Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schoorl verdeeld zijn.

1. Internationaal Schoorl

Jcm jonker

Eerste paasdag op terras iets gegeten en gedronken, was uitstekend. De iets oudere serveerster was heel hartelijk en gaf een pluim voor het gebruik van de barcode om te bestellen, ook andere serveersters vroegen hoe het gesmaakt had.
    We komen zeker weer een keer terug

2. Internationaal Schoorl

Lilian nijs

Gezellig restaurant, top bediening en prijs/kwaliteit goed.

3. Internationaal Schoorl

Zo jammer, dit was een van onze lieveling plekjes om na een wandeling te eten. Doordat we een tijd in het buitenland zijn geweest, zijn we er 1,5 jaar niet geweest. In die tijd is er veel veranderd. Met name de menu kaart, maar dat leek ons alleen maar interessant met de ervaringen van voorheen in gedachten. Helaas, alles moet tegenwoordig op 1 couvert, Griekse kip gyros werd daardoor een flatbread kapsalon. Vooral niet lekker en liefdeloos gepresenteerd en geserveerd. Ik heb dit direct aangegeven en aangemerkt dat ik geen kapsalon heb besteld. Gevraagd om een nieuwe frites en een los bakje saus zodat ik gewoon een flatbread kip gyros kon (re-) construeren en er los wat frites bij kon eten. Ik kreeg redelijk vlot een kartonnen cupje tzaziki maar geen frites. Mijn partner had sunny side up met gestold eigeel met een super krokant eiwit. We zijn super teleurgesteld! Geen compensatie, geen excuses, niks. Wel de rekening. De chai latte was overigens vrij aardig.

4. Lunchroom Schoorl

Jos uit Enschede

We hadden een fietstocht gemaakt door het mooie duingebied. We kwamen net voor sluitingstijd binnen. Toch werden we vriendelijk ontvangen en konden een warme maaltijd bestellen. De eigen gemaakte frites en de kibbeling waren heerlijk, beter dan in ons hotel voor die prijs en dat in een zeer mooie accommodatie.
    Een echte aanrader, zijn om 8.00 uur al open voor een uitgebreid ontbijt. We bedanken het vriendelijk personeel dat ons ook nog de nodige tips gaf om nog meer te kunnen genieten van de omgeving. Een goed alternatief als je niet in een hotel wilt ontbijten en lunchen. We komen volgend jaar zeker terug.

5. Heerlijk gegeten.
    Gezellige sfeer.
    Leuke bediening.

6. Internationaal Schoorl

Evert Haar

Het is altijd goed om gast bij de Zilte Zoen te zijn. Of het nu gaat om gezellig een kopje koffie in de ochtend, een lekkere lunch, of een heerlijk diner. Je wordt altijd heel gastvrij ontvangen door supervriendelijk personeel en het eten is geweldig. Wij komen er vaak en graag!
    Helène en Evert, Emmeloord.

7. Heerlijk gegeten, goede bediening, geweldige sfeer. Hiertoe droeg zeker de grandiose zanger, gitarist, troubadour Dick Raat zijn steentje aan bij. Wat een gezellig en gevarieerd repertoire. Voor herhaling vatbaar.
    Ook de spare ribs waren super evenals de maaltijd salade van de zee.

8. Internationaal Schoorl

Gezellig terras, goed eten (op foto zilte zoen varkens saté) goede bediening

9. Redelijk eten, mooi paviljoen, goede bediening, gezellige sfeer

10. Vertaal van English naar Nederlands

Services is very bad.
    Food is fine but don't expect a lot
    For one time is ok...

11. Chris

12. De lunch was ver onder de maat. Vlees in de salade vet en taai. Hamburger smaakloos. Ik had aangegeven dat de salade echt slecht was (tot3 keer toe) niemand pakte dit op. Erg jammer. Ook erg prijzig, komen niet meer terug!!

