wo vanaf 11:00

za vanaf 10:00
zo vanaf 10:00

1501977170 68
1520328833 71

1. Helaas voor groepen niet geschikt. 4 weken van te voren gereserveer voor 30 personen vis en vleesplateaus. 5 min.voor aanvang vh eten meldden ze dat het op schalen kwam. Nou ja ok denk je dan. Maar we kregen niks v d exclusieve plateaus. Ze serveerden sates en gehaktballen en mensenhadden honger nog toen alles op was. Slechts de helft kon een sate krijgen. Maar we mochten per persoon wel hoge bedrag van de plateaus betalen. We hieldenhet feest daar juist vanwege de plateaus. Zware teleurstelling voor alle gasten. Nooit meer.

2. Marjan en 3 vrienden

Heerlijk geluncht. Smulplateau is aan te raden.
    Vriendelijke bediening. Redelijk geprijsd.

3. Gisteren in Honky Tonk gegeten met mijn vrouw en moeder. Mooie locatie, leuk gebouw. Het visplateau, dat op vrijdag besteld kon worden zoals op de lunchkaart stond, was eerst alleen te bestellen als diner en niet als lunch. Daarna kon het weer wel besteld worden, maar toen bleek, dat het weer niet op feestdagen besteld kon worden. Zet dat dan ook op de kaart. Mijn vrouw vroeg iets over haar bestelling, maar het personeel heeft de gerechten klaarblijkelijk nooit gezien. Het is toch handig als de bediening weet wat zij serveert.
    De frites waren flink doorbakken. Op zich houd ik wel van krokante patat, maar donkerbruine frites? Over spareribs kan men ook van mening verschillen, maar deze was taai en vet. Het zag eruit als zo’n ingesealde sparerib uit de vriezer, die even warm is gemaakt. Geen krokante korst. Qua smaak ook licht ranzig. Het bedrag van goed 17 euro zeker niet waard.
    Het personeel was wel vriendelijk. Dat scheelt. Toch zonde, zo’n charmante locatie, maar als je toch genoeg klanten krijgt (dagjesmensen) dan hoef je klaarblijkelijk niet zo op de kwaliteit te letten.

4. Vorige week gegeten was erg lekker, nu geluncht was niet lekker het broodje zalm was smakeloos en de pannenkoek kaas veel te machtig. Veel te veel kaas. Boven dien was er een verjaardag die zich langzaam uitbreidde naar andere tafeltjes waar je het idee kreeg dat je in de overvolle kroeg aan het lunchen was. Slecht management want toen ik het tegen de serveerster zei dat het hinderlijk was kreeg ik tja de andere ruimte is nog niet open. Voor mij voorlopig de laatste keer.

5. Jan

6. Anita Korsten

Altijd weer een feestje bij Honky Tonk als we weer eens een weekendje in Schoorl vertoeven. Super lekker eten (de pompoensoep was verukkelijk) fijne attente bediening en gewoon gezellig!
    Kom telkens weer terug.....

7. Selma Rijkes

Wij wilden een visplateau, maar dat geldt vanaf oktober, staat onduidelijk in de folder. Een prima alternatief werd aangeboden. Alleen de prijs vonden wij wat hoog voor het gebodene. Het was wel erg lekker. We zijn hier al vaker geweest en aan te bevelen.

8. Onvriendelijk personeel. Consumptie nauwelijks opgedronken, of de kopjes werden opgeruimd. Bovendien zaten we met de kinderwagen in de weg, terwijl er geen andere plaats was. Toen er plek vrij kwam naar een ander tafeltje verhuisd. Had de baas overleg met de bediening of wij wel wat besteld hadden. Kwam allemaal zeer onvriendelijk en niet klantvriendelijk over.

9. Na een dag in het duin doorgebracht te hebben was het een genot om hier een hapje te kunnen eten. Erg genoten van de heerlijke burger, en vriendelijk bediend door het personeel. Zeker een aanrader voor iedereen die een gezellige plekt zoekt om wat te eten.

