Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sellingen verdeeld zijn.

Niek Reesink

Al 2x hebben we onze familiedag gehouden in de Herberg te Sellingen. Zowel de eerste als de tweede keer was het een enorme belevenis. Als Brabander ben ik redelijk ingevoerd in het Bourgondische leven en de daarbij behorende gastvrijheid. Maar voor mij staat de herberg is Sellingen aan de top.
    Gastvrijheid en bediening is uitstekend en het eten is kwalitatief erg goed en meer dan voldoende voor iedereen.
    Kortom; ook al ligt het 260 km ver weg; ik hoop er zeker terug te komen.

Joëlle Wilten

We kwamen binnen met een behoorlijk grote groep, allemaal familie. Ons leek het leuk om samen in één rij te zitten. Dit was helaas niet te doen, na veel geregel toch gelukt. Drankjes werden amper opgenomen, legen glazen niet weg genomen dus een volle tafel zeker aanwezig. Voorgerechten waren redelijk te doen, helaas kwam dit niet tergelijkertijd. Hoofdgerechten, buiten de spareribs om na onze mening niet bijzonder maar prima. De spareribs, wat een drama. He-le-maal zwart, droog en hadden een rook smaak. Uiteraard aangegeven en ze zeiden dat het niet mogelijk was dat het verbrand was, een slechtziend iemand kon dit zelfs nog verklaren, maar goed. Helaas een vervangend gerecht was op waarna vele geen voor/hoofdgerecht op hebben, enkel patat. Kinderengerechten, droge hamburgers, erg hard en taai. Hier ook weer na veel door gevraagd iets vervangends gekregen. De rekening. Wij schokken hier enorm van. De spareribs waren meegerekend! 3 keer!! Terwijl wij geen 1 botje gegeten hebben met vlees erom heen. " Ja zei meneer, omdat jullie toch een stukje geproefd hebben zijn wij genoodzaakt dit mee te rekenen". Belachelijk, dit hebben wij allen nog nooit meegemaakt. In plaats van dat hun ook iets extra's van de bon hadden gehaald in verband met de mindere service, moesten wij voor de spareribs gaan betalen. Echt uit den boze. Ook na veel gepraat deed het restaurant niets van de bon afhalen. Wij hielden ons poot stijf en zeiden sterk, " wij betalen niet voor iets wat wij niet gegeten hebben ", wat erg normaal is lijkt me. Meneer achter de balie stond erop dat we betaalden en dreigde zelfs de politie te bellen. Laat maar komen, dachten wij. Even haarfijn uitleggen aan de politie wat voor een goede service zij leveren aan klanten, onacceptabel. Een andere klant bemoeide zich met ons, dat wij snel het restaurant moesten verlaten want wij brachten hun ten schande. Bizar, ook dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeker geen aanrader dus, erg jammer want wij hadden ons verheugd op een zeer ander avond..

A. Grunefeld

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, porties waren ruim voldoende.

Gisterenavond heerlijk gegeten met vier personen.
    Alle gerechten waren heerlijk, niets om op aan te merken.
    Bediening was prima/gewoon gezellig.
    Top, echt een aanrader.
    Goede kwaliteit voor een goede/prima prijs.
    Komen heel graag/zeker nog eens terug.
    Mirjam Hovius

Heerlijk uitgebreid gegeten. Iedere gang was een cadeautje!!
    En de hond mocht ook gezellig mee!

Super gastheer, absolute aanrader!

Anoniem

Geweldig, het eten was goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Fokkema

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Ines Tuinstra

We hadden een erg gezellige avond in een mooie entourage met erg sympathieke bediening. Het eten was buitengewoon.

Daniëlle le Fèbre

Het was heerlijk! Aardige mensen, heerlijke gerechten. Prima kwaliteit, bijzondere smaken en ruim voldoende qua hoeveelheid. We komen zeker weer dineren als we weer eens in de buurt zijn!

Prima eetgelegenheid is de zuid oosthoek van Groningen!
    Naast de bijzonder lekkere patat is de service ook van een proffesioneel niveau.
    Een etablissement met een aangename sfeer en heel lekker eten!

Kortom: een zaak waar je terugkomt.

Na de goede ervaring van 17 december en vanwege onze nieuwsgierigheid naar de tapas zijn we 27 december nog een keer bij de Heksenketel gaan eten. Toevallig hadden ze een aanbieding voor onbeperkt tapas eten. Ook deze keer waren we erg verrast door de heerlijke smaken. We kregen een grote verscheidenheid aan leuk gepresenteerde en echt verrukkelijke hapjes met gedetailleerde uitleg van de eigenaar Eize Hoomoedt, die tevens de kok is.

