Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sellingen verdeeld zijn.

1. wil van der heide

Heerlijk verrassingsmenu, producten uit eigen tuin, kwaliteit en creativiteit, prettige bediening.

2. Johan Cnossen

Het eten was uitstekend. Er was veel aandacht voor een bijpassend drankje en het opmaken van het eten. Soms wel wat te veel tijd tussen de gangen.

3. Correcte bediening, heeft kennis van zaken en van etiquette en van het geserveerde. En dat laatste was van prima kwaliteit. Minpuntje was dat bepaalde gerechten niet meer beschikbaar waren zoals de beenham (favoriet van een van mijn gasten)..

4. Piet Cupido

De ontvangst was hartelijk en het terras was een reuze gezellige plek. Wat kussens voor de lange zit zou fijn zijn.
    Het eten en de bediening was super en voor herhaling vatbaar.

5. I ven Staveren

Gisteren heerlijk buiten op terras in de natuur gegeten in de Boshoeve. Wat een idylische plek en fantastisch eten geserveerd met een oprechte glimlach.

6. Het eten is fantastisch, prachtig opgediend en geserveerd door buitengewoon vriendelijke medewerkers. Een pareltje is dit restaurant, gelegen in het mooie Westerwolde.

7. Lydia Scheen -Ouwehand

We wisten het: dit wordt weer een feestje. Op het terras genieten van de gastheer/vrouw plus personeel, van het eten dat met zorg en aandacht is bereid, de omgeving.
    Bedankt!

8. Astrid De Haan

We hebben heerlijk gegeten van verrassende gerechten. De sfeer is informeel, vriendelijk en gastvrij. We hadden een top avond.

9. Janna van Haren

Vandaag erg teleurgesteld 😢
    Voor onze trouwdag gereserveerd. We wilden om 19:00 uur maar dat kon niet ivm meer reserveringen op dat tijdstip. Werd 19:30.
    Komen we, zijn er maar 2 tafels bezet en het ergste…. Wij hebben een miniteckeltje die altijd met ons meegaat. Wordt er gezegd, hondjes zijn niet welkom in ons restaurant. 🤬😤Terwijl we ter plekke gereserveerd hebben waar ons hondje bij was. Geen sticker op de deur, geen vermelding op de website. Dus we hebben daar NIET gegeten en zullen dat dus ook nooit meer gaan doen

10. Henk Venema

Mooie menukaart, heerlijke gerechten. Vriendelijke bediening. Aanrader!

11. Annemieke

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij de Boshoeve. Echt een pareltje in Westerwolde. Fijne sfeer, heerlijk eten. Echt een aanrader!!

12. Het was heerlijk, niet de grote porties, die je elders nog wel eens krijgt, maar voldoende om met een goed gevoel naar huis te gaan.

13. Diana de Jongh - de Vries

We vonden het eten lekker

14. Otto&Joke

Het was super, we hebben genoten van alle smaak verrassingen die voorbij kwamen.
    De bediening was super goed, en erg vriendelijk, en de kok en tevens eigenaar heeft weer iets unieks neergezet.
    Wij komen zeker terug

15. Luuk en Sylvie

Vorig jaar hadden we dit restaurant al eens bezocht en waren toen erg enthousiast. We zaten toen buiten op het terras achter het restaurant (gevestigd in een oude schuur(tje) naast een boerderij met prachtig uitzicht over het stroomdal van de Ruiten Aa.
    Dit jaar dus opnieuw en de verwachtingen (dit keer binnen vanwege het weer) werd meer dan overtroffen.
    We hadden gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Bijzonder lekker eten voor een schappelijke prijs. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen. Vriendelijke bediening en de kok (tevens eigenaar) kwam af en toe vanuit de keuken een praatje maken.
    Gelukkig wonen we sinds kort in de buurt dus we gaan hier zeker vaker naar toe.

16. Jaco van gils

Het eten en drinken was goed. We zijn hier al diverse keren uit eten geweest en de service en de sfeer blijft/is goed. Wat wij zeer belangrijk vinden zijn de stoelen waar je toch gauw ruim twee op zit! Deze voldoen goed.

17. A. Sanders

Heerlijk eten, nette bediening en erg vriendelijk.
    Leuke en gezellige aankleding.
    Kortom, een echte aanrader.

18. We zijn absoluut geen culinaire recencent, maar gezien de recensies die zijn geplaatst, vinden wij het niet heel erg goed.

Eten was bij het voorgerecht taai, bijgerechten diner waren koud en zat weinig smaak aan toegevoegd. De meeste producten kwamen volgens ons rechtstreeks uit de vriezer en heeft de keuken weinig inspiratie meer. Dit begrijpen we enigzins gezien het ontzettend lage aantal gasten op een weekendavond, maar daar tegen moeten we wel een behoorlijke prijs betalen.

De ambiance is geweldig en hopen dat dit restaurant weer veel gasten krijgen, waardoor de kwaliteit hopelijk weer beter gaat worden.

5,5
  19. E. Hartman

13-11-2022
    menulijst nieuwe stijl?
    Op de menulijst voor 3 personen hoofdgerecht uitgezocht. Normaal gesproken krijg je dan vlees met aardappelen en groente. Tot onze grote verbazing werd alleen een stuk vlees ad E17,50 per gerecht op tafel gezet. Geen aardappelen, geen groente. Onze verwachting een prettige maaltijd te hebben werd hiermee ¨bruut¨ de bodem ingeslagen.
    Helaas voor meneer Bruut: 3 klanten minder, ons zie je hier niet meer.

3,5
  20. Hebben heerlijk gegeten. De nieuwe wild gerechten uitgeprobeerd en deze zijn echt aan te bevelen! De service is zeer hartelijk en gastvrij. Wij komen graag snel nog een keer.

21. Jaco van Gils

Diverse keren daar gegeten, zowel lunch als diner. Iedere keer weer een verassing wat er komen gaat en iedere keer weer uitmuntend. Sfeer is goed, bediening is goed, eten voortreffelijk. Als je per persoon gaat bekijken dan is prijs t.o.v. prijs/kwaliteit acceptabel.

22. Erg goed eten en fijne bediening. Niet goedkoop maar de prijs wel waard.

23. Fam de Klerk

Heerlijk gegeten zeer vriendelijke bediening, komen zeker weer terug

24. Met vier personen heerlijk gegeten, de bediening was zeer attent en vriendelijk!

25. Ed en Hanneke

26. Nergens zulke heerlijke snacks en patat dan bij Snackbar Sell'n.
    Gewoon dóórgaan!!

27. Prima Restaurant, personeel vriendelijk, werken hard om personeelsgebrek te compenseren dus evengoed vlotte bediening 😃, er wordt na de eerste happen geïnformeerd of alles naar wens is, kaart voldoende keus en goed bereid, vlees medium is ook medium. Heerlijke frieten met schilletje.
    Dus… gewoon gaan.

28. Roelof Popken

Eten prima. Gezellige sfeer en attente en leuke bediening.

29. Lauwrens Wanders

Voor het eerst dus altijd een beetje koud-water vrees. Maar we troffen een sfeervol en ruim ingericht restaurant. De bediening was prima, niet te snel maar zeker niet te langzaam. Het eten was prima en voldoende. Geen overdreven volle tafels (lees schaaltjes met gerechten) maar prima afgewogen (dus weinig weg te gooien).

30. We hebben hier heerlijk gegeten.