't Trefpunt in Schoorl

1431997952 76
1582052623 73
1614207195 77

1. M Commandeur

Sfeer en bediening zeer goed. Vriendelijk en zorgzaam. Alles netjes en binnen een redelijke tijd geserveerd.
    Eten was gemiddeld - tournedo was naar wens maar saus was niet stroganoff. Dun en weinig. Schnitzel was over-gebraden - ook weinig/dun saus. Salade was top!
    H't Trefpunt heeft potentieel. Met een beetje aandacht aan de menu qua smaak zou het hoger kunnen scoren.

2. Snoeijer

Pizza Hawaii was niet te eten, leek een opgewarmde pizza (uit de supermarkt?) Zeer slechte bodem, hard en taai, geen smaak. Bij een opmerking hierover draaide de eigenaar het om : het lag niet aan hen maar ik zou de verkeerde keus gemaakt hebben! Hoe gek wil je 't hebben.
    Een beetje professionele restauranthouder moet toch een kritische opmerking kunnen verdragen en ziet een klacht als een gratis advies!

2,4
  3. Prijs en kwaliteit is onder de maat voor hetgeen je er voor betaald. Weinig champignonsaus, hooguit twee eetlepels bij de snitzel en dat voor 19,95. Voor 14,50 voorgerecht garnalen cocktail besteld. Zeer onder de maat, heel veel rauwkost met daar boven op hooguit één eetlepel garnaaltjes. Je moet ze echt zoeken in de salade. Slechte ervaring dus. Je kunt er beter patat met een frikandel bestellen, buiten aan de cafetaria kant, want die was prima.

4,1
  4. In coronatijd op 10 mrt.jl 3 maaltijden (spareribs) besteld om af te halen; om 17.00 uur (zoals afgesproken) de maaltijden opgehaald; waren allen voorzien van sausjes, patat, rouwkost etc.; thuis van deze "feestmaaltijd" genoten; onze complimenten voor de samenstelling en...BEDANKT

5. W.van den Boogaard

De veggi pizza is een goed uitgebalanceerd heerlijk eten. Wij genieten er al jaren van om bij jullie te eten. Thuis even op de stenen pizzaplaat in de oven op 250 graden. 3 minuten en daarna smullen.
    Komen zeker terug.

6. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima met opgewekte gezichten.
    Leuke sfeer!

7. Hagenaar Johnny

Eten was prima, de wijn lekker. Bediening heel vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Prima eten. Leuke kaart. Goede sfeer. Attente bediening. Keurige prijzen. Een restaurant zoals het hoort.

9. Janny Hess

Supergezellig aan een zeer lange tafel in een verwarmde serre gelunched, met mijn kinderen en kleinkinderen, het personeel maakte een extra lange tafel voor ons klaar! Ondanks de heftige regen buiten, zaten we heerlijk in de mooie serre....

10. Wederom heerlijk gegeten! We komen hier graag.
    Deze keer was er ook braderie waardoor het volle bak was.
    Dat hebben we ook met uitlevering van de borden gemerkt. Deze kwamen voor 4 personen in 3 verschillende momenten. Dat was jammer omdat we pas eten als iedereen zijn/haar eten heeft. Werd overigens na de tweede uitlevering gecommuniceerd dat de derde ook zou volgen.
    Al met al prima en komen graag weer terug.

11. Anne de Jong

Zondagmiddag heerlijk geluncht met het gezin. Het hele terras zat vol en de bedienig was erg snel, leuke meiden in de bediening! Ook leuk dat de hond mee het terras op mocht en een meisje van de bediening kwam zelfs uit zich zelf een bakje water brengen.

De broodjes waren ruim belegd en heel erg lekker. Ik had een broodje beenham met brie (aanrader) en de kinderen hadden een broodje carpaccio. We hadden keuze uit wit, bruin en spelt brood. Het spelt brood was echt heel lekker. De kinderen waren ook erg enthousiast.

Zeker de moeite waard om weer eens terug te komen!

