Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sibculo verdeeld zijn.

Geeselinde willems

Goed voor elkaar! Je hoeft niet lang te wachten op je eten.

2. Internationaal Sibculo

Tip voor de bediening. Neem een opschrijfboekje en pen mee. Dan hoef je het niet nogmaals te vragen. Het eten is niet bijzonder en kan veel beter. Prijs en kwaliteit zijn hierdoor niet in verhouding. 3 verschillende mensen aan je tafeltje is onplezierig. En diep bord voor een schnitzel of rib eye is geen goed idee.

Kortom de puntjes op de i worden hier niet gezet. Er is nog veel ruimte voor verbetering.

Vrij recent wezen eten. Sfeer is uitstekend. Personeel zeer vriendelijk en het eten echt wel dik in orde.

Zeker door de afwisseling van gerechten (ipv 1 hoofdgerecht) beviel het ons uitstekend.

Maar ook de aankleding (huiselijke sfeer ipv het strakke en witte wat je vaak ziet) en personeel maakt het voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Eet smakelijk alvast !

Jean

Niek

Mooie plek, lekker eten! De spaanse muziek, de open keuken en de vrolijke bediening maken dat er altijd een gezellige sfeer hangt. Niet zo steriel en stil als je soms kunt hebben.

Een absolute aanrader!!

6. Nederlands Sibculo

Echt heerlijk gegeten! Vooral het kippannetje is voortreffelijk, smullen, je proef dat er veel aandacht aan besteed is.
    De sfeer is als thuis eten, je voelt je gelijk op je gemak, vriendelijke, snelle bediening kortom het was top!

7. Internationaal Sibculo

Niek

Fantastisch gegeten, enthousiaste bediening en super mooie plek. EEN AANRADER!!!

atb huyser

Een lawaaiig restaurant hoewel aan het water, voor een groep een ongezellige zit.
    Nogal kleine porties is geen probleem, enkel de kwaliteit van de verschillende stukjes vlees en gerechten viel erg tegen. Vis was vaak zodanig gepureerd dat het nergens naar smaakte.
    Alle gerechten werden met doperwten worteltjes en sperziebonen mix geserveerd. Deze groente kwam uit een kant en klaar diepvrieszak waarschijnlijk.
    Op de vraag en opmerking eens iets anders te serveren dan doperwten werd ingegaan. nml "niets erbij!" :)
    De gerechten (stoofvlees oa ) te koud De aardappel pommes duchesse waren droog smaakloos.
    Toetsjes waren lekker en de frietjes en saus ook. kortom veredelde snackbar?
    Advies voor dit "restaurant" Doe iets aan het lawaai doe iets aan de plakstoelen zorg voor meer variatie en ga de overwegend zelfde soort smaken eens kritisch doorlichten.

9. Internationaal Sibculo

Vorige week hier gegeten met een aantal vrienden. Personeel is erg vriendelijk, maar het eten is matig. De soep was lauw en de tagliatelle was gewoon niet lekker.

10. Nederlands Sibculo

A. en G. Tholen

Wij hebben uitstekend gegeten. Een eerlijke maaltijd voor een eerlijke prijs. Fijn dat een kok de moeite neemt om zelf een knoflooksaus te maken al had daar wat ons betreft iets meer pit in mogen zitten in de vorm van wat citroen, zout en peper. Heerlijk knapperig vers afgebakken broodje. Goed gebakken vlees, prima gestoomde groenten en heerlijke salade. De zelfgemaakte soep kon wel van oma zijn. Je proeft dat deze lang getrokken heeft. Wij komen beslist terug! Mooi dat er nog eens wat persoonlijke aandacht aan de gasten wordt geschonken. Dat tref je lang niet altijd. Je voelt je direct thuis.

Twee weken geleden weer bij Theodoor gegeten. Nou, vergeleken bij de vorige keren was het matig. Carpaccio was niet mooi rood, maar bruinig. Bij de koude zowel de warme gerechtjes steeds dezelfde garnering vooral de warme, was een soort prutje van zoete aardappel met nog wat. Ook viel op dat er bijna niemand zat, terwijl de vorige keren het bomvol zat. Hoop dat jullie hier wat mee gaan doen, zou jammer zijn als de boel dicht moet omdat de kwaliteit achteruit gaat.

12. Internationaal Sibculo

super bediening! heel vriendelijk personeel, het eten kan veel beter.

John

Eten is sinds half februari 2017, slecht. Hiervoor was het een prima restaurant met goede prijs kwaliteit verhouding.
    Er zit nieuwe eigenaar in, met dezelfde menukaart, echter, eten is niet van dezelfde kwaliteit en erg matig tot slecht bereid. Biefstuk met veel zenen en tagliatella, wat te ver door gekookt is en botervette saus.
    Jammer voorheen veel gegeten in dit restaurant, vanaf nu niet meer.

Nannette

Lekker gegeten, heerlijk terras, ruime keuze en aardige bediening. Ook leuk voor het gezin. Kinderen kunnen bij mooi weer zwemmen en naar de speeltuin.

15. Nederlands Sibculo

Ed

Lekker dichtbij het Landal-park. Vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht van de kok vanwege dieetwensen. Aanrader is de bospaddenstoelensoep. De biefstuk was voor mij prima gebakken, ook al werd niet gevraagd hoe ik dat wilde. Chocolademousse-ijs maakte het af. De witte Portugese wijn was wat vlak, maar is ook andere. Opmerkelijk: bijzonder veel sanitair, dat ook nog eens erg schoon is.

