bediening!

16. Afgelopen week 3 keer gegeten. Zowel voor, hoofd als nagerecht erg lekker. En dat voor een eerlijke prijs.

17. Afgelopen week 2x gegeten bij 't Eethuuske. Ontzettend gastvrij en tijd voor een praatje. Het restaurant voert een kleine kaart met streekproducten. Alles wat wij gegeten hebben was heerlijk! Ook met hond ben je hier welkom, binnen kun je gezellig zitten en buiten is een deels overdekt terras! Wij kunnen iedereen dit restaurant aanbevelen als je in de omgeving van Sibculo bent!

18. G.O. van der Veen

Alleen al voor de koffie met kwarktaart rijden we om! Geweldig!

19. P.Eggermont

Bijzonder fijne ervaring. Wij zouden een andere naam kiezen, Eethuuske doet denken aan een veredelde snackbar. En het is veel meer : een prima restaurant met een uitstekende kok.
    Een aanrader.

20. fam. Van der Linden

Een zeer geslaagde avond. De gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. Het eten was gemaakt van verse producten en dat was ook zeker te proeven, het was lekker en smaakvol. Kortom: een echte aanrader!

21. Heerlijk en betaalbaar gegeten. Leuke huiskamer sfeer en voor bezoekers van Landal de Vlegge zeker aan te raden.

22. Wij hebben met zussen en broers heerlijk gegeten. Hadden een privé gebeuren, er waren nl. verder geen gasten. De gastvrouw was zeer vriendelijk en de maaltijd was eenvoudig maar erg lekker en met aandacht voorbereid. Een aanrader als u in een huisje van landal logeerd.

23. We hebben genoten. Eerlijke producten en dat proef je gelijk. Gebakken aardappelen zijn echte gebakken aardappelen. Geen frituurbende. Echte aanrader. Niet te duur ook.

24. Wij waren al vaker in het vakantiepark de Vlegge van Landal. Hoewel we het restaurant naast het park niet slecht vinden wilden we in de buurt wel eens iets anders proberen. Dicht in de buurt bleek 't Eethuuske te liggen op 5 autominuten.
    Een leuke familiaire sfeer. Een bescheiden kaart maakt het kiezen minder moeilijk. De champignonsoep was goed, de kabeljauw op een witlofbedje voortreffelijk en het "toetje van de dag" chocolade mousse met room en aardbeien vormden een smakelijk besluit.

25. Heb tweemaal bij 't Eethuuske gegeten. De eerste keer met 4 volwassenen, we werden verrast door het lekkere eten en de gastvrijheid. Er bleek veel mogelijk.
    De tweede keer met 4 volwassenen en een kind. Het eten was opnieuw prima net als de bediening. Maar verrassend was dit keer de bak met speelgoed, waarmee de kleine man lekker mocht spelen. De mensen van de bediening lieten hem lekker zijn gang gaan, echt kind vriendelijk dus.

26. Heerlijke gerechten en goede service. Echt een aanrader. Vanuit Landal park adviseer ik te gaan lopen, om alvast trek te krijgen en weer wat eraf te lopen :-)

27. Hans Noordzij

Uitstekend, eigenaresse is heel enthousiast, er wordt met eerlijke verse producten gewerkt, de kwaliteit en smaak zijn uitstekend, de prijs heel schappelijk voor wat er wordt geboden. Zeker aan te raden!

28. Een restaurant met een huiselijke sfeer en een prima gastvrouw. Het eten is niet van culinair hoog niveau, maar de gerechten zijn in het algemeen smakelijk. Je merkt dat de kok z'n best doet, maar de echte creativiteit ontbreekt. De kabeljauw op een bedje van witlof met mosterd honing is te scherp, waardoor de smaak van kabeljauw niet tot z'n recht komt. Die met de kok en gastvrouw besproken. Met excuses vertelde de kok de verkeerde mostert te hebben besteld.