13. Internationaal Schoorl

M Commandeur

Sfeer en bediening zeer goed. Vriendelijk en zorgzaam. Alles netjes en binnen een redelijke tijd geserveerd.
    Eten was gemiddeld - tournedo was naar wens maar saus was niet stroganoff. Dun en weinig. Schnitzel was over-gebraden - ook weinig/dun saus. Salade was top!
    H't Trefpunt heeft potentieel. Met een beetje aandacht aan de menu qua smaak zou het hoger kunnen scoren.

14. Internationaal Schoorl

Door de bestelling te moeten doen via QR code valt het persoonlijke contact weg. Doen ook moeilijk als je zegt dat je deze niet heb.
    Laatste keer dat we daar heen gaan.

15. Claudia Werner

Respect
    Heb er even over moeten nadenken of ik deze review wilde schrijven of niet, maar vond het toch noodzakelijk.
    Niet over het eten, want dat is altijd goed.
    Maar nu wil ik de bediening van Honky Tonk toch even een flinke pluim geven.
    Geweldig hoe rustig en beleefd zij bleven nadat ze door een aantal vrouwelijke gasten zeer onheus werden bejegend en voor alles werden uitgemaakt. Daarna liepen de dames, ZONDER TE BETALEN weg.
    Wat was er aan de hand: De dames, vermoedelijk een moeder, oma, klein kind met kinderwagen en een peuter zaten op het drukke terras vlak bij de looproute van het bedienend personeel. De kinderwagen stond hinderlijk/gevaarlijk in de weg. Personeel, met onder andere warme dranken en gerechten hadden hier veel hinder van. Meerdere keren werd vriendelijk verzocht de kinderwagen aan de andere kant van de tafel te zetten, mede voor de veiligheid van personeel en de gasten zelf. Ook ondervond de bediening veel hinder van de peuter die in het looppad, net voor de houten vlonder OP het terras een gat aan het graven was. (Terwijl er een groot klimduin voor het terras ligt om lekker in het zand te spelen).
    Nadat hier, ook weer vriendelijk, iets van werd gezegd, ontploften de dames.
    Ik ga hier niet herhalen wat de “dames” allemaal uitkraamden en waar ze het personeel voor uitscholden.
    Daarna verlieten ze met grote haast en zonder te betalen het terras.
    Gelukkig verbaasden andere gasten zich ook over deze beschamende vertoning van de dames.
    Nogmaals, Respect voor het personeel. Heb een extra fooi gegeven.

16. Chinees-Indisch Schoorl

Een verschrikkelijke service.
    Online besteld, moet je 3 uur wachten en niet eens een belletje. Neem je contact met ze op wordt je ook nog eens af gebekt en onbeschoft behandeld. En wordt gewacht tot er uit een bepaalde gemeente genoeg bestellingen komen. En dan komen ze alsnog je bestelling brengen maar je moet het wel weer contant betalen. Plus dat je eten gewoon koud is. Nou dat hebben ze geweten.
    Zijn gewoon een stelletje oplichters die niet eens hun verplichten na kunnen komen. Ben ook van plan om gewoon aangifte tegen hun te doen. Zulke zaken moeten verboden worden. Besteld daar nog iets Online. Zijn de grootste oplichters. En dan ook nog doen of er niets is gebeurd. Niet te vertrouwen dus.

17. Internationaal Schoorl

Snoeijer

Pizza Hawaii was niet te eten, leek een opgewarmde pizza (uit de supermarkt?) Zeer slechte bodem, hard en taai, geen smaak. Bij een opmerking hierover draaide de eigenaar het om : het lag niet aan hen maar ik zou de verkeerde keus gemaakt hebben! Hoe gek wil je 't hebben.
    Een beetje professionele restauranthouder moet toch een kritische opmerking kunnen verdragen en ziet een klacht als een gratis advies!

2,4
  18. Heerlijk op het terras gegeten.
    Risotto was overheerlijk, zeker een aanrader.
    Kipsaté was heerlijk mals, lekkere sate.

