Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sevenum verdeeld zijn.

1. Voor de 3e keer problemen met bestellen online. Ze zijn niet duidelijk naar de klanten toe. 1e keer besteld waren ze eerder dichtgegaan. Kregen we dus niks. 2e keer op tijd besteld voor op te halen. Half uur later pas klaar. 3e keer besteld hadden ze openingstijden veranderd zonder ergens te vermelden. Ipv 1230u bezorgd zoals afgesproken moesten we zelf halen om 1715u. Voor ons nooit geen BEBO meer. Ben er klaar mee.

2. Marjo

3. Ria driessen

Was vorige week met mijn zus gaan ontbijten, waardeloos, weinig soorten broodjes, geen chocolade pasta, nog net 2 koude uitgekookte en gebarste eieren gekregen, die je niet meer aan kunt bieden, verder was de cappuccino heel lauw, nee ik weet zeker dat ik hier nooit meer heenga, de prijs was ook al een euro duurder, maar ja, ik hoor vaak van mensen, dat die cappucino bij jullie lauw is en ze doen er niks mee, waardeloos.

4. Chris

5. Belachelijk slecht! Hebben hier in het verleden echt zeer regelmatig gegeten. De Sevewaeg heeft een leuke ambiance en goede wijn, mooi terras. De kaart is in prijs flink omhoog gegaan, alles minimaal 25% duurder, en we werden echt enorm teleurgesteld! Een schnitzel waar de paneer vanaf viel en wat weggemoffeld werd met groente er onder. Een risotto waar ze de smaak van bouillon en kaas waren vergeten maar waar ze wel een berg geperforeerde groente slierten in hadden gestopt. Het had werkelijk niets met lekker of smaakvol eten te maken. Overigens alles gezegd en het werd echt heel slecht opgelost. Een sorry tot de volgende keer?? Nuja, dat zal niet echt gaan gebeuren. Wat een slechte tent en dito service zeg!

6. Internationaal Sevenum

Ik ben ziek.
    Bel 2 maanden van te voren voor plaatsen te reserveren,
    Ik vroeg netjes om een rustige plaats en niet boven.
    Er werd heel moeilijk gedaan want dat konden ze ons niet beloven.
    Ik zei daarom reserveer ik tijdig.
    Er werd heel moeilijk gedaan.
    Niet normaal.
    S

7. Op 29 december bezochten wij La Place Sevenum. Zal ik niet meer doen. Het was rond 14.20 En ik zag echt vieze tafels, stoelen en vloer. Op mijn verzoek deed niemand iets. Zij wezen naar elkaar. Koffie zeer matig.
    Advies.
    : Ga naar de vestiging te Meerkerk of Nieuwegein. Prima.

8. Bij la place Sevenum nagenoeg alles op.
    Halve kip… op.
    Overhand… op.
    Zalm… op.
    Broodjes voor bij een hamburger… op.
    Nou daaag.

9. Hallo,

Heb nog nooit zo waardeloos gegeten, het eten was schandalig en alles smaakte naar pens. Het eten rook van het bord, je kan nog beter eten bij de nachtopvang mochten die daar nog wat over hebben.

De broodjes die je kreeg die krijg je normaal bij het ontbijt met een berg noten erop.

Het vlees was net een schoenzool, en de kip leek alsof er al op gekauwd was.

En dat buffet wat er stond daar maak ik liever geen woorden aan vuil. Dat mensen dit restaurant zo hoog beoordelen kom ik niet over uit. Volgens mij zijn ze niets gewend.

Ze doen zich een oude blouse aan en zitten daar te draaien met een glas wijn, alsof ze in een sterren restaurant zitten.

Nooit meer!

10. Internationaal Sevenum

Eva Schuurmans

Bij Lo Solé hebben ze het lekkerste ijs en veel variatie aan ijs smaken. Het personeel is erg aardig en de sfeer is gezellig!

11. Marlies

12. Van der Kraan

Even een positieve reactie. Heerlijk ontbijt en gebakje gegeten. Zeer uitgebreid assortiment, goede kwaliteit en erg vriendelijk personeel. De volgende keer zeker weer een bezoekje waard!