29. 10 mei werden we (6) personen ontvangen door gastvrouw en gastheer van deze zaak. Het was een zeer hartelijke ontvangst. Er werd op een enthousiaste manier uitleg gegeven over de inhoud van de "kaart".
    Voor-, hoofd- en nagerecht waren allen zeer smakelijk. Alle producten waren kakel vers en dat was aan de smaak te merken. We hebben allen een zeer leuke avond gehad.
    We gaan dit zeker nogmaals doen. Dit restaurant is zeker een aanrader in Sibculo en omstreken.

30. Goed, eerlijk eten. Goed vlees, drie vers bereide groenten en lekkere gebakken aardappelen. Streekproducten gebruikt. Aardige gastvrouw, houdt rekening met de wensen van de klant. Verlichting vonden wij te fel, iets dimmen zou de sfeer zeker goed doen.

31. Candida La Maitre

Wat een vriendelijk ontvangst en dito bediening! 3 soorten verse groenten op tafel en met zorg gebakken aardappeltjes zoals je moeder ze maakte. Heerlijke zelf gemaakte bitterkoekjespudding met een likeurtje. TOP

32. robertsabee

Warme ontvangst. Heerlijk vers klaar gemaakt eten en knock out na koffie met lekkere dingetjes. Alles geserveerd door een leuke twentse. Aanrader.

33. Met 3 vriendinnen gegeten in het Eethuuske. Het was geweldig! Mooi restaurant, vriendelijke bediening en verrassend lekker eten voor een prima prijs. Een aanrader!! Jammer dat we de enigen waren, dit restaurant verdient vol te zitten!

34. Heerlijke frisse sfeer. Een zeer innemende bediening. Een sfeer van gemoedelijkheid. Heerlijk eten met veel plaatselijke ingrediënten voor een alleszins schappelijke prijs. Geen overvloedige kaart maar wel ruime keuze.
    Wij komen in ieder geval nog terug.

35. 5 september 2013, Heerlijk gegeten in 't Eethuuske, kabeljauw en vleesribben voortreffelijk en zeer compleet. Dessert (toen nog zonder naam) een fantastisch avontuur op zich. Bediening prima. Je bent er echt te gast. Komen vast weer. Ali, Jan, Gon, Freek, Anneke, en Leen

36. Fam. Van SCHAIK

Super lekker gegeten, verse ingrediënten !! Buitengewoon gastvrij, een echte aanrader !

37. Anoniem

Heel goed restaurant! Beetje aan de kleine kant maar zeer lekker eten! Zeker een aanrader als het iets groter was zou ik er een 10 voor geven nu een 8,5

38. Henk van overbeek uit soest

Op zaterdag 9 maart 2013 uit wezen eten met mijn vrouw. Al gelijk bij binnenkomst prettige ontvangst (ondanks foutief parkeren bij de buren). Wij kozen als vooraf voor een champignon soep welke echt voortreffelijk smaakte(eet wel vaker deze soep, maar deze was echt lekker!!), hoe ze het doen weet ik niet maar super. Daarna een spies en een varkenshaas voor ons en echt, geweldig lekker. Verwarmde borden (bijna to hot to handle) en het vlees ook lekker gaar en mals. Bijkomende producten ook erg lekker.Gastvrijheid bijzonder goed en plezierig. Kortom, een aanrader voor een meer dan schappelijke prijs.
    Mensen van 't Eethuuske, ontzettend bedankt voor de relaxte avond van ons weekendje uit.

39. Op zaterdag 20-10-2012 daar gegeten omdat we op vakantie waren in de buurt. De sfeer en service zijn goed, alleen het eten was niet zo. De mannen hadden een spies genomen en vonden hem erg droog. Mijn schoonzus had een snitzel die te ver was doorgebakken en ik had zalm genomen alleen stond er op de kaart niet dat het een moot was en ik hou absoluut niet van graten. Beter op de kaart vermelden dat het om een zalm-moot gaat. Deze mensen zijn pas begonnen maar moeten waarschijnlijk nog een hoop leren qua bereiding van vlees.