Nieuwste foto's in Sevenum

Laatste updates in Sevenum

1. Dayen's profielfoto
    Dayen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gezellig met de kinderen en oma naar het nieuwe ABC. Maar helaas werd mijn zoontje ziek. Maar het personeel hielp ons met alles. En toen we naar huis gingen, kregen we een tegoedbon. Dat is nog eens service. En de kinderen maken alweer plannen voor een nieuw bezoek. Want ze hebben nog niet veel gezien van de ABC Sevenum. We willen het personeel bedanken voor de hulp en service, die we gekregen hebben!!!

2. renate slegers's profielfoto
    renate slegers heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

renate slegers

Al 2 x geweest kei leuk en lekker eten ook mijn kleine man vindt het heerlijk hij kan er lekker spelen en smullen.
    Het is groot op gezet dus merk je niet dat er veel mensen kunnen zijn.
    Boven kan je rustig zitten er is een lift aanwezig.
    Ben je slecht ter been en wil je vlakbij jou lekker eten zitten reserveer ruim van te voren waar je wil zitten dan is er zeker plek wij reserveren ook altijd ons plekje in dit geval bij de speelhoek.
    Ook de hoek wat wij strand beach noemen vlakbij de speelhoek geweldig mooi gaan we aan komende keer zitten.
    En als mensen klagen over koud eten pak een beetje en loop snel terug na je tafel dan is het wel warm maar blijf je maar rond lopen dan ja kan het dat het koud is ook een beetje zelf je eigen schuld ik heb er namelijk nooit last van gehad ga binnen kort weer lekker eten.
    En geef het aan als je stukje vlees niet goed is dan kunnen ze het wel goed voor jou maken.
    Ik wil mijn spek lekker door gebakken even zeggen en geregeld topp.
    Wij zijn wel tevreden hier over en er kan natuurlijk altijd iets niet goed gaan of zijn.
    Maar ze zijn nog net open dus men leert hier van.
    Wij zijn blij met dit abc restaurant.

3. Erna's profielfoto
    Erna heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hemelvaartsdag gaan eten bij ABC. Druk, maar daar was niet veel van te merken. Opzet en concept heel leuk en ook leuk ingericht. Wij zaten boven, wat soms wat lastig was om iedere keer met je bordjes de trap op te gaan. Eten was slecht. Bijna alles was koud of lauw en smakeloos. Voor ons betekent het dat we hier niet snel meer terug komen.

4. Manja graven's profielfoto
    Manja graven heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Manja graven

We zijn zondag 13 mei geweest en het is super gezellig en een leuke ervaring en genoeg keuze voor groot en klein een echte aanwinst.

5. jordy strijbos's profielfoto
    jordy strijbos heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

jordy strijbos

Het eten was lekker. En het is zeker niet te duur. WAS TOP.

6. Maikek's profielfoto
    Maikek heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Niet zo best. Is een echte vreetschuur waar het slechts draait om de hoeveelheid. Als je lekker wilt eten kun je het beste elders gaan (zeker voor deze prijs). Ps neem geen alcohol arrangement..je krijgt maar 3 drankjes. En als je slecht ter been bent zit je bij abc verkeerd, je moet veel lopen hierdoor lijkt het al snel een grote mierenhoop met mensen die in het wild door elkaar rennen met borden eten.

Het is te eten maar ik ben veel beter gewend voor 30euro.

7. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Al 2x heerlijk gegeten bij ABC. Onze kids vinden het geweldig, dus wij ook!

8. Peterseerden's profielfoto
    Peterseerden heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Peterseerden

Bij aankomst 20 minuten in de rij gestaan wat opzich meevalt. Eenmaal aan de kassa zeiden ze ons dat we in de verkeerde rij stonden m.a.w weer achteraan sluiten (stond niks aangegeven).
    Vervolgens 40 minuten over gedaan omdat personeel zwaar onkundig overkwam. Eenmaal aan de kassa werd ons vertelt dat het vol was terwijl ze voor de mensen voor ons een nieuwe afdeling om te zitten hadden geopend?! Na een vriendelijk verzoek voor een tafel na bijna een uur te hebben gewacht werden we toch nog voorzien van een zitplaats. Kortom: Service/kennis zwaar beneden peil maar eten was echt super 👌

9. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Personeel is vriendelijk, maar het eten viel enorm tegen. Scholfilet, zalm te droog uitgebakken. Broodje van hamburger aangebrand. Vers gemaakte pasta, smaakloos… zo kan ik nog wel doorgaan. Als je veel wil eten ben je op de juiste plek, voor kleine kinderen is het leuk. Maar voor de prijs kun je op andere plekken beter eten krijgen.

