Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sevenum verdeeld zijn.

1. Eetcafé Sevenum

C van der Pol

We hebben heerlijk gegeten en de service was prima.

2. Caraïbisch Sevenum

Zijn met 4 personen daar geweest, geen prettige ontvangst, in een hoekje gedropt en een gehaaste uitleg.
    Daarna koud tot lauwwarme soep, slecht vet vlees wat niet te eten was, redelijk buffet maar waardeloze nagerechten.
    We spraken de bediening er op aan maar wat ze deden was roddelen over ons i.p.v. een oplossing te bieden.
    Bij het afrekenen kwam nog een keer de vraag hoe het was geweest en we zeiden slecht, waar op de medewerkster ons koffie aanbood, waar we niet meer gebruik van wilde maken.
    Voor ons nooit meer!!

3. Caraïbisch Sevenum

Everaerts

4. Eetcafé Sevenum

Hallo, onze allereerste ervaring met La Place Sevenum was in een woord "rampzalig". Saucijzen broodje koud, tomatensoep ook geen aanrader. Ik had ook nog 3 pizza's besteld: de 1e was verbrand, ging dan ook de prullenbak in. Na 45 min. nog geen pizza!! Mensen na ons al van pizza voorzien! Uiteindelijk wordt mijn salami pizza klaargemaakt, echter zonder salami, "deze was op"??!! Rest van de familie waren dan ook al 30 min. klaar met eten. We zijn gegaan zonder pizza!! 3 pizza's besteld en betaald, 1 pizza geld terug gekregen!! Wel vreemd??!! Ik heb er verder geen drama van gemaakt en ben gegaan, ik had op zijn minst "sorry" verwacht maar ook dat kon er niet vanaf. Ik was duidelijk niet de enige van de overige gasten die niet tevreden waren. mvg een ontevreden gast.

5. Caraïbisch Sevenum

Een gezellige avond gehad met een leuk gezelschap. Restaurant: gezellig, sfeervol, live achtergrond muziek.
    Eten: vers bereid, voldoende variatie en keuze, smaakvol, met liefde bereid en opgediend, hoog in kwaliteit, originele wijze serveren vlees.
    Personeel: vriendelijk, representatief.
    Concept: origineel, avondvullend, gezellig.
    Kom zeker terug.

Afgelopen zondag met z'n tweetjes heerlijk gegeten, hertenbiefstuk en filetmignon, perfect gebakken, heerlijke groenten op het bord en voldoende friet erbij. Vooraf broodplankje met drie lekkere smeersels, ruim voldoende. Als dessert lekkere koffie met ijstaart, hier zaten iets te veel ijskristallen in maar wel lekker. Bediening was correct en vriendelijk. Heerlijk tafeltje bij de open haard. Volgende keer vragen we om dezelfde tafel.

7. Caraïbisch Sevenum

Meuwissen

Vlees erg gezouten. Weinig variatie. Heb geen enkel stuk vlees gehad wat ik lekker vond. Bediening was prima. Buffet veel ook tegen.

8. Caraïbisch Sevenum

Lindsey Gielen

Zeer slecht eten. Geen 1 hapje was lekker… heel erg jammer voor die prijs. Veel te duur!
    Ook wouden ze ons meer laten betalen als dat de afspraak was…

Dit was de eerste en laatste keer dat ik (wij, mijn collega's en ik ) daar gegeten hebben.

9. Lunchroom Sevenum

anja cuppen

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

Fam. Wirken

Kwamen gisteren rond 21.00 Uur van een dagje shoppen in Keulen bij toeval in Sevenum terecht. We hadden behoorlijk trek en zagen bij toeval dit resraurant. Ondanks het late tijdstip konden wij toch nog terecht om wat te eten. De tafel werd direct voor ons in orde gemaakt. Wauw wat een vriendelijk personeel, top bediening en het eten was super. Hartelijk dank en zeer zeker de moeite waard dit restaurant nog eens te bezoeken. Jammer dat het zo ver van ons huis is. Maar we gaan zeker een keer terug.

Frans en Dineke

Erg lekker gegeten voor een hele mooie prijs, uitstekende wijn en zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Niets aan te merken. Aanrader.

Gister avond met zn drieen naar de turfhouve wezen uiteten, komen hier al jaren,
    maar gisteren het dieptepunt van de turfhoeve gezien, amateur bediening kon merken,
    dat het allemaal leerlingen waren eten naar verkeerde tafel serveren ook het drinken,
    maar het eten was weinig en toch het volle pond betalen je bent geen sterren restaurant.
    En het eten opdienen niet zoals het hoort voor de gast langs neer zetten, maar gelukkig.
    Heb ik connecties met de gilde opleiding in venlo en zal dit wel te spraken komen.
    En verder deze slechte reclame van mond tot mond verder door vertellen.
    Helaas maar erg jammer tufhoeve dat jullie voorheen prachtige en zeer gastvrije restaurant,
    zo naar de af grond te duwen heel erg jammer.
    Dus mensen er zijn veel betere restaurants in de omgeving en mijdt de turfhoeve zonde van uw geld.