10. Afgelopen zondag heerlijk geluncht bij Honky Tonk. Jeetje wat zien de gerechten er Top uit en meer dan genoeg. Ondanks dat het daar mega druk was, kwam het eten vrij vlot en bediening is aardig en attent.
    Wat wij zo leuk vinden daar bij Honky Tonk, is dat je er van alles kunt kopen, het lijkt ook wel een winkeltje. Oma's gebreide Mutsen, enig! Geweldige schilderijen en zag ook allemaal mooie wekpotten. Wij komen er graag omdat er een ontspanne sfeer hangt.

11. Wij hadden de ossehaaspuntjes met wokgroente en gekruide rijst met yakitorisaus. De ossenhaas was taai terwijl dit normaal een mals stukje vlees moet zijn. Er was geen wokgroente. Hier een serveerster op gewezen en als antwoord gekregen dat ossenhaas geen biefstuk is en dat de wokgroente door de rijst zat. Dat was echt zoeken een stukje paprika en wat ui en wat snippers wortel. Je wordt dus echt bedonderd en krijgt niet wat er op de kaart staat terwijl je er veel voor moet betalen. Uiteindelijk met een lege knip en lege maag terug gegaan naar ons vakantie adres. Geen excuses gehad. Echt geen aanrader.

12. Was echt geweldig. Super leuk personeel. Hadden de carpaccio salade besteld en wauw wat kreeg je veel en nog heerlijk ook! Zaten eerst in de verwarmde serre met mooi uitzicht en daarna lekker gerelaxt bij de open haard. Volgende keer als we in Schoorl zijn gaan we hier zeker weer heen! Helemaal top!

13. Nick

14. Annemarie

Na een leuke dag op de klimduin dachten we het gezellig af te sluiten bij Honky Tonk, we namen op tijd plaats, zodat we daarna naar huis konden gaan en de kindjes op tijd naar bed konden.

Helaas, we moesten erg lang wachten op het eten en dat met een tafel vol kleine kinderen.

Vooraf: mandje brood, duurde 20 minuten.
    Hoofdgerecht: simpele gerechten als patat en een burritos, duurde minimaal 1,5 uur.

Aan 3 verschillende serveersters gevraagd hoelang we nog moesten wachten op het eten, als we dat wisten hadden we de kids nog even op de klimduin laten spelen. De serveersters beloofden het na te vragen maar we kregen geen antwoord.

Uiteindelijk de vraag gesteld aan de 'bedrijfsleidster?'. Dat liep helemaal uit op een fiasco. Bedrijfsleidster mag een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen. Beschuldigde mij onterecht ervan dat ik tekeer ging, ik kan zeggen, ik ging echt niet tekeer. Ik heb alleen gevraagd waar het eten bleef en hoelang het nog zou duren. Lichtelijk geïrriteerd, dat wel, maar wat wil je met een huilende baby die nu eindelijk weleens wil slapen en een peuter die een enorme trek heeft gekregen na een dag spelen op de klimduin en 2 kinderen die nog wel willen spelen maar niet van tafel kunnen omdat we niet weten hoelang het nog zou duren.

De bedrijfsleidster toonde absoluut geen begrip en van het woord klantgericht heeft ze nog nooit gehoord denk ik. Er werden geen excuses aangeboden, nee het was druk, dan duurt het altijd lang. Een rare smoes want zo druk was het nou ook weer niet. Mensen die later binnen kwamen dan ons hadden eerder hun eten.
    Er werd niet geanticipeerd op het feit dat er kleine kindjes mee waren, waaronder een baby en een peuter van 2 jaar.

Tip voor de bedrijfsleidster: volg een cursus klantgericht denken, wees open en eerlijk en als je je werk niet aan kan, geef dat dan aan bij jouw baas, maar ga niet je klanten beledigen.
    Uiteindelijk heeft één serveerster het nog goed opgepakt. Zij heeft ons excuses aangeboden voor de gang van zaken. Chapeau, de bedrijfsleidster kan daar nog veel van leren.