16. Internationaal Sibculo

Genoten van een heerlijke en uitgebreide High tea. De bediening was goed en vriendelijk. En de locatie is prachtig :)

Gj.grevengoed

Je werd hartelijk ontvangen. Het waren heerlijke gerechten. Nog nooit met wereldse gerechten tapas gegeten maar leuke gerechten genoeg keus... Vriendelijk personeel. Kan het wel aanraden.

Afgelopen donderdag daar gegeten voor afsluiting van vakantie, lekker op loopafstand. Het is een tapas concept, waar je 2 gerechtjes, hebben daar lekker gegeten en een aardig tijdje. Het was een door de weekse dag, dus niet echt druk, dus redelijk snel eten als je had besteld.
    De brasserie is niet echt super groot, maar zeer sfeervol ingericht en een open keuken dat je zo kan mee kijken evt. hoe het eten word bereid.
    Mochten we nog x daar in het park op vakantie zijn, komen we zeker nog x langs.

Patrick

Heerlijk gegeten afgelopen zaterdag. Gerechten waren goed en het duurde ook telkens niet lang voordat ze op tafel stonden. De sfeer is ook vooral erg goed. Het fijne is dat er geen tijdsdruk achter zit en je dus de gehele avond gerechten kunt blijven bestellen, ook alles door elkaar (voor-, hoofd- en nagerechten) is mogelijk. Dit zorgt ervoor dat je echt ontspannen geniet van ieder gerecht en de gezelligheid aan tafel. Niet zomaar dineren, maar het gevoel dat je even echt een avondje uit bent! Bovendien komt daar nog bij dat het uitzicht en de omgeving geweldig zijn.

20. Internationaal Sibculo

Gewoonweg Super!

Ine Hendriks

Wat hebben wij afgelopen zaterdag lekker gegeten! Het ene hapje was nog lekkerder dan het vorige ! En net als beneden in het restaurant super vriendelijk personeel en eigenaars. Niek en je vrouw, wij wensen jullie veel succes en komen zeker nog eens terug!

Ine Hendriks

Heerlijk gegeten ! Alles perfect, supervriendelijk personeel. Wij gaan zekker nog een keer terug!

Hendrik Cobussen

Wij hebben hier heerlijk gegeten, en gedronken. wat een gezellige warme sfeer met open keuken en aardige attente bediening. Wat een aanwinst voor de omgeving! Voor € 26,50 per persoon eet je hier alles wat je lekker vindt, voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes en alles is vers gemaakt, dat proef je.
    Wij komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden om hier te eten!

24. Internationaal Sibculo

Super gegeten daar! Lekker eten in een luxe jasje voor een betaalbare prijs. De sfeer is zoals een beachclub moet zijn. Lekker chill en relax. Zeker in zomer maanden is dit zeker een aanrader.

25. Internationaal Sibculo

Met nieuwe eigenaar super voor elkaar. Prijs, eten, personeel en omgeving. Niks op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Anet met man en kinderen .

Met familie een aantal keren zeer lekker gegeten in leuke (wandel-) omgeving met zicht op het strand en vijver, prima prijs en vriendelijke bediening!

Goede betaalbare kaart! Gewoon niks mis mee en zeker voor herhaling vatbaar.

En zeer geschikt voor grote groepen, gezinnen met kinderen, feesten en partijen .

Ps: dit weekend nog even geluncht en weer niks op aan te merken

27. Internationaal Sibculo

Paar dagen geleden zijn wij bij Beachclub Sibculo geweest. Wij hebben heerlijk gegeten en wat een mooie locatie. Het uitzicht vanuit het Restaurant is ook erg mooi. De bediening was ook zeer vriendelijk en maken tijd voor een praatje. Wat hebben wij een gezellige avond gehad. Wij komen zeker gauw weer terug!

28. Internationaal Sibculo

Afgelopen week heerlijk gegeten bij Beachclub Sibculo. Eigenaar was net overgenomen, maar hier was helemaal niks van te merken. Alles was heeriljk en naar wens. Leuke uitstraling, mooi uitzicht en leuke gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Jullie kunnen ons vaker verwachten.

29. Internationaal Sibculo

de korte

30. Internationaal Sibculo

Na een gezellige middag met familie, lekker met zijn twee uit eten. Waar naar toe. Nooit geweest, dus werd het tijd om ons naar Beachclub Sibculo te begeven. Nou hier hebben we echt geen spijt van. Heel gezellig om te zitten, met een mooi uitzicht op het meer. Zomers is het nog mooier om daar gezellig te vertoeven op het terras. Nu was het al gauw donker. Maar misschien in de toekomst van die heerlijk terraswarmers plaatsen en wat leuke plaids dan is het nog zeker heerlijk om buiten te zitten. En dan nog even vertellen van het heerlijke eten. Wij hadden iets besteld, mijn partner wilde niet weten wat hij zou krijgen dus aangewezen aan de ober en er bij verteld dat hij niets mocht zeggen. Toen ons eten werd gebracht zag ik iets anders dan ik had besteld (beide gerechten stonden onder elkaar). Na even nagedacht te hebben kwam ik er achter dat hij misschien het gerecht boven mijn vinger had gedacht en ik het gerecht eronder bedoelde. Kan gebeuren. Zei tegen hen: Ach kom maar gewoon met het gerecht ik eet het lekker op. Als compensatie kregen we ook nog het andere gerecht om te proeven. Super zeg wat een service. In totaal hebben we super lekker gegeten en heel gezellig gezeten en gesproken met de bediening. Echt een aanrader om het zelf te gaan ervaren.