13. Lunchroom Sevenum

Bourgondiër

Zeer goed adres voor een lunch, diner of ijs. Prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde. Verwacht geen sterren restaurant maar wel gewoon waar voor je geld. Erg vriendelijke en attente bediening en eigenaars. Vlotte service en goede porties. Aanrader in Sevenum.

Wij hebben gedineerd met een gezelschap van 10 dames tijdens een vrijgezellenfeest. Vooraf geregeld dat het arrangement tot 20.30 Uur zou duren. Op basis hiervan hebben wij de rest van de activiteiten gepland.
    Bestelling opnemen ging vlot. De rest van de avond geen bediening meer gezien om ons van drinken te voorzien. Na bijna anderhalf uur te hebben gewacht op het hoofdgerecht hebben we vriendelijk geinformeerd bij de serveerster of het nog haalbaar was om de drie gangen te krijgen binnen de afgesproken tijd. Hierop rolde de serveerster met haar ogen, super onvriendelijk! Uiteindelijk bleek het niet meer haalbaar om het dessert nog op tijd te krijgen waarop ik informeerde of het dessert van de rekening kon worden gehaald. Hier werd heel moeilijk over gedaan, met hangen en wurgen kon er 3 euro p.p. van de rekening worden gehaald. De desserts waren nog niet klaar gemaakt door de keuken.
    Het eten was gewoontjes, niks bijzonders. De bediening was klungelig: zelf servies doorgeven, kapotte stoel moest zelf gewisseld worden met een stoel uit de andere kant van de zaal, etc.
    Bij het afrekenen werden we weggekeken, geen enkele excuses voor de vervelende ervaring. Absoluut geen aanrader!

15. Caraïbisch Sevenum

Ik vond het eten helaas allemaal niet lekker, ik vond de kwaliteit van vis en vlees niet goed. Maar over de rest ben ik zeer positief, Ontzettend vriendelijke bediening, goede uitleg, mooi restaurant met fijn terras. Zeer lekkere wijn en irish coffee. Het tempo gaat erg snel, dit is echt iets voor grote vleesliefhebbers.

16. Caraïbisch Sevenum

Leuk concept, salades en buffet lekker en ruim voldoende, vlees, als dat al aan tafel kwam, lekker maar nogal dikwijls hetzelfde. Soms 10 minuten moeten wachten op stukje vlees, terwijl andere tafels heel vlot, onder duidelijke instructies van keuken, bediend werden. Teleurstellend want iedere klant zou toch op dezelfde manier bediend moeten worden.

17. Caraïbisch Sevenum

Mooi restaurant (nieuw) waar voor ons alles in balans was. Fijne verwelkoming, duidelijke uitleg over de gang van zaken en heerlijk eten. De koks die bij de tafel kwamen maakten er een Braziliaans feestje van met een vriendelijke bejegening naar onze dochter. Vlees en vis waren, heerlijk saladebar was vers (en werd bijgehouden)
    topper en wij komen hier graag nog eens terug.

We zijn hier na onze vakantie gaan eten met het gezin. Klein restaurant, maar prima eten, en wat vooral opviel was de prijs: €28,50 voor een 4-persoons Cinese rijsttafel! Dachten eerst dat dit misschien p/p was, maar was toch echt voor 4 personen. Was ook echt voldoende voor z'n vieren, niet overdadig maar genoeg. En de kwaliteit was prima en werden supersnel bediend. Misschien dat sommige gerechten voor wat mensen wat aan de flauwe kant zijn, doordat er minder zout is gebruikt, maar voor ons was dat juist goed (en je kan er natuurlijk altijd zelf nog wat zout aan toevoegen!).
    Zelfs aan het eind kregen we nog een klein flesje wijn mee voor het wachten; begrepen we niet helemaal want we hebben totaal niet hoeven wachten, maar toch erg attent.
    Alles bij elkaar (soepjes vooraf, consumpties en complete Chinese rijsttafel voor 4 personen) nog geen €50, -. Echt een aanrader!

Jo van den Akker

De eerste ronde werd er meteen voor de drank gezorgd en naderhand kwamen ze hier niet meer voor langs.

Kwaliteit is wisselend en niet constant, veel teveel keuze ook dat zal daar dan ook wel mee te maken hebben. Al eens aangebrande hamburger gehad en bij een boerenfriet aangebrande uien. Daarbij zijn de prijzen van bijvoorbeeld de speciaal frieten veel te duur voor wat je krijgt. Die ongeïnteresseerde vrouw achter de kassa is niet echt vriendelijk, lomp mens. Een veredelde friettent welke veel teveel aanbiedt en hierdoor de kwaliteit/prijs verhouding niet constant krijgt.

