Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sevenum verdeeld zijn.

1. Internationaal Sevenum

Theo van Ingen

Geweldig restaurant waar veel aandacht aan de kwaliteit van het eten wordt besteed.
    Wij zijn hier in de eerste week van de opening geweest en als je zag hoe enthousiast en behulpzaam het personeel was dan kreeg je gelijk een fijn gevoel.
    Voor ons zeker een positieve ervaring on voor herhaling vatbaar.

2. Internationaal Sevenum

I van Gool

Het eten smaakte wel maar het meeste was lauw tot koud aan toe sommige vleessoorten waren erg taai.
    Ben dit niet gewend van ABC ook veel in velp geweest daar niks op aan te merken.
    Er zijn 2 restaurants meer als in velp maar de keuze lijkt minder en de sfeer is minder (het is er wel mooi)
    mijn conclusie volgende keer gewoon naar velp.

3. Internationaal Sevenum

1E paasdag in Sevenum geweest. Viel erg tegen. Van buiten net een fabriek.
    Wij zijn Velp gewend, daar is het sfeervol. Hier absoluut niet. De plek waar wij zaten was heel koud. Het eten ging wel.
    Zeker een minpunt is dat de toiletten boven zijn.

4. Internationaal Sevenum

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

5. Internationaal Sevenum
  6. Internationaal Sevenum

Frank Verberne

7. Internationaal Sevenum

Eerste paasdag met familie en kinderen ABC restaurant bezocht.
    De ontvangst en de kennismaking van het personeel was heel vriendelijk.
    Alles wat we gegeten hebben was lekker, en er is heel veel keuze.
    Kinderen konden zich ook nog goed vermaken in de speeltuin.
    Het was voor ons een gezellige en lekkere kennismaking, en komen zeker terug.

8. Internationaal Sevenum

pinkeltje

Het was druk maar dat was geen obstakel, geen rijen bij het eten. Hadden een leuke plaats bij de Italiaan. Het eten was heerlijk en erg goed van kwaliteit en goed klaargemaakt. Heb enorm genoten. Enige minpuntje is dat de toiletten boven zijn en dit is wat moeilijker voor mensen die slecht ter been zijn. De lift was niet altijd beschikbaar. Het personeel was enorm vriendelijk en hadden duidelijk plezier in hun werk. Een dikke pluim voor iedereen. Wij komen zeker terug.

9. Internationaal Sevenum

Wij hebben veel ervaring met Velp dus ja, je vergelijkt wel maar dat moet je niet doen. Geef het personeel en leiding 3 maanden de tijd om op elkaar in te spelen en ieder zijn of haar plekje vindt zodat alles soepel verloopt. Maar waaróm hebben ze toch voor gekozen om de toiletgroep op de bovenste verdieping te maken. Er is genoeg ruimte om beneden een aparte gang te maken voor een toiletgroep. Is misschien niet erg voor jongere mensen maar niet aan hulpbehoevende, slecht ter been, vaker naar het toilet. De lift dan maar, die deed het dus niet(kinderziekte) en als het zo druk is? Kan je wachten op een plekje in de lift, en als dat niet lukt,zit je met een vervelend probleem. Luister, en probeer hier een oplossing te vinden.

10. Internationaal Sevenum

Ontzettend vriendelijke bediening, altijd met een glimlach. Goed eten, alleen een beetje chaotisch als het druk is.

11. Internationaal Sevenum

Albert 3

Heb er heerlijk gegeten met een groep van 15 personen en het was allemaal perfect.

12. Internationaal Sevenum

✅ Heerlijk eten
    ✅ Mega veel keuze
    ✅ Vriendelijke personeel
    ✅ Mooie locatie

Super leuke avond gehad! Iedereen blij want er is werkelijk voor ieder wat wils! Oma had haar lievelings soepje, mijn neefje een suikerspin, mijn zus sushi, mijn zwager een hotdog met zuurkool, mijn man een lekker gegrild biefstukje, opa ging lekker wokken en ik genoot van mijn vers gemaakte pasta. Wat wil je nog meer?! Kortom wij komen zeker terug!!

