ma vanaf 10:00

1519119538 73
1544120616 77
1619123852 65

1. Mia de Koster

We waren vorige week zaterdag met kleinkinderen bij de Jonge Johannes.
    De kleinkinderen begonnen te rennen en te spelen. Prima natuurlijk.
    Opa en oma aan tafel met koffie drankje enz. De tafel die vrij was stond vol met borden, glazen etensresten enz.
    Om 17.00 Uur hadden we binnen gereserveerd en tot die tijd is alles van de vorige klanten blijven staan op de tafel.
    Binnen hadden we een schone tafel en hebben we pannenkoeken besteld.
    Mijn kleinzoon houdt van pannenkoeken en heeft de helft nog niet opgegeten.
    Zijn zusje, mijn man en ik zijn ook niet veel verder gekomen.
    Nog nooit zulke vieze pannenkoeken gegeten.
    Vieze dikke ongare pannenkoeken.
    Spelen oké, eten nooit meer.
    10-07-2021

2. Danielle

Erg jammer... Altijd met veel plezier bij Johannes op het terras gezeten.
    Vandaag voor het eerst in maanden weer geweest. Reserveren was niet mogelijk, dus vechten voor een plekje. Het was er echt veel te druk, lange rij om te bestellen en een uur tot anderhalf uur(!) wachttijd voor het eten. Bovendien moet je je eten ophalen naast de kassa, dus iedereen loopt door elkaar heen en afstand houden is vrijwel onmogelijk.
    De kinderen hebben een leuke middag gehad, maar voorlopig komen wij er niet meer.

3. Kitty 15 punten

Zo zo zo jammer. Ik kwam hier altijd graag met de kinderen en genoot van vrolijk personeel en persoonlijke service. Nu is het eigenlijk meer een fabriek die er puur en alleen op gericht is om zoveel mogelijk geld te verdienen en daar zo min mogelijk moeite voor te doen. Je mag het zelf uitzoeken op het terras, binnen bestellen, je krijgt een bieper mee en je kunt bij de trampoline een muntje inwerpen. De Jonge Johannes is altijd aan de dure kant geweest (3 euro voor een klein bordje friet exclusief saus), maar nu daar helemaal niets meer tegenover staat is het helemaal scheef gegroeid. Gemiddelde wachttijd voor je pannenkoek: 60 minuten op een normale dag. Super super jammer en on-Zeeuws.

2,5
  4. Na ruim drie kwartier op ons eten te wachten zijn we maar de drankjes gaan afrekenen en hebben het eten geannuleerd. Duurt veel te lang voordat je je eten krijgt. Speeltuin waren veel dingen kapot of deden het niet goed. Ook het toilet was niet heel schoon! Geen aanrader!

5. Het concept is leuk, maar zorg dan ook voor een goede invulling.

Spareribs die niet ontvliest zijn kun je gewoon niet serveren. Daarnaast zou ik een ander recept voor de pannenkoeken adviseren want thuis zijn ze gewoon lekkerder.

Maak wat van je keuken en je hebt een top tent!!!

6. Yvonne en Ronnie Walhout

Lekkere pannenkoeken, vriendelijke en correcte bediening.
    Redelijke prijs.
    Goed adres voor als je uit eten wil zonder overdreven luxe

7. Gereserveerd voor 15 volwassenenen en 5 kinderen.
    Ondanks drukte prima bediening en goed verzorgd drie gangen diner.
    Zeker een aanrader met kinderen. Deze hebben zich prima vermaakt.
    Kunnendit zeker aanraden.

8. Heerljk genoten op het terras, kinderen lekker kunnen spelen en wij lekker samen kunnen bijpraten. Prima service vriendelijk en lekker eten. (Jammer dat er weinig keus is voor de lunch.) top plekje.

9. Wat een leuke zaak, vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, kinderen lekker gespeeld, was een lekker middagje bij de molen. Komen zeker terug.