12. Hanna wagenaar

Wat een verschrikkelijke evaring eerst een kwartier gewacht voor dat we überhaupt geholpen werden, toen een half uur gewacht op het eten. Wij zaten er inmiddels dus al drie kwartier. Toen wij het eten eenmaal kregen, viel het zwaar tegen, i.p.v. truffel mayonaise op de carpaccio kregen we een of andere truffel olie, dat in hun ogen hetzelfde was. Ook had ik i.p.v. wit brood zomaar bruin erbij gekregen. Mijn echtgenoot had een carpaccio zonder sla besteld, wat hij ook niet kreeg. De tomaten die op de carpaccio zaten waren waarschijnlijk nog van vorige zomer. De carpaccio zelf was ijskoud en zat geen smaak aan, bovendien was hij licht roze van kleur. Na het eten in zijn geheel te hebben laten staan, moesten wij alsnog de volle prijs betalen. Daarna is ons zonder enig excuus of schaamte gedag gezegd. Enorm veel spijt dat wij niet aan de overkant zijn gaan eten.

1,1
  13. L&G 256 punten

Lekker gegeten, porties ruim voldoende. Vriendelijke bediening.

14. De Jong

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.

15. Familie. A.

Lekker gegeten, leuke bediening. Veel aandacht voor kleine dingen. Leuk met kinderen.

16. Yvonne Krol

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Persooneel was vriendelijk en onze hond was welkom.

17. Jan in’t Hout

Een prima ervaring in een rustig Schoorl. Er ging iets mis met onze bestelling, maar het werd excellent opgelost. We zijn uiterst hartelijk en vriendelijk behandeld! Het eten was ook erg lekker en goed verzorgd.
    Al met al een aanrader.

18. Juul van Wijlick

Heerlijk gegeten goede kwaliteit en lekker eten. Als het dichter bij was (227 km rijden) dan zou ik vaker komen!

19. Marja de Geus

Vanavond het maandmenu gegeten. Was erg goed. Leuke en vlotte bediening. Kortom een aanrader.

20. Chrisanita

Zeer slecht gegeten. Drinken kwam vrij snel, daarna 20 minuten gewacht op de kaart. Een broodje vooraf en meteen hoofdmenu besteld. Na bijna drie kwartier gewacht te hebben kwam de serveerster dat binnen tien minuten het eten kwam...uiteindelijk werd dit na nog eens 20 minuten op tafel gezet, met excuses en met de mededeling dat het bonnetje kwijt was. Inmiddels wat te drinken gekregen van het huis.
    Het bourgondisch pannetje was het niet helemaal, kwestie van smaak. De groente erbij was koud, de pizza taai en de saté waterig. Bij betalen dit aangegeven. Op de vraag waarom we dit niet eerder hebben gezegd hebben we aangegeven dat wij na ruim een uur wachten geen zin meer hadden om dit terug te sturen en opnieuw te moeten wachten. Het was de moeite van het wachten totaal niet waard.
    Prijs van met name het Bourgondisch pannetje stond niet in verhouding tot de kwaliteit. De opmerking dat we in een mooie gemeente zijn op een gezellige locatie hebben we maar geen antwoord meer gegeven. Dit restaurant slaan wij over een volgende keer!

1,2
  21. Wat een fijne plek!
    Gastvrij, vriendelijk en net dat beetje extra!
    Goed eten en voldoende keuze voor de kids.

22. B. van Esseveld

Eten was heerlijk, de koffie heb ik in jaren niet zo lekker gedronken. Het was er gezellig, mede door het vriendelijke personeel. We konden ook zelf aangeven wanneer we het hoofdmenu wilden hebben, zodat we rustig het voorafje konden nuttigen.
    We willen hier zeker nog eens terugkomen. Hartelijk dank voor een paar heerlijke avondjes uit.

23. Na een heerlijke wandeling even lekker een drankje gedaan in de prachtige serre met heathers. Na de kaart te hebben bekeken savonds teruggekomen en superlekker gegeten. Uiterst vriendelijk personeel waarbij de gast koning is en zo hoort dat ook. Hier komen wij zeker weer terug!