10. Poll's profielfoto
    Poll heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Gereserveerd om lekker te gaan eten zoals het 5 gangen menu voorspiegelde. Een vriendelijke ontvangst. De 1e 3 gangen waren heerlijk, verrassend en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. In afwachting alvast een lekker glas rode wijn. Na 1,5 uur wachten, het warme brood was op, maar afgerekend. De bediening handelde het netjes af.

11. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor De Schatberg
    Nederlands Sevenum

Vandaag weer bij eetcafe Trattoria van de Schatberg gegeten. De pizza's daar zijn de beste die ik ooit ergens in Nederland heb gegeten; vooral die met geitenkaas en momenteel ook de aspergepizza.

12. ABC Velp's profielfoto
    ABC Velp heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant
    ABC Velp
    Van restaurant

Beste Pieter,
    Allereerst bedankt dat u de moeite heeft gedaan om een revieuw te plaatsen om te vertellen dat uw meest recente bezoek bij ABC niet dat was, wat u van ons had verwacht of gewend bent.
    Dit vinden wij zeer spijtig! Onze slogan is niet voor niets; Good Food, Good Feelings!
    Kunt u uw bericht nogmaals sturen naar sevenum@abcrestaurants.com dan hebben wij ook gelijk uw gegevens en kunnen dan contact met u opnemen.
    Team ABC Sevenum

13. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Helaas teveel jong en onervaren. Maar kip die niet gaar is of bief overbakken helaas moet niet kunnen. Ook al wil je groot en hoeveel. Zijn veel plaatsen waar ook kan en waar smaak en gaarheid is zoals hoort. Helaas ik zal niemand aanraden was tegenvaller

14. Theo van Ingen's profielfoto
    Theo van Ingen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Theo van Ingen

Geweldig restaurant waar veel aandacht aan de kwaliteit van het eten wordt besteed.
    Wij zijn hier in de eerste week van de opening geweest en als je zag hoe enthousiast en behulpzaam het personeel was dan kreeg je gelijk een fijn gevoel.
    Voor ons zeker een positieve ervaring on voor herhaling vatbaar.

15. I van Gool's profielfoto
    I van Gool heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

I van Gool

Het eten smaakte wel maar het meeste was lauw tot koud aan toe sommige vleessoorten waren erg taai.
    Ben dit niet gewend van ABC ook veel in velp geweest daar niks op aan te merken.
    Er zijn 2 restaurants meer als in velp maar de keuze lijkt minder en de sfeer is minder (het is er wel mooi)
    mijn conclusie volgende keer gewoon naar velp.

16. Stuut's profielfoto
    Stuut heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

1E paasdag in Sevenum geweest. Viel erg tegen. Van buiten net een fabriek.
    Wij zijn Velp gewend, daar is het sfeervol. Hier absoluut niet. De plek waar wij zaten was heel koud. Het eten ging wel.
    Zeker een minpunt is dat de toiletten boven zijn.

17. Internationaal Sevenum

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

18. Jac's profielfoto
    Jac heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Eerste paasdag met familie en kinderen ABC restaurant bezocht.
    De ontvangst en de kennismaking van het personeel was heel vriendelijk.
    Alles wat we gegeten hebben was lekker, en er is heel veel keuze.
    Kinderen konden zich ook nog goed vermaken in de speeltuin.
    Het was voor ons een gezellige en lekkere kennismaking, en komen zeker terug.

19. pinkeltje's profielfoto
    pinkeltje heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

pinkeltje

Het was druk maar dat was geen obstakel, geen rijen bij het eten. Hadden een leuke plaats bij de Italiaan. Het eten was heerlijk en erg goed van kwaliteit en goed klaargemaakt. Heb enorm genoten. Enige minpuntje is dat de toiletten boven zijn en dit is wat moeilijker voor mensen die slecht ter been zijn. De lift was niet altijd beschikbaar. Het personeel was enorm vriendelijk en hadden duidelijk plezier in hun werk. Een dikke pluim voor iedereen. Wij komen zeker terug.