Zeer slechte bediening. Lopen langs de tafel zonder deze af te ruimen. Moet je zelfs 2x vragen om de dessertkaart. De bestelling van dessert duurde meer dan een half uur dus we zijn zonder dessert de deur uitgegaan. Het was wel druk maar er was genoeg onervaren bediening.

Eten was redelijk. Aan begin vrij vlot geholpen.

Bij hoofdgerecht nieuwe drankjes besteld. Helft niet gebracht.

Na het eten 35 minuten zitten wachten tot ze kwamen afruimen, en met de desert kwamen.
    Bediening liep continu langs, en had kunnen zien dat we klaar waren.

Kinderen waren namelijk al 20 minuten aan het buiten spelen.

Uiteindelijk zelf naar kassa gelopen en afgerekend.

Toetje elders gehaald.

De wielen van de bus

Slecht.
    Waardeloos kom je om 13.00 uur met 6 personen in Sevenum de zaak binnen en dan wordt er verteld dat het pas om 17 uur opengaat. Op de site staat dat ik vanaf 12.30 uur pizza kan bestellen.
    Wat een teleurstelling voor 5 kinderen die als afsluiting van het schooljaar een pizza hadden verdient.

24. Pizzeria Sevenum

Snel bezorgd, goed warm, maar de donor was beetje knapperig en hard. Beetje jammer.

Fj van Hirtum

Uiteindelijk goed gegeten,de bediening onder de maat,voorbeeld wijn met dichte fles op tafel gezet niet aangeboden,glas met de handen bij de drinkend gedeelte vast gepakt ,verkeerd voorgerecht , besteld schil aardappelen gekregen friet .geen kennis van dranken , geen of slechte begeleiding van leerlingen,deze zaten buiten te roken ,

26. Caraïbisch Sevenum

J.

Afgelopen week met een groep wezen eten in dit nieuwe restaurant in Sevenum. Omdat ikzelf bij de Turfhoeve in het verleden een slechte ervaring heb gehad, was ik nogal sceptisch omdat Cascara van dezelfde eigenaar is.

Pand is prachtig ingericht. Er is een open keuken en voor de salades etc. is er een Fresh Market die van allerlei nieuwe technische snufjes is voorzien. Keuze bij het saladebuffet is enorm uitgebreid en heerlijk vers.
    Als je aan tafel zit komen de 'koks' met spiezen vlees aan tafel en als je honger hebt snijden ze het vlees ter plekke van de spies af. Op tafel ligt een soort krantje waarin je precies kan zien waar je vlees vandaan komt, erg leuk!
    Vlees was heerlijk vers, vis vond ik persoonlijk wat minder.

Service van het personeel was in het begin goed en persoonlijk, maar naarmate het drukker werd gingen er toch wat dingen mis met leveren bestellingen en nam het aantal keren dat men kwam vragen voor drinken af.

Onder de streep hele leuke avond gehad met zelfs Braziliaanse live muziek. Zou het eenieder aanraden!

Jos Lemmens

Met 6 volwassenen en 2 kids (4 en 6 jaar) een perfecte avond beleefd. Een kok die zijn werk kent, een gastheer die inderdaad gastheer is en kinderen geen vervelende ettertjes vindt. De kids mochten op het einde met de chef de keuken in en zélf hun dessertijsje creëren. Vitellius is150 km van huis gelegen maar dat zal ons niet beletten om er nog eens terug te komen!

Na een terugreis uit Duitsland even snel wat eten, een keer niet bij de Mac maar AC Sevenum. Ik wist dat AC niet 1 van de beste is maar jemig wat een ontzettend slechte zaak is dit, want restaurant mag je het niet noemen vind ik. 1 of andere gore diepvries hamburger op een oud broodje, patat niet goed doorbakken, niet te eten, heb het dan ook laten staan. Personeel liep meer te keten dan de zaak te runnen en schoon te houden. De drank, mayo en appelmoes waren prima, maar daar kan je weinig aan verzieken als het uit een flesje of zakje komt... Daarbij ook de prijs, 11 euro, daar heb ik 2 Big mac menu's voor net 200 meter daar vandaan. Nooit meer AC Sevenum!!

1,3

Het was de enigste Chinees in de buurt dus bestelde ik een Indische rijsttafel en kip kerrie bij thuis komst hadden ze doodleuk een Chinees rijsttafel meegeven dit vind ik behoorlijk slordig en zal niet mee voor de 2e keer bestellen. Het eten was niet goed maar ook niet slecht maar wil gewoon wat ik bestel.

Het leek erop dat er geen rekening gehouden was met de reservering, hoewel er plaats genoeg was hoor. Gaat u hier maar in het hoekje zitten. Best lang wachten voor we konden bestellen, maar daarna ging het wel beter. Eten was prima!