19. astrid

20. Internationaal Schoorl

Prijs en kwaliteit is onder de maat voor hetgeen je er voor betaald. Weinig champignonsaus, hooguit twee eetlepels bij de snitzel en dat voor 19,95. Voor 14,50 voorgerecht garnalen cocktail besteld. Zeer onder de maat, heel veel rauwkost met daar boven op hooguit één eetlepel garnaaltjes. Je moet ze echt zoeken in de salade. Slechte ervaring dus. Je kunt er beter patat met een frikandel bestellen, buiten aan de cafetaria kant, want die was prima.

4,1
  21. Internationaal Schoorl

Geertje Jonkers

Fijne tafel, bediening was vriendelijk. We hadden zin in de dagschotel: asperges met gebakken zalm en krieltjes. Goed opgediend en smaakvol maar teleurstellend want welgeteld 3 asperges per bord. Verder geen groente te bekennen. Toch maar wat sla gevraagd, ook een piepklein bakje. Nu worden asperges wel het witte goud genoemd. Echter dit schaarse aanbod heb ik nog nooit meegemaakt.

22. Willem ook Boers

Vertaal van English naar Nederlands

Good food but the 2 & 3 course menu's have additional cost and these are not clearly shown on the menu card, we easily oversaw these.

23. Internationaal Schoorl

Johan Tetteroo

Leuk en lekker, sfeervol met goede service en prijs/kwaliteit verhouding, menu mag wel iets uitdagender…

24. Super leuke locatie en lekker gegeten.

25. Internationaal Schoorl

J.Boersma

Voorgerecht Mezze was heerlijk. Hoofdgerecht hebben we een uur op moeten wachten. Burger was waardeloos en niet warm. Spareribs waren niet warm. Vega burger was niet warm. En na een uur wachten is de trek ook weg. We waren er om 18.30. om 21.00 uur het hoofdgerecht. Jammer. Volgens de serveerster kwam ons hoofdgerecht later omdat het zo druk was??? Er waren gasten later dan ons en die kregen al snel het eten op tafel. Helaas, wij komen niet meer eten.

26. Hilda Havinga

Heerlijk gegeten hier. Knoflook brie soep, hoofdgerecht met warme groenten en rauwkost, bolletjes ijs met echte chocoladesaus toe. Prima prijs kwaliteit verhouding.
    Prima. Vriendelijk personeel, zoals t hoort uiteraard.

27. Internationaal Schoorl

Familie Dijkstra

Was heel gezellig, ontspannen sfeer, goede bediening, en het eten was heerlijk. Goede prijs verhouding.

28. Wij zijn best “Bourgondiërs” en zijn frequente gasten in restaurants. Maar zo slecht als in Duinberk - Schoorl heb ik het nog nooit meegemaakt. De Varkenshaas spies zou 35 cm lang zijn, dat klopt de rvs spies is wel 40 cm lang, de stukjes vlees echter een schamele 10 cm en nog eens slecht gegrilled. De salade is een armoedig klein schaaltje mini augurkjes en brokjes komkommer, echt te slecht voor woorden. Ik sprak de eigenaar erop tijdens het afrekenen maar deze stond totaal niet open voor feedback. Nadat ik hem ook nog eens wees op zijn zeer smerige espresso apparaat werd ik de zaak uitgegooid. Ik heb dit in 60 jaar horeca ervaring echt nog nooit meegemaakt.

29. John van der Plas

De eigenaar zat te schreeuwen tegen de honden die volgens hem onmiddellijk hun mond moesten houden, dat doe je die lieve beesten toch niet aan? Wat een onaangenaam sfeer om zo over te komen, het eten was ook nog eens redelijk.

30. Mondriaan

Wij komen al vele jaren bij de vishoek na een flinke wandeling in de duinen!
    Smakelijk genieten van kibbeling of lekkerbek! Altijd lekker!

Zo ook gisteren, visschotel met friet salade en kibbeling!
    Friet en salade prima maar wat ze geflikt hebben met de kibbeling 😱! Rare brokken vis, waar is de echte kibbeling gebleven wie weet nog wat de echte is, waarschijnlijk veranderingen ingrediënten in het korstje het was niet niet lekker met een geweldig vieze nasmaak!

Slecht slecht slecht!

Bediening leuk gezellige meiden!

3,2