350 gratis parkeerplaatsen op eigen terrein.

ma Gesloten

1520501594 89
1555371961 71
1563120931 74
1667732030 62

1. Eten zeer matig. Pizza, biefstuk en Yaketori spies waren zeer droog. Veel erg lauw/koud. Ook onze kinderen vonden het niet lekker. Jammer.

2. Gerrit andela

We vonden de kwaliteit van het eten matig. De sushirijst was niet gaat of te gaar, veel voedsel was al bereid en daardoor al afgekoeld of wat aan het indrogen, jammer, maar natuurlijk een onderdeel van het concept.
    Wok was wel lekker

3. Charisse Semper

Concept is heel leuk maar, eten heel slecht veel kant en klaar opgewarmd in oven uit de diepvries. Veel dingen lagen er lang bv biefstuk die dan taai is. Bij de asían spareribs die gewoon zwart en hard was bij de vis restaurant een jonkie die daar stond en geen verstand van zaken had zalm rauwig gebakken. 2 Glazen die aan de rand versleten waren als ik niet goed had gekeken had ik me waarschijnlijk open gehaald. Jammer Had hoge verwachtingen.

1,5
  4. Miranda

Het eten was slecht en sommige waren nog rauw. Als mijn zoon vraagt wat er in zit heeft hij geen tijd om te kijken. Hij was bezig met vlees te bakken wat later rauw bleek te zijn. Toen ik vroeg wat erin zat zei hij hetzelfde kijk op het bordje. Ik vroeg naar de doos maar hij had zoals verwacht geen tijd. Het maar aan een ander gevraagd. Bleek in de hamburgers pepers te zitten. (Niet handig als je het niet mag hebben). Dus als mensen wat hebben zou ik Abc restaurant niet aanbevelen.

1,9
  5. Het eten was prima, niks mis mee. Alleen hadden we het steenkoud in de hoek van het steakhouse. De airco stond volgens mij op standje vriezen. We zijns een uur ook weggegaan. Bijna bevroren.

6. Absoluut geen aanbevelingen kwaliteit van het eten in het restaurant was slecht

Zo als te zien op de foto (hamburger) was het eten niet gaar de volledige binnenkant van de burger is nog rood wat betekent dat het niet goed gebakken is. Ook was de sushi lauw. Bij beide gevallen is het zeer onhygiënisch en gevaarlijk vanwege kans op voedselvergiftiging

Voor de rest ziet het restaurant er leuk uit en het concept is leuk maar de kwaliteit van alles was slecht. Zou hier niet nog een keer heen gaan en ook niet aanbevelen aan anderen.

7. Ger van der Hoeven

Vind alleen het niet kunnen dat je van 7 uur tot 9 uur boekt en om twintig over acht het steakhouse heeft opgeruimd en je niks meer kunt krijgen.

8. Anton Kers

Gister geweest met gezin. Later op de avond half zeven maar tot onze teleurstelling werden we boven op het balkon geplaatst. Zeer ongezellig en een cafetaria waardig. 2 Oudere mensen welke slecht ter been waren. Soep moet je mee de trap opnemen waarbij de kom half leeg is als je bij de tafel aankomt. Geen dienblaadjes voor handen. Legen borden worden niet meer afgeruimd maar moet je zelf doen. Je kunt bij reserveren opgeven wat je wilt ze kijken er gewoon niet naar. Ga dan maar naar Velp daar is de klant nog koning en krijgt waar voor zijn geld. Sevenum moet zo maar door gaan dan is een gesprek met de bank snel aan de orde. We zijn regelmatig terugkerende gasten maar hebben het nu toch wel gezien. Lauwe soep, vlees onder de lamp en gortdroog. Vruchten zo grof gesneden ipv netjes bij dessert. Afijn voor hetzelfde geld naar betere restaurants.

9. Slecht eten, alles warmgehouden of drijft in het vet voor de prijs die je betaald mag je beter verwachten. Ook is er een ontzettend goor kindergedeelte (zie foto's) dit kan echt niet! Bah bah, Compleet afgedankt en ontzettend vies.

10. Hallo voor de 32,50 euro mag je wel beter eten verwachten, de kibbeling smaakt nergens naar, bief is super taai, inktvisring is kauwgom en eten wat niet warm genoeg is. Wij zijn hier nu voor de 3e keer maar vanaf de eerste keer was het nog goed voor Corona en nu wordt het steeds slechter. Is jammer (Gordon van TV) als die kwam gingen de meeste keukens dicht bij abc sevenum
    sfeer is verder goed

11. Slecht eten en dat voor 32,50. Adviseer ook zoek een ander restaurant uit maar zeker geen ABC. Manager kan zeker ook nog wel een cursus gebruiken van hoe ga ik om met klachten. ARBO mag daar zeker de boel eens controleren hoe de dames met zware bakken om de nek de tafels leegruimen. Manager heeft blijkbaar nooit van een serveerwagen gehoord. Laat dat lui wezen zelf maar eens met zo’n bak om de nek gaan lopen.

