Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schoorl verdeeld zijn.

Gisteren hier gegeten met 4 personen.
    Heerlijke uiensoep.
    Er was wat mis gegaan met de spareribs deze waren niet warm dit werd netjes opgelost bij de afrekening.Deze waren op kosten van het huis. Dus zeker een aanrader om lekker te eten.

mon

Juul van Wijlick

Heerlijk gegeten goede kwaliteit en lekker eten. Als het dichter bij was (227 km rijden) dan zou ik vaker komen!

4. Nederlands Schoorl

Anita Korsten

Altijd weer een feestje bij Honky Tonk als we weer eens een weekendje in Schoorl vertoeven. Super lekker eten (de pompoensoep was verukkelijk) fijne attente bediening en gewoon gezellig!
    Kom telkens weer terug.....

5. Nederlands Schoorl

Selma Rijkes

Wij wilden een visplateau, maar dat geldt vanaf oktober, staat onduidelijk in de folder. Een prima alternatief werd aangeboden. Alleen de prijs vonden wij wat hoog voor het gebodene. Het was wel erg lekker. We zijn hier al vaker geweest en aan te bevelen.

6. Italiaans Schoorl

Goede pizza, goede bodem alleen de koffie is geen aanrader hadden een cappuccino deze had geen koffiesmaak maar meer weg van een kopje warme melk jammer maar verder waren de pizza' s goed.

Buiten op terras gezeten, is gezellig terras. Hele jonge bediening die nog niet veel ervaring heeft.
    Pluspunt is de lekkere malse angus beef, minpunt zijn de mayonaise in kuipjes en de (halve) glazen wijn die in verhouding duur zijn voor hetgeen wat je krijgt

Zaterdag 19 augustus als lunch een pannenkoek wezen eten in Schoorl bij de Rustende jager.
    Bediening was al zo zo, leken wel twee vakantie krachten en totaal geen ervaring in de horeca.
    Dáár zal ik verder niet over in details treden…

Wij bestelde allebei een pannenkoek, één met kaas en één boeren pannenkoek.
    Mijn (eerste ) pannenkoek had ik met kaas was niet gaar dus terug gegeven aan de 'ober', de tweede was idem. Kantjes op gegeten met lange tanden.

Bij het afrekenen wederom gemeld, eigenaar van de toko zat achter de bar en de twee bediendes zeiden verder niets. Konden de volle mep betalen.
    Uiteraard niet het doel dat het voor niets ging, maar nog enigszins een excuus o.i.d was op zijn plaats geweest.

Kortom, Wij passeren voortaan de Rustende jager.

Super lekker en gezellig gegeten met zijn achten waarvan 4 kinderen in de leeftijd van 1 tot 6.

10. Nederlands Schoorl

Onvriendelijk personeel. Consumptie nauwelijks opgedronken, of de kopjes werden opgeruimd. Bovendien zaten we met de kinderwagen in de weg, terwijl er geen andere plaats was. Toen er plek vrij kwam naar een ander tafeltje verhuisd. Had de baas overleg met de bediening of wij wel wat besteld hadden. Kwam allemaal zeer onvriendelijk en niet klantvriendelijk over.

Heerlijk gegeten in de zon, die zich toch nog eventjes liet zien.
    De kinderen speelden op het klimduin.
    Kindermenu's waren goed! leuke attentie voor de kinderen (ballon die je als beest kan omtoveren)
    Onze tournedos waren super gebakken. De mosselen in het pannetje van onze buren roken ook heerlijk!
    Garnituur was ruim voldoende. Niet te zout!
    Volgende keer komen we mosselen eten deze vakantie.

gerda rozendaal

Wij hebben gisteren in de viersprong gegeten om de verjaardag te vieren van mijn broer, het eten was zeeer zout, in de salade zat ossehaas? Ik nam het voorgerecht van het zomermenu en moest bijna net zoveel betalen als het hele 3 gangenmenu, nooit meer.

Marja de Geus

Vanavond het maandmenu gegeten. Was erg goed. Leuke en vlotte bediening. Kortom een aanrader.

