Nieuwste foto's in Sevenum

1. Rachael C's profielfoto
    Rachael C heeft een recensie geschreven voor Lo Solé
    Lunchroom Sevenum

Rachael C

Goed locatie, makkelijk te vinden en genoeg parkeer gelegenheid rondom.
    Alleen moet meer privacy kan zijn als de tafels kunnen een beetje meer uit elkaar.
    Niet een heel romantische restarurant, maar een restaurant die goed prijs en kwaliteit met elkaar afgestemd.

2. Seasinger's profielfoto
    Seasinger heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Seasinger

Mooi schoon restaurant, pasta en pannenkoeken worden vers bereid. Er staan geen grote porties in de schalen, dus ik vond het redelijk vers. Biefstuk was wel lang gebakken voor mijn smaak.Tafels worden snel afgeruimd en er loopt constant personeel te vegen met doekjes. De opmerkingen dat gerechten niet gaar zijn kan ik me bijna niet voorstellen.

Aankleding is ok, echt gezellig zitten is het niet maar zeker voldoende. Kinderspeeltuin met toezicht waar je verder geen last van hebt als bezoeker.

Allesoverzien een prettige ervaring voor een all you can eat concept.

3. Nik's profielfoto
    Nik heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Minder keus dan in Velp, in Sevenum is het ruimer opgezet waardoor je meer moet zoeken en lopen.
    Eten was slecht, slechts enkele dingen opgegeten maar de gamba's uitgespuugd want die smaakten gewoon aangebrand net zoals de kip cordon blue echt te vies gewoon en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben anders gewend van abc… Prijs kwaliteit verhouding vindt ik dan ook te hoge prijs voor nul kwaliteit… Jammer want de opzet is leuk.

4. Frits Janssen's profielfoto
    Frits Janssen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Frits Janssen

Na een dagje uit dit willen afsluiten met een bezoek en een lekker etentje bij ABC restaurant in Sevenum. Diverse gerechten niet gaar . Sommige gerechten welke warm dienen te zijn waren al koud voordat ze op het bord lagen. Gehaktballetjes nog slechter dan uit blik. Ik kan nog wel meer opnoemen maar doe dit niet. Wij zijn halverwege de tijd gestopt en vertrokken en vonden beide dat dit de eerste en gelijk de laatste keer is geweest. Voor dat geld hadden we op de meeste plaatsen wel smakelijk kunnen eten.

5. Alards's profielfoto
    Alards heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hier op zondagavond gegeten. Vriendelijk personeel. Opzet was heel leuk. Maar eigenlijk te groot opgezet. Je moest te ver lopen met het eten. Zaten boven en gelukkig dicht bij de trap. Hadden we verder gezeten dan was het eten helemaal koud geweest. Had al extra nasi onderuit gepakt wat nog goed heet/warm was. Echter toen ik boven kwam, was het helaas al lauw. Eten wat warm wordt gehouden is al helemaal koud als je weer aan je tafel bent. Over het algemeen vond ik het eten ook flauw. Weinig smaak. Zelfs de salades zat weinig smaak aan. Zal hier zelf niet meer snel terug gaan. Wat dat betreft is prijs/kwaliteit mijns inziens niet in verhouding.

6. Schrooten's profielfoto
    Schrooten heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Schrooten

Nieuw restaurant met nieuwe formule, veel menu's en grote hoeveelheid. Voor gezinnen en veeleters een must. Voor anderen zijn er veel betere eetgelegenheden. Het visrestaurant verdient nu al een upgrade (slibtongetjes bakken hoe moet dat?) en veel gerechten half warm. Dat laatste is uiteraard heel persoonlijk, personeel heel vriendelijk en ook snel met afruimen. Ondanks de grootsheid van de accommodatie geen overdruk karakter. Aankleding en indeling best goed voor deze formule. Nogmaals : als je je gezelschap veel keuzemenu's wilt aanbieden is dit een aanrader.

7. Nagels's profielfoto
    Nagels heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Veel vers, kwaliteit en vooral heel veel diversiteit. Voor elk wat wils, de kinderen kunnen na of zelfs voor het eten gaan spelen. Heerlijk gegeten, goed kinderstoeltje, niet druk binnen(buiten wel veel auto's). Vriendelijk en veel personeel. Zeker een aanrader om 'n keer heen te gaan. Prachtig uitzicht over de "winkelstraten"wanneer je boven zit.

8. Dean's profielfoto
    Dean heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ontzettend leuke dame die ons naar de tafel begeleidde. Leuk aangekleed allemaal. Het eten was allemaal goed warm en smaakte goed. Kortom, vriendelijk personeel, schone zaak en niks te klagen over het eten. Prima!

9. Scholten's profielfoto
    Scholten heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Scholten

Wij vonden veel dingen vlees warme groenten koud. Eigelijk moet het meteen op het bord gereserveerd worden bakken en op dan je bord.
    Het ligt te lang op de verwarmde schaal en daar door gaat de smaak neutraal worden.
    Veel dingen zat geen smaak aan.
    Toetjes waren genoeg en lekker.