24. M. Dijkstra

Gewoon goed eten of het nu gaat over het voor, hoofd of nagerecht kwaliteit goed en ook heel belangrijk bediening vriendelijk en vakbekwaam voor ons begon 2017 (nieuwjaars avond gegeten) dus goed

25. Swagerman

Gisteren aten wij bij dit restaurant, waar we al jaren komen.

We bestelden een kipsate en een stoofpotje met varkenshaas. We zaten heerlijk te eten tot mijn partner halverwege iets in haar eten aantrof. Toen we een melding maakten bij het bedienend personeel, zei de serveerster dat dat niet de bedoeling kon zijn en dat ze iets zou gaan regelen. Vijf minuten later kwam ze terug met de mededeling dat we één kopje thee, die we voor het eten hadden genuttigd, niet hoefden te betalen. Een kopje thee van 2 euro ten compensatie van een gerecht van 18,50.

Ik kom zelf uit de horeca en het restaurant waar ik werkzaam ben geweest nam in zo'n geval het gerecht voor eigen rekening, geen tegemoetkoming of iets dergelijks, maar het gerecht werd gewoon van de bon afgehaald.

Ik kom al jaren bij Het Trefpunt en ik ben altijd wel tevreden over het eten en de service, maar dit viel me toch wel heel erg tegen.

5,1
  26. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Aanrader als je in Schoorl bent. Zowel buiten, in de serre en binnen voldoende zitplaatsen.
    Wij hebben gekozen voor het pannetje met varkenshaas en de slibtongetjes. Werd gecombineerd met salade, Vlaamse frieten, aardappel en courgettegratin.

27. Eerste ervaring met dit restaurant. Mag niet eens zo een naam hebben. Pannekoeken waren matig belegd en de stroop kreeg je in stukje plastic die je open moest trekken (net zoals bij mayonaise) waardoor iedereen plakhanden had. Beleg was amper aanwezig en gingen met honger weer weg. Mijn kleinkind, die een kleine eter is at voor het eerst haar kinderpannekoek op, dit geeft aan hoe klein ze zijn. De vegetarische lasagne was aangebrand.

Heb aan de serveerster de tip mee willen geven en gevraagd waarom geen fles pannekoekenstroop. Daar kon ze niets over zeggen en daarna, ja het is moeilijk om de flessen schoon te krijgen. Dus klanten mogen dan maar plakhanden krijgen? Werd wel een natte servet gegeven nadien. Werd zeker 4 keer langsgekomen of we nog iets wilde drinken, ja een glas witte wijn voor 3,90 euro tikt natuurlijk lekker aan. Mag wel wat minder hoor.

Kortom, dit was de eerste en zeker de laatste keer dat wij hier hebben gegeten. Wat jammer van zo'n leuke plek waar zo slecht gegeten is met 7 man.

2,6
  28. sargentini

Gisterenavond heerlijk gegeten samen met mijn dochter. Super lekker eten. Prima service. Ga zo door, wij komen zeker een keer terug vanuit Purmerend.

29. Tijdens een weekendje Schoorl heerlijk diner gehad bij Trefpunt. Wat een leuke zaak, gezellige ambiance, vlotte bediening in een ongedwongen sfeertje. En wat een heerlijkheden. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Hier gaan we zeker nog eens terugkomen. Aanradertje hoor.

30. We kwamen met drie kinderen voor een pannekoekje. Onze verwachting was niet hoog van een dorpsrestaurant. Maar wat een service! Zo gastvrij en spontaan, meedenkend. Echt ongelofelijk. Vriendelijke dames aan tafel en een enthousiaste vriendelijke gastheer. Pannenkoeken waren groot en erg lekker, niet te dik, niet te dun. Bediening ging ook snel maar niet onprettig. Sfeer was kerstig en gezellig. Een heerlijke avond gehad! Complimenten.

31. Het eten was heerlijk. Je hoeft niet lang te wachten, maar het komt ook niet te snel. De thaise rode curry was overigens wel erg heet! Maar dat maakte het niet minder want hij smaakte geweldig. De service is ook heel goed, de bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het dessert werd prachtig chique geserveerd en was echt heel erg lekker. Er wordt nergens moeilijk over gedaan en als je meer patat of salade wilt krijg je dit en dat geldt ook voor saus. Je krijgt echt waar voor je geld.