14. Italiaans Schoorl

Mmm we zouden ergens wat gaan eten, maar het was slecht weer dus de pizzeria maar. Was 5 minuutjes lopen, ik had de menukaart al gezien en was niet echt enthousiast.
    Toch maar besteld de Pizza Ajax van 14 euro en mijn vrouw de hawai (2e naam vergeten)van 13, 50.
    En het was wel komisch om te zien maar ze zagen er identiek uit, de bodem was uitstekend, wat erop zat, ja wat moet je er van zeggen wat je thuis maakt.
    Ik miste 1 belangrijke eigenschap en dat was SMAAK een flauwe hap met ananas uit een blik, kaas? Niet gezien en geproeft, kruiden? Nee.
    Aub loop door want dit is de slechtste pizzeria die ik ooit heb meegemaakt.

Chrisanita

Zeer slecht gegeten. Drinken kwam vrij snel, daarna 20 minuten gewacht op de kaart. Een broodje vooraf en meteen hoofdmenu besteld. Na bijna drie kwartier gewacht te hebben kwam de serveerster dat binnen tien minuten het eten kwam...uiteindelijk werd dit na nog eens 20 minuten op tafel gezet, met excuses en met de mededeling dat het bonnetje kwijt was. Inmiddels wat te drinken gekregen van het huis.
    Het bourgondisch pannetje was het niet helemaal, kwestie van smaak. De groente erbij was koud, de pizza taai en de saté waterig. Bij betalen dit aangegeven. Op de vraag waarom we dit niet eerder hebben gezegd hebben we aangegeven dat wij na ruim een uur wachten geen zin meer hadden om dit terug te sturen en opnieuw te moeten wachten. Het was de moeite van het wachten totaal niet waard.
    Prijs van met name het Bourgondisch pannetje stond niet in verhouding tot de kwaliteit. De opmerking dat we in een mooie gemeente zijn op een gezellige locatie hebben we maar geen antwoord meer gegeven. Dit restaurant slaan wij over een volgende keer!

16. Snackbar Schoorl

Cathiuscia

Onwijs goede zaak. Heerlijk eten en goede service, klantvriendelijkheid echt 10+.

Altijd als je in Schoorl bent hier een ijsje halen! Heerlijk softijs en vriendelijk personeel. Aanrader!!

Kirsten

Altijd een feestje om hier een ijsje te komen eten!!!

Wat een leuk team werkt hier, allemaal lieve dames en een super behulpzame man. Als ik in de buurt ben en de zon schijnt, is dit mijn vaste prik voor softijs met chocodip en spikkels. Ze hebben tegenwoordig ook vet lekkere swirls met vers fruit en tony chocolonely, gevaarlijk lekker!

Heerlijk gegeten hier, wij hadden het 5 gangen menu.

Het waren allemaal mooie gerechtjes met bijpassende wijnen die mooi begeleid werden door de Sommelier met zijn verhaal.

Noemenswaardig is zeker de heerlijke kaas wagen.

Het was wel jammer dat op het laatst het een en ander mis ging, ik had mijn kazen (toegevoegd gerecht van 15 euro) en mijn vrouw een eerste nagerecht, bij mijn kazen geen wijn (Port of Madeira ) en mijn vrouw ook niet.

Maar als wij nog eens hier in de buurt logeren komen wij zeker terug.

Heerlijk gegeten in de Hof van Schoorl en zeer vriendelijke bediening. Grote porties, dus geschikt voor de grote eter.

Sonja Bos

Heerlijk gegeten... Gewoon top.

Ik had gereserveerd op eerste paasdag na dat ik via de website had vernomen dat Paul zwart nog steeds de chefkok is (was). Twee jaar geleden met kerst hadden wij uitstekend gegeten, Paul zwart was net de nieuwe chefkok bij Duinberk. Het bleek dat Paul zwart al meer dan een jaar niet meer werkzaam is bij Duinberk. Het kan natuurlijk niet dat Paul zwart nog steeds op de website staat als de chefkok van brasserie Duinberk.