10. Dayen's profielfoto
    Dayen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Gezellig met de kinderen en oma naar het nieuwe ABC. Maar helaas werd mijn zoontje ziek. Maar het personeel hielp ons met alles. En toen we naar huis gingen, kregen we een tegoedbon. Dat is nog eens service. En de kinderen maken alweer plannen voor een nieuw bezoek. Want ze hebben nog niet veel gezien van de ABC Sevenum. We willen het personeel bedanken voor de hulp en service, die we gekregen hebben!!!

11. renate slegers's profielfoto
    renate slegers heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

renate slegers

Al 2 x geweest kei leuk en lekker eten ook mijn kleine man vindt het heerlijk hij kan er lekker spelen en smullen.
    Het is groot op gezet dus merk je niet dat er veel mensen kunnen zijn.
    Boven kan je rustig zitten er is een lift aanwezig.
    Ben je slecht ter been en wil je vlakbij jou lekker eten zitten reserveer ruim van te voren waar je wil zitten dan is er zeker plek wij reserveren ook altijd ons plekje in dit geval bij de speelhoek.
    Ook de hoek wat wij strand beach noemen vlakbij de speelhoek geweldig mooi gaan we aan komende keer zitten.
    En als mensen klagen over koud eten pak een beetje en loop snel terug na je tafel dan is het wel warm maar blijf je maar rond lopen dan ja kan het dat het koud is ook een beetje zelf je eigen schuld ik heb er namelijk nooit last van gehad ga binnen kort weer lekker eten.
    En geef het aan als je stukje vlees niet goed is dan kunnen ze het wel goed voor jou maken.
    Ik wil mijn spek lekker door gebakken even zeggen en geregeld topp.
    Wij zijn wel tevreden hier over en er kan natuurlijk altijd iets niet goed gaan of zijn.
    Maar ze zijn nog net open dus men leert hier van.
    Wij zijn blij met dit abc restaurant.

12. Erna's profielfoto
    Erna heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Hemelvaartsdag gaan eten bij ABC. Druk, maar daar was niet veel van te merken. Opzet en concept heel leuk en ook leuk ingericht. Wij zaten boven, wat soms wat lastig was om iedere keer met je bordjes de trap op te gaan. Eten was slecht. Bijna alles was koud of lauw en smakeloos. Voor ons betekent het dat we hier niet snel meer terug komen.

13. Manja graven's profielfoto
    Manja graven heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Manja graven

We zijn zondag 13 mei geweest en het is super gezellig en een leuke ervaring en genoeg keuze voor groot en klein een echte aanwinst.

14. jordy strijbos's profielfoto
    jordy strijbos heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

jordy strijbos

Het eten was lekker. En het is zeker niet te duur. WAS TOP.

15. Maikek's profielfoto
    Maikek heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Niet zo best. Is een echte vreetschuur waar het slechts draait om de hoeveelheid. Als je lekker wilt eten kun je het beste elders gaan (zeker voor deze prijs). Ps neem geen alcohol arrangement..je krijgt maar 3 drankjes. En als je slecht ter been bent zit je bij abc verkeerd, je moet veel lopen hierdoor lijkt het al snel een grote mierenhoop met mensen die in het wild door elkaar rennen met borden eten.

Het is te eten maar ik ben veel beter gewend voor 30euro.

16. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Al 2x heerlijk gegeten bij ABC. Onze kids vinden het geweldig, dus wij ook!

17. Peterseerden's profielfoto
    Peterseerden heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Peterseerden

Bij aankomst 20 minuten in de rij gestaan wat opzich meevalt. Eenmaal aan de kassa zeiden ze ons dat we in de verkeerde rij stonden m.a.w weer achteraan sluiten (stond niks aangegeven).
    Vervolgens 40 minuten over gedaan omdat personeel zwaar onkundig overkwam. Eenmaal aan de kassa werd ons vertelt dat het vol was terwijl ze voor de mensen voor ons een nieuwe afdeling om te zitten hadden geopend?! Na een vriendelijk verzoek voor een tafel na bijna een uur te hebben gewacht werden we toch nog voorzien van een zitplaats. Kortom: Service/kennis zwaar beneden peil maar eten was echt super 👌

18. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Personeel is vriendelijk, maar het eten viel enorm tegen. Scholfilet, zalm te droog uitgebakken. Broodje van hamburger aangebrand. Vers gemaakte pasta, smaakloos… zo kan ik nog wel doorgaan. Als je veel wil eten ben je op de juiste plek, voor kleine kinderen is het leuk. Maar voor de prijs kun je op andere plekken beter eten krijgen.

19. Poll's profielfoto
    Poll heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vitellius

Gereserveerd om lekker te gaan eten zoals het 5 gangen menu voorspiegelde. Een vriendelijke ontvangst. De 1e 3 gangen waren heerlijk, verrassend en dat beloofde wat voor het hoofdgerecht. In afwachting alvast een lekker glas rode wijn. Na 1,5 uur wachten, het warme brood was op, maar afgerekend. De bediening handelde het netjes af.