13. Internationaal Sevenum

We werden ontzettend goed ontvangen, heel erg leuk en vriendelijk personeel, heb nog nooit zoveel keuze gezien en alles zo netjes, alleen jammer dat het eten koud was want verder was het helemaal top! Er was van alles wat voor iedereen dus keuze zat.

14. Internationaal Sevenum

ABC Velp

15. Internationaal Sevenum

Het restaurant viel enorm tegen, bij aankomst 20 minuten nodig gehad om een parkeerplek te vinden, daarna nog in de lange rij staan om binnen te komen. Dan werd je naar een tafel geleid die erg ongezellig in een gangpad stond. Het drinken was het enige wat oprecht lekker was, het eten was voor een groot gedeelte ver onder de temperatuur, alles leek al heel lang onder de lamp te liggen. De soep was het enige wat echt heet was. Een nadeel was dat je ver moest lopen voor al het eten, geen dienbladen ter beschikking, dus gewoon een hete kom soep in je handen houden in de andere een bordje met brood en hopen dat het niet op de vloer beland. Je had ook tijdens het halen van het eten, je tas en jas niet in het zicht wat een onveilig gevoel gaf. Het mexicaans eten was doorgaans appetitelijk echter veel te lauw. De steakhouse waren beef erg ''rauw'' en koud eer je aan de tafel zat. Voor de prijs die men betaald was dit in verhouding van de kwaliteit VEEL TE DUUR. Ik ga er niet meer terug. Zonde, en ik zou het ook niemand aanraden. Tenzij je van een goedkoop buffet houd en geen problemen hebt met het voornamelijk koude voedsel.

16. Internationaal Sevenum

Gisteren hebben we heerlijk gegeten en gedronken! Wat een prachtig restaurant! Nog nooit zoiets gezien in Nederland en omstreken. Het is erg groot maar het is tegelijkertijd blijft het gezellig en voelt het echt als een avondje uit! Het eten is voortreffelijk, er is zoveel keus dat je niet kunt kiezen. Top!!! Een dikke 10 voor ABC Sevenum!

17. Internationaal Sevenum

Vriendelijk personeel, kwaliteit eten top.
    Het is groots, fraai, sfeervol, royaal, intiem.

Top tent.

18. Internationaal Sevenum

Gert-Jan loeve

Bonny Smedts

Op zich lekker eten maar 5 van de 10x klopt de bestelling niet of gaat er iets mis. Saus vergeten, snack vergeten, slappe of opgebakken friet, verkeerde soort friet, verkeerde saus op snack etc..
    Je kunt beter daar gaan eten dan de bestelling mee naar huis nemen. Als er dan iets niet klopt kun je het meteen aangeven..

Qua smaak van snacks is het goed, kwaliteit van friet wisselt.

Viel eerlijk gezegt tegen. Het ontvangst duurde veel te lang, de uitleg was prima en de gerechten die je zelf kon pakken daar was ook niks mis mee over smaakt valt niet te twisten maar ik vond het wat aan de zoute kant. Was mij tegen viel dat waren de pasadores soms liepen ze zo voorbij en sommige vleesstukken waren gewoon nog rauw van binnen. Ik vind het systeem niet kloppen, niets voor mij. Ik wil een bord met eten met alles der op een aan en niet hoeven wachten tot dat het vlees een keertje komt en je de bijgerechten al op hebt. De toetjes waren ook niet mijn ding, je mocht ze niet zelf pakken en het was gebak, dat ligt veel te zwaar na een maaltijd. De prijs kwaliteit verhouding vond ik te duur. Voor mensen op leeftijd die graag lekker willen eten maar niet meer zoveel kunnen eten is dit geen goede keuze, mijn jong volwassen kinderen zouden zich daar wel goed tegoed kunnen doen want je kan ongelimenteerd eten. Echt wat voor veelvraten.