12. P.M. van Rossum

Nog nooit zo’n slecht restaurant meegemaakt binnen het ‘all you can eat’ concept. Eten slechte kwaliteit en slecht bereid. Het wordt tijd dat de Arbo daar n kijkje neemt want de dames die afruimen doen dit onder miserabele condities. Manager persoonlijk aangesproken maar deze is ook alles behalve capabel. Eens maar nooit meer dit!!!!

13. Het eten is van een vreselijke kwaliteit.
    Alles is lauw en onsmakelijk.
    Zelfs de tomatensoep was niet lekker.
    Er loopt een manager onwaardig persoon in de rondte die het allemaal weg wuift.

14. Marcel steeghs

De afzuiging was waardeloos.
    Ik kreeg er bijna geen lucht.
    En het was er heel vochtig.
    Herders werd de 1.5 meter regel niet gehanteerd.
    Het was er heel erg druk.

2,1
  15. Echt het beste waar ik ooit ben geweest. Super aardig personeel en vriendelijke bediening. Het eten is van topkwaliteit. Ik ga er veel vaker heen, ook al moet ik 1 uur rijden.

16. Ik ben ziek.
    Bel 2 maanden van te voren voor plaatsen te reserveren,
    Ik vroeg netjes om een rustige plaats en niet boven.
    Er werd heel moeilijk gedaan want dat konden ze ons niet beloven.
    Ik zei daarom reserveer ik tijdig.
    Er werd heel moeilijk gedaan.
    Niet normaal.
    S

17. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren zu fünft (mit 3 Jugendlichen) dort und waren sehr überrascht. Es gibt eine riesige Auswahl an Gerichten und Getränken. Es hat uns allen sehr gut geschmeckt. Die Restaurants sind sehr liebevoll eingerichtet. Alles ist sehr sauber. Es war ein toller Abend und ein schönes Erlebnis. Wir kommen auf jeden Fall wieder und freuen uns jetzt schon darauf.

18. Voor de eerste keer geweest.
    Wat een keuze, die is reuze.
    Wat een uitstekende bereiding van de gerechten.
    Regelmatig worden de lege borden opgehaald.
    Super concept aan alles is gedacht.
    Van klein tot groot SUPERRR GENOTEN.

19. Gijs

20. Oud taai vlees en vis bedorven haring en rauwkost dien je een. Klacht in zeggen ze, we gaan er iets aan doen.mevrouw maarcwij zijn klaar met eten nog nietceens korting of zo gehad voor ons nooit meer.

3,4
  21. Zeer netjes verzorgde accommodatie, ruim opgezet, genoeg personeel.
    Vond het aanbod van toetjes en bakery erg goed. Smaak van sushi was goed alleen wat een kleine sushi en de vulling moet je zoeken. Hier zouden ze zelfs in madurodam nog over klagen. Ook het aanbod van ongeveer 7 verschillende soorten is ook erg minimaal en de huid van de zalm zit er nog aan. Dus dit kun je met een beetje fatsoen geen sushi restaurant mogen noemen.
    Het idee van de overige restaurants klinkt veelbelovend, maar ook het aanbod minimaal. Alles vers bereid geloof ik meteen, alleen jammer dat alles onder warmtelampen en warmhoud platen op temp wordt gehouden. Zodra het er een beetje minder vers uitziet wordt het voor je ogen omgeschept of overgegoten in een nieuwe bak en het is weer vers. Met het ruime aanbod van all you can eat and drink vandaag de dag, staat deze onder aan het lijstje.

4,1
  22. Wendy van Dijk

23. C. Janssen

Heerlijk gegeten met z'n allen, veel keus en het smaakte prima. We hadden een fijne plaats met uitzicht op het water. De zon scheen die dag en er was geen zonwering aanwezig waardoor de ruimte heel erg onaangenaam warm werd.
    Tweede punt het speelparadijs waar de kinderen konden spelen stonk heel erg indringend naar een of ander schoonmaakmiddel echt vies. Ik heb nog overwogen om mijn kleinkinderen eruit te halen omdat ik het heel ongezond vind dat kinderen in zo'n lucht moeten spelen.

