Nieuwste foto's in Sevenum

Laatste updates in Sevenum

1. Ernst Hanouwer's profielfoto
    Ernst Hanouwer heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Ernst Hanouwer

Absolute aanrader. Ik ben in veel restauranten met dit concept geweest, maar dit is met stip mijn favoriet..... er is werkelijk mega veel keus, en alles vers gemaakt. We komen snel weer terug.

2. Bg's profielfoto
    Bg heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hier met de familie komen eten op kerstdag. We hebben hier heerlijk kunnen eten, hier kan je niet met honger naar buiten gaan. Er is voor ieders wat te eten. Wij zaten aan het restaurant stakehouse, daar was het best gezellig. Enkel het afruimen duurde soms wat langer. Wij komen zeker nog eens terug.

3. Stefan's profielfoto
    Stefan heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Top, spijtig dat dit 180 km van ons huis is, anders zouden ons hier wel maandelijks zien!
    Vriendelijk personeel en heel verzorgd lekker eten!

4. Wim Borghys's profielfoto
    Wim Borghys heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Wim Borghys

Super concept! Lekker eten, vriendelijke bediening. Aanrader voor iedereen.

5. Willy's profielfoto
    Willy heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Met tweede kerstdag naar abc. Bij reservering is er niets verteld over extra prijsverhoging bij betaling rekenen ze gewoon 10 euro extra pp omdat het kerst is. 😂😂😂😂 Wat jammer is dat het eten het zelfde was als anders. En het personeel krijgt denk ik ook niet dubbel betaald ps het eten mag ook wel eens anders als je klanten vaker terug wil zien.

6. M. Van der kruijs's profielfoto
    M. Van der kruijs heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

Wij zijn met z'n 3e gaan eten, bij meteen vriendelijk personeel, iedereen was heel vriendelijk, het eten was voortreffelijk, vlees, vis, voor iedereen wat wils, de achtergrond muziek was fijn, niet te hard zodat je nog een gesprekje aan tafel kunt hebben, het personeel was mooi gekleed, met iedere een leren schort voor, echt het totaal plaatje was voor mij compleet, wij komen zeker een keer terug!

7. lambert's profielfoto
    lambert heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Eten was koud. Twee kopjes sla 8.50 euro. Lang wachten bij betalen was de eerste keer maar tevens de laatste. Dit hadden wij niet gedacht.

8. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Internationaal Sevenum

We hebben heerlijk gegeten. Behalve goed ijs, zijn ze bij Lo Sole (Italiaanse Zon) ook in staat een geweldig diner te verzorgen.

9. manders's profielfoto
    manders heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gisteren met het gezin naar abc geweest de kinderen hadden zich er erg op verheugd maar het viel erg tegen het eten was flauw en koud niet gaar. Dus voor ons geen abc meer.

10. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Zo veel keus. Wij vonden water met smaakjes van fruit en kruiden lekker. Waar heb je dat nou? De persoon die van sushi houdt vond de sushi lekkerder dan van andere restaurants. Voor iedere smaak geschikt. Wij komen nog een keer.

11. Antoine's profielfoto
    Antoine heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Waardeloos koud eten en kwalitatief slecht absoluut niet in verhouding met de prijs. Zeer ongezellige zitplaatsen, vooraf bij reservering aangegeven dat we verjaardagskaarten hebben konden we niet inleveren ivm sinterklaasavond. Dit lezen we niet ja dat kan doe dan niks. Wij hebben het wel gehad met abc. Een slechte kwaliteit ordinaire vreetschuur. Geen aanrader voordat geld heb je veel betere restaurants.

12. Lizet's profielfoto
    Lizet heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hallo mijn man Henk en ik komen al de 8ste keer bij jullie.
    We vinden t heerlijk bij jullie. En het eten is geweldig.

