Nieuwste foto's in Sevenum

Laatste updates in Sevenum

1. Will Schouten 's profielfoto
    Will Schouten heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Voldoende variatie voor een ieder.
    Als men naar huis gaat heeft men geen honger meer.
    Alles wordt op tijd aan gevuld.
    Voor het personeel dat pas bezig is gaat het steeds beter.
    Het concept is goed en er is altijd wel iets te verbeteren.

2. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

La place Sevenum is in verhouding veel te duur.
    De eieren zijn grijs rondom eigeel.
    Broodjes zijn hard. En kleine porties lijkt op kinderporties.
    Managers van la place :ga eens in Duitsland ontbijten daar kunnen jullie veel ervaring op doen.

3. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Eten is lekker er is genoeg.
    Personeel erg vriendelijk.
    Het is er schoon.
    Nu komt de maar.
    Ik kom er best vaak ook met het personeel.
    Waar ik mij aan stoor dat is het personeel die met die zware bakken met borden etc moeten lopen.
    Steeds weer voel ik mij schuldig en die opmerking heb ik ook van andere gasten gehoord.
    Dat zij geen karretje hebben zoals bij center parks.
    Dat is veel netter en beter voor hun rug.
    Abc doe hier wat aan.

4. Tonnie's profielfoto
    Tonnie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ik vond t smaakloos, groenten zagen niet fris, vlees en vis waren droog doordat t er veel te lang lag, groenten worden zo op n pannenkoek gelegd salami was veel t lang gebakken was kei hard. Voor ons geen 2e keer meer.

5. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Internationaal Sevenum

Heerlijk gegeten bediening super vriendelijk ideaal met kids.

6. Jasper Boom's profielfoto
    Jasper Boom heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Jasper Boom

Beste buffet waar ik ooit geweest ben. Te veel keus om op te noemen en alles is goed vers en warm, wat vaak niet het geval is bij andere buffetten.

7. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Heerlijk gegeten! De vrouwelijke bediening (de dame met kort haar) vonden wij nogal nors en niet passen bij de sfeer van het restaurant. Haar mannelijke collega achter de bar was wel uiterst vriendelijk.

Personeel dus wat minder, eten was heerlijk! Ook kindergerecht geen probleem.

8. Henk temming's profielfoto
    Henk temming heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Henk temming

Vorige week met mijn lief en haar tante van 88 naar het Abc Restaurant Sevenum in Sevenum geweest. Tante met rollator. Wij werden geplaceerd. D.w.z. wij kregen een tafel toegewezen. Hoewel er heel veel lege tafels waren, was er geen vrije tafelkeuze. Bij ABC is placeerder een serieuze baan!
    Op verschillende locaties in het restaurant kan bij diverse buffetten eten worden gehaald. Wij kregen een plaats toegewezen onder een grote speaker met veel te harde rockmuziek, waardoor wij elkaar niet meer konden verstaan. De 88-jarige vond het dessalnietemin een geweldige belevenis en schuifelde met ons - met haar rollator - langs de buffetten. We waren blij dat we haar hadden meegenomen. Ze genoot zichtbaar.
    Helaas bleek dat genot maar tijdelijk.

De weg van onze tafel naar de buffetten kon alleen via een schuine helling worden afgelegd. De achtentachtig jarige kon makkelijk zelfstandig met bord(-en) op haar rollator langs de buffetten. De genoemde schuine helling leverde echter iedere keer moeilijkheden op. Toen zij na voorgerecht en hoofdgerecht deze keer alleen (omdat ze vond dat ze het nu wel alleen kon) een dessert ging halen en terugkwam met twee borden op haar rollator ging het fout. Het ene bord (met brood en kaas) viel op de grond. Mijn lief zocht de scherven bij elkaar, terwijl haar tante met het andere bord (wafel, warme kersen en slagroom) geschrokken weer aan tafel wilde plaatsnemen. Het dessert op het bord dat zij van de rollator afnam en op tafel wilde zetten was echter op de schuine helling naar één kant van het bord geschoven. Het bord kieperde daardoor in haar schoot. Warme kersen met slagroom bevuilden haar kleren. Vanzelfsprekend voelde zij zich doodongelukkig. Zij geneerde zich en vond dat zij ons tot last was en zei dat ze nooit meer mee wilde gaan. Ze was te oud om nog uit eten te gaan...
    Wij probeerden haar ervan te overtuigen dat het allemaal wel meeviel, maar zij was verdrietig en ontroostbaar.