32. greet de graaf

Het is een gezellig restaurant op een mooie locatie. Het eten was goed. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje was dat we 3 uur hebben gedaan over een 3-gangen menu. We waren expres een beetje vroeg gekomen omdat we een peuter bij ons hadden.

33. Na een heerlijke dag neergestreken op het gezellige overvolle terras in de zon. De bediening was vlot en uiterst behulpzaam. Na de kaart en binnen gecheckt te hebben besloten we een hapje te blijven eten. De bediening overlegde snel met de eigenaar en we konden een mooi plekje reserveren. De biefstuk, ossehaaspuntjes en kabeljauw met asperges waren zalig. De salades, frites, en andere aardappel hapjes ook zeer verzorgt. Gesneden peer apart erbij. Erg smaakvol. Zelf had ik crème brulee als toetje, drie soorten (!). Dame blanche was goed en het ijs erg lekker.
    Kortom goed gegeten. De zaak zat overvol toen we weg gingen. De bedoening erg goed, snel en aardig. Zeker een 8 of meer waard.

34. Vakantiefamilie

Zeer eenvoudig interieur en ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening. Eenvoudige kaart. We aten Ierse biefstuk en ossenhaaspuntjes in stroganof saus. Botermals en heerlijk! Uitgebreid garnituur daarbij. Als toetje coupe karamel, ook lekker. Dat het behoorlijk druk was is goed te begrijpen, het is gewoon prima. Een aanrader.
    We aten hier 2 april 2015.

36. Heerlijk weekend in Schoorl. In de namiddag een drankje genomen bij Het Trefpunt. Omdat we er wel lekker zaten ook maar meteen blijven eten. Lekkere voorgerechten, hoofdgerechten prima en garnituur ruim voldoende. Dessert (tarte tatin) verrukkelijk. Kortom, een aanrader. De eigenaar maakt graag een praatje en de serveersters zijn erg vriendelijk en voorkomend. Voor herhaling vatbaar.

37. W.D.Zevenboom

38. marie therese

1ste paasdag gegeten bij 't Trefpunt, helaas.. Zaten wij boven, hier is de sfeer beneden nul, hadden 1 week daarvoor gereserveerd. Het eten was schandalig slecht. Ossenhaaspuntjes waren taai, biefstuk was rauw/doorlopen van bloed, en de pizza was superslap.. kortom te droevig! Aangegeven aan bediening, keurig een nieuwe biefstuk, + 7 man een dessert naar keuze, daar gaat het uiteindelijk niet om, maar wij vonden dit wel een loyaal gebaar, jaren geleden was stukken beter.. en bovenzitten is echt een domper, beneden is de sfeer zo gezellig!!

39. M. Steenbrink

2 dagen in Schoorl is dus 2 dagen lekker eten bij 't Trefpunt. Een geweldig restaurant. Super lekker eten, vriendelijk personeel en zeker goed betaalbaar voor wat je allemaal krijgt. Met als grootste pluspunt het huisgemaakte sorbetijs! Dit zie je bijna nergens meer, en het was heerlijk.

40. pcm.steenbrink-evers

In een ongedwongen sfeer en een leuke attente bediening meerdere zeer leuke avonden gehad met kleindochter.

41. Heel prettige bediening!
    Heerlijke broodjes en prima koffie.
    Het uitzicht op het klimduin maakt het geheel af!

42. Eten was best lekker en bediening erg aardig. Sfeer vinden we niet erg bijzonder en heeft nodig een facelift nodig. Het eten en de bediening maken veel goed.

43. Het is zo zonde dat op het mooiste punt van schoorl zo'n belabberde eettent staat. Het terras is fantastisch de bediening aardig maar alle pizza's smaken hetzelfde vies. Ook het andere eten is gewoon slecht zelfs de irish coffee was slap en geserveerd in een wijnglas.

44. Jack & Janny

Menuutje genomen, nagerecht was niet onze smaak, voor- en hoofdgerecht waren uitstekend; bediening: attent en heel aardig

45. Ik ben hier een aantal keren wezen lunchen en we hebben 1 keer een maaltijd afgehaald.

De bediening is erg vriendelijk en vlot.

Het terras buiten is erg gezellig en er liggen heerlijke fleece dekens om jezelf toe te dekken als het wat kouder is/word!

46. Tijdens een weekendje Schoorl met mijn vrouw heerlijk gegeten bij 't Trefpunt. Veel keuze, betaalbaar en vlotte bediening.

47. 't Trefpunt is heerlijk om met een grote groep te gaan eten, maak ook om na een leuk dagje uit af te sluiten! Voor ieder wat wils voor een goede prijs en leuke en spontane bediening!

48. Heel gezellig restaurant. Heerlijk gegeten en een hele vriendelijke bediening. Uitgebreide kaart met echt niet alleen maar pizza's en pannenkoeken. Voor herhaling vatbaar.

49. Wij komen regelmatig in dit gezellige restaurant. Dat kan zijn voor de lunch of een diner. We zijn dik tevreden over: de ontvangst, een vlotte en geinteresseerde bediening en een goede smaakvol opgediende maaltijd. Samen met onze volwassen kinderen kunnen wij gezellig tafelen bij een uiterst vriendelijke gastheer en zijn personeel.

50. Kort geleden op zaterdagavond gegeten. De zaak zat bomvol en dat leek een goed teken. Sommige tafels zijn wegens ruimtegebrek zo geplaatst dat je je buurman/buurvrouw wel als tafelgenoot kunt beschouwen. Het is allemaal nogal krapjes. Was zelf wel te spreken over mijn spareribs en toebehoren maar mijn vrouw niet over haar pizza. Die vond ze gewoon niet lekker. "Onze" serveerster was wel vriendelijk en behulpzaam en de prijzen zijn ook niet onredelijk. Even de pizzabakker op cursus sturen en het komt wel goed.

51. Hier 3 verschillende pizza's besteld, nog nooit zoiets beroerds gegeten. Ze proefden zowat alledrie hetzelfde met een ontzettend vieze bodem. Als toetje een french coffee geserveerd in een wijnglas met slappe koffie en vrijwel geen drank. Pluspunt waren de gezellige kleedjes om je warm te houden.

2,4
  52. Allervriendelijkste mensen en vlotte bediening in een volle tent,

Maar de kwaliteit van het eten was allerbelabberst.

Het smaakte beslist niet naar wat op de kaart stond, eigenlijk smaakte het nergens naar.

We betaalden te veel voor het bruine randje op de borden.

Als je als kok het voor elkaar krijgt zalm nergens naar te laten smaken en tong smakeloos te krijgen, dan kun er nog zoveel soorten aardappelen naast leggen als je wilt, maar dan ben je niet lekker bezig.

53. Heerlijk gegeten toen ik met mijn vriendin een weekendje weg was.

De ossenhaas en het varkenshaasje zijn lekker mals, goede porties voor betaalbare prijzen.

De sfeer is ook heel goed bij dit restaurant!

54. Goede en attente bediening en een kaart met voor ieder wat wils. Wij hebben voor een pizza gekozen en zalm. De pizza was zeker geen kant en klare en ik was blij dat de pizza niet zo een opgeblazen bodem had. Ook de zalm was goed, net zoals de bijgeleverde frites en salade. Kortom: goed eten voor een schappelijke prijs.

55. Ik heb er gegeten ik koos voor een pizza..?
    Nee, de bodem moet niet zwart zijn dat weet ik zeker.

De bediening was matig en het eten was vreselijk al was het wel goedkoop.

56. Hier een paar weken geleden een pizza gegeten. Op de kaart stond dat ze pizza´s hadden met een dikke bodem. Kreeg een pizza met normale bodem, had het idee dat dit een kant en klare was waar wat groenten opgelegd waren (kaas lag onder de groenten). Was tevens niet goed afgebakken. Dit doe ik nooit meer.

3,3
  57. bert en anja

Gezellig en goed restaurant. Snelle en efficiente bediening. Vrijwel altijd vol en dat blijft een goede graadmeter.

58. Heel gezellig eten maar ook super voor een lunch of een drankje...