13. R Bouwens's profielfoto
    R Bouwens heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

R Bouwens

Met z'n tweetjes gaan eten. Vooraf hadden we onze twijfels of t wel gezellig zou zijn om met 2 personen te gaan eten in een restaurant met dit concept, maar die twijfel is volledig weggenomen. We hadden een 2 persoonstafel boven. We keken uit op de straat en de diner. Alles was mooi aangekleed met kerstversiering. Het was een rustige plek waar je heerlijk samen kon eten en praten zonder dat je het idee had dat er ontzettend veel mensen waren. Die waren er wel namelijk. Maar omdat alle tafels perfect over de verschillende restaurants verdeeld zijn, kun je echt rustig eten. En heerlijk eten....wat een keus en wat een goede producten! Kijk eerst eens rond voordat je iets opschept. Er is zoveel dat je echt heerlijke dingen kunt kiezen. Ook de niet-alcoholische drankenkeuze is enorm. Niet alleen frisdrank maar ook water in allerlei smaken, en mijn favoriet: zelf thee maken met verse ingredienten als gember, munt, citroen, kaneelstokjes, caramel, steranijs..jammie! Topervaring!

14. onno's profielfoto
    onno heeft een recensie geschreven voor Bintang
    Indonesisch Sevenum

Met 12 personen gegeten zondag 25 nov 2011
    anderhalf uur moeten wachten totdat er opgediend werd.
    Geen alcoholische dranken zelfs geen wijn.
    Eten was niet echt warm, sate en kip te droog.
    M.a.w, waardeloos.

15. Anja van gemert's profielfoto
    Anja van gemert heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Anja van gemert

We wilden een gezellige avond met z n tweetjes en kregen tafel 153 toegewezen de eerste tafel naast de keuken we zaten in de tocht op een gang elke 5 seconden kwam er personeel langs gelopen om vuile spullen naar de keuken te brengen we zijn na 50 minuten naar huis gegaan hadden het koud en het was ongezellig aan die tafel het eten was wel goed maar we zaten er zo vervelend dat we er geen zin meer in hadden voor ons hoeft het dus niet meer.

16. Bourgondiër's profielfoto
    Bourgondiër heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Internationaal Sevenum

Al jarenlang een zeer goed adres voor lunch, diner en ijs. Deze horeca ondernemers hebben hart voor hun vak. Mooie gerechten voor eerlijke prijzen. Erg vriendelijke en attente bediening / eigenaren. Geen lange wachttijden en een ontspannen sfeer. Bij de diner gerechten worden ook warme groenten geserveerd. Aanrader voor Sevenum en omstreken.

17. Will Schouten 's profielfoto
    Will Schouten heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Voldoende variatie voor een ieder.
    Als men naar huis gaat heeft men geen honger meer.
    Alles wordt op tijd aan gevuld.
    Voor het personeel dat pas bezig is gaat het steeds beter.
    Het concept is goed en er is altijd wel iets te verbeteren.

18. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

La place Sevenum is in verhouding veel te duur.
    De eieren zijn grijs rondom eigeel.
    Broodjes zijn hard. En kleine porties lijkt op kinderporties.
    Managers van la place :ga eens in Duitsland ontbijten daar kunnen jullie veel ervaring op doen.

19. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Eten is lekker er is genoeg.
    Personeel erg vriendelijk.
    Het is er schoon.
    Nu komt de maar.
    Ik kom er best vaak ook met het personeel.
    Waar ik mij aan stoor dat is het personeel die met die zware bakken met borden etc moeten lopen.
    Steeds weer voel ik mij schuldig en die opmerking heb ik ook van andere gasten gehoord.
    Dat zij geen karretje hebben zoals bij center parks.
    Dat is veel netter en beter voor hun rug.
    Abc doe hier wat aan.

20. Tonnie's profielfoto
    Tonnie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ik vond t smaakloos, groenten zagen niet fris, vlees en vis waren droog doordat t er veel te lang lag, groenten worden zo op n pannenkoek gelegd salami was veel t lang gebakken was kei hard. Voor ons geen 2e keer meer.

21. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Internationaal Sevenum

Heerlijk gegeten bediening super vriendelijk ideaal met kids.

