Nieuwste foto's in Sevenum

Laatste updates in Sevenum

1. Allan's profielfoto
    Allan heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

24/09/2018 17.50 uur Een tussenstop om niet gauw te vergeten en nooit meer enig La Place te bezoeken. Zelfbediening en alles zeer onoverzichtelijk , slechte kwaliteit eten. Het schoon en hygienisch houden van tafels en vloer wordt nooit gedaan, niet terzake deskundig personeel achter de toonbank , ontberen waarschijnlijk dan ook de opleiding om ook de ruimte voor de bezoekers op een redelijke wijze proper te houden.
    Na het eten à raison van € 16,50 voor 2 sausijzebroodjes en 2 kommen soep, een toilet bezoek gebracht,voucher van 0.50 voor inruil op 1 item, kop koffie (waswater) genomen, wilde ook graag een kop chocolademelk om de 2e voucher daarop in te ruilen,maar helaas werd ons verstaan gegeven dat er geen chocolademelk meer verkrijgbaar was. Dus ook geen kans meer om voucher in te ruilen.Zelfs niet na enig aandringen , service ? , blijkbaar niet aan de medewerkers van La Place meeegegeven.
    Helaas hadden wij voor ons bezoek niet de recencies gelezen en liepen dus in de ''La Place'' val.
    N O O I T M E E R !!!!!

2. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

We hebben er lekker gegeten vanavond (20-9-2018). Qua drankjes mochten ze ietsjes vaker komen, maar eerlijk is eerlijk, wij zijn wel mensen die best veel drinken met het avond eten.
    Ze kwamen geregeld met de vlees spiesen langs de tafel. Vind het persoonlijk wel fijn dat je zelf je eigen bijgerechten kon bepalen, en de hoeveelheid ervan. Als je normaal besteld in een restaurant ofzo, krijg je standaard een portie van het een of ander. En nu kon je het tenminste zelf bepalen hoeveel salade of iets dergelijks je er bij pakte.

3. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Amon-Sphinx

Afgelopen weekend eten besteld bij de Sphinx in Sevenum. Het eten was niet lekker, zeker niet voor de prijs dat je ervoor betaald. Daarnaast was het personeel zeer onvriendelijk, ik bestel nooit meer iets bij dit restaurant.

4. stiphout's profielfoto
    stiphout heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

We zijn er nu 2 keer geweest. 1Ste keer viel tegen omdat we naar allerlei bewijsmateriaal toch geen gebruik mochten maken van mijn verjaardag bon. Vervolgens werden ergens achteraan gezet, terwijl er volop plek was. Het werd erg druk op een gegeven moment in die ruimte. Terwijl er nog steeds overal plek was.
    2De keer vroegen wij of we zelf onze plek mochten kiezen. Dit werd met erg veel tegenzin gedaan. Erg klantonvriendelijk, terwijl dat de leidinggevende zou zijn. Ik kies toch liever voor Velp. Leuk personeel en bereiding is beter.

5. Janneke van Hoof-Janssen's profielfoto
    Janneke van Hoof-Janssen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Janneke van Hoof-Janssen

Geweldig veel eten en drinken voor een goede prijs!!

6. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Het eten was smaakloos. (Zalmfilet met friet en oerham met friet.) tafels en stoelen waren niet schoon, terwijl er weinig te doen was. Ruimte erg ongezellig. Eens en nooit meer.

7. de Zwart's profielfoto
    de Zwart heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Het eten is koud en van zeer matige kwaliteit, daarbij slechte service.
    Bij de chinese wok werd mijn bord aan een andere gast gegeven en ik moest het maar met de wok van een ander doen. Aangegeven dat in de mijne vlees zat en desbetreffende klant misschien wel vegetarisch was werd nogal lacherig gereageerd waarop ik zelf andere gast heb aangesproken en ja hoor mw was vegetarisch!

1,1
  8. sonnie's profielfoto
    sonnie heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Wij eten hier met veel plezier, hebben onze zoon van 6 ook voor het eerst mee genomen en praat over niets anders meer. Het buffet met toetjes is nu plus punt geworden, zag commentaar dat het niet veel was, het is niet heel uitgebreid nee… maar moet dat dan? Je bent al aardig gevuld door het overheerlijke vlees!
    Kortom een aanrader Cascara!
    En service is prima!

9. jacobs's profielfoto
    jacobs heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gisteren geweest in Sevenum eten was er goed alleen was het er ijs koud in het restaurent.

10. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Dramatisch! Echt mensen, rij met een zo groot mogelijke boog om La Place Sevenum heen, want de mensen die die tent runnen behoren in het gevang. Kwaliteit van het eten is bedroevend slecht, en dan druk ik me nog mild uit. Vers belegde broodjes? Ja, vers belegd werden ze wel, maar beslist niet met verse producten. De broodjes zelf waren om te beginnen zo taai als hondenleer, en ook het gebruikte beleg kan onmogelijk dagvers geweest zijn. De soep en saucijzijnbroodjes waren koud en een bestelde pizza heeft ons nooit bereikt nadat de pizzabakker van deze ballentent drie pogingen er een te bakken had weten te verkloten. Hygiene in de eetruimte was eveneens ver te zoeken en personeel buitengewoon onvriendelijk en totaal niet servicegericht.

11. Ietje's profielfoto
    Ietje heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

We gaven feedback op een drankje… geen respons zelfs geen sorry.
    Als je de bijbehorende glazen niet meer voorradig hebt meld dit dan aan tafel en vraag niet de volledige prijs is ons devies.
    Eten wat gewoon goed service daar in tegen…
    19-8 gegeten met 4 personen.

12. Freek's profielfoto
    Freek heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Duur. Kleine portie. Personeel vergeet gewoon de bestelling te brengen ook na opnieuw vragen. Nooit meer.

Puur gericht op geld.

13. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ben er meerdere keren geweest en het ziet er netjes en verzorgt uit.
    Is ruim van opzet, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten zijn goed en lekker bereidt, personeel is vriendelijk en voor ieder wat wils.
    Kortom een aanrader.

14. g v d Westerloo's profielfoto
    g v d Westerloo heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

g v d Westerloo

Zag er netjes uit en goed kunnen eten keuze genoeg voor ons allemaal 8 volwassenen. Wel een opmerking! Er waren in het hele restaurant geen aanwijzingen waar de nooduitgangen waren alleen bij de noodgangen zelf ik bedoel dit wel positief zodat daaar aan gewerkt kan worden…

15. Peter Hermans's profielfoto
    Peter Hermans heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Peter Hermans

Wij zijn inmiddels 2x bij ABC geweest. Niet alles is perfect, maar waar is dat wel. De diverse keuzes maakt het makkelijker om eens wat anders ook te proeven. En een lekkere toetjes en zelf je ijs bereiden. Ik vind het prima zo. Kom je ook eens van je stoel. En de mensen zijn er aardig. Een 10 kun je niet geven. Niets is perfect. Maar heel aardig bereikt! Succes!

16. Jos  Knoben's profielfoto
    Jos Knoben heeft een recensie geschreven voor TIM
    TIM
    Kleine eetwaren Sevenum

Jos Knoben

Vanmiddag genoten van een heerlijke lunch tijdens onze fietstocht met vrienden. Heerlijke soep en smakelijke panini. Vriendelijke bediening ! Groetjes Jos, Jacqueline, Wiel en Jos (Haelen, Helden)

17. Eric Lenders's profielfoto
    Eric Lenders heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Gisteravond hier gegeten. Van mij mag de gemiddelde beoordeling echt wel omhoog. Er zijn zeer zeker een hoop slechtere restaurants met een hogere gemiddelde beoordeling.

Ontvangst was goed (vriendelijke bediening), sfeer en inrichting was goed (absoluut geen vreetschuur), service was goed (geen lege glazen en niets was teveel gevraagd), snelheid was goed (ze kwamen regelmatig langs met verschillende soorten vlees) en de prijs was goed (speciaalbier onder de 4 euro). Het eten was boven verwachting (zeker voor een AYCE concept). Bereiding was m.i. goed en er werd uitgelegd om wat voor een soort vlees het ging (van kippendij tot aan ribeye tot aan zalm). Alles was mals.

Ook voor de kinderen was er voldoende vermaak, zowel binnen als buiten. Dus al met al positief.

18. Vlinder's profielfoto
    Vlinder heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Onvriendelijke bediening en lauw eten

19. Fam Klaver's profielfoto
    Fam Klaver heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Fam Klaver

Zojuist terug van een avondje ABC in Sevenum met twee kids,

Super leuk en sfeervol restaurant, ruim van opzet, gezellige drukte, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten goed en lekker bereidt, zeer vriendelijk personeel, erg schoon, kortom voor ieder wat wils, speelmogelijkheden voor de kids,

Zeker voor herhaling vatbaar.

20. L meijer's profielfoto
    L meijer heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Lunchroom Sevenum

We zijn daar dinsdag wezen eten, alles smaakte goed, behalve de schnitzels waren van slechten kwaliteit.

21. Versteeg's profielfoto
    Versteeg heeft een recensie geschreven voor De Sevewaeg

Versteeg

Mooi restaurant met een fantastische keuken.
    Heerlijk gegeten tegen betaalbare prijs. Bediening zeer gastvrij met aandacht voor de gasten. Het was zo goed dat we besloten hebben om de volgende dag opnieuw te gaan eten.