10. Gegeten met de friet nog rauw vanbinnen. Bediening zag ons vaak niet, wist 't verschil niet tussen drankjes, nam klaar gegeten borden niet mee. Er werd volop gepoetst in de keuken, zo van we zijn al klaar... Op de bar zitten, kassa uitdraai en werd de deur open gezet om stoelen te versjouwen. Absoluut geen enige interactie met de kids. Raar. Eten: saté was goed maar te weinig, spare ribs goed van smaak maar nog niet gaar, vissoep erg goed, dessert wel okay. Tuurlijk voor kids erg leuk spelen en pracht locatie, maar bediening leiding snapt 't niet. Je laat daar wel zo'n 250euro achter.

4,9
  11. Pietertje

Heerlijk gegeten! Nog niet eerder zo'n lekker en goed gevulde vissoep gehad.
    Bediening super vriendelijk en net. Hier gaan we zeker terug.

12. Onlangs gegeten bij dit restaurant. Bediening was vriendelijk, het eten was goed (mixed grill). Het fijne van dit restaurant is dat ze vaak van kaart veranderen. Kinderen kunnen buiten goed spelen. Zeker nog de moeite waard om terug te komen.

Enige nadeel: bij slecht weer is er weinig binnen te doen voor kinderen.

13. Willemien Peterse

Zeker de moeite waard om terug te komen. Service was optimaal. We hebben hier heerlijk gegeten en de kinderen konden lekker buiten spelen.

Je wordt hier goed ontvangen.

14. in het verleden zijn wij meerdere keren bij dit kinderparadijs geweest. Het eten was goed.

Ons laatste bezoek was zeer teleurstellend. Slechte bittergarnituur, smaakloos. Bediening niet gezien. Uiteindelijk zelf moeten bestellen.

Het gaat denk ik iets te goed met deze tent waardoor men steken laat vallen. Voor ons even geen bezoek meer aan dit restaurant.

3,1
  15. Wat een drukte was het bij de molen zondag. Maar heel erg gezellig met vrienden wat gedronken op het terras (gelukkig hadden wij nog een plekje). Rond 6 uur naar binnen gegaan om wat te eten en ik moet zeggen wij hebben hier prima gegeten. Wij vonden het erg knap van de bediening dat zij ondanks de drukte zo rustig en vriendelijk waren. Wij gaan zeker terug komen en dat zullen onze kinderen zeker niet erg vinden. Keurige zaak, mooie speeltuin, prima onderhouden en het mooie van alles; hij is nog gratis ook.
    Top.

16. Wij willen complimenten geven voor de Jonge Johannes. Ondanks dat het druk was in restaurant, werd er moeite gedaan om een tafeltje voor ons te regelen. Hebben super lekker gegeten: tong en kabeljouw. Ook de toetjes erg lekker! Tevens werden we gastvrij ontvangen: complimenten voor de bediening! Kortom: een aanrader om hier te gaaan eten, met of zonder kinderen. Wij komen zeker terug.

17. Tosti duurde veel te lang, was vervolgens koud en de bediening erg onvriendelijk en onprofessioneel. Kwakte zo alles op tafel, zelfs eet smakelijk kon er niet vanaf. Alles aangegeven, maar geen excuses of wat dan ook. Erg slecht!

3,5
  18. Samen met mijn vrouw een heerlijke biefstuk gegeten, prima. Verder een heel leuk gebeuren. Hopen zeker nog eens terug te komen. Een tip; ben je in de buurt ga daar eten.

19. Wij hebben vanmiddag samen met vrienden een hele leuke middag gehad bij de Jonge Johannes!!
    Onze kinderen (6, 5, 4, 4, 1.5 en 0, hoewel die laatste natuurlijk lekker bij mama zat...) zijn heerlijk los gegaan in de geweldige speeltuin! Vooral de skelterbaan was favoriet! Wij zaten lekker uit de wind in het zonnetje op het terras.
    Na het spelen zijn we binnen gaan eten. We hadden bij de reservering om een specifieke tafel gevraagd en kregen deze ook. Top!
    Het voorgerecht stond al snel op tafel. Het brood was lekker vers en de tapenade echt heerlijk! Alle hoofdgerechten waren geweldig!! De spareribs waren héérlijk, net als de waterzooi en de gebakken tong! Ook de kinderen hebben gesmuld van hun pannenkoek of frietjes met snacks!
    Als toetje hadden we boerenroomijs; lekker en véél!!!!