24. Zeer smakelijk en lekker eten. Een goeie sfeer en voor ieder wat wils.

25. Zeker voor gezinnen met jonge kids een ideaal restaurant. Voor ieder wat wils en goede kwaliteit

26. Wendy Derks

We zijn gisteren met 3 personen komen eten. Helaas kwam ik al ziek aan en het werd zo erg dat we vrij snel weer moesten vertrekken. Ik heb dus niets gegeten, hoewel het er allemaal erg goed en lekker uitzag. En volgens mijn gezin, die een beetje heeft kunnen eten, ook erg lekker was. Maar de gastvrouw en de dames van de receptie die zo goed voor mij gezorgd hebben krijgen absoluut een 10 voor gastvrijheid en klantvriendelijkheid. Ik heb zelf meerdere cursussen hier in gevolgd en dit overtrof alles. Uiteindelijk, omdat ik te ziek bleef, kregen we voor 2 personen een tegoedbon en een hand vol pepermuntjes voor mij mee voor de misselijkheid. Hartelijk dank lieve dames voor jullie goede zorgen, ik zal het niet snel vergeten en zodra ik beter ben komen we echt genieten van al het lekkere eten. Ps De toiletten zijn brandschoon en erg fris, dat kan ik wel zeggen en is ook erg belangrijk:)

27. Franchesca

Super leuk, fijne sfeer, speel paradijs, kinderen hebben genoten van de ijsjes. Leuke ervaring, Zeker voor herhaling vatbaar. Eten smaakt goed en vers.

28. Heel lekker gegeten. We komen zeker terug.
    Bij de alcoholvrije drankjes misten we radler 0.0

29. Het was af alle soorten gerechten zoveel als je kan eten onder 1 dak heel lekker en mooi verzorgd. Een speeltuin voor de kinderen, een ruime keuze aan dranken. Het eten wordt bereid terwijl je wacht.

30. Zeer aangename verrassing. Eten was goed beter als ik verwacht had. Zeker een aanrader.

31. Geweldige zaak. Voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Gevarieerde keuzes. Echt een aanrader wij gaan elke maand!

32. Met zn vieren gaan eten.
    Eten is top!
    Concept is super, bediening goed en vriendelijk.
    Iets meer hygiene op de toiletten.
    Het was erg druk maar geen lange wachtijden!
    Zeker een aanrader.

33. Wij zijn zeer te vreden. Personeel is vriendelijk.
    Helaas hadden we later op de avond een stroomstoring. Personeel bleef rustig en kwam uitleggen wat er aan de hand was. Super goed gehandeld. Een dikke pluim.

34. Goede Kwaliteit. Heel veel keus. Heerlijk gegeten. Komen zeker nog een keer eten.

35. Je kan er echt mega veel veschillende gerechten eten.
    Nadeel is dat door de grootschaligheid veel gerechten te lang gebakken worden en vervolgens in de warmhoudbakken belanden.
    Frisdrank ook enkel uit de postmix.
    Gelukkig na het dessert nog een Palkia raid gewonnen met Ghislaine, dus het was een geslaagde avond!

36. Leuk restaurant en eten niks mis mee.
    Alleen jammer dat je geen tegoedbon krijgt voor je verjaardag.
    Zowel mijn partner als ik zelf hebben ieder een eigen mailadres ingevuld op de computer, maar helaas in november mijn partner niks gehad, ik ben 7 februari jarig en niks tegoedbon ontvangen.

37. Ziet er mooi uit, zeer ruime keus. Ik denk dat kinderen het er goed naar hun zin zullen hebben.
    De kwaliteit van het eten vind ik matig: lauw, droog, sushi smaakt slecht.
    De kleine bordjes vind ik irritant. Het kleine tafeltje staat snel vol met lege borden.
    Ik zal hier niet meer terugkomen.

5,7
  38. Ernst Hanouwer

Absolute aanrader. Ik ben in veel restauranten met dit concept geweest, maar dit is met stip mijn favoriet… er is werkelijk mega veel keus, en alles vers gemaakt. We komen snel weer terug.

39. Hier met de familie komen eten op kerstdag. We hebben hier heerlijk kunnen eten, hier kan je niet met honger naar buiten gaan. Er is voor ieders wat te eten. Wij zaten aan het restaurant stakehouse, daar was het best gezellig. Enkel het afruimen duurde soms wat langer. Wij komen zeker nog eens terug.

40. Top, spijtig dat dit 180 km van ons huis is, anders zouden ons hier wel maandelijks zien!
    Vriendelijk personeel en heel verzorgd lekker eten!

41. Wim Borghys

Super concept! Lekker eten, vriendelijke bediening. Aanrader voor iedereen.

42. Met tweede kerstdag naar abc. Bij reservering is er niets verteld over extra prijsverhoging bij betaling rekenen ze gewoon 10 euro extra pp omdat het kerst is. 😂😂😂😂 Wat jammer is dat het eten het zelfde was als anders. En het personeel krijgt denk ik ook niet dubbel betaald ps het eten mag ook wel eens anders als je klanten vaker terug wil zien.

3,6
  43. Mia

44. Gisteren met het gezin naar abc geweest de kinderen hadden zich er erg op verheugd maar het viel erg tegen het eten was flauw en koud niet gaar. Dus voor ons geen abc meer.