20. Marion's profielfoto
    Marion heeft een recensie geschreven voor De Schatberg
    Nederlands Sevenum

Vandaag weer bij eetcafe Trattoria van de Schatberg gegeten. De pizza's daar zijn de beste die ik ooit ergens in Nederland heb gegeten; vooral die met geitenkaas en momenteel ook de aspergepizza.

21. ABC Velp's profielfoto
    ABC Velp heeft gereageerd op een recensie van ABC Restaurant
    ABC Velp
    Van restaurant

Beste Pieter,
    Allereerst bedankt dat u de moeite heeft gedaan om een revieuw te plaatsen om te vertellen dat uw meest recente bezoek bij ABC niet dat was, wat u van ons had verwacht of gewend bent.
    Dit vinden wij zeer spijtig! Onze slogan is niet voor niets; Good Food, Good Feelings!
    Kunt u uw bericht nogmaals sturen naar sevenum@abcrestaurants.com dan hebben wij ook gelijk uw gegevens en kunnen dan contact met u opnemen.
    Team ABC Sevenum

22. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Helaas teveel jong en onervaren. Maar kip die niet gaar is of bief overbakken helaas moet niet kunnen. Ook al wil je groot en hoeveel. Zijn veel plaatsen waar ook kan en waar smaak en gaarheid is zoals hoort. Helaas ik zal niemand aanraden was tegenvaller

23. Theo van Ingen's profielfoto
    Theo van Ingen heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

Theo van Ingen

Geweldig restaurant waar veel aandacht aan de kwaliteit van het eten wordt besteed.
    Wij zijn hier in de eerste week van de opening geweest en als je zag hoe enthousiast en behulpzaam het personeel was dan kreeg je gelijk een fijn gevoel.
    Voor ons zeker een positieve ervaring on voor herhaling vatbaar.

24. I van Gool's profielfoto
    I van Gool heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

I van Gool

Het eten smaakte wel maar het meeste was lauw tot koud aan toe sommige vleessoorten waren erg taai.
    Ben dit niet gewend van ABC ook veel in velp geweest daar niks op aan te merken.
    Er zijn 2 restaurants meer als in velp maar de keuze lijkt minder en de sfeer is minder (het is er wel mooi)
    mijn conclusie volgende keer gewoon naar velp.

25. Stuut's profielfoto
    Stuut heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

1E paasdag in Sevenum geweest. Viel erg tegen. Van buiten net een fabriek.
    Wij zijn Velp gewend, daar is het sfeervol. Hier absoluut niet. De plek waar wij zaten was heel koud. Het eten ging wel.
    Zeker een minpunt is dat de toiletten boven zijn.

26. Internationaal Sevenum

Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

27. Jac's profielfoto
    Jac heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Eerste paasdag met familie en kinderen ABC restaurant bezocht.
    De ontvangst en de kennismaking van het personeel was heel vriendelijk.
    Alles wat we gegeten hebben was lekker, en er is heel veel keuze.
    Kinderen konden zich ook nog goed vermaken in de speeltuin.
    Het was voor ons een gezellige en lekkere kennismaking, en komen zeker terug.

28. pinkeltje's profielfoto
    pinkeltje heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant

pinkeltje

Het was druk maar dat was geen obstakel, geen rijen bij het eten. Hadden een leuke plaats bij de Italiaan. Het eten was heerlijk en erg goed van kwaliteit en goed klaargemaakt. Heb enorm genoten. Enige minpuntje is dat de toiletten boven zijn en dit is wat moeilijker voor mensen die slecht ter been zijn. De lift was niet altijd beschikbaar. Het personeel was enorm vriendelijk en hadden duidelijk plezier in hun werk. Een dikke pluim voor iedereen. Wij komen zeker terug.

29. Will's profielfoto
    Will heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Wij hebben veel ervaring met Velp dus ja, je vergelijkt wel maar dat moet je niet doen. Geef het personeel en leiding 3 maanden de tijd om op elkaar in te spelen en ieder zijn of haar plekje vindt zodat alles soepel verloopt. Maar waaróm hebben ze toch voor gekozen om de toiletgroep op de bovenste verdieping te maken. Er is genoeg ruimte om beneden een aparte gang te maken voor een toiletgroep. Is misschien niet erg voor jongere mensen maar niet aan hulpbehoevende, slecht ter been, vaker naar het toilet. De lift dan maar, die deed het dus niet(kinderziekte) en als het zo druk is? Kan je wachten op een plekje in de lift, en als dat niet lukt,zit je met een vervelend probleem. Luister, en probeer hier een oplossing te vinden.

30. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Sevenum

Ontzettend vriendelijke bediening, altijd met een glimlach. Goed eten, alleen een beetje chaotisch als het druk is.