Nieuwste foto's in Sevenum

Laatste updates in Sevenum

1. Rudi's profielfoto
    Rudi heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Bij aankomst langer dan 1 uur wachten voor het vlees komt. Degene die alleen bief wilde hebben 1,45 gewacht op hun vlees. Ik heb mij volgegeten met salade, ik had honger. Nooit meer is echt onder de maat.

2. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Eten zeer matig. Pizza, biefstuk en Yaketori spies waren zeer droog. Veel erg lauw/koud. Ook onze kinderen vonden het niet lekker. Jammer.

3. Sjra's profielfoto
    Sjra heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Sfeer was kil, tochtig.
    Eten Wildstoof voor €26,95. Een potje met bakje friet zonder groente of slade. Gewoon slecht. Wildstoof smaakte goed.
    Zeetong (dagprijs) werd niet gezegd wat het koste, op rekening €45? Pff.
    Extra potje pepersaus €1 euro halve eetlepel. Pfff.
    Schnitzel was dun, dat is fijn. Klein beetje groente. Tja.
    Varkenshaas, iets te lang in de pan, was droog. Klein beetje groente. Mnn.
    Lepels op bord van dessert, dat gaat dan door de saus. Lepel dient apart langs bordje of al op tafel opgedient te zijn.
    Drank 0,3 liter € 4,25 (we zitten niet in de randstad).
    Aporol Spritz € 9,75 tja.
    Tja we zeuren soms, maar als je een restaurant wilt runnen, heeft het oog en mond ook nog wat te zien en te proeven.
    Voorlopig even niet meer.

4. Fam. uit Maasbree's profielfoto
    Fam. uit Maasbree heeft een recensie geschreven voor De Sevewaeg

Fam. uit Maasbree

We gingen 2e kerstdag met onze familie (10 pers) genieten van een overheerlijk, keurig verzorgd diner in de prachtige sfeervolle zaal van de Sevewaeg. De bediening was perfect, mede doordat er ruim voldoende personeel aanwezig was. Dikke pluim. We komen zeker terug.

5. Anne-Marie's profielfoto
    Anne-Marie heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Anne-Marie

Wanneer het grondwater omhoog komt door de tegels, kun je geen mensen in de kelder laten dineren. Koud, erg vochtig en een zeer gladde, natte vloer, schandalig!

6. Annemiebruurs's profielfoto
    Annemiebruurs heeft een recensie geschreven voor La Place

Annemiebruurs

Moesten voor een kop cappuccino, wat zeg ik kop, het was maar een kopje, 4.30 euro betalen! Schandalig duur. Komt ook nog bij dat er geen lepeltjes waren, ook niet in de keuken! Konden de cappuccino roeren met een vork! Komen hier dus nooit meer.

La Place was vroeger beter!

7. Sterk's profielfoto
    Sterk heeft een recensie geschreven voor La Place

Ga om 18 uur na La Place in Sevenum, lekker met de vrouw sate eten die ook nog trouwens in de aanbieding is. Wat denk je is goed meneer maar helaas is de satesaus op. Ik dacht hij maakt een grapje. Je kan wel kip sate bestellen maar dan zonder satesaus. Wat een restaurant zeg hoe is dit mogelijk. Zijn maar weggegaan en komen dus nooit meer terug bij La Place.

8. Jolanda Magielse's profielfoto
    Jolanda Magielse heeft een recensie geschreven voor Amon-Sphinx

Jolanda Magielse

Heerlijke pizza's en pasta's voor heel vriendelijke prijzen.
    Dat zie je bijna nergens meer.
    Ieder jaar met het slotconcert kom ik er weer eten en nooit word ik teleurgesteld, goede kwaliteit.
    Nergens zulke lekkere pizza's als hier.
    Een aanrader voor ieder die in de buurt van Sevenum is.

9. Hermans's profielfoto
    Hermans heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

De bediening was waardeloos. 40 min. Wachten om nog iets te drinken te krijgen. Een halve schnitzel is bij jullie dus echt half. Een gebakken schnitzel gewoon doormidden gesneden. Friet nog net niet rauw. Varkenshaas met pezen erin.
    Schandalig. Ik heb er verder geen woorden voor. Mij en de rest van de familie zien ze NOOIT meer.

10. Gerrit andela's profielfoto
    Gerrit andela heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Gerrit andela

We vonden de kwaliteit van het eten matig. De sushirijst was niet gaat of te gaar, veel voedsel was al bereid en daardoor al afgekoeld of wat aan het indrogen, jammer, maar natuurlijk een onderdeel van het concept.
    Wok was wel lekker

11. Charisse Semper's profielfoto
    Charisse Semper heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Charisse Semper

Concept is heel leuk maar, eten heel slecht veel kant en klaar opgewarmd in oven uit de diepvries. Veel dingen lagen er lang bv biefstuk die dan taai is. Bij de asían spareribs die gewoon zwart en hard was bij de vis restaurant een jonkie die daar stond en geen verstand van zaken had zalm rauwig gebakken. 2 Glazen die aan de rand versleten waren als ik niet goed had gekeken had ik me waarschijnlijk open gehaald. Jammer Had hoge verwachtingen.

1,5
  12. Dorien Deckers's profielfoto
    Dorien Deckers heeft een recensie geschreven voor Lo Solé

Dorien Deckers

Gisteren hadden we met 10 personen een drie-gangenmenu bij Lo Solé in Sevenum. Helemaal top in alle opzichten. Het personeel is super vriendelijk 🤗 We begonnen met heerlijk versgemaakte soep!!! Daarna werd gekozen voor scampi’s, biefstuk en vegetarische salade. Alles was even lekker. Tot slot de ijssensatie. Zoiets hadden we nog niet gezien. Veel verschillende ijssoorten, toppings, slagroom. Iedereen was laaiend enthousiast. Hier komen we nogeens terug!!!
    Helemaal voldaan gingen we naar huis.