1,2
  45. Zo veel keus. Wij vonden water met smaakjes van fruit en kruiden lekker. Waar heb je dat nou? De persoon die van sushi houdt vond de sushi lekkerder dan van andere restaurants. Voor iedere smaak geschikt. Wij komen nog een keer.

46. Rani

47. Waardeloos koud eten en kwalitatief slecht absoluut niet in verhouding met de prijs. Zeer ongezellige zitplaatsen, vooraf bij reservering aangegeven dat we verjaardagskaarten hebben konden we niet inleveren ivm sinterklaasavond. Dit lezen we niet ja dat kan doe dan niks. Wij hebben het wel gehad met abc. Een slechte kwaliteit ordinaire vreetschuur. Geen aanrader voordat geld heb je veel betere restaurants.

48. Hallo mijn man Henk en ik komen al de 8ste keer bij jullie.
    We vinden t heerlijk bij jullie. En het eten is geweldig.

49. R Bouwens

Met z'n tweetjes gaan eten. Vooraf hadden we onze twijfels of t wel gezellig zou zijn om met 2 personen te gaan eten in een restaurant met dit concept, maar die twijfel is volledig weggenomen. We hadden een 2 persoonstafel boven. We keken uit op de straat en de diner. Alles was mooi aangekleed met kerstversiering. Het was een rustige plek waar je heerlijk samen kon eten en praten zonder dat je het idee had dat er ontzettend veel mensen waren. Die waren er wel namelijk. Maar omdat alle tafels perfect over de verschillende restaurants verdeeld zijn, kun je echt rustig eten. En heerlijk eten....wat een keus en wat een goede producten! Kijk eerst eens rond voordat je iets opschept. Er is zoveel dat je echt heerlijke dingen kunt kiezen. Ook de niet-alcoholische drankenkeuze is enorm. Niet alleen frisdrank maar ook water in allerlei smaken, en mijn favoriet: zelf thee maken met verse ingredienten als gember, munt, citroen, kaneelstokjes, caramel, steranijs..jammie! Topervaring!

50. Anja van gemert

We wilden een gezellige avond met z n tweetjes en kregen tafel 153 toegewezen de eerste tafel naast de keuken we zaten in de tocht op een gang elke 5 seconden kwam er personeel langs gelopen om vuile spullen naar de keuken te brengen we zijn na 50 minuten naar huis gegaan hadden het koud en het was ongezellig aan die tafel het eten was wel goed maar we zaten er zo vervelend dat we er geen zin meer in hadden voor ons hoeft het dus niet meer.

51. Voldoende variatie voor een ieder.
    Als men naar huis gaat heeft men geen honger meer.
    Alles wordt op tijd aan gevuld.
    Voor het personeel dat pas bezig is gaat het steeds beter.
    Het concept is goed en er is altijd wel iets te verbeteren.

52. Eten is lekker er is genoeg.
    Personeel erg vriendelijk.
    Het is er schoon.
    Nu komt de maar.
    Ik kom er best vaak ook met het personeel.
    Waar ik mij aan stoor dat is het personeel die met die zware bakken met borden etc moeten lopen.
    Steeds weer voel ik mij schuldig en die opmerking heb ik ook van andere gasten gehoord.
    Dat zij geen karretje hebben zoals bij center parks.
    Dat is veel netter en beter voor hun rug.
    Abc doe hier wat aan.

53. Ik vond t smaakloos, groenten zagen niet fris, vlees en vis waren droog doordat t er veel te lang lag, groenten worden zo op n pannenkoek gelegd salami was veel t lang gebakken was kei hard. Voor ons geen 2e keer meer.

54. Jasper Boom

Beste buffet waar ik ooit geweest ben. Te veel keus om op te noemen en alles is goed vers en warm, wat vaak niet het geval is bij andere buffetten.

55. Henk temming

Vorige week met mijn lief en haar tante van 88 naar het Abc Restaurant Sevenum in Sevenum geweest. Tante met rollator. Wij werden geplaceerd. D.w.z. wij kregen een tafel toegewezen. Hoewel er heel veel lege tafels waren, was er geen vrije tafelkeuze. Bij ABC is placeerder een serieuze baan!
    Op verschillende locaties in het restaurant kan bij diverse buffetten eten worden gehaald. Wij kregen een plaats toegewezen onder een grote speaker met veel te harde rockmuziek, waardoor wij elkaar niet meer konden verstaan. De 88-jarige vond het dessalnietemin een geweldige belevenis en schuifelde met ons - met haar rollator - langs de buffetten. We waren blij dat we haar hadden meegenomen. Ze genoot zichtbaar.
    Helaas bleek dat genot maar tijdelijk.