Mijn lief ging naar de receptie van het restaurant en meldde wat er gebeurd was. Men gaf haar het advies om een mail te sturen naar de directie. Dat heeft zij vervolgens gedaan. Zij stuurde een mail waarin zij uitvoerig het hele voorval beschreef en vroeg wat ABC wilde doen om het leed en de schade van haar tante te compenseren. Ons leek een vergoeding van de stomerijkosten en één gratis diner voor haar tante redelijk.
    Het antwoord van #ABC kwam snel. Er werd niets vergoed. Helemaal niets. Mijn conclusie: #ABCRestaurantsSevenum, kan geen oude mensen ontvangen en wil dat ook niet. (Bij een tweede uitvoeriger mail, kreeg zij ook nul op rekest).
    Jammer. De tante wóónt in Sevenum. Elke keer als wij bij haar op bezoek gaan, komen we langs dit restaurant.
    #ABCRestaurantSevenum is een bron van ergernis en een doorn in het oog. We nemen in het vervolg wel een andere weg.

9. K. Leeflang's profielfoto
    K. Leeflang heeft een recensie geschreven voor La Place

K. Leeflang

Geachte lezer,

Met vier personen zijn wij op 22 september bij U te gast geweest.
    Wij gebruikten koffie en wat erbij. Toen de dames naar het toilet wilden bleek dat dit alleen kon tegen een betaling van € 0,70 per persoon.
    Dit is naar onze mening zeer tegen de gastvrijheid van uw instelling welke notabene reclame
    maakt met een bord bij de weg inkomend bij de parkeergelegenheid met "Pi Pi" met een figuurtje van een dame en heer.
    Dat U voor het gebruik een vergoeding vraagt als men geen gebruiker is van uw restauratievoorziening is terecht, maar als klant is dit nog acceptabel als het gebruik kan worden verrekend met de bestelde vertering.
    Zoals gebruikelijk is bij wegrestaurans in b.v Duitsland.

10. Allan's profielfoto
    Allan heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

24/09/2018 17.50 uur Een tussenstop om niet gauw te vergeten en nooit meer enig La Place te bezoeken. Zelfbediening en alles zeer onoverzichtelijk , slechte kwaliteit eten. Het schoon en hygienisch houden van tafels en vloer wordt nooit gedaan, niet terzake deskundig personeel achter de toonbank , ontberen waarschijnlijk dan ook de opleiding om ook de ruimte voor de bezoekers op een redelijke wijze proper te houden.
    Na het eten à raison van € 16,50 voor 2 sausijzebroodjes en 2 kommen soep, een toilet bezoek gebracht,voucher van 0.50 voor inruil op 1 item, kop koffie (waswater) genomen, wilde ook graag een kop chocolademelk om de 2e voucher daarop in te ruilen,maar helaas werd ons verstaan gegeven dat er geen chocolademelk meer verkrijgbaar was. Dus ook geen kans meer om voucher in te ruilen.Zelfs niet na enig aandringen , service ? , blijkbaar niet aan de medewerkers van La Place meeegegeven.
    Helaas hadden wij voor ons bezoek niet de recencies gelezen en liepen dus in de ''La Place'' val.
    N O O I T M E E R !!!!!

11. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

We hebben er lekker gegeten vanavond (20-9-2018). Qua drankjes mochten ze ietsjes vaker komen, maar eerlijk is eerlijk, wij zijn wel mensen die best veel drinken met het avond eten.
    Ze kwamen geregeld met de vlees spiesen langs de tafel. Vind het persoonlijk wel fijn dat je zelf je eigen bijgerechten kon bepalen, en de hoeveelheid ervan. Als je normaal besteld in een restaurant ofzo, krijg je standaard een portie van het een of ander. En nu kon je het tenminste zelf bepalen hoeveel salade of iets dergelijks je er bij pakte.

12. stiphout's profielfoto
    stiphout heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

We zijn er nu 2 keer geweest. 1Ste keer viel tegen omdat we naar allerlei bewijsmateriaal toch geen gebruik mochten maken van mijn verjaardag bon. Vervolgens werden ergens achteraan gezet, terwijl er volop plek was. Het werd erg druk op een gegeven moment in die ruimte. Terwijl er nog steeds overal plek was.
    2De keer vroegen wij of we zelf onze plek mochten kiezen. Dit werd met erg veel tegenzin gedaan. Erg klantonvriendelijk, terwijl dat de leidinggevende zou zijn. Ik kies toch liever voor Velp. Leuk personeel en bereiding is beter.

13. Janneke van Hoof-Janssen's profielfoto
    Janneke van Hoof-Janssen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Janneke van Hoof-Janssen

Geweldig veel eten en drinken voor een goede prijs!!

14. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Het eten was smaakloos. (Zalmfilet met friet en oerham met friet.) tafels en stoelen waren niet schoon, terwijl er weinig te doen was. Ruimte erg ongezellig. Eens en nooit meer.

15. de Zwart's profielfoto
    de Zwart heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Het eten is koud en van zeer matige kwaliteit, daarbij slechte service.
    Bij de chinese wok werd mijn bord aan een andere gast gegeven en ik moest het maar met de wok van een ander doen. Aangegeven dat in de mijne vlees zat en desbetreffende klant misschien wel vegetarisch was werd nogal lacherig gereageerd waarop ik zelf andere gast heb aangesproken en ja hoor mw was vegetarisch!

1,1
  16. sonnie's profielfoto
    sonnie heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Wij eten hier met veel plezier, hebben onze zoon van 6 ook voor het eerst mee genomen en praat over niets anders meer. Het buffet met toetjes is nu plus punt geworden, zag commentaar dat het niet veel was, het is niet heel uitgebreid nee… maar moet dat dan? Je bent al aardig gevuld door het overheerlijke vlees!
    Kortom een aanrader Cascara!
    En service is prima!

17. jacobs's profielfoto
    jacobs heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gisteren geweest in Sevenum eten was er goed alleen was het er ijs koud in het restaurent.

18. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Dramatisch! Echt mensen, rij met een zo groot mogelijke boog om La Place Sevenum heen, want de mensen die die tent runnen behoren in het gevang. Kwaliteit van het eten is bedroevend slecht, en dan druk ik me nog mild uit. Vers belegde broodjes? Ja, vers belegd werden ze wel, maar beslist niet met verse producten. De broodjes zelf waren om te beginnen zo taai als hondenleer, en ook het gebruikte beleg kan onmogelijk dagvers geweest zijn. De soep en saucijzijnbroodjes waren koud en een bestelde pizza heeft ons nooit bereikt nadat de pizzabakker van deze ballentent drie pogingen er een te bakken had weten te verkloten. Hygiene in de eetruimte was eveneens ver te zoeken en personeel buitengewoon onvriendelijk en totaal niet servicegericht.

19. Ietje's profielfoto
    Ietje heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

We gaven feedback op een drankje… geen respons zelfs geen sorry.
    Als je de bijbehorende glazen niet meer voorradig hebt meld dit dan aan tafel en vraag niet de volledige prijs is ons devies.
    Eten wat gewoon goed service daar in tegen…
    19-8 gegeten met 4 personen.

20. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Duur. Kleine portie. Personeel vergeet gewoon de bestelling te brengen ook na opnieuw vragen. Nooit meer.

