Laatste updates in Sellingen

4. auke van der meer's profielfoto
    auke van der meer heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruiten Aa

auke van der meer

Zaterdag hier een prima lunch gehad[12 uurtje]
    en een leuke wandeling met opdrachten.
    Bij terugkomst koffie met appelgebak.
    Prima verzorgd zeker aan te raden.

5. Fleur's profielfoto
    Fleur heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruiten Aa

We hadden voor 19.00 gereserveerd en om 20.00 gingen ze sluiten beetje jammer zat ook niemand meer. Dus moesten haastig eten .. niet leuk verder was het wel lekker

6. Wessel Dijkstra's profielfoto
    Wessel Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Wessel Dijkstra

Achter deze deuren van de boerenschuur wordt een geweldige maaltijd geserveerd.
    Ben een paar keer voorbij gefietst met de gedachte “ mij te deftig” maar eenmaal binnen is het een familie restaurant.
    Toppie.
    Maar ik snap nog niet wat die dokkemer kofje iets met Sellingen heeft te maken😜

7. Familie Westerink's profielfoto
    Familie Westerink heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Familie Westerink

Al vaker koffie gedronken op het terras, maar nu de kookkunsten van de kok eens uitgeprobeerd. Een tien met een griffel! Ook onze gasten waren lovend over de gerechten die ze voorgeschoteld kregen. De bediening is vriendelijk en echt geïnteresseerd. Je voelt je welkom. We gaan zeker vaker!

8. Marleen Platen-Buurman's profielfoto
    Marleen Platen-Buurman heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Marleen Platen-Buurman

Heerlijk gegeten met vrienden op het zeer ruime terras. De kinderen konden lekker rondrennen op het grasveldje. Uitstekende bediening en geweldige ambiance. Zeker een aanrader! We zullen het ook doorgeven aan onze campinggasten.

9. M van Groen's profielfoto
    M van Groen heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruiten Aa

M van Groen

Op zaterdagavond 7 juli met 2 personen gegeten.
    Als eerst 2 x mosterdsoep, was lauw en teruggestuurd, wij kregen een drankje van het huis als vergoeding. De soep was goed op de kluiten met spek na. Het hoofdgerecht 1× 3 sliptongen met Go- tan gebakken uitjes(hoe bedenk je dat)de vissen waren ook erg slecht schoon gemaakt gelet op de ingewanden. 1 X Boeren schnitzel, was niet door te komen en het garnituur was rauw, al met al hebben wij het eten laten staan, betaald en weggegaan. Wat was dit eten fantasieloos en erg slecht.

10. R.H. Kortenbach's profielfoto
    R.H. Kortenbach heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Lekker eten, aardige bediening, leuke sfeer.

11. Christa Kamphuis's profielfoto
    Christa Kamphuis heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Christa Kamphuis

Heerlijk gegeten. Het asperge menu. Vriendelijke bediening. Uitstekende kok.

12. Margriet Smeets's profielfoto
    Margriet Smeets heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruiten Aa

Margriet Smeets

18-01-18

De Nieuwjaarsbijeenkomst van de Vrouwen van Nu uit Sellingen:
    Een lopend buffet van heel veel warme en koude hapjes met een soepje vooraf.
    Heel bijzonder, heel lekker, heel gezellig.
    De vriendelijke bediening maakte de avond perfect. Bedankt.
    Een aanrader voor een leuke avond uit met een groep.

Margriet Smeets, Sellingen.

13. Niek Reesink's profielfoto
    Niek Reesink heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Niek Reesink

Al 2x hebben we onze familiedag gehouden in de Herberg te Sellingen. Zowel de eerste als de tweede keer was het een enorme belevenis. Als Brabander ben ik redelijk ingevoerd in het Bourgondische leven en de daarbij behorende gastvrijheid. Maar voor mij staat de herberg is Sellingen aan de top.
    Gastvrijheid en bediening is uitstekend en het eten is kwalitatief erg goed en meer dan voldoende voor iedereen.
    Kortom; ook al ligt het 260 km ver weg; ik hoop er zeker terug te komen.

14. s.helsloot's profielfoto
    s.helsloot heeft gereageerd op een recensie van Heerlijkheid

Wat hoopte ik al dat jij een recensie zouden schrijven en ik de kans zou krijgen om te reageren..... Jij hebt de avond wellicht bizar ervaren, voor ons en de andere gasten was het nachtmerrie. Nog nooit hebben wij meegemaakt dat mensen uit een groep zich zo misdragen en agressief zijn. Weet je dat kinderen van een andere tafel zo waren geschrokken van jouw geschreeuw en gedrag dat ze huilend en in paniek naar buiten zijn gehold.

Natuurlijk ga ik niet in op de stoelendans omdat jullie perse met 20 man aan twee-persoonstafeltjes midden in het restaurant wilden zitten. En natuurlijk reageer ik niet op het feit dat je eerst hamburgers terug stuurt en daarna weer besteld. Ik hoef ook niet te mopperen over het feit dat je uiteindelijk met 6 personen 10 hoofdgerechten hebt besteld, er 6 hebt laten weggooien en slechts 4 hoofdgerechten hebt betaald maar wel met 6 man hebt genoten van alle bijgerechten. Ik hoef ook niet te vertellen dat jullie verbaal zo onvriendelijk over kwamen dat de bediening niet eens meer bij jullie aan tafel dorste te komen. Uiteraard ga ik je niet nog een x uitleggen dat de Spareribs niet kunnen verbranden want wij koken ze gaar in bouillon=water en ze verwarmen in de stoomoven=water (.... er komt geen boter of vuur of grill bij kijken ...).