Heerlijke avond gehad met mijn vrouw, dochter en schoonzoon. Vriendelijk en attent personeel. Buffet was super en een overdaad aan vlees werd door de passadores aan tafel gesneden. Allerlei soorten kwamen er voorbij, heerlijk mals en perfect gekruid. Voor mijn dochter en mijn schoonzoon was het de eerste keer maar die waren zo enthousiast dat we donderdag weer gaan genieten.

22. Lunchroom Sevenum

Lynn Schuurman

Het eten was echt heerlijk. Ik had de Gamba's vooraf, de mixed grill als hoofdgerecht en seizoendessert na. Het vlees van de spareribs gleed van het bot af en de rest was onwijs mals. Het ijs was ook echt heerlijk. Echt Super! Als wij in de buurt zijn komen wij zeker terug!

23. Eetcafé Sevenum

C van der Pol

We hebben heerlijk gegeten en de service was prima.

Zijn met 4 personen daar geweest, geen prettige ontvangst, in een hoekje gedropt en een gehaaste uitleg.
    Daarna koud tot lauwwarme soep, slecht vet vlees wat niet te eten was, redelijk buffet maar waardeloze nagerechten.
    We spraken de bediening er op aan maar wat ze deden was roddelen over ons i.p.v. een oplossing te bieden.
    Bij het afrekenen kwam nog een keer de vraag hoe het was geweest en we zeiden slecht, waar op de medewerkster ons koffie aanbood, waar we niet meer gebruik van wilde maken.
    Voor ons nooit meer!!

Everaerts

26. Eetcafé Sevenum

Hallo, onze allereerste ervaring met La Place Sevenum was in een woord "rampzalig". Saucijzen broodje koud, tomatensoep ook geen aanrader. Ik had ook nog 3 pizza's besteld: de 1e was verbrand, ging dan ook de prullenbak in. Na 45 min. nog geen pizza!! Mensen na ons al van pizza voorzien! Uiteindelijk wordt mijn salami pizza klaargemaakt, echter zonder salami, "deze was op"??!! Rest van de familie waren dan ook al 30 min. klaar met eten. We zijn gegaan zonder pizza!! 3 pizza's besteld en betaald, 1 pizza geld terug gekregen!! Wel vreemd??!! Ik heb er verder geen drama van gemaakt en ben gegaan, ik had op zijn minst "sorry" verwacht maar ook dat kon er niet vanaf. Ik was duidelijk niet de enige van de overige gasten die niet tevreden waren. mvg een ontevreden gast.

Een gezellige avond gehad met een leuk gezelschap. Restaurant: gezellig, sfeervol, live achtergrond muziek.
    Eten: vers bereid, voldoende variatie en keuze, smaakvol, met liefde bereid en opgediend, hoog in kwaliteit, originele wijze serveren vlees.
    Personeel: vriendelijk, representatief.
    Concept: origineel, avondvullend, gezellig.
    Kom zeker terug.

Afgelopen zondag met z'n tweetjes heerlijk gegeten, hertenbiefstuk en filetmignon, perfect gebakken, heerlijke groenten op het bord en voldoende friet erbij. Vooraf broodplankje met drie lekkere smeersels, ruim voldoende. Als dessert lekkere koffie met ijstaart, hier zaten iets te veel ijskristallen in maar wel lekker. Bediening was correct en vriendelijk. Heerlijk tafeltje bij de open haard. Volgende keer vragen we om dezelfde tafel.

Meuwissen

Vlees erg gezouten. Weinig variatie. Heb geen enkel stuk vlees gehad wat ik lekker vond. Bediening was prima. Buffet veel ook tegen.

Lindsey Gielen

Zeer slecht eten. Geen 1 hapje was lekker… heel erg jammer voor die prijs. Veel te duur!
    Ook wouden ze ons meer laten betalen als dat de afspraak was…

Dit was de eerste en laatste keer dat ik (wij, mijn collega's en ik ) daar gegeten hebben.