20. Will's profielfoto
    Will heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Wij hebben veel ervaring met Velp dus ja, je vergelijkt wel maar dat moet je niet doen. Geef het personeel en leiding 3 maanden de tijd om op elkaar in te spelen en ieder zijn of haar plekje vindt zodat alles soepel verloopt. Maar waaróm hebben ze toch voor gekozen om de toiletgroep op de bovenste verdieping te maken. Er is genoeg ruimte om beneden een aparte gang te maken voor een toiletgroep. Is misschien niet erg voor jongere mensen maar niet aan hulpbehoevende, slecht ter been, vaker naar het toilet. De lift dan maar, die deed het dus niet(kinderziekte) en als het zo druk is? Kan je wachten op een plekje in de lift, en als dat niet lukt,zit je met een vervelend probleem. Luister, en probeer hier een oplossing te vinden.

21. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ontzettend vriendelijke bediening, altijd met een glimlach. Goed eten, alleen een beetje chaotisch als het druk is.

22. Albert 3's profielfoto
    Albert 3 heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Albert 3

Heb er heerlijk gegeten met een groep van 15 personen en het was allemaal perfect.

23. Nienke Dirkse's profielfoto
    Nienke Dirkse heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

✅ Heerlijk eten
    ✅ Mega veel keuze
    ✅ Vriendelijke personeel
    ✅ Mooie locatie

Super leuke avond gehad! Iedereen blij want er is werkelijk voor ieder wat wils! Oma had haar lievelings soepje, mijn neefje een suikerspin, mijn zus sushi, mijn zwager een hotdog met zuurkool, mijn man een lekker gegrild biefstukje, opa ging lekker wokken en ik genoot van mijn vers gemaakte pasta. Wat wil je nog meer?! Kortom wij komen zeker terug!!

24. familie's profielfoto
    familie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

We werden ontzettend goed ontvangen, heel erg leuk en vriendelijk personeel, heb nog nooit zoveel keuze gezien en alles zo netjes, alleen jammer dat het eten koud was want verder was het helemaal top! Er was van alles wat voor iedereen dus keuze zat.

25. ABC Velp's profielfoto
    ABC Velp heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant
    ABC Velp
    Van restaurant

Beste I. Omland,

Allereerst bedankt dat u de moeite heeft gedaan om ons te vertellen dat uw meest recente bezoek bij ABC niet dat was, wat u van ons had verwacht of gewend bent.

Graag willen wij u vragen dit bericht nogmaals te sturen alleen dan naar ons mail adres sevenum@abcrestaurants.com graag reageren wij op uw bericht via deze weg.

Met vriendelijke groet,

- Team ABC Sevenum

26. I. Omland's profielfoto
    I. Omland heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Het restaurant viel enorm tegen, bij aankomst 20 minuten nodig gehad om een parkeerplek te vinden, daarna nog in de lange rij staan om binnen te komen. Dan werd je naar een tafel geleid die erg ongezellig in een gangpad stond. Het drinken was het enige wat oprecht lekker was, het eten was voor een groot gedeelte ver onder de temperatuur, alles leek al heel lang onder de lamp te liggen. De soep was het enige wat echt heet was. Een nadeel was dat je ver moest lopen voor al het eten, geen dienbladen ter beschikking, dus gewoon een hete kom soep in je handen houden in de andere een bordje met brood en hopen dat het niet op de vloer beland. Je had ook tijdens het halen van het eten, je tas en jas niet in het zicht wat een onveilig gevoel gaf. Het mexicaans eten was doorgaans appetitelijk echter veel te lauw. De steakhouse waren beef erg ''rauw'' en koud eer je aan de tafel zat. Voor de prijs die men betaald was dit in verhouding van de kwaliteit VEEL TE DUUR. Ik ga er niet meer terug. Zonde, en ik zou het ook niemand aanraden. Tenzij je van een goedkoop buffet houd en geen problemen hebt met het voornamelijk koude voedsel.

27. Mitch Lau's profielfoto
    Mitch Lau heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gisteren hebben we heerlijk gegeten en gedronken! Wat een prachtig restaurant! Nog nooit zoiets gezien in Nederland en omstreken. Het is erg groot maar het is tegelijkertijd blijft het gezellig en voelt het echt als een avondje uit! Het eten is voortreffelijk, er is zoveel keus dat je niet kunt kiezen. Top!!! Een dikke 10 voor ABC Sevenum!

28. ABC Restaurant heeft een nieuwe foto
  29. ABC Restaurant heeft een nieuwe foto