Ik weet dat je het toch allemaal niet wilt horen want misschien moet je dan toegeven dat je zeker te overdreven hebt gereageerd en je gedrag echt ongepast en onbehoorlijk was (druk ik mij zachtjes uit).

Het maakt niet uit. Wij zijn blij dat je bent weggegaan en we je niet meer hoeven te ontvangen.

We zijn blij dat de andere gasten uit het eetcafe ons steunden (verbaal en non-verbaal). Verder zijn we ontzettend blij en dankbaar dat de andere 13 volwassenen van jouw groep allemaal hun verontschuldigingen hebben aangeboden voor jouw gedrag. Er is er zelfs een familielid van jou geweest die persoonlijk de kok heeft opgezocht om hem de hand te schudden en zijn excuses heeft uitgesproken. Ook de complimenten over het eten van de anderen uit jouw groep hebben we ter harte genomen. Dit allemaal zegt volgens mij genoeg ... vooral over jou ...

De politie is natuurlijk geweest en aangifte is overwogen. Echter, na een redelijk verstandig gesprek met een van de groepsleden is besloten om het zo te laten. Wat ons betreft is het verder nu ook klaar.

15. Joëlle Wilten's profielfoto
    Joëlle Wilten heeft een recensie geschreven voor Heerlijkheid

Joëlle Wilten

We kwamen binnen met een behoorlijk grote groep, allemaal familie. Ons leek het leuk om samen in één rij te zitten. Dit was helaas niet te doen, na veel geregel toch gelukt. Drankjes werden amper opgenomen, legen glazen niet weg genomen dus een volle tafel zeker aanwezig. Voorgerechten waren redelijk te doen, helaas kwam dit niet tergelijkertijd. Hoofdgerechten, buiten de spareribs om na onze mening niet bijzonder maar prima. De spareribs, wat een drama. He-le-maal zwart, droog en hadden een rook smaak. Uiteraard aangegeven en ze zeiden dat het niet mogelijk was dat het verbrand was, een slechtziend iemand kon dit zelfs nog verklaren, maar goed. Helaas een vervangend gerecht was op waarna vele geen voor/hoofdgerecht op hebben, enkel patat. Kinderengerechten, droge hamburgers, erg hard en taai. Hier ook weer na veel door gevraagd iets vervangends gekregen. De rekening. Wij schokken hier enorm van. De spareribs waren meegerekend! 3 keer!! Terwijl wij geen 1 botje gegeten hebben met vlees erom heen. " Ja zei meneer, omdat jullie toch een stukje geproefd hebben zijn wij genoodzaakt dit mee te rekenen". Belachelijk, dit hebben wij allen nog nooit meegemaakt. In plaats van dat hun ook iets extra's van de bon hadden gehaald in verband met de mindere service, moesten wij voor de spareribs gaan betalen. Echt uit den boze. Ook na veel gepraat deed het restaurant niets van de bon afhalen. Wij hielden ons poot stijf en zeiden sterk, " wij betalen niet voor iets wat wij niet gegeten hebben ", wat erg normaal is lijkt me. Meneer achter de balie stond erop dat we betaalden en dreigde zelfs de politie te bellen. Laat maar komen, dachten wij. Even haarfijn uitleggen aan de politie wat voor een goede service zij leveren aan klanten, onacceptabel. Een andere klant bemoeide zich met ons, dat wij snel het restaurant moesten verlaten want wij brachten hun ten schande. Bizar, ook dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Zeker geen aanrader dus, erg jammer want wij hadden ons verheugd op een zeer ander avond..

16. A. Grunefeld's profielfoto
    A. Grunefeld heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

A. Grunefeld

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, porties waren ruim voldoende.

17. Mirjam Hovius's profielfoto
    Mirjam Hovius heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Ruiten Aa

Gisterenavond heerlijk gegeten met vier personen.
    Alle gerechten waren heerlijk, niets om op aan te merken.
    Bediening was prima/gewoon gezellig.
    Top, echt een aanrader.
    Goede kwaliteit voor een goede/prima prijs.
    Komen heel graag/zeker nog eens terug.
    Mirjam Hovius

18. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Heerlijk uitgebreid gegeten. Iedere gang was een cadeautje!!
    En de hond mocht ook gezellig mee!

Super gastheer, absolute aanrader!

19. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Anoniem

Geweldig, het eten was goed en de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

20. Fokkema's profielfoto
    Fokkema heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen

Fokkema

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Daniëlle le Fèbre

Het was heerlijk! Aardige mensen, heerlijke gerechten. Prima kwaliteit, bijzondere smaken en ruim voldoende qua hoeveelheid. We komen zeker weer dineren als we weer eens in de buurt zijn!

22. Pim's profielfoto
    Pim vindt de recensie door Ines Tuinstra voor Herberg Sellingen leuk

Ines Tuinstra

We hadden een erg gezellige avond in een mooie entourage met erg sympathieke bediening. Het eten was buitengewoon.

23. Ines Tuinstra's profielfoto
    Ines Tuinstra heeft een recensie geschreven voor Herberg Sellingen