22. Robert Jar's profielfoto
    Robert Jar heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Koks die naar tafel komen met verschillende soorten vlees spiezen. Ook zeer vriendelijk. Goed verzorgd en schoon restaurant. Schone toiletten. We komen zeker nog een keer terug. Top!

23. mmmj van der heijden's profielfoto
    mmmj van der heijden heeft een recensie geschreven voor La Place

mmmj van der heijden

We bestelde pasta bolognaise met tagiatelle en bolognaise saus. Die betaalde we ook evenals een pasta zalm. Toen het klaar was bleek het geen tagiatelle maar penne te zijn. Het sausje was smerig en de penne hadden totaal geen smaak. Zout vergeten?
    Om de vieze smaak weg te halen namen we nog een appelbol maar dat was ook een fiasco want die was slap en taai. Het was er ook niet erg schoon, de vloer was vies. Er stonden een aantal plexiglas stoelen die helemaal beduimeld waren. DE ramen zagen eer ook smerig uit. Wij gingen altijd graag naar la Place voor de verse spullen maar dit was eens maar nooit meer.
    Ik zou zeggen doe er wart aan anders zul je al je gasten verliezen.

24. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Geweldig lekker gegeten. Prima sfeer.

25. Erik Lommen's profielfoto
    Erik Lommen heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Gisteravond heerlijk gegeten.
    Al jaren niet meer hier geweest maar wat is het toch mooi verbouwd.
    Het eten was super. En de bediening super vriendelijk en een goede service.
    Wij komen binnenkort weer terug.

26. Rachael C's profielfoto
    Rachael C heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Lunchroom Sevenum

Rachael C

Goed locatie, makkelijk te vinden en genoeg parkeer gelegenheid rondom.
    Alleen moet meer privacy kan zijn als de tafels kunnen een beetje meer uit elkaar.
    Niet een heel romantische restarurant, maar een restaurant die goed prijs en kwaliteit met elkaar afgestemd.

27. Seasinger's profielfoto
    Seasinger heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Seasinger

Mooi schoon restaurant, pasta en pannenkoeken worden vers bereid. Er staan geen grote porties in de schalen, dus ik vond het redelijk vers. Biefstuk was wel lang gebakken voor mijn smaak.Tafels worden snel afgeruimd en er loopt constant personeel te vegen met doekjes. De opmerkingen dat gerechten niet gaar zijn kan ik me bijna niet voorstellen.

Aankleding is ok, echt gezellig zitten is het niet maar zeker voldoende. Kinderspeeltuin met toezicht waar je verder geen last van hebt als bezoeker.

Allesoverzien een prettige ervaring voor een all you can eat concept.

28. Nik's profielfoto
    Nik heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Minder keus dan in Velp, in Sevenum is het ruimer opgezet waardoor je meer moet zoeken en lopen.
    Eten was slecht, slechts enkele dingen opgegeten maar de gamba's uitgespuugd want die smaakten gewoon aangebrand net zoals de kip cordon blue echt te vies gewoon en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben anders gewend van abc… Prijs kwaliteit verhouding vindt ik dan ook te hoge prijs voor nul kwaliteit… Jammer want de opzet is leuk.

29. Frits Janssen's profielfoto
    Frits Janssen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Frits Janssen

Na een dagje uit dit willen afsluiten met een bezoek en een lekker etentje bij ABC restaurant in Sevenum. Diverse gerechten niet gaar . Sommige gerechten welke warm dienen te zijn waren al koud voordat ze op het bord lagen. Gehaktballetjes nog slechter dan uit blik. Ik kan nog wel meer opnoemen maar doe dit niet. Wij zijn halverwege de tijd gestopt en vertrokken en vonden beide dat dit de eerste en gelijk de laatste keer is geweest. Voor dat geld hadden we op de meeste plaatsen wel smakelijk kunnen eten.

30. Alards's profielfoto
    Alards heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hier op zondagavond gegeten. Vriendelijk personeel. Opzet was heel leuk. Maar eigenlijk te groot opgezet. Je moest te ver lopen met het eten. Zaten boven en gelukkig dicht bij de trap. Hadden we verder gezeten dan was het eten helemaal koud geweest. Had al extra nasi onderuit gepakt wat nog goed heet/warm was. Echter toen ik boven kwam, was het helaas al lauw. Eten wat warm wordt gehouden is al helemaal koud als je weer aan je tafel bent. Over het algemeen vond ik het eten ook flauw. Weinig smaak. Zelfs de salades zat weinig smaak aan. Zal hier zelf niet meer snel terug gaan. Wat dat betreft is prijs/kwaliteit mijns inziens niet in verhouding.