Vorige week hebben mijn man en ik voor het eerst bij de Heksenketel gegeten. De ontvangst was allerhartelijkst: dat was al een prettig begin.
    Het was moeilijk kiezen, ze hebben een hele leuke tapas kaart, maar ook de kaart met biologische burgers vonden wij héél aantrekkelijk. We zijn uiteindelijk toch voor de burgers gedaan. Onze bestelling werd vlot gebracht en de wijze waarop het bord was opgemaakt was een feestje op zich. Het was een ruime portie en alles was heerlijk en heel erg vers. Na het eten hebben we nog een kopje cappuccino genomen, die was ook verrukkelijk!
    We willen snel een keer de tapas gaan proeven.

Bob Rodenburg

Ontspannen en vriendelijke ontvangst. Heerlijk gegeten! Echt een restaurant om vaker te bezoeken.

Gerda/Adri

Na regelmatig bezoek, nog steeds positief. Zaterdagavond voor het eerst van de nieuwe kaart heerlijke tapas gegeten. Erg gezellig en een lekker glas wijn.

Na een mooie wandeling in de omgeving, zijjn wij neergestreken in de Heksenketel. Omdat wij stevige trek hadden, bestelden we de Farmers Delight. Nou, dan krijg je wat hoor! Een mega huisgemaakte burger tussen een heerlijk vers broodje en allerlei lekkers eromheen. Genieten! Ook de service was vriendelijk en gezellig. Onze zoon geeft dit restaurant 3000 punten, dus we gaan snel nog een keertje aanschuiven!

arie van heeringen

We hebben zondag de all american hamburger gegeten. Het was een feest: zowel wat betreft het eten als sfeer. Zeer persoonlijke bediening. Een aanrader!

Grieto & Henny Norder en Geert & Kina de Vries

25-10-2015 hebben we bij de Heksenketel gegeten, was heerlijk en vriendelijke mensen, waar we ons meteen op ons gemak voelden. Voor herhaling vatbaar.

Leen Lamain

Altijd gastvrij ontvangst en prima eten! Ook al toen Joke en Paul aan het roer stonden! Groetjes, wij komen weer eens langs.

r lieben

Robin lieben

Restaurant is na de overname enorm vooruitgegaan. Nieuwe eigenaren timmeren hard aan de weg en weten wat ze doen. Lekker eten en een enthousiast team in de keuken en bediening. Alleen nog even de saaie vloerbedekking vervangen hoor!

Altijd goed, perfect. Lekker, heerlijk, zeker niet duur en gewoon gezellig. Ik hoop weer tot snel.

Henk Telkamp

Frea Hof - Brouwer

Altijd gezellig, sfeervol en de eigenaar maakt voor alle gasten even tijd, hoe druk het ook is!

Het eten is overheerlijk en ze hebben een gevarieerd menu. Muziek is een rode draad binnen het geheel, dus ik zou zeggen: laat je eens verrassen!

Ronald hof

Een goed restaurant. Vriendelijk personeel, goede sfeer. Echt een aanrader.

Tineke ros

Heerlijk gegeten, supermarket biefstuk. De bediening is gezellig en alles kan, echte aanrader.

Super restaurant en heel erg gezellig. Super bediening.

We zijn hier met een groep van 16 personen geweest om te voetgolfen en aansluitend te eten. Dat was voor mij een "eens, maar nooit weer" ervaring.

Iemand van de groep was nabij de golfbaan op de rand van een houten muur gaan zitten, met als gevolg dikke teervlekken in de broek. Op de vraag of men daar niet voor verzekerd was reageerde men met "je gaat toch niet op bielzen zitten, iedereen weet toch dat daar teer op zit.

Tel daarbij de chagrijnige bediening op, koffie dat werd voorgezet met meer koffie in het schoteltje dan in het kopje: het is zeer onprofessioneel.

Pietje veenstra

De kok van de ruiten Aa is in staat om alle gasten heel tevreden te stellen.. wij hebben Asperges gegeten van boer geert, met spinazie en gekookte aardappelen en boterjus natuurlijk. Overheerlijk. Er kwamen zelfs mensen elke week om daar van te genieten. De bediening is zeer vriendelijk en de sfeer is gezellig, de prijs/kwaliteit is prima. Ook op het terras is het heerlijk vertoeven met een drankje en met deze dagen ook lekker buiten eten.

Steenbergen.j

Je kunt er goed en heerlijk eten tegen een goede prijs. Goede en vriendelijke bediening. Een plaats om vaker terug te komen. Een aanrader.