De weg van onze tafel naar de buffetten kon alleen via een schuine helling worden afgelegd. De achtentachtig jarige kon makkelijk zelfstandig met bord(-en) op haar rollator langs de buffetten. De genoemde schuine helling leverde echter iedere keer moeilijkheden op. Toen zij na voorgerecht en hoofdgerecht deze keer alleen (omdat ze vond dat ze het nu wel alleen kon) een dessert ging halen en terugkwam met twee borden op haar rollator ging het fout. Het ene bord (met brood en kaas) viel op de grond. Mijn lief zocht de scherven bij elkaar, terwijl haar tante met het andere bord (wafel, warme kersen en slagroom) geschrokken weer aan tafel wilde plaatsnemen. Het dessert op het bord dat zij van de rollator afnam en op tafel wilde zetten was echter op de schuine helling naar één kant van het bord geschoven. Het bord kieperde daardoor in haar schoot. Warme kersen met slagroom bevuilden haar kleren. Vanzelfsprekend voelde zij zich doodongelukkig. Zij geneerde zich en vond dat zij ons tot last was en zei dat ze nooit meer mee wilde gaan. Ze was te oud om nog uit eten te gaan...
    Wij probeerden haar ervan te overtuigen dat het allemaal wel meeviel, maar zij was verdrietig en ontroostbaar.

Mijn lief ging naar de receptie van het restaurant en meldde wat er gebeurd was. Men gaf haar het advies om een mail te sturen naar de directie. Dat heeft zij vervolgens gedaan. Zij stuurde een mail waarin zij uitvoerig het hele voorval beschreef en vroeg wat ABC wilde doen om het leed en de schade van haar tante te compenseren. Ons leek een vergoeding van de stomerijkosten en één gratis diner voor haar tante redelijk.
    Het antwoord van #ABC kwam snel. Er werd niets vergoed. Helemaal niets. Mijn conclusie: #ABCRestaurantsSevenum, kan geen oude mensen ontvangen en wil dat ook niet. (Bij een tweede uitvoeriger mail, kreeg zij ook nul op rekest).
    Jammer. De tante wóónt in Sevenum. Elke keer als wij bij haar op bezoek gaan, komen we langs dit restaurant.
    #ABCRestaurantSevenum is een bron van ergernis en een doorn in het oog. We nemen in het vervolg wel een andere weg.

2,2
  56. We zijn er nu 2 keer geweest. 1Ste keer viel tegen omdat we naar allerlei bewijsmateriaal toch geen gebruik mochten maken van mijn verjaardag bon. Vervolgens werden ergens achteraan gezet, terwijl er volop plek was. Het werd erg druk op een gegeven moment in die ruimte. Terwijl er nog steeds overal plek was.
    2De keer vroegen wij of we zelf onze plek mochten kiezen. Dit werd met erg veel tegenzin gedaan. Erg klantonvriendelijk, terwijl dat de leidinggevende zou zijn. Ik kies toch liever voor Velp. Leuk personeel en bereiding is beter.

57. Janneke van Hoof-Janssen

Geweldig veel eten en drinken voor een goede prijs!!

58. Het eten is koud en van zeer matige kwaliteit, daarbij slechte service.
    Bij de chinese wok werd mijn bord aan een andere gast gegeven en ik moest het maar met de wok van een ander doen. Aangegeven dat in de mijne vlees zat en desbetreffende klant misschien wel vegetarisch was werd nogal lacherig gereageerd waarop ik zelf andere gast heb aangesproken en ja hoor mw was vegetarisch!

1,1
  59. Gisteren geweest in Sevenum eten was er goed alleen was het er ijs koud in het restaurent.

60. Ben er meerdere keren geweest en het ziet er netjes en verzorgt uit.
    Is ruim van opzet, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten zijn goed en lekker bereidt, personeel is vriendelijk en voor ieder wat wils.
    Kortom een aanrader.

61. g v d Westerloo

Zag er netjes uit en goed kunnen eten keuze genoeg voor ons allemaal 8 volwassenen. Wel een opmerking! Er waren in het hele restaurant geen aanwijzingen waar de nooduitgangen waren alleen bij de noodgangen zelf ik bedoel dit wel positief zodat daaar aan gewerkt kan worden…

62. Peter Hermans

Wij zijn inmiddels 2x bij ABC geweest. Niet alles is perfect, maar waar is dat wel. De diverse keuzes maakt het makkelijker om eens wat anders ook te proeven. En een lekkere toetjes en zelf je ijs bereiden. Ik vind het prima zo. Kom je ook eens van je stoel. En de mensen zijn er aardig. Een 10 kun je niet geven. Niets is perfect. Maar heel aardig bereikt! Succes!

63. Fam Klaver

Zojuist terug van een avondje ABC in Sevenum met twee kids,

Super leuk en sfeervol restaurant, ruim van opzet, gezellige drukte, erg veel keuze door de diversiteit aan keukens, gerechten goed en lekker bereidt, zeer vriendelijk personeel, erg schoon, kortom voor ieder wat wils, speelmogelijkheden voor de kids,

Zeker voor herhaling vatbaar.