24. Nederlands Schoorl

Na een dag in het duin doorgebracht te hebben was het een genot om hier een hapje te kunnen eten. Erg genoten van de heerlijke burger, en vriendelijk bediend door het personeel. Zeker een aanrader voor iedereen die een gezellige plekt zoekt om wat te eten.

25. Nederlands Schoorl

Afgelopen zondag heerlijk geluncht bij Honky Tonk. Jeetje wat zien de gerechten er Top uit en meer dan genoeg. Ondanks dat het daar mega druk was, kwam het eten vrij vlot en bediening is aardig en attent.
    Wat wij zo leuk vinden daar bij Honky Tonk, is dat je er van alles kunt kopen, het lijkt ook wel een winkeltje. Oma's gebreide Mutsen, enig! Geweldige schilderijen en zag ook allemaal mooie wekpotten. Wij komen er graag omdat er een ontspanne sfeer hangt.

26. Nederlands Schoorl

Wij hadden de ossehaaspuntjes met wokgroente en gekruide rijst met yakitorisaus. De ossenhaas was taai terwijl dit normaal een mals stukje vlees moet zijn. Er was geen wokgroente. Hier een serveerster op gewezen en als antwoord gekregen dat ossenhaas geen biefstuk is en dat de wokgroente door de rijst zat. Dat was echt zoeken een stukje paprika en wat ui en wat snippers wortel. Je wordt dus echt bedonderd en krijgt niet wat er op de kaart staat terwijl je er veel voor moet betalen. Uiteindelijk met een lege knip en lege maag terug gegaan naar ons vakantie adres. Geen excuses gehad. Echt geen aanrader.

Wat een fijne plek!
    Gastvrij, vriendelijk en net dat beetje extra!
    Goed eten en voldoende keuze voor de kids.

B. van Esseveld

Eten was heerlijk, de koffie heb ik in jaren niet zo lekker gedronken. Het was er gezellig, mede door het vriendelijke personeel. We konden ook zelf aangeven wanneer we het hoofdmenu wilden hebben, zodat we rustig het voorafje konden nuttigen.
    We willen hier zeker nog eens terugkomen. Hartelijk dank voor een paar heerlijke avondjes uit.

29. Internationaal Schoorl

Wat een teleurstelling! Ik eet al meer dan twintig jaar vegetarisch, maar gisteravond was een nieuw dieptepunt... "De Dutch Weed Burger", een smakeloze meelbal zonder enige bite. Een simpel klef en koud bolletje met een doorgefrituurde burger. Geen vers ingrediënt te bekennen. En dat voor 'slechts' ruim 16 euro.

Maar op dit punt gaf ik het nog niet helemaal op. Ik deed mijn verhaal bij de serveerster, in de hoop dat zij mij uit deze nachtmerrie kon verlossen. Zij leek in eerste instantie begripvol, het verhaal over deze slechte burger hoorde zij zeker niet voor het eerst. Haar reactie was dan ook: 'Je had beter kunnen kiezen voor de vegetarische salade', wait for it 'die maken we wel zelf'. Je hebt gelijk jongedame, het is mijn eigen schuld. Hoe haalde ik het in vredesnaam in mijn hoofd om voor de vegetarische burger te kiezen in plaats van de vegetarische salade?! Dit was mijn straf.

Je neemt de (volle) borden mee naar de keuken, nu afwachten wat er gaat gebeuren. Kom je terug om excuses te maken namens de chef? Of krijgen we een alternatief aangeboden? Korting op de rekening? Koffie van het huis?
    Nee natuurlijk niet. We krijgen de rekening, de volle mep. Gelukkig had ik nog een klantenkaart uit een ver grijs verleden en ontvingen we 10% korting op de rekening. Je was wel attent genoeg om ons bij vertrek er op te attenderen dat we de klantenkaart op tafel hadden laten liggen. Nou lieve schat, deze kaart hebben we niet meer nodig.

Ondanks het feit dat mijn echtgenoot en ik gebruikmaakten van de AH-dinerbon, werden wij met alle egards behandeld. Wij kregen een speciale menukaart met voldoende keuzemogelijkheden om een heerlijke driegangenmaaltijd samen te stellen. Vriendelijke en correcte bediening.