Het eten: de sla was niet goed schoongemaakt; zand zat er nog in.
    Prijs/kwaliteit: veel te hoge prijzen voor zulke simpele gerechten.
    Locatie: is geweldig, jammer dat wij deze ervaring hebben gehad. Zeer teleurstellend.

15. Even snel lunchen. Ondanks een gezellige drukte geen enkel probleem. Keuken had binnen kwartier de lunchtrio voor mij klaar. Broodkorsten behoorlijk hard (vriezer) maar smaak was verder goed.

16. Ellen & Rob

Al vele jaren brengen mijn man en ik Weekendjes in Schoorl door. Heerlijk uitwaaien op het strand of in de duinen.. Daarna naar Honky Tonk, als het ons lukt om ondanks de drukte een plekje te bemachtigen op de bank bij de openhaard zijn we helemaal happy! En daarna een hapje eten, gezellig en ongedwongen. Altijd weer een verrassing, aanrader deze maand... vis plateau! Maar ook de sandwiches zijn lekker en zien er super uit voor het oog!

17. Zondag 27/9/2015 heerlijk gegeten bij restaurant Honky Tonk. Ondanks de drukte kwam ons eten snel en was erg lekker. Ik had een varkenshaas gevuld met brie en pruimen, heerlijke combinatie en er zat lekker veel groenten en aardappels bij! M'n vrouw had een vegetarische curry, zij vond deze ook erg lekker! We werden snel en correct geholpen door de bediening. Super goed gedaan! We komen snel terug!!

18. Kip curry gegeten met 2 hele kleine stukjes kip en een hand vol noten en dat voor 18,50.

19. H-J Paas

Wij hebben er nu 2x gegeten met z'n 3en (dochter van 2) en het zit prachtig zo naast de klimduin, onze dochter in het zand en wij lekker in het zonnetje met lekker broodjes en tortilla chips, tip: er mag wel een lekker salsa sausje bij geserveerd worden. Saté was lekker, daar mag wel iets meer salade bij, hoofdgerecht tortilla was lekker, mocht van mijn ook wel een salsa sausje bij. Burger is ook een aanrader. Mijn vrouw heeft ook de falafel salade gehad, was niet slecht, had daar wel iets meer noten en quinoa en iets meer van een dressing.... Kindermenu was 2x een succes, vooral het visje met de pasta zag er goed uit en smaakte goed!

Gaan hier in de vakantie nog wel een keer eten, met name met mooi weer, voor de kleine.

20. Lekker gegeten, sate van de haas. Miste wel de salade die er bij zou zijn. Er lag nu een zeer klein hoopje groen wat je geen salade kunt noemen. Prettige bediening.

21. Rosalie

Gisteren heerlijk smulplateau gegeten op het terras! Uitstekend eten, uitstekende bediening en zeer relaxte sfeer! Wij komen van de zomer zeker nog eens terug!! Groet Rosalie en Michelle.

22. Eens in de 3 weken eten we bij Honky Tonk. Naast de andere restaurants die we bezoeken springt Honky Tonk eruit altijd. Een gelijke goede kwaliteit een goede ontvangst en dit voor een redelijke prijs. Om kort te gaan: we komen er graag.

Aad en Anna

23. Martin de Vries

Gisteren tijdens koningsdag voor het eerst bij Honky Tonk geweest. Onwijs vriendelijk bediend (al zat alles bomvol) en lekkere broodjes! Wij komen zeker een keer terug om te dineren.

24. Komen al voor het derde jaar in Schoorl, eten dan altijd een keer bij Honky Tonk. Hele leuke sfeer, doet een beetje denken aan de jaren '60/'70. Prima bediening, eten is ook prima, wisselende kunst aan de wand. Een aanrader.

25. Toen ik de eerste recensies las dacht ik "wat zo laag?". Wij hebben er heerlijk gegeten! Super vriendelijk personeel. Perfecte timing. Hele leuke sfeer in de serre waar wij zaten. En het eten was super! Spareribs is echt een aanrader! Jammer dat we niet in de buurt wonen anders kwamen we zeker terug!

26. rikcie Ockhuizen

Wisselende recensies, maar onze ervaring was heel gezellig, heel druk, luidruchtig maar sfeervol. De spare ribs helaas iets te zwart, pepersteak zeer smaakvol, frites en salade prima.

27. Perfecte locatie, kwaliteit van het eten is zeer wisselend. Het restaurant ligt erg leuk direct onder het klimduin, vanaf het terras kun je onder het genot van een wijntje iedereen zien zwoegen om boven of beneden te komen.
    Jammer is dat het eten gisteren niet het genoegen gaf dat de aankleding van het restaurant wel deed verwachten.

Mijn vriendin had de mosselpan. Groot aangekondigd, foute ervaring. Mini-mosseltjes (nog nooit eerder zó klein geserveerd zienworden), naar de bodem toe waren ze nog zanderig, erg veel lege schelpen. Ook niet echt lekker van smaak. En dat voor 17.50. Meest teleurstellend was nog wel dat toen ik daar een opmerking over maakte, de verder vriendelijke bediening dit aan de keuken zou doorgeven, maar er gebeurde verder helemaal niets. Zelfs toen ik er naar vroeg kwam er nog geen reactie. Kennelijk interesseerde het ze niet.
    Jammer, niet echt voor herhaling vatbaar dus.

28. 2 Bourgondische levensgenieters

Zojuist terug van restaurant Honky Tonk in Schoorl.
    Bij binnenkomst was alles vol, dat beloofd veel goeds dachten we, het was 19:00 uur.

Hebben beiden als vooraf een rundercarpacio besteld.
    Deze kwam uit de diepvries en werd erg koud geserveed, veels te veel parmezaanse kaas welke smaakloos was, erg veel olijfen? Wat doen deze op een carpacio? Veel te veel verlepte gemengde sla, een smaakloze dressing en het geheel werd gepresenteerd op een knalrood bord. Niet lekker, geen aanrader.
    Zelf had ik de gevulde varkenshaas met pruimen. Wederom alles uit de diepvries en alles was smaakloos de groenten te lang gekookt. Mijn vrouw had een pasta met kip, de kip kwam uit de diepvries en was erg droog en de pasta smaakloos en veel te lang gekookt.

Dessert durfden we niet meer.

2 bier 2 wijn 2 vooraf en 2 hoofdmaaltijden voor €71,00 zonder dessert!

Zeer slecht!! Stonden om 20:00 uur weer buiten zaak was leeg waren de laatste. Geen aanrader!

29. Vorig weekend hier gegeten met mijn man en kinderen, dat beviel erg goed. De kinderen konden lekker op het klimduin spelen terwijl wij binnen met toezicht van een wijntje genoten. Het eten was heerlijk, snelle en vriendelijke bediening en een goede sfeer. We komen zeker nog eens terug.

30. We hebben afgelopen donderdagavond daar gegeten.

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden, konden we een tafel krijgen met zijn vieren. We hebben het drie- gangen menu genomen en we hebben ervan genoten. De bediening was heel aardig en snel. Als we in de buurt zijn, gaan we er zeker nog een keer eten. Een aanrader dus!

31. We hebben net een weekendje Schoorl achter de rug en ook gegeten in de Honky Tonk.

Prima locatie, leuke bediening en heerlijk gegeten!

Aanrader dus :D.

32. Locatie goed. Bediening vriendelijk. Prijs is te hoog voor de geboden kwaliteit.

33. Erg gezellig eet café, achterin het "echte" eet gedeelte wat minder als er veel kleine kinderen rond lopen.

Eten zeer goed van qualiteit en je gaat niet met honger naar huis!

Bediening aardig en snel.

34. Een gezellig eetcafe aan de voet van de duinen. Bediening erg vriendelijk. Eten is in de zomer wat minder dan buiten het seizoen.