64. Mitch Lau

65. Geweldig lekker gegeten. Prima sfeer.

66. Seasinger

Mooi schoon restaurant, pasta en pannenkoeken worden vers bereid. Er staan geen grote porties in de schalen, dus ik vond het redelijk vers. Biefstuk was wel lang gebakken voor mijn smaak.Tafels worden snel afgeruimd en er loopt constant personeel te vegen met doekjes. De opmerkingen dat gerechten niet gaar zijn kan ik me bijna niet voorstellen.

Aankleding is ok, echt gezellig zitten is het niet maar zeker voldoende. Kinderspeeltuin met toezicht waar je verder geen last van hebt als bezoeker.

Allesoverzien een prettige ervaring voor een all you can eat concept.

67. Minder keus dan in Velp, in Sevenum is het ruimer opgezet waardoor je meer moet zoeken en lopen.
    Eten was slecht, slechts enkele dingen opgegeten maar de gamba's uitgespuugd want die smaakten gewoon aangebrand net zoals de kip cordon blue echt te vies gewoon en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben anders gewend van abc… Prijs kwaliteit verhouding vindt ik dan ook te hoge prijs voor nul kwaliteit… Jammer want de opzet is leuk.

1,8
  68. Frits Janssen

Na een dagje uit dit willen afsluiten met een bezoek en een lekker etentje bij ABC restaurant in Sevenum. Diverse gerechten niet gaar . Sommige gerechten welke warm dienen te zijn waren al koud voordat ze op het bord lagen. Gehaktballetjes nog slechter dan uit blik. Ik kan nog wel meer opnoemen maar doe dit niet. Wij zijn halverwege de tijd gestopt en vertrokken en vonden beide dat dit de eerste en gelijk de laatste keer is geweest. Voor dat geld hadden we op de meeste plaatsen wel smakelijk kunnen eten.

4,5
  69. Hier op zondagavond gegeten. Vriendelijk personeel. Opzet was heel leuk. Maar eigenlijk te groot opgezet. Je moest te ver lopen met het eten. Zaten boven en gelukkig dicht bij de trap. Hadden we verder gezeten dan was het eten helemaal koud geweest. Had al extra nasi onderuit gepakt wat nog goed heet/warm was. Echter toen ik boven kwam, was het helaas al lauw. Eten wat warm wordt gehouden is al helemaal koud als je weer aan je tafel bent. Over het algemeen vond ik het eten ook flauw. Weinig smaak. Zelfs de salades zat weinig smaak aan. Zal hier zelf niet meer snel terug gaan. Wat dat betreft is prijs/kwaliteit mijns inziens niet in verhouding.

2,8
  70. Schrooten

Nieuw restaurant met nieuwe formule, veel menu's en grote hoeveelheid. Voor gezinnen en veeleters een must. Voor anderen zijn er veel betere eetgelegenheden. Het visrestaurant verdient nu al een upgrade (slibtongetjes bakken hoe moet dat?) en veel gerechten half warm. Dat laatste is uiteraard heel persoonlijk, personeel heel vriendelijk en ook snel met afruimen. Ondanks de grootsheid van de accommodatie geen overdruk karakter. Aankleding en indeling best goed voor deze formule. Nogmaals : als je je gezelschap veel keuzemenu's wilt aanbieden is dit een aanrader.

6,5
  71. Veel vers, kwaliteit en vooral heel veel diversiteit. Voor elk wat wils, de kinderen kunnen na of zelfs voor het eten gaan spelen. Heerlijk gegeten, goed kinderstoeltje, niet druk binnen(buiten wel veel auto's). Vriendelijk en veel personeel. Zeker een aanrader om 'n keer heen te gaan. Prachtig uitzicht over de "winkelstraten"wanneer je boven zit.

72. Ontzettend leuke dame die ons naar de tafel begeleidde. Leuk aangekleed allemaal. Het eten was allemaal goed warm en smaakte goed. Kortom, vriendelijk personeel, schone zaak en niks te klagen over het eten. Prima!

73. Scholten

Wij vonden veel dingen vlees warme groenten koud. Eigelijk moet het meteen op het bord gereserveerd worden bakken en op dan je bord.
    Het ligt te lang op de verwarmde schaal en daar door gaat de smaak neutraal worden.
    Veel dingen zat geen smaak aan.
    Toetjes waren genoeg en lekker.

74. Gezellig met de kinderen en oma naar het nieuwe ABC. Maar helaas werd mijn zoontje ziek. Maar het personeel hielp ons met alles. En toen we naar huis gingen, kregen we een tegoedbon. Dat is nog eens service. En de kinderen maken alweer plannen voor een nieuw bezoek. Want ze hebben nog niet veel gezien van de ABC Sevenum. We willen het personeel bedanken voor de hulp en service, die we gekregen hebben!!!

