Heerlijkheid in Sellingen

1. Joëlle Wilten

We kwamen binnen met een behoorlijk grote groep, allemaal familie. Ons leek het leuk om samen in één rij te zitten. Dit was helaas niet te doen, na veel geregel toch gelukt. Drankjes werden amper opgenomen, legen glazen niet weg genomen dus een volle tafel zeker aanwezig. Voorgerechten waren redelijk te doen, helaas kwam dit niet tergelijkertijd. Hoofdgerechten, buiten de spareribs om na onze mening niet bijzonder maar prima. De spareribs, wat een drama. He-le-maal zwart, droog en hadden een rook smaak. Uiteraard aangegeven en ze zeiden dat het niet mogelijk was dat het verbrand was, een slechtziend iemand kon dit zelfs nog verklaren, maar goed. Helaas een vervangend gerecht was op waarna vele geen voor/hoofdgerecht op hebben, enkel patat. Kinderengerechten, droge hamburgers, erg hard en taai. Hier ook weer na veel door gevraagd iets vervangends gekregen. De rekening. Wij schokken hier enorm van. De spareribs waren meegerekend! 3 keer!! Terwijl wij geen 1 botje gegeten hebben met vlees erom heen. " Ja zei meneer, omdat jullie toch een stukje geproefd hebben zijn wij genoodzaakt dit mee te rekenen". Belachelijk, dit hebben wij allen nog nooit meegemaakt. In plaats van dat hun ook iets extra's van de bon hadden gehaald in verband met de mindere service, moesten wij voor de spareribs gaan betalen. Echt uit den boze. Ook na veel gepraat deed het restaurant niets van de bon afhalen. Wij hielden ons poot stijf en zeiden sterk, " wij betalen niet voor iets wat wij niet gegeten hebben ", wat erg normaal is lijkt me. Meneer achter de balie stond erop dat we betaalden en dreigde zelfs de politie te bellen. Laat maar komen, dachten wij. Even haarfijn uitleggen aan de politie wat voor een goede service zij leveren aan klanten, onacceptabel. Een andere klant bemoeide zich met ons, dat wij snel het restaurant moesten verlaten want wij brachten hun ten schande. Bizar, ook dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeker geen aanrader dus, erg jammer want wij hadden ons verheugd op een zeer ander avond..

2. Prima eetgelegenheid is de zuid oosthoek van Groningen!
    Naast de bijzonder lekkere patat is de service ook van een proffesioneel niveau.
    Een etablissement met een aangename sfeer en heel lekker eten!

Kortom: een zaak waar je terugkomt.