13. Miranda's profielfoto
    Miranda heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Miranda

Het eten was slecht en sommige waren nog rauw. Als mijn zoon vraagt wat er in zit heeft hij geen tijd om te kijken. Hij was bezig met vlees te bakken wat later rauw bleek te zijn. Toen ik vroeg wat erin zat zei hij hetzelfde kijk op het bordje. Ik vroeg naar de doos maar hij had zoals verwacht geen tijd. Het maar aan een ander gevraagd. Bleek in de hamburgers pepers te zitten. (Niet handig als je het niet mag hebben). Dus als mensen wat hebben zou ik Abc restaurant niet aanbevelen.

1,9
  14. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor De Sevewaeg

Rani

Heerlijk hier gegeten.
    We hebben lekker buiten ons eten gehad, het was mooi weer ervoor. Wel lekker in de schaduw gezeten door de parasols.
    Het was gezellig druk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

15. Frans's profielfoto
    Frans heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Het eten was prima, niks mis mee. Alleen hadden we het steenkoud in de hoek van het steakhouse. De airco stond volgens mij op standje vriezen. We zijns een uur ook weggegaan. Bijna bevroren.

16. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Absoluut geen aanbevelingen kwaliteit van het eten in het restaurant was slecht

Zo als te zien op de foto (hamburger) was het eten niet gaar de volledige binnenkant van de burger is nog rood wat betekent dat het niet goed gebakken is. Ook was de sushi lauw. Bij beide gevallen is het zeer onhygiënisch en gevaarlijk vanwege kans op voedselvergiftiging

Voor de rest ziet het restaurant er leuk uit en het concept is leuk maar de kwaliteit van alles was slecht. Zou hier niet nog een keer heen gaan en ook niet aanbevelen aan anderen.

17. Ariette's profielfoto
    Ariette heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Chinese Muur

Ariette

Net afhaalmaaltijd gegeten.
    Nasi Rames.....rundvlees was zeer taai....niet te eten.
    Nasi voor 4 personen...vlees voor 2 personen???
    Gerecht was zeer lauw....
    Schandalig om zo iets aan te bieden.

18. Henk's profielfoto
    Henk heeft een recensie geschreven voor De Sevewaeg

Het spontane besluit tot uit eten gaan resulteerde in de keuze op de Sevenwaegh in Sevenum. Bij binnenkomst bleek de gelegenheid redelijk gevuld te zijn dus dan hebben wij al zoiets van ja dus de keuken is al bezig dus niets uit de vriezer. Ons werdt als gasten welke niet gereserveerd hadden een 2 persoons tafeltje op een podium gegeven, en eigenlijk had ik al direct spijt van mijn keuze voor dit restaurant aangezien het geluid van het tiental gasten welke onder aan een lange tafel zat gewoon op het podium rondgalmde en conversatie voor mij en mijn vrouw gewoon haast onmogelijk maakte. Zullen we maar vertrekken na de koffie was de vraag aan mij. Toch maar naar de bediening om een andere zitplek te vragen. Oké was hun antwoord daar achter kun je uitzoeken, in een drukkere doch veel stillere hoek met vriendelijkere ogende groepering van zitgelegenheden. De keuze van mijn vrouw viel op een soort mixed grill voor 2 pers. welke aanbevolen werd op de kaart voor ongeveer €28,- pp. Aangezien ik mijn vrouw een ander restaurant in Duitsland voorgesteld had waar men dit soort mixedgrills aanbied ging ik akkoord en was dit dus een meevaller voor mij als echte Karnivoor. Soep gekozen en toen kwam de mixedgrill. Tja, men rook en zag het al direct, iets was er aangebrand of zoiets, en al het vlees alsmede groenten zat een zwarte laag op. Ik werdt eigenlijk ongerust over de smaak. De ribbetjes blijken lekker te zijn geweest aan gezien ik die aan mijn vrouw overliet, doch al het andere vlees alsmede groenten had de smaak van drooggekookte aardappelen en welke dan verbrand zijn. Dus alles had deze verbrande smaak, nu de morgen erna heb ik die smaak nog en tevens heb ik daar nog 2 Erdinger gedronken welke de smaak niet konden verbergen. Tijdens het nuttigen van deze maaltijd al aangegeven dat het verbrand lijkt, het zwarte eraf gesneden en ook bij betaling nog eens aangegeven dat er toch iets mis is met hun opdienen. Dat dit zo niet kan. Bedankt men mij ook nog voor de tip. Tja verlies genomen en €99.40 afgetikt, men begrijpt natuurlijk dat van naar boven afronden geen sprake was, hoogstens had ik een goedmakertje verwacht. Nee volgende keer ga ik voor zo een grill bij Arcen de grens over, of naar een ander restaurant in Nederland hierheen nooit meer om te eten. Avond verpest m.b.t. eten doch niet vanwege effe uit met de vrouw.

2,8
  19. Maurice Sachs's profielfoto
    Maurice Sachs heeft een recensie geschreven voor De Turfhoeve

Maurice Sachs

Lieve mensen: ga nooit bij de turfhoeve eten: het lijkt helemaal nergens op, de bediening is waardeloos, het eten komt rechtstreeks uit de magnetron, het is gewoon een fabriek met wat ranzig eten

1,9
  20. Ger van der Hoeven's profielfoto
    Ger van der Hoeven heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Ger van der Hoeven

Vind alleen het niet kunnen dat je van 7 uur tot 9 uur boekt en om twintig over acht het steakhouse heeft opgeruimd en je niks meer kunt krijgen.