75. renate slegers

Al 2 x geweest kei leuk en lekker eten ook mijn kleine man vindt het heerlijk hij kan er lekker spelen en smullen.
    Het is groot op gezet dus merk je niet dat er veel mensen kunnen zijn.
    Boven kan je rustig zitten er is een lift aanwezig.
    Ben je slecht ter been en wil je vlakbij jou lekker eten zitten reserveer ruim van te voren waar je wil zitten dan is er zeker plek wij reserveren ook altijd ons plekje in dit geval bij de speelhoek.
    Ook de hoek wat wij strand beach noemen vlakbij de speelhoek geweldig mooi gaan we aan komende keer zitten.
    En als mensen klagen over koud eten pak een beetje en loop snel terug na je tafel dan is het wel warm maar blijf je maar rond lopen dan ja kan het dat het koud is ook een beetje zelf je eigen schuld ik heb er namelijk nooit last van gehad ga binnen kort weer lekker eten.
    En geef het aan als je stukje vlees niet goed is dan kunnen ze het wel goed voor jou maken.
    Ik wil mijn spek lekker door gebakken even zeggen en geregeld topp.
    Wij zijn wel tevreden hier over en er kan natuurlijk altijd iets niet goed gaan of zijn.
    Maar ze zijn nog net open dus men leert hier van.
    Wij zijn blij met dit abc restaurant.

76. Hemelvaartsdag gaan eten bij ABC. Druk, maar daar was niet veel van te merken. Opzet en concept heel leuk en ook leuk ingericht. Wij zaten boven, wat soms wat lastig was om iedere keer met je bordjes de trap op te gaan. Eten was slecht. Bijna alles was koud of lauw en smakeloos. Voor ons betekent het dat we hier niet snel meer terug komen.

77. Manja graven

We zijn zondag 13 mei geweest en het is super gezellig en een leuke ervaring en genoeg keuze voor groot en klein een echte aanwinst.

78. jordy strijbos

Het eten was lekker. En het is zeker niet te duur. WAS TOP.

79. Niet zo best. Is een echte vreetschuur waar het slechts draait om de hoeveelheid. Als je lekker wilt eten kun je het beste elders gaan (zeker voor deze prijs). Ps neem geen alcohol arrangement..je krijgt maar 3 drankjes. En als je slecht ter been bent zit je bij abc verkeerd, je moet veel lopen hierdoor lijkt het al snel een grote mierenhoop met mensen die in het wild door elkaar rennen met borden eten.

Het is te eten maar ik ben veel beter gewend voor 30euro.

3,6
  80. Al 2x heerlijk gegeten bij ABC. Onze kids vinden het geweldig, dus wij ook!

81. Peterseerden

Bij aankomst 20 minuten in de rij gestaan wat opzich meevalt. Eenmaal aan de kassa zeiden ze ons dat we in de verkeerde rij stonden m.a.w weer achteraan sluiten (stond niks aangegeven).
    Vervolgens 40 minuten over gedaan omdat personeel zwaar onkundig overkwam. Eenmaal aan de kassa werd ons vertelt dat het vol was terwijl ze voor de mensen voor ons een nieuwe afdeling om te zitten hadden geopend?! Na een vriendelijk verzoek voor een tafel na bijna een uur te hebben gewacht werden we toch nog voorzien van een zitplaats. Kortom: Service/kennis zwaar beneden peil maar eten was echt super 👌

82. Personeel is vriendelijk, maar het eten viel enorm tegen. Scholfilet, zalm te droog uitgebakken. Broodje van hamburger aangebrand. Vers gemaakte pasta, smaakloos… zo kan ik nog wel doorgaan. Als je veel wil eten ben je op de juiste plek, voor kleine kinderen is het leuk. Maar voor de prijs kun je op andere plekken beter eten krijgen.

2,9
  83. Helaas teveel jong en onervaren. Maar kip die niet gaar is of bief overbakken helaas moet niet kunnen. Ook al wil je groot en hoeveel. Zijn veel plaatsen waar ook kan en waar smaak en gaarheid is zoals hoort. Helaas ik zal niemand aanraden was tegenvaller

1,5
  84. Theo van Ingen

Geweldig restaurant waar veel aandacht aan de kwaliteit van het eten wordt besteed.
    Wij zijn hier in de eerste week van de opening geweest en als je zag hoe enthousiast en behulpzaam het personeel was dan kreeg je gelijk een fijn gevoel.
    Voor ons zeker een positieve ervaring on voor herhaling vatbaar.

85. I van Gool

Het eten smaakte wel maar het meeste was lauw tot koud aan toe sommige vleessoorten waren erg taai.
    Ben dit niet gewend van ABC ook veel in velp geweest daar niks op aan te merken.
    Er zijn 2 restaurants meer als in velp maar de keuze lijkt minder en de sfeer is minder (het is er wel mooi)
    mijn conclusie volgende keer gewoon naar velp.