13. Top, frietwagen op de oprit, heerlijke friet en snacks.
    Een aanrader!

14. Leuk Braziliaans restaurant, wij konden het concept niet maar was hartstikke leuk om te doen. Je haal zelf het voorgerecht soep of verschillende tapas met brood en zodra je groenten of salade haalt komen ze vanuit de keuken verschillende vlees en vissoorten op een spies gegrild rondbrengen ieder geval genoeg soorten, wij die wel wat op kunnen sloegen toch sommige rondes af en na afloop kun je op een desserttafel zoveel toetjes eten als je maar wil vele verschillende smaken voor ieder wat wils.
    ECHT EEN AANRADER.

15. Internationaal Sevenum
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren zu fünft (mit 3 Jugendlichen) dort und waren sehr überrascht. Es gibt eine riesige Auswahl an Gerichten und Getränken. Es hat uns allen sehr gut geschmeckt. Die Restaurants sind sehr liebevoll eingerichtet. Alles ist sehr sauber. Es war ein toller Abend und ein schönes Erlebnis. Wir kommen auf jeden Fall wieder und freuen uns jetzt schon darauf.

16. Internationaal Sevenum

Voor de eerste keer geweest.
    Wat een keuze, die is reuze.
    Wat een uitstekende bereiding van de gerechten.
    Regelmatig worden de lege borden opgehaald.
    Super concept aan alles is gedacht.
    Van klein tot groot SUPERRR GENOTEN.

17. S

Groot spandoek aan gevel met "wij zijn 26ste in top 100 van beste snackbars" dus hier moesten we een frietje eten met ons gezin…
    Eerste lichte frustratie was geen opname van bestelling aan tafel maar goed… we hobbelen wel naar de balie.
    Tweede frustratie was t schrikken van de prijs bij afrekenen. Ook geen probleem verder… t eten moest nog komen.
    Bij t bezorgen van de friet bleek dat de bestellingen maar gewoon samengevoegd waren op de borden in een volgorde die door ons niet zo doorgegeven was. Toen we er iets van zeiden was de reactie een ritje naar de kassa om op t bonnetje te laten zien dat we t wel degelijk zo besteld hadden. Die volgorde klopte ook… alleen als ik een frikandel speciaal en een frietje bestel wil t nog niet zeggen dat die samen op een bord gepropt moeten worden aangezien ze voor 2 verschillende personen waren. Ook was er een kroket besteld met mosterd. Kroket werd blanco geserveerd en we moesten na de maaltijd maar even de mosterd achteraf los komen betalen a 0,70 EUR. Ook de chilisaus die we er bij vroegen mocht voor 0,70 EUR achteraf betaald worden want ja… je zult eens omzet mislopen op zo'n bestelling.
    Ben geen zeikerd maar waarschijnlijk wel verwend met de uitstekende service en t probleem oplossend vermogen van onze snackbar in Oss. En dat is dan nog wel een snackbar die UIT de top 100 is gebleven. Onbegrijpelijk.
    De friet smaakte verder wel goed.
    De frikandel was bijna niet te vinden in de frikandel speciaal door de sauzen… echt veel te veel saus.
    De kroket was meesterlijk lekker.
    Een flesje spa blauw 50cl 2,75 EUR.

18. S

19. Internationaal Sevenum

suzanne

Super lekker gegeten, leuk om te zitten en prima voor de kinderen. Het ijs was echt geweldig!

20. Internationaal Sevenum

John Heeren

Na de goede recensies op internet te hebben gelezen, besloten hier te gaan eten.
    Absoluut niets aan gelogen, was er met 4 personen, 3 gangen menu genomen, de een spare ribs, de ander kip piri piri, met soep naar keuze vooraf en ijscoupe achteraf.
    Prima gegeten en bijzonder vriendelijke bediening.

Dit heeft ons doen besluiten de volgende dag terug te keren.
    Toen voor zalm een snitzel en kipsalade de luxe gekozen, ook geweldig.
    Houd dit zo vol, zeker voor een ieder aan te bevelen.
    Bedankt en tot ziens, John/Ria Reg/Mar.