Al met al hebben we heerlijk gegeten voor een goede prijs!

Wat ik nog zeker even wil vermelden is dat we zonder problemen een nieuwe tong kregen nadat de baby deze op de grond geduwd had in een onoplettend moment. Deze is niet extra geteld op de rekening wat wij echt een teken van onwijs goede service vinden...!

Zeker een aanrader!!!!

20. Superleuke speeltuin. Eten saai, simpel, vet vlees( stoofpot) en alle 3 de keren dat we er waren ging er iets fout. Onze zoon van 2 zijn eten was vergeten, kregen geen friet bij het vlees (zelfs niet na het gemeld te hebben) op den duur kwam de friet, maar was al het andere eten op. Geen woord van excuus v bediening. Wij gaan er nu hooguit wat drinken met de kids maar meer ook niet.

21. Brouwer

Vanavond hier uit eten geweest en zwaar teleurgesteld!
    Overigens wil ik eerst opmerken dat het eten zelf geweldig goed is, en de prijzen zeer redelijk.
    Wat echter zwaar tegenviel:
    -reservering was "kwijt?"
    -veel speeltoestellen kapot
    -ruim een half uur op eten zitten wachten en vervolgens zaten er ruim tien minuten tussen de eerste en laatste portie die opgediend werd.
    -zeer lauwe reactie van de eigenaar toen ik hierover vragen stelde (deze man heeft echt een houding en uitstraling alsof hij een schietkraam op de kermis uitbaat i.p.v. een restaurant)
    -toiletten zijn veel te krap en onfris
    -speelgoed in binnen-speelhoek rommelig en plakkerig

22. Het is inderdaad groter en anders ingericht dan bij de vorige eigenaar. Maar om nu te zeggen dat het beter is ..ik denk van niet. Ik hield van de ongedwongen sfeer, het alles kan en mag dat de bediening uitstraalde. Kinderen vinden het nog steeds een geweldige locatie, maar het is prijzig. Eten is gewoon. Niets bijzonders meer.

5,5
  23. Nieuwe eigenaar, nieuwe hoop.......

Speeltuin en terras erg opgeknapt, daarvoor niets dan lof, maar de bediening...........na 20 min. zelf maar gaan vragen of we mochten bestellen. Na 50 minuten was eindelijk onze tosti gearriveerd, maar helaas de verkeerde (hoe moeilijk kan het zijn..)

Na weer een kwartier kwam de goede tosti.

Ruim een uur wachten dus op een simpele tosti. Vraag me af hoe het gaat als je 's avonds in de drukte komt voor het avondeten.

24. Gerard 3305 punten

Zeer uitgebreide speeltuin. Een skelterbaan heb ik nog nooit eerder gezien en is favoriet bij de kinderen. Helaas zijn een groot aantal skelters (nu al) aan onderhoud toe. Ik vraag me ook af of dit uit kan samen met een springkasteel. Dus geniet er van zolang het kan!

De (oudere) bediening was uitzonderlijk vriendelijk en goed met kinderen.

Op het terras kun je lekker uit de wind zitten met zicht op de speeltuin.

De toiletten komen een beetje raar midden in het restaurant uit. Daar zou ik geen tafeltje willen hebben.

25. klant 555

Nieuwe eigenaar, nieuwe speeltuin en binnen alles nieuw.

Prima eten, beter dan het was.

26. Van Liere

Nieuwe eigenaren, inrichting he-le-maal veranderd. Helemaal top! 2 keer zo groot, ontzettend grote speeltuin met (aparte) skelterbaan. Kwam hier vroeger wel eens per jaar, maar dat was echt niet goed. Eten was vies, maar nu zo ontzettend opgeknapt, niet te geloven! Echt een aanrader.