Op dit adres zit nu: Beachclub Sibculo

1420260552 53
1441957389 78
1479151967 78

1. A + C + M

Het paviljoen de Vlegge gesloten?Wie gaat het nu proberen om er een bloeiende zaak van te maken?De locatie is prima,nu nog een goed restaurant,bar en snackbar.

2. Wij willen iedereen bedanken voor hun komst het afgelopen ander half jaar bij de Vlegge! Wij hebben een geweldige tijd gehad met u allen! Wij wensen de nieuwe eigenaren net z'n geweldige tijd toe als die wij hebben gehad! En hopen voor alle gasten een prettig en goed verblijf!!!

Met vriendelijke groeten team de Vlegge

3. Op de website staat dat ze vanaf 12 uur open zijn maar om 15:00 is deze tent nog gesloten. Bij vertrek zit het volledige personeel lekker te praten, 'goede dag' kan er niet vanaf. Prima service die we belonen met een halve ster. We komen hier nooit meer.

4. een tevreden klant uit Stiens

Heerlijk eten, ruim voldoende, unieke locatie en uiterst vriendelijk personeel.

Ik denk dat meneer Jansen het voortaan maar bij de snackbar moet laten.

5. Heel lekker gegeten vriendelijke bediening helemaal top

6. In de week van 7 tot en met 12 september regelmatig in het strandpaviljoen gegeten. Eten was prima en ruim voldoende, heel vriendelijke bediening en prachtige locatie. De menukaart is niet uitgebreid, maar daar kan ik mij wel iets van voorstellen als je net begonnen bent. Ik heb iedere keer toch iets anders kunnen bestellen. En dat voor die prijs. Wij komen uit het westen, daar betaal ik zeker 50% meer voor dezelfde maaltijden.

7. Het eten is goed, netjes verzorgd, net personeel, redelijke kaart om uit te zoeken.

8. Zeer lekker gegeten. Goede kwaliteit en vlotte bediening.
    Geen uitgebreide menukaart, maar voldoende keus.
    Ga zo door.

9. Jammer dat er weinig variatie in de menukaart is. Spareribs erg groot, een bord vol. Het ene deel wel te eten, het andere zo taai dat het niet van het bot afkomt. Een gefrituurde schnitzel dat lijkt op een groot uitgevallen kipnugget. Het bijgerecht bestaat wederom uit appeltjes, gebakken aardappeltjes en dit keer een verrassende niet uitziende koolsalade. Friet moet je extra bijbestellen want i.p.v kan niet en mayonaise ook op bestelling?

Kortom zeer teleurstellend en ik vraag me af of er wel iemand met kokspapieren in de keuken staat... Maar goed ik begrijp niet dat jullie er na zo'n leuke start met best wel goede ervaringen er nu zo voorstaan. Een beetje eenvoudige keuken kan toch wel meer variatie bieden dan alleen gefrituurde spullen en in de magnetron opgewarmde satè en spareribs.

Ik zag een advertentie bord voor de lunch staan spareribs, friet en salade voor 9,50 maar in de avond betaal je het dubbele en een frisse salade zit er niet eens bij. Na een teleurstellende avond de volgende dag bij een lokale snackbar geweest en daar een heerlijke zak friet gehaald met snacks voor nog niet eens de prijs van 1 gerecht bij jullie.

10. Prima ervaringen, gezellig en ongedwongen sfeer.
    Grimbergen dubbel goed aangevuld en dus beschikbaar.
    Groeten

Landal klant De Vlegge

11. Op 23 Mei met zeer slecht weer een heel warm welkom en een lekkere kop cappuccino met een over heerlijk stuk appel taart waar niet op de slagroom was bezuinigd. Mooi uitzicht over het water. Bij ons volgende bezoek op 25 mei heel erg lekker gegeten en 26 Mei nogmaals. De bediening was zeer vlot en vriendelijk. En het sanitair was keurig schoon. Kortom een restaurant om terug te komen.

12. Rudy Reekers

Top locatie en prachtig uitzicht. Eten en service top.

13. We kunnen niets bedenken wat ons niets naar de zin was super dikke pluim voor de kok🌹 xxx en ook de dames achter de bar waren vlot. Dank jullie wel en we komen graag terug

14. Prima restaurant met uitzicht op meertje.
    Heel lekker gegeten op 17-4-16.

15. Van der Veen

Heerlijk 's avonds gegeten, op 14-4-2016 en op 17-4-2016 nogmaals.
    Zeer vriendelijke, hardwerkende bediening.
    Prachtig gelegen aan de plas bij Landal De Vlegge, waar wij verbleven voor een heerlijke vakantie.