21. Internationaal Sevenum

Gijs

22. On-line besteld en extra moeten betalen voor ideal! Bestelling niet op de afgesproken tijd klaar voor de zoveelste keer. En voor de zoveelste keer klopte het geleverde niet met het bestelde inderdaad minstens 5 van de 10 keer. Eten is wel redelijk.

23. Internationaal Sevenum

Oud taai vlees en vis bedorven haring en rauwkost dien je een. Klacht in zeggen ze, we gaan er iets aan doen.mevrouw maarcwij zijn klaar met eten nog nietceens korting of zo gehad voor ons nooit meer.

3,4
  24. Internationaal Sevenum

Zeer netjes verzorgde accommodatie, ruim opgezet, genoeg personeel.
    Vond het aanbod van toetjes en bakery erg goed. Smaak van sushi was goed alleen wat een kleine sushi en de vulling moet je zoeken. Hier zouden ze zelfs in madurodam nog over klagen. Ook het aanbod van ongeveer 7 verschillende soorten is ook erg minimaal en de huid van de zalm zit er nog aan. Dus dit kun je met een beetje fatsoen geen sushi restaurant mogen noemen.
    Het idee van de overige restaurants klinkt veelbelovend, maar ook het aanbod minimaal. Alles vers bereid geloof ik meteen, alleen jammer dat alles onder warmtelampen en warmhoud platen op temp wordt gehouden. Zodra het er een beetje minder vers uitziet wordt het voor je ogen omgeschept of overgegoten in een nieuwe bak en het is weer vers. Met het ruime aanbod van all you can eat and drink vandaag de dag, staat deze onder aan het lijstje.

4,1
  25. Internationaal Sevenum

C. De Ligt

Héérlijk gegeten, hadden (wortel)soep van de dag, varkenshaas met spek, kipsate piri piri, en ijskoffie en thee met ijsbolletje… alles zeer smakelijk en ruim voldoende.

26. Indonesisch Sevenum

Hans

We hebben hier, op aanraden, met een grote groep gegeten, eigenlijk te groot voor de ruimte.
    Op het laatste moment kwamen er nog een paar bij, en daar werd nog een mouw aangepast...

Het eten smaakte heerlijk, de hoeveelheid was goed, en het is echt traditioneel Indonesisch.
    Dus verwacht niet wat je bij een Chinees kan bestellen.

Rundvlees was heerlijk mals, niet droog, en ook niet vet.
    Prima gebruik van kruiden om allerlei smaken te creëren in de diverse gerechten.

De wachttijden zijn inderdaad lang, maar dat is een gevolg van alles vers bereiden, ipv kant en klaar opwarmen. Alles wordt vers bereid, ook de sausjes.

Het is een veredelde huiskamer, dus de sfeer van de inrichting is niet bijzonder. Je moet echt gaan voor het eten, en dat was prima!!

Prijs was ook goed, zeker als je bekijkt hoe lang er besteed wordt aan de gerechten.

Wel zijn de openingstijden beperkt, dus reserveren is zeker een aanrader.

27. Indonesisch Sevenum

Hans

28. S vd velde

Buiten was het heerlijk op het terras. Salade met biefstuk en asperges met zalm waren lekker. Kinder menu met spareribs waren erg slecht. Waren erg pittig. En dat voor een kindergerecht. Er zat een saus met chili op. Toen ik dit melde werd verteld dat dit altijd zo was. En dat het dan maar pech was voor hem. Bij afreken nogmaals gemeld en hier hebben ze echt niets mee gedaan. Erg jammer. Dit is wel een reden voor ons om niet meer terug te gaan.

29. Van Bemmel

Terug van vakantie gegeten bij deze LaPlace vestiging! Lekker eten is een slechte benaming, kipsate was nog rauw en de saté saus leek op een hoopje vieze prut!! Klacht ingediend, nieuwe saté saus gemaakt, duurde zolang dat de rest van ons eten koud was geworden! Wederom klacht ingediend, ongeïnteresseerd en zeer onervaren personeel. Te duur betaald voor dit wat voor eten moet doorgaan. Wij komen hier nooit meer! Jammer, vroeger had LaPlace nog een beetje naam. Ben bereid voor een nadere toelichting.