22. Jasper Boom's profielfoto
    Jasper Boom heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Jasper Boom

Beste buffet waar ik ooit geweest ben. Te veel keus om op te noemen en alles is goed vers en warm, wat vaak niet het geval is bij andere buffetten.

23. Wendy's profielfoto
    Wendy heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Heerlijk gegeten! De vrouwelijke bediening (de dame met kort haar) vonden wij nogal nors en niet passen bij de sfeer van het restaurant. Haar mannelijke collega achter de bar was wel uiterst vriendelijk.

Personeel dus wat minder, eten was heerlijk! Ook kindergerecht geen probleem.

24. Henk temming's profielfoto
    Henk temming heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Henk temming

Vorige week met mijn lief en haar tante van 88 naar het Abc Restaurant Sevenum in Sevenum geweest. Tante met rollator. Wij werden geplaceerd. D.w.z. wij kregen een tafel toegewezen. Hoewel er heel veel lege tafels waren, was er geen vrije tafelkeuze. Bij ABC is placeerder een serieuze baan!
    Op verschillende locaties in het restaurant kan bij diverse buffetten eten worden gehaald. Wij kregen een plaats toegewezen onder een grote speaker met veel te harde rockmuziek, waardoor wij elkaar niet meer konden verstaan. De 88-jarige vond het dessalnietemin een geweldige belevenis en schuifelde met ons - met haar rollator - langs de buffetten. We waren blij dat we haar hadden meegenomen. Ze genoot zichtbaar.
    Helaas bleek dat genot maar tijdelijk.

De weg van onze tafel naar de buffetten kon alleen via een schuine helling worden afgelegd. De achtentachtig jarige kon makkelijk zelfstandig met bord(-en) op haar rollator langs de buffetten. De genoemde schuine helling leverde echter iedere keer moeilijkheden op. Toen zij na voorgerecht en hoofdgerecht deze keer alleen (omdat ze vond dat ze het nu wel alleen kon) een dessert ging halen en terugkwam met twee borden op haar rollator ging het fout. Het ene bord (met brood en kaas) viel op de grond. Mijn lief zocht de scherven bij elkaar, terwijl haar tante met het andere bord (wafel, warme kersen en slagroom) geschrokken weer aan tafel wilde plaatsnemen. Het dessert op het bord dat zij van de rollator afnam en op tafel wilde zetten was echter op de schuine helling naar één kant van het bord geschoven. Het bord kieperde daardoor in haar schoot. Warme kersen met slagroom bevuilden haar kleren. Vanzelfsprekend voelde zij zich doodongelukkig. Zij geneerde zich en vond dat zij ons tot last was en zei dat ze nooit meer mee wilde gaan. Ze was te oud om nog uit eten te gaan...
    Wij probeerden haar ervan te overtuigen dat het allemaal wel meeviel, maar zij was verdrietig en ontroostbaar.

Mijn lief ging naar de receptie van het restaurant en meldde wat er gebeurd was. Men gaf haar het advies om een mail te sturen naar de directie. Dat heeft zij vervolgens gedaan. Zij stuurde een mail waarin zij uitvoerig het hele voorval beschreef en vroeg wat ABC wilde doen om het leed en de schade van haar tante te compenseren. Ons leek een vergoeding van de stomerijkosten en één gratis diner voor haar tante redelijk.
    Het antwoord van #ABC kwam snel. Er werd niets vergoed. Helemaal niets. Mijn conclusie: #ABCRestaurantsSevenum, kan geen oude mensen ontvangen en wil dat ook niet. (Bij een tweede uitvoeriger mail, kreeg zij ook nul op rekest).
    Jammer. De tante wóónt in Sevenum. Elke keer als wij bij haar op bezoek gaan, komen we langs dit restaurant.
    #ABCRestaurantSevenum is een bron van ergernis en een doorn in het oog. We nemen in het vervolg wel een andere weg.