16. peter delwel

Prima gegeten. 's-middags al wat gedronken om de sfeer te proeven, die ons erg beviel. S'avonds het diner. Voor- en hoofdgerecht waren geweldig met verrassende en zeer smaakvolle bijlage. Al met al, ook dankzij de vriendelijke bediening, een echte aanrader tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

17. Wim van der Ven

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer en vriendelijke bediening. Samen met vrouw, schoonzus en zwager een mooie avond gehad.. Aanrader!

18. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, goed gelegen bij het vakantiepark de Vlegge.

19. Wij waren 30-12-2015 45 jaar getrouwd heerlijk wezen eten met kinderen en klein kinderen. Mooie locatie, hoeveelheid eten meer dan genoeg, super goed. Vriendelijke bediening. Gastvrij.

Fam B Smoes

20. Gezellig restaurant, goede sfeer. Heerlijk gegeten, flinke porties, mooi opgemaakte borden en heerlijke bijgerechten. Een aanrader dus.

21. Heerlijk wezen eten omdat we op het Landal Park De Vlegge zitten. We hebben echt zitten smullen, het was helemaal top! Dus is zeker de moeite waard om het ook eens te bezoeken

22. Jan en Ati

Twee keer hier gegeten en beide keren was het uitstekend, vriendelijk personeel en hond is ook welkom en krijgt gelijk water en wat lekkers. Je krijgt flinke stukken vlees met op een aparte manier gemaakte garnituur. Echt een aanrader en zeker niet te duur. De inrichting is erg gezellig en het restaurant ligt op een mooie locatie. Hier kan je met een gerust hart naar toe gaan.

23. R.C. Langerhorst

In het weekend van 6 t/m 9 november hier 2 maal gedineerd. Een prima locatie - uitstekend eten waar veel aandacht aan is besteed, evenals aan de presentatie - een goede prijs/kwaliteit verhouding - zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader !

24. Ik en mijn ouders zijn hier altijd tevreden klanten geweest maar mijn moeder heeft aan het peroneel laten weten dat er weinig variatie is in het menu. Wij houden van de kipspies maar dan graag zonder al die opgemaakte liflapjes.

Gewoon een sate spies met lekker wat salade erbij en en beetje atjar en kroepoek en frietjes. Het eenvoudige is net zo lekker en zonde als alle bijgerechten weer teruggaan. Houdt het gewoon simpel en wat het volgens ons ook goed zou doen is een gebraden kip of kip in het pannetje met salade en frietjes, dat is smullen.

Doe er je voordeel mee en wij komen dan zeker terug, maar de kaart is nu teveel van hetzelfde.

25. Wil en Monique

Lekker eten, mooie locatie. Super vriendelijke medewerkers, erg klantvriendelijk.

26. Jeannette

Goed en lekker gegeten, vriendelijk personeel. Gezellige sfeer. Een echte aanrader om lekker te eten voor een goede prijs.

27. We zijn een weekend op het landalpark de Vlegge in Sibculo geweest. Geweldige omgeving om te fietsen en te wandelen. Daarnaast waren we blij verrast door het heerlijke eten bij het Strandpaviljoen Vlegge.

Geweldige persoonlijke bediening, heerlijke gerechten met zorg bereid!

Complimenten!

28. Erg lekker gegeten voor een prima prijs. Vlotte en vriendelijke bediening. Lekkere garnituur erbij en leuk opgemaakt. (Er is ook een snackloket, we konden niet vinden wat de openingstijden daarvan zijn, jammer!)

29. van laar

Heerlijk gegeten, mooi uitzicht op het water. Leuk en vriendelijk personeel. Voor iedereen een aanrader, wij komen er zekers terug.

30. Gezellig restaurant bij Landal de Vlegge. Mooi terras aan de waterplas deels overdekt. Eten is niet duur, porties prima. Garnituur kan beter, weinig groente/salade. Met hond ben je meer dan welkom, bak water staat klaar.

31. Goed adres, eten super, en bediening zeer vriendelijk en behulpzaam.

32. Ik en mijn ouders zijn regelmatig op de Vlegge te vinden. Eerst heerlijk op het terras gezeten met een drankje. De menukaart bekeken en diezelfde avond heerlijk gegeten. Goede biefstuk, patat en heerlijke rode kool gegeten. Het zou fijn zijn er wat sla salade bij te serveren. Verder een mooie opgeknapte tent en een leuke gastvrije ontvangst!
    Voor jullie eigen verdiensten is het wel zo handig om de communicatie te verbeteren. Op het deurtje van de snackcorner stond gesloten, maar toen wij er zaten kon een familie wel patat en snacks verkrijgen, verwijs daar dan naar. Ga zo door, dan komen wij zeker weer wat eten en drinken.

33. Desiree Olsman

34. Desiree Osman

Goede ontvangst en vlotte leuke bediening. De menukaart biedt ruim keuze en het eten was echt heel goed. Ook de bijgerechten zijn origineel en erg lekker. Door de fantastische ligging aan het water is het net of je een avondje op vakantie bent. Een aanrader!

35. Prijs kwaliteit en hoeveelheid eten meer dan genoeg en zeer smakelijk. Bediening zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. De kok heeft uitstekend werk verricht. Voor herhaling vatbaar.

36. Fam.Labee

Paviljoen De Vlegge in Sibculo is een gezellig restaurant met een zeer vriendelijke bediening. De presentatie van het eten is mooi gedaan. En het smaakt ook nog eens goed. Een aanrader om er eens te gaan eten. Ook voor de lunch op het terras met uitzicht op het water. Een aanwinst met de nieuwe eigenaars (sinds mei 2015).

37. Koetsveld

Paviljoen De Vlegge in Sibculo is een goed restaurant. De bediening is erg goed, vriendelijk personeel. Het eten is erg lekker en ziet er mooi opgemaakt uit. Het restaurant ziet er schoon en gezellig uit, het uitzicht is schitterend. Goed eten voor een prima prijs. Een echte aanrader.
    Fam.Koetsveld.

38. Vriendelijke ontvangst. Maar de dames moeten nog wel een beetje bijgeschaafd worden. Serveer drankjes vanaf dienblad, wijnglas aan pootje vasthouden! En nieuwe drankjes met een nieuw schoon glas serveren! Vraag of het heeft gesmaakt en niet of het buikje vol zit. Het zijn kleine dingetjes. Bestelling was vergeten door te geven, geen probleem als ze het gewoon had toe gegeven. Jammer. Ambiance was prima.

39. Judith

De Vlegge is heropend met een nieuwe eigenaar. Nieuwsgierig? Kom dan gezellig lunchen, dineren of iets drinken bij Strandrestaurant De Vlegge.

40. Jammer op de site staat alle dagen open, daar aangekomen blijkt het restaurant dicht en volgens de receptie van Landal voor onbepaalde tijd. Geen briefje op de deur, site niet aangepast.

41. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de serveerster, en het restaurant ziet er gezellig uit. We kregen een mandje stokbrood met knoflooksaus (niet zelfgemaakt maar uit een potje), dat was het eerste minpunt. We hadden biefstuk en sliptong besteld, de biefstuk was goed bereid, alleen de sliptong was niet lang genoeg gebakken waardoor de paneermeel papperig en niet krokant was. Het laatste minpunt was dat de knoflooksaus die bij het stokbrood zat ook over de salade zat... Het was een teleurstellend etentje en we gaan daar nooit meer eten!!

42. L.L. Blok

Goed. Gastvrije ontvangst telkens weer door manager en personeel. Daardoor en door goede kwaliteit tijdens ons verblijf in het Landal park daar bijna elke dag in prettige sfeer heerlijk gegeten. Of de ene of de andere kok achter het fornuis stond was wel enigszins te merken. Het verschil was echter gering, namelijk "heerlijk" of zeer goed. De serveersters waren zeer attent en onthielden de specifieke wensen van de gasten.

43. Luigi Makkarone

Hebben in dit mooie restaurant met een groep van 6 personen heerlijk gedronken en gegeten! Alles was prima voor elkaar - de porties waren zelfs zo groot dat wij ze niet op konden krijgen! Wij waren express vanuit Duitsland hier naartoe gereden en hebben hier geen enkele minuut spijt van gehad!

Onze dank aan Petro Woertman en zijn personeel voor deze onvergetelijke avond!

44. Sfeer is goed, eten matig. Bediening niet al te snel hoewel het niet erg druk was op het terras.

45. Met hond ben je hier niet echt welkom. In het gedeelte van restaurant waar wel honden zijn toegestaan is geen ruimte meer. Op het terras mag, maar waarom gaat u niet in de snackbar eten? Kortom ga lekker weg zo lijkt de man van het restaurant te zeggen. Totaal geen gastvrijheid, anderen medewerkers lijken het optreden van hun collega of baas niet te waarderen. Wij echter geen trek meer om hier te eten.

Een gast van het landalpark.

46. Hanneke

Op de site staat rolstoel toegankelijk.. helaas kan je er met een elektrische rolstoel niet in komen. Alleen op het terras kan je wat gebruiken. Het eten was er goed en bediening ook.

47. Robert Huizer

Een leuk restaurant, heerlijk gegeten. Een uitstekende kok en vriendelijk personeel.

48. De ligging van het restaurant is leuk. De ontvangst door de serveerster was prima. Tot dan toe ging het goed. Wij gingen eten afhalen. Na thuiskomst bleek er weinig van onze bestelling te kloppen.

Terug naar het restaurant, waar dezelfde serveerster haar excuses aanbod en begreep dat we met de hele bestelling terug kwamen. Toen kwam er een man (denk eigenaar oid). Wat een onbeschoft persoon was dat. We moesten maar de juiste bestellingen weer meenemen en de rest over een kwartiertje ophalen.

Op onze reactie dat we met z'n zessen wilden eten, had hij geen boodschap. We moesten maar een beetje meewerken, want het was druk. Hij zette de doos met een gedeelte van de bestelling op de tafel en liep weg. De serveerster schaamde zich rot. Wat een arrogante vent was dat.

Eindelijk thuisgekomen met de rest van de bestelling, bleek de patat rauw te zijn, de saté niet te eten en het verschil tussen gyros en shoarma blijkt alleen de soort saus te zijn. Ik had ook het idee dat diezelfde man in de keuken stond.

Conclusie: Zolang die bewuste man daar de zaakjes regelt, is mijn advies: ga ergens anders eten halen.

49. Erg ontevreden over de klantvriendelijkheid bij het afhaalpunt bij dit restaurant. Voor zes personen een menu besteld en bij aankomst in ons vakantiehuis kwamen wij erachter dat vier van de zes bestellingen niet klopten. Met alle bestellingen terug gegaan omdat wij wel graag datgene wilden eten wat wij ook daadwerkelijk besteld hadden. Aangezien wij met z'n allen wilden eten wilden wij ook 6 nieuwe en warme menu's. In eerste aangesproken door een medewerkster die zei dat het goed was dat wij met alles teruggekomen waren. Even later kwam een redelijk gepikeerde man (manager?) met de bestellingen die wel goed waren. Deze moesten wij maar gewoon houden. Na de opmerking dat wij wel graag allemaal tegelijk wilden eten werd hij boos want het was erg druk in de keuken en we moesten maar gewoon meewerken.

Erg belachelijk dat er op deze manier met klanten omgegaan wordt en dat als er fouten gemaakt worden je eigenlijk gewoon pech hebt en als je erop wijst afgesnauwd wordt. Absoluut geen aanrader!

50. We hebben hier onlangs gegeten, met een gezelschap van 22 personen. Heerlijk gegeten, in een leuke accommodatie, met vriendelijk personeel. Echt een aanrader !!!

51. Evert & Hennie Koelewijn

Wij hebben hier meerdere keren heerlijk gegeten voor ook nog eens een mooi prijsje. Super vriendelijke bediening. Dit restaurant is zeker een aanrader.

52. B Smoes

53. Vorig jaar hebben we hier met een groep van 10 personen gegeten. Het personeel, op dat moment 2 jongedames, was erg vriendelijk. De eigenaar daarentegen een complete hork. Hij deed vreselijk onvriendelijk tegen zijn personeel, waarschijnlijk dacht hij niet dat wij dat hoorden. Op een gegeven moment liet hij, of iemand anders iets vallen en schreeuwde hij heel hard GVD. Verschrikkelijk! Een stel met kindertjes dat dichtbij ons zat werd heel vreemd door hem behandeld. Het jongetje, dat zich keurig gedroeg, moest naar het toilet en werd teruggestuurd naar zijn tafel omdat hij daar niet mocht lopen. Zijn moeder moest gaan uitleggen dat hij slechts naar het toilet moest. Ik denk dat de eigenaar niet van kinderen houdt?
    Voor ons hierdoor zeker niet voor herhaling vatbaar.
    Inge

54. fam evers

40 jarig jubileum feestje gevierd,
    was ontzettend goed. Het eten was geweldig.
    Een pluim voor de gastvrouw en het personeel

55. vera van Dijkman

Verleden week hebben wij bij jullie geweldig lekker gegeten. Toen wees ik u erop dat in de parkwijzer van Landel uw openingstijden onvolledig waren vermeld. Ik heb Landel hierop gewezen en kreeg vandaag reactie, Zij zullen de parkwijzer aanpassen. Succes met naar ik hoop een mooie zomer. Groet

56. fam.korn

Wij hebben hier twee keer heerlijk gegeten voor ook nog eens een mooi prijsje.
    Vooral de spareribs zijn hier voortreffelijk. Je krijgt ook nog eens veel
    verschillende bijgerechten, dit alles inclusief. Zelfs het mandje stokbrood vooraf was gratis,
    wat je tegenwoordig maar zelden meer ziet.
    Personeel was ook erg vriendelijk.
    Wij komen hier zeker terug als we in de buurt zijn!

57. Ik heb al 3 keer gegeten bij de pavilien de vlegge. Je kan er goed eten- drinken. Personeel heel vriendelijk.
    Zeker een aanrader.