Puur gericht op geld.

21. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ben er meerdere keren geweest en het ziet er netjes en verzorgt uit.
    Is ruim van opzet, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten zijn goed en lekker bereidt, personeel is vriendelijk en voor ieder wat wils.
    Kortom een aanrader.

22. g v d Westerloo's profielfoto
    g v d Westerloo heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

g v d Westerloo

Zag er netjes uit en goed kunnen eten keuze genoeg voor ons allemaal 8 volwassenen. Wel een opmerking! Er waren in het hele restaurant geen aanwijzingen waar de nooduitgangen waren alleen bij de noodgangen zelf ik bedoel dit wel positief zodat daaar aan gewerkt kan worden…

23. Peter Hermans's profielfoto
    Peter Hermans heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Peter Hermans

Wij zijn inmiddels 2x bij ABC geweest. Niet alles is perfect, maar waar is dat wel. De diverse keuzes maakt het makkelijker om eens wat anders ook te proeven. En een lekkere toetjes en zelf je ijs bereiden. Ik vind het prima zo. Kom je ook eens van je stoel. En de mensen zijn er aardig. Een 10 kun je niet geven. Niets is perfect. Maar heel aardig bereikt! Succes!

24. Jos  Knoben's profielfoto
    Jos Knoben heeft een recensie geschreven voor TIM
    TIM
    Kleine eetwaren Sevenum

Jos Knoben

Vanmiddag genoten van een heerlijke lunch tijdens onze fietstocht met vrienden. Heerlijke soep en smakelijke panini. Vriendelijke bediening ! Groetjes Jos, Jacqueline, Wiel en Jos (Haelen, Helden)

25. Eric Lenders's profielfoto
    Eric Lenders heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Gisteravond hier gegeten. Van mij mag de gemiddelde beoordeling echt wel omhoog. Er zijn zeer zeker een hoop slechtere restaurants met een hogere gemiddelde beoordeling.

Ontvangst was goed (vriendelijke bediening), sfeer en inrichting was goed (absoluut geen vreetschuur), service was goed (geen lege glazen en niets was teveel gevraagd), snelheid was goed (ze kwamen regelmatig langs met verschillende soorten vlees) en de prijs was goed (speciaalbier onder de 4 euro). Het eten was boven verwachting (zeker voor een AYCE concept). Bereiding was m.i. goed en er werd uitgelegd om wat voor een soort vlees het ging (van kippendij tot aan ribeye tot aan zalm). Alles was mals.

Ook voor de kinderen was er voldoende vermaak, zowel binnen als buiten. Dus al met al positief.

26. Vlinder's profielfoto
    Vlinder heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Onvriendelijke bediening en lauw eten

27. Fam Klaver's profielfoto
    Fam Klaver heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Fam Klaver

Zojuist terug van een avondje ABC in Sevenum met twee kids,

Super leuk en sfeervol restaurant, ruim van opzet, gezellige drukte, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten goed en lekker bereidt, zeer vriendelijk personeel, erg schoon, kortom voor ieder wat wils, speelmogelijkheden voor de kids,

Zeker voor herhaling vatbaar.

28. L meijer's profielfoto
    L meijer heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Internationaal Sevenum

We zijn daar dinsdag wezen eten, alles smaakte goed, behalve de schnitzels waren van slechten kwaliteit.

29. Versteeg's profielfoto
    Versteeg heeft een recensie geschreven voor De Sevewaeg

Versteeg

Mooi restaurant met een fantastische keuken.
    Heerlijk gegeten tegen betaalbare prijs. Bediening zeer gastvrij met aandacht voor de gasten. Het was zo goed dat we besloten hebben om de volgende dag opnieuw te gaan eten.

30. Robert Jar's profielfoto
    Robert Jar heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Koks die naar tafel komen met verschillende soorten vlees spiezen. Ook zeer vriendelijk. Goed verzorgd en schoon restaurant. Schone toiletten. We komen zeker nog een keer terug. Top!