86. 1E paasdag in Sevenum geweest. Viel erg tegen. Van buiten net een fabriek.
    Wij zijn Velp gewend, daar is het sfeervol. Hier absoluut niet. De plek waar wij zaten was heel koud. Het eten ging wel.
    Zeker een minpunt is dat de toiletten boven zijn.

4,7
  87. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

88. Frank Verberne

89. Eerste paasdag met familie en kinderen ABC restaurant bezocht.
    De ontvangst en de kennismaking van het personeel was heel vriendelijk.
    Alles wat we gegeten hebben was lekker, en er is heel veel keuze.
    Kinderen konden zich ook nog goed vermaken in de speeltuin.
    Het was voor ons een gezellige en lekkere kennismaking, en komen zeker terug.

90. pinkeltje

Het was druk maar dat was geen obstakel, geen rijen bij het eten. Hadden een leuke plaats bij de Italiaan. Het eten was heerlijk en erg goed van kwaliteit en goed klaargemaakt. Heb enorm genoten. Enige minpuntje is dat de toiletten boven zijn en dit is wat moeilijker voor mensen die slecht ter been zijn. De lift was niet altijd beschikbaar. Het personeel was enorm vriendelijk en hadden duidelijk plezier in hun werk. Een dikke pluim voor iedereen. Wij komen zeker terug.

91. Wij hebben veel ervaring met Velp dus ja, je vergelijkt wel maar dat moet je niet doen. Geef het personeel en leiding 3 maanden de tijd om op elkaar in te spelen en ieder zijn of haar plekje vindt zodat alles soepel verloopt. Maar waaróm hebben ze toch voor gekozen om de toiletgroep op de bovenste verdieping te maken. Er is genoeg ruimte om beneden een aparte gang te maken voor een toiletgroep. Is misschien niet erg voor jongere mensen maar niet aan hulpbehoevende, slecht ter been, vaker naar het toilet. De lift dan maar, die deed het dus niet(kinderziekte) en als het zo druk is? Kan je wachten op een plekje in de lift, en als dat niet lukt,zit je met een vervelend probleem. Luister, en probeer hier een oplossing te vinden.

92. Ontzettend vriendelijke bediening, altijd met een glimlach. Goed eten, alleen een beetje chaotisch als het druk is.

93. Albert 3

Heb er heerlijk gegeten met een groep van 15 personen en het was allemaal perfect.

94. ✅ Heerlijk eten
    ✅ Mega veel keuze
    ✅ Vriendelijke personeel
    ✅ Mooie locatie

Super leuke avond gehad! Iedereen blij want er is werkelijk voor ieder wat wils! Oma had haar lievelings soepje, mijn neefje een suikerspin, mijn zus sushi, mijn zwager een hotdog met zuurkool, mijn man een lekker gegrild biefstukje, opa ging lekker wokken en ik genoot van mijn vers gemaakte pasta. Wat wil je nog meer?! Kortom wij komen zeker terug!!

95. We werden ontzettend goed ontvangen, heel erg leuk en vriendelijk personeel, heb nog nooit zoveel keuze gezien en alles zo netjes, alleen jammer dat het eten koud was want verder was het helemaal top! Er was van alles wat voor iedereen dus keuze zat.

96. ABC Velp

97. Het restaurant viel enorm tegen, bij aankomst 20 minuten nodig gehad om een parkeerplek te vinden, daarna nog in de lange rij staan om binnen te komen. Dan werd je naar een tafel geleid die erg ongezellig in een gangpad stond. Het drinken was het enige wat oprecht lekker was, het eten was voor een groot gedeelte ver onder de temperatuur, alles leek al heel lang onder de lamp te liggen. De soep was het enige wat echt heet was. Een nadeel was dat je ver moest lopen voor al het eten, geen dienbladen ter beschikking, dus gewoon een hete kom soep in je handen houden in de andere een bordje met brood en hopen dat het niet op de vloer beland. Je had ook tijdens het halen van het eten, je tas en jas niet in het zicht wat een onveilig gevoel gaf. Het mexicaans eten was doorgaans appetitelijk echter veel te lauw. De steakhouse waren beef erg ''rauw'' en koud eer je aan de tafel zat. Voor de prijs die men betaald was dit in verhouding van de kwaliteit VEEL TE DUUR. Ik ga er niet meer terug. Zonde, en ik zou het ook niemand aanraden. Tenzij je van een goedkoop buffet houd en geen problemen hebt met het voornamelijk koude voedsel.

1,4
  98. Vriendelijk personeel, kwaliteit eten top.
    Het is groots, fraai, sfeervol, royaal, intiem.

Top tent.