25. K. Leeflang's profielfoto
    K. Leeflang heeft een recensie geschreven voor La Place

K. Leeflang

Geachte lezer,

Met vier personen zijn wij op 22 september bij U te gast geweest.
    Wij gebruikten koffie en wat erbij. Toen de dames naar het toilet wilden bleek dat dit alleen kon tegen een betaling van € 0,70 per persoon.
    Dit is naar onze mening zeer tegen de gastvrijheid van uw instelling welke notabene reclame
    maakt met een bord bij de weg inkomend bij de parkeergelegenheid met "Pi Pi" met een figuurtje van een dame en heer.
    Dat U voor het gebruik een vergoeding vraagt als men geen gebruiker is van uw restauratievoorziening is terecht, maar als klant is dit nog acceptabel als het gebruik kan worden verrekend met de bestelde vertering.
    Zoals gebruikelijk is bij wegrestaurans in b.v Duitsland.

26. Allan's profielfoto
    Allan heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

24/09/2018 17.50 uur Een tussenstop om niet gauw te vergeten en nooit meer enig La Place te bezoeken. Zelfbediening en alles zeer onoverzichtelijk , slechte kwaliteit eten. Het schoon en hygienisch houden van tafels en vloer wordt nooit gedaan, niet terzake deskundig personeel achter de toonbank , ontberen waarschijnlijk dan ook de opleiding om ook de ruimte voor de bezoekers op een redelijke wijze proper te houden.
    Na het eten à raison van € 16,50 voor 2 sausijzebroodjes en 2 kommen soep, een toilet bezoek gebracht,voucher van 0.50 voor inruil op 1 item, kop koffie (waswater) genomen, wilde ook graag een kop chocolademelk om de 2e voucher daarop in te ruilen,maar helaas werd ons verstaan gegeven dat er geen chocolademelk meer verkrijgbaar was. Dus ook geen kans meer om voucher in te ruilen.Zelfs niet na enig aandringen , service ? , blijkbaar niet aan de medewerkers van La Place meeegegeven.
    Helaas hadden wij voor ons bezoek niet de recencies gelezen en liepen dus in de ''La Place'' val.
    N O O I T M E E R !!!!!

27. Rani's profielfoto
    Rani heeft een recensie geschreven voor Cascara Rodizio

We hebben er lekker gegeten vanavond (20-9-2018). Qua drankjes mochten ze ietsjes vaker komen, maar eerlijk is eerlijk, wij zijn wel mensen die best veel drinken met het avond eten.
    Ze kwamen geregeld met de vlees spiesen langs de tafel. Vind het persoonlijk wel fijn dat je zelf je eigen bijgerechten kon bepalen, en de hoeveelheid ervan. Als je normaal besteld in een restaurant ofzo, krijg je standaard een portie van het een of ander. En nu kon je het tenminste zelf bepalen hoeveel salade of iets dergelijks je er bij pakte.

28. stiphout's profielfoto
    stiphout heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

We zijn er nu 2 keer geweest. 1Ste keer viel tegen omdat we naar allerlei bewijsmateriaal toch geen gebruik mochten maken van mijn verjaardag bon. Vervolgens werden ergens achteraan gezet, terwijl er volop plek was. Het werd erg druk op een gegeven moment in die ruimte. Terwijl er nog steeds overal plek was.
    2De keer vroegen wij of we zelf onze plek mochten kiezen. Dit werd met erg veel tegenzin gedaan. Erg klantonvriendelijk, terwijl dat de leidinggevende zou zijn. Ik kies toch liever voor Velp. Leuk personeel en bereiding is beter.

29. Janneke van Hoof-Janssen's profielfoto
    Janneke van Hoof-Janssen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Janneke van Hoof-Janssen

Geweldig veel eten en drinken voor een goede prijs!!

30. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor La Place
    Eetcafé Sevenum

Het eten was smaakloos. (Zalmfilet met friet en oerham met friet.) tafels en stoelen waren niet schoon, terwijl er weinig te doen was. Ruimte erg